Halloota halloo,
Haluaisin kanssa tietää että mikä on naisten hauiksien normaali koko? Itsellä on hirvittävän PAKSUT ja muskelipitoiset käsivarret kiitos ahkeran bodypumpin, eli hauis pullistettuna 34 cm, muutoin on 31 cm. Pelkään olevani liian epänaisekas isoine hauiksineni (petotan miehiä??), ei muuten mutta kun nää habat todella erottuu selvästi aina kun vain kättä liikutankin. Mitä muut sanovat?
Naisten hauiksen koko?
10
8218
Vastaukset
- Mies vaan
Jestas, oma habakin kun on minulla vain (pumpissa) 32 cm. Ei senpuoleen, kovastikin kiinnostaa tuollainen muija joka tollasta pystyy esittämään!!! :)
- miki
...eikö sulla ole muuta tekemistä kuin miettiä mitä miehet susta ajattelee ja mittailla ympärysmittojasi? huonosti on asiat...
- Uskomatonta!
HUH mitkä hihat! Kunnioitan! Ihailen! Vapisen! Lumoudun! Näkisinpä ne joskus, pääsisinpä tunnustelemaan niitä joskus, saisinpa vääntää kättä kanssasi joskus... Omani 36 cm. ja olen mies. Mitä isommat sen parempi, voit vieläkin lisätä kokoa.
- Fakta.
Mitä tulee hauiksen (tai oikeammin koko käsivarren) ympärysmittaan, niin olisi tällainen tieto. Amerikassahan tutkitaan vaikka millaisia asioita. Kaverini löysi sellaisen tutkimuksen, jossa mitattiin naisten lihasten kokoja. Siinä todettiin, että normaalikokoisella 170 cm. pitkällä ja normaalipainoisella naisella, joka ei harrasta voimalajeja, hauiksen ympärysmitta on keskimäärin 27 cm. levossa ja 29 cm. jännitettynä. Sielläpäin pidetään monin paikoin kehonrakentajana naista, jonka hauis on tuo mainitsemasi 34 cm. tai siitä ylöspäin. Omasta mielestänikin sinulla on harvinaisen isot, ottaen huomioon, ettet käyttäne hormoneja.
- Kari
Olisikohan sulla tietoa vastaavasta ominaisuudesta miehellä? Voitko kertoa linkin mistä löytyy, jos olet löytänyt netistä ko. tiedon?
Saijalle terveisä, älä pelkää että ton takia naisellisuutesi olisi vaarassa, ainakin minä tykkään tosi paljon jos mimmiltä löytyy pattia.
- charlie's angel
Ihan kivan kokoinen "haba". Onko paljon voimaakin? Eli paljon nousee rautaa penkistä?
Mun haba on semmoiset 31cm, mutta pian otan sut kiinni. Tietysti käyttämättä lainkaan minkään valtakunnan lisäravinne mössöjä..- Fakta.
Entäs paljonko itselläsi nousee penkistä? Hihasi koko on jo 2 cm. yli keskiarvon, mutta jos haluat siihen vielä 3 lisäsenttiä, saat tehdä pirusti töitä sen eteen!
- charlie's angel
Fakta. kirjoitti:
Entäs paljonko itselläsi nousee penkistä? Hihasi koko on jo 2 cm. yli keskiarvon, mutta jos haluat siihen vielä 3 lisäsenttiä, saat tehdä pirusti töitä sen eteen!
Juuri ja juuri 35kg kerran puhtaasti..;)
- Sekaisin viestistä...
JESS!! Olen kans ihan sekaisin ihastuksesta/kunnioituksesta/mielenkiinnosta siihen että sulla Saija on tommoset (34 cm) hauikset. Just kuvitelmaani unelmieni ihannenaisesta joka olisi justiinsa tuollai bodattu tiukka pimu jos on riittävästi silti jotain mistä tarttua, jos vaa uskaltaa ja voi...
- k
Minkä kokoinen muuten olet? Sekin vaikuttaa jonkin verran asiaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883