mitä mieltä tuosta yhdistelmästä talvella, miehet? luonnollisesti talvella on oltava sukkahousut hameen kans.
Vai onko housut niinku...hmmm...seksymmät?? :)
hame + sukkahousut
11
4984
Vastaukset
- Iinuli
Joo no, mä käytän kesälläki sukkahousuja ainaki lyhyen hameiden kanssa! Ostat vaiks 15den mahdollisimma paljon omaa ihonväriäs olevat sukkahousut tai sitte sellaset jotka erottuu kunnolla!
- 15 den
jahas. Taitaa olla teinipissis unohtanut että talvella pitää pukeutua kunnolla. 15denierin sukkiksilla ei lähdetä edes kesällä muuta kuin juhlimaan.
Jos tykkää hametta pitää talvella, varmasti silmällekin miellyttävämpi näky on pitkä hame, pitkä takki, saappaat, sukkikset on jotain 60den luokkaa. Alle sen ja minihame on enintään säälittävän näköistä.
- puoleton
"Vai onko housut niinku...hmmm...seksymmät?"
Housut ovat tylsiä ja sukupuolettomia. - jkkkke
Miesten takiako sä haluat itsesi jäädyttää? Voi poloista
- ;DDD
Voisihan se minihame talvellakin olla ihan sexy-juttu en vaan ole talvella aiemmin kenelläkään nähnyt. Täytyypä laittaa itse minihame sekä sukkahousut ja mennä sitten räntään kyselemään miltä näytän. Ilmoittelen sitten :)
- työtön22
Ooh. Pääsispä joskus hameen alle kurkistaan :P:P
- dasdada
Asun niin etelässä ettei täällä ole sellaisia pakkasia kuin jossain Oulun korkeudella.
Hame voi olla vuorillinen ja paksuhko ja sen alla villasukkahousut. Aika tanttatyyliltä kuulostaa mut riippuu kantajastaan. - Nainen minarissa
Käytän lyhyttä hametta suhteellisen usein myös talvella. Tietysti paksummat sukkahousut sen hameen kanssa, ja pitkä takki!! Ei silloin normaalilla talvikelillä kylmä tule. Hölmöltä se näyttääkin, jos lyhyen hameen kanssa on lyhyt takki, ohuemmat sukkahousut ja matalavartiset kengät talvella. Mutta saappaat ja pitkä takki pelastavat tilanteen paitsi ulkonäön, myös lämpimänä pysymisen kantilta. Sisätiloissa takin voi sitten hylätä. Hameen kanssa kauniit saapikkaiden varretkin näkyvät.
Enpä ole ainakaan itse palellut. Ja hyvältä näyttää. ;)- Koska
Taksilla tullaan ja lähdetään. Muista, että riippuu tilaisuudesta ollaanko hameessa vai housuissa. Jos on sellainen kiihkeä tanssi ilta, niin silloin on hameen vuoro, mutta jos on tarkoitus vaikka nousta pöydälle, niin silloin ota housut.
- Nainen minarissa
Koska kirjoitti:
Taksilla tullaan ja lähdetään. Muista, että riippuu tilaisuudesta ollaanko hameessa vai housuissa. Jos on sellainen kiihkeä tanssi ilta, niin silloin on hameen vuoro, mutta jos on tarkoitus vaikka nousta pöydälle, niin silloin ota housut.
En kovin usein ravintoloissa reissaa. Kyllä minä käytön hametta ihan töissäkin. Enkä kulje taksilla, vaan polkupyörällä.
- -------
ei...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978