ELI KUMMAN KAA LEFFAAN ,VALITSE JOMPI KUMPI- PERUSTELE MIKSI HÄN?
1 Janne Raappana vaiko Janne Tulkki
2 Jari Sillanpää vaiko Frederik
3 Charles Plogmann vaiko JORMA kÄÄRIÄINEN
4 Kari Tapio vaiko Juha Tapio
5 Tapani Kansa vaiko Juhamatti
6 Tommi Soidinmäki vaiko Topi Sorsakoski
7 Simo Silmu vaiko Antti Huovila
8 Kirka vaiko Danny
Elokuvaseuraa......
8
533
Vastaukset
- HeHeHe
Janne Raappana < symppis kaveri
Jari Sillanpää < huumori mies ,ei varmaan olis tylsää
ei kumpikaan. Ei ole mun suosikkeja
Kari Tapio < seurallinen
Tapani Kansa < hänkin varmaan asillinen
Lopuista Mikko Mäkeläinen < symppis nouri kaveri - mutta lista on tässä:
1.Kumpikin sympaatttisen oloisia ja vieläpä hyviä laulajia...Hankala valint....Otan Tulkin....
2.Frederikin kanssa en lähtisi minnekkään,yäk!!!!Jarin valitsen....
3.Hankala....Ehkä Jorma....
4.Kari Tapio ehtottomasti...Pitkä ura,hyvä laulaja...
5. Ei kiitos kumpikaan...
&. Kirka....Symppis tyyppi....
Paras näistä kaikista on Sillanpään Jari!!!1
5. - Noppapallo
poimin leffaan kanssani
Janne Raappana
Jari Sillanpää
Kari Tapio
Tommi Soidinmäki
Mikko Mäkeläinen
Yhteenvetona < symppiksiä ,persoonallisia, hyvää seuraa joakinen omalla tavalla - Amppari
1. Janne Tulkin. Kyllä Raappanakin on ihan söde ,mutta Tulkki on myös jotenkin niin kiltin ja kohteliaan oloinen. Raappaanaa taas en tunne kovin hyvin.
2. Jari Sillanpään. Jari on ihan hauska persoona. Frederik ei oikein nappaa. On liian leso ja macho minun makuuni.
3. kumpikaan ei erityisemmin houkuttele ,emutta ehkä sitten tuo Plogmann, koska Kääriäinen ei vaan ole mies minun makuuni.
4. Kari Tapio. Hillitty ja herrasmiesmäinen tyyli puree meikäläiseen.
5. Tapani Kansa. Karismaattinen, tyylikäs. Mies jonka seurassa ei aika käy tylsäksi.
6. Tommi Soidinmäki. Mukavan ja ystävällisen oloinen ja varmasti myös huomaavainen ja kohtelias.
7. Simo Silmu. Veikeä tapaus. Antti Huovila taas on liian ykstotinen.
8. Kirka. Mielummin olisin menemättä elokuviin, kuin lähtisin kummankaan kanssa, mutta kahdesta "pahasta" ehkä Kirka on kuitenkin se vähemmän paha. 1. Molemmat Jannet olisivat varmasti mukavaa seuraa. Ehkä kuitenkin Janne Tulkin valitsisin, kun tuo Janne Raappana on silleen tuntemattomanpi mulle ( en ole nähnyt livenä )...vaan olishan häneenkin mielenkiintoista tutustua...
Ehkä siis molempi parempi :)
2. No näistä mä kyllä valitsisin Sillanpään Jarin... Sillanpään käkätys olisi varmaan vähemmän rasittavaa ,kuin Reetun leveily.
3. Charles Plogmann on varmaan joku ruotsinkankea sössö (ainakin nimestä päätellen) ,joten kai mä tuon kääriäisen seurassa yhden leffan ajan voisin olla.
4. Juha Tapiota en tiedä, kuin nimeltä, joten se olisi sitten otettava tuo Kari Tapio...
5. Tätä ei tarvitse kauaa miettiä. Tapsa Kansan ottaisi leffaseurakseni ja mieluusti! :)
Hän olisi hurmaava kavaljeeri.
6. Tätäkään ei tarvitse kauaa miettiä. Eli Tommi Soidinmäki ehdottomasti!Kivan näköinen ja kaikinpuolin miellyttävän oloinen heppu.
7. Tämä onkin sitten taas vaikeampi valinta... Ehkä Simo Silmu, kun hän vaikuttaa huumorintajuisemmalta.
8. ARGH! Taitaisin mielummin jättää koko leffa-illan väliin kun lähtisin kummankaan tyypin kanssa mihinkään. Aika puistattava ajatuskin olla jommankumman kanssa leffassa.- Rhanna
1. Janne Raappana - enemmän minun makuuni ja mukava persoona myös, joten uskon että leffailta sujuisi hyvin.
2. Jari Sillanpää - kyllä nyt Jarin kanssa ennemmin leffaan kuin macho-Frederikin...
3. Jorma Kääriäinen - näistä kahdesta ehdottomasti paras, Plogman on jotenkin kankea verrattuna Jorkkaan.
4. Hmm...Kyllä minä mieluusti lähtisin leffaan sekä Kari Tapion että Juha Tapion kanssa, otan siis molemmat!
5. Tapani Kansa - Juhamattia en tiedä niin hyvin että tietäisin millainen persoona hän on. Tapani Kansan kanssa voisi vaikka haastella ennen leffaa hänen tekemistään duetoista Arja Korisevan kanssa.
6. Tommi Soidinmäki - erittäin hauska kaveri ja vieläpä komeakin...verrattuna Topiin, jonka äänessä ei pahemmin valittamista ole, mutta ulkoinen olemus ei vain nappaa.
7. Antti Huovila - vaikka Antti nyt vähän hiljainen onkin, niin kyllä sitä juttua tulee kun vähän pinnistää, tuli todettua vuoden vaihteessa.
8. Tämä on paha...mutta jos näistä on pakko valita, niin sitten Kirka - ehkä hän kuitenkin olisi miellyttävämpi persoona kuin tekopyhä, peroksidi-blondi Iso D.
- Saapas
1. Molemmat Jannet ovat mukavia, että voisin lähteä kummankin kanssa, mutta Tulkki on tutumpi, niin siis hän lopuksi vettää pisteet.
2. Jarin kanssa ilman muuta. Veikeä ja huumorintajuinen veitikka.
3. Kumpikin suht tuntemattomia minulle, mutta voisi olla, että lähtisin Plogmanin kanssa.
4. Molemmat kivoja, sekä Kari Tapio,, että Juha Tapio. Vaikeaa valita, molempien kanssa.
5. Tapani Kansa ehdottomasti. Varmaan olisi hauskaa.
6. Tommin kanssa ehdottomasti. Kivan tuntuinen kaveri.
7. No eipa innostaisi kummankaan seura. Pakon edessä Simo.
8. En lähtisi kummankaan kanssa, mutta pakon edessä iso D - rita
1.Janne Raappana,jotenkin mukavan oloinen kaveri vaikka en paremmin tunnekaan,ja lisäksi hyvän näköinen.
2.Jari ehdottomasti!syitä riittää.
3.Charles Plogman,en pidä Kääriäisestä.
4.Kari Tapio,varmaan ihan leppoisaa ja huumorintajuista seuraa ja toisesta vaihtoehdosta en pidä.
5.Juhamatti(kuka lie?)mut näistä kahdesta ehdottomasti,siinähän sitä oppis tietämään kuka tää mies on.
6.Tommi Soidinmäki,parempi näistä.
7.Simo Silmu,symppiksen oloinen.
8.Kirka,siksi kun Dannyn kanssa en lähtis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2457567IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2394581- 1711805
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)741680- 711174
- 1341142
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61077Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128966Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy207951- 103914