Painonhallintaa koskevaa vaikeutta!
Paino-ongelmasta kärsivissä enemmistö on suht´koht´ terveitä kansalaisia.
Oletan tämän asiantilan koskevan kaikkia yhteiskuntaluokkia, ikäryhmiä
ja molempia sukupuolia.
Maassamme on mutu tuntumalla yli 2 milj. enemmän tai vähemmän ylipainoista henkilöä.
On helppohintaista sanoa; kaloreita vaan kulutusta vastaava määrä energiaa,
vaikeampi, miten tämä käytännössä toteutetaan.
Kaikkien aikojen valtiomiehemme UKK toteutti myös
kokonaisvaltaista elämänhallintaa.
UKK aloitti päivänsä vaa´an kautta...katsoi miten tänään voi kalorioita kuluttaa.
Terve ihminen voi toteuttaa tätä ohjelmaa.
Kaikki eivät ole näin onnekkaita. Tästä on omakohtaisia kokemuksia.
Kalorikulutuksen säännöstely ryytyi voimien sippaamiseen.
Vähitellen paljastui salaisen aseen kaava:
On muutettava ateriointitottumuksia niin, että heti aamulla pystyy nauttimaan
reilun aamiaisen.
Entisen kahvileipä aamiaisen tilalle täysvilja puuroannos ruisleipää lisukkeineen.
Tämäkään ei vielä riittänyt. Apatiaan, depressioihinkin olen joutunut
nauttimaan päivittäin lisä vitamiini- ja hivenainetuotteita.
Näitä saan esim. Nutrilett jauhepirtelöistä tai Herbalife tuotteista.
Edellisissä helppoutena lähimarket saatavuus.
Ylimääräisenä bonuksena painonhallinta ohjelmasta olen kokenut
"lisävrran", toiveikkaamman elämänkatsomuksen löytymisen.
En voi käsittää tätä
3
412
Vastaukset
- hyvältä
mutta loppu menikin mainostamiseksi.
Yksinkertaisesti helppo tapa saada painoa pudotettua, on korvata osa aterista kasviksilla.
Vaikeammaksi asian tekee se, että kuinka paljon proteiineja ja rasvaa pitäisi päivässä saada.- capt.cöpenick evp
Sen proteiini ja rasvan käytön. Näistä kevytlevitteisistä rasvoista
ei oo niin nokon nuukaa. Ettei menisi lisämainostamiseksi käytän
niit kalliimpia, joita mainostetaan kolesterolia alentavaksi.
On tämä tk-mittauksissa jopa todettu:alentunut on.
Itsellä proteiinimittarina toimii "happohyökkäysindeksi".
Jos liian rikkipitoisia, kasviksia enemmän.
Juomaksi vähäkalorisia = kraanavettä ja kalorittomia mehutiivisteitä mauksi.
Tärkein tässä on käsittelemättä - millä kehitetään TAHDONVOIMA, jolla
napostelu, oluen, makeisten tai lihottavien viinasten himo pidetään kurissa.
Kun liikkuu paljon, voi kaikkea monipuolisemmin kuluttaakin. - väliä
capt.cöpenick evp kirjoitti:
Sen proteiini ja rasvan käytön. Näistä kevytlevitteisistä rasvoista
ei oo niin nokon nuukaa. Ettei menisi lisämainostamiseksi käytän
niit kalliimpia, joita mainostetaan kolesterolia alentavaksi.
On tämä tk-mittauksissa jopa todettu:alentunut on.
Itsellä proteiinimittarina toimii "happohyökkäysindeksi".
Jos liian rikkipitoisia, kasviksia enemmän.
Juomaksi vähäkalorisia = kraanavettä ja kalorittomia mehutiivisteitä mauksi.
Tärkein tässä on käsittelemättä - millä kehitetään TAHDONVOIMA, jolla
napostelu, oluen, makeisten tai lihottavien viinasten himo pidetään kurissa.
Kun liikkuu paljon, voi kaikkea monipuolisemmin kuluttaakin.Juuri ne kevyt tuotteet ovat huonompia kuin tavalliset. Näistä Beceleistä ja muista en tiedä, kun en ole tutustunut. Voiko niillä paistaa?
Tahdonvoimaa tarvitaan vähemmän silloin, kun syö tarpeeksi, eli reilusti kasviksia millä saa vatsansa täyteen. Rasvaa ei saa unohtaa, koska vähärasvainen ruoka pitää huonommin nälkää, kuin normaali rasvainen. Samoin proteiinia sisältävä ruoka pitää nälkää paremmin, kuin pelkät rehut.
Kun ei ole nälkä, ei ole himojakaan, ainakaan minulla. Myös verensokerin heilahtelut pitää saada vehenemään, ne aiheuttaa juuri niitä himoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481