Oonx GooTTi ?!!??1

guRlie-94

Moi!! Mä tyksin ihan hirveenä mustast,
jsa kuuntelen joskus technicolourii, oonx mä gootti??! ku frendut sanois et mä oon ihan ku joku gootti tai hevari!!

APUUU PLiIIZZZ!!

41

5625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guRlie-94

      oon ziiZZS vikka kanss, onx muit GooTTi VikkoOijj??""!!1

    • arselie

      todella tyhmää touhua. en usko että olet oikeasti tuollainen. et ole gootti sillä negative on paskaarokkia eikä mitään heviä tai jtn... vasitellen pistit tänne tälläsen tyhmän viestin

      • nemi fanit..

        siis jos sä oot gootti me ollaan tonttuja! siis jos kuuntelee jotain technicolouria nii ei oo lähelläkää goottia.. :I ja aika monen lempiväri on musta mut ei oo gootti..


      • heitsuliini
        nemi fanit.. kirjoitti:

        siis jos sä oot gootti me ollaan tonttuja! siis jos kuuntelee jotain technicolouria nii ei oo lähelläkää goottia.. :I ja aika monen lempiväri on musta mut ei oo gootti..

        Moi! kuuntelen slip noct luulen et se on ihan ok mut mä sain tieää et him ja scorpions on gootti musaa jos tiiätte gootti musaa nii kertokaa oon aika lähel goottii!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Ichi

      Uskompa että tämä on vitsi.
      Tai sitten olet todellakin .. jäljessä aikaasi.

      En ota sen kummemmin kantaa juttuihisi, sanompa vain että lopeta hyvä ihminen tollanen naurettava touhu:D

      • O__________________________...

        ...mutta uskon että olet tosissasi. .___.


    • True

      totta kai oot gootti. onneksi olkoon vain.

    • Verinen ja kituva BlakcAngel

      Kaits sä sit oot niinq. Nyt sun pitää lisätä musiikkimakuus vielä chidren of bodomii, indicaa ja THE rasmusta, daa hei. Älqä sit vaa kuuntele niinq vahingos vaik Alien Sex Fiendiiii. Sit alat kantaa kaulas niinq sellasta väärinpäin olevaa ristii, sillee daa, alat selittelee sellasii juttuja mite sun elämä on niinq helvettii ja sitten alat pukeutuu niinq pelkkään samettiin, hienoimpii mahollisii reteisii ja sit oot nii olevinas. Ja jos sä niinq oikee innostut, nii voit värjätä vitivalkosen naaman ja vetää mustat huulet ja ne huulten rajat sillee jännästi yli, kato mallii vaik Alice Cooperilt, mut älä vaa ala kuuntelee sitä, niinq. Kyl sun niinq kandee tulla sielt kaapista ulos, jos sä oot oikeesti kootti, ei kannata kieltää omaa suuntautumistaan, niinq. Ja sit nahkatakki, se sun on, hei daa, pakko hankkiiii, sellanen tosi pitkä. Sit sä voit hankkii hautaustoimistosta oman hauta-arkun koristeeks, jos sä niing haluut oikeen omistautuu asialles. Mut emmä usgo et sä niiq oisit hevari, gyl toi enemmän kootilt vaiguttaa.

      Miksi mulla on netissä aina niin hauskaa?

      • heitsuliini

        vitsit eli siis ohjeet oli okt mut pitääkö kuunella jotain the rasmusta hei daa no jos on pakko mut eikö gootil pidä olla mustat hiukset saan värjätä`??????


      • Verinen ja kituva BlakcAngel
        heitsuliini kirjoitti:

        vitsit eli siis ohjeet oli okt mut pitääkö kuunella jotain the rasmusta hei daa no jos on pakko mut eikö gootil pidä olla mustat hiukset saan värjätä`??????

        niinq sun pitää sillee näyttää mahollisimman synkältä jos sä haluut niinq katu-uskottavuutta. Eli noi värjätyt hiukset on, hei DAAAAAAAAA, tarkotettu niinq sillee tiiätsä edistyneemmille, hei DAAAAAA. Ja joo sun pitää niinq kuunnella THE rasmust, sillee, daa. Ja uusimpien tietojen mukaa Antti Tuisku on oikeesti koottirokkii, hei DAAAAAAAAAAAA, eli jos sä niinq haluut tosi uskottavuutta ni sun täytyy kuunnella Antti Tuiskuu. Se on niin kova, ettei siitä tajua, kuinka kova ja rokkaava se niinq on. mä annoin, hei daa, sulle ohjeet joita noudattamalla sust tulee sillee TOSIkootti hei.

        Minä olen niin tosissani, että ratti ritisee!


      • Rigb
        Verinen ja kituva BlakcAngel kirjoitti:

        niinq sun pitää sillee näyttää mahollisimman synkältä jos sä haluut niinq katu-uskottavuutta. Eli noi värjätyt hiukset on, hei DAAAAAAAAA, tarkotettu niinq sillee tiiätsä edistyneemmille, hei DAAAAAA. Ja joo sun pitää niinq kuunnella THE rasmust, sillee, daa. Ja uusimpien tietojen mukaa Antti Tuisku on oikeesti koottirokkii, hei DAAAAAAAAAAAA, eli jos sä niinq haluut tosi uskottavuutta ni sun täytyy kuunnella Antti Tuiskuu. Se on niin kova, ettei siitä tajua, kuinka kova ja rokkaava se niinq on. mä annoin, hei daa, sulle ohjeet joita noudattamalla sust tulee sillee TOSIkootti hei.

        Minä olen niin tosissani, että ratti ritisee!

        Jos toi ON GOOTTII,niin oonx mä niinq joku HULLU VAI?Hei DAAAAAAAA,vaa itelles!


      • GoottiPianisti
        heitsuliini kirjoitti:

        vitsit eli siis ohjeet oli okt mut pitääkö kuunella jotain the rasmusta hei daa no jos on pakko mut eikö gootil pidä olla mustat hiukset saan värjätä`??????

        Hei ei gootilla tarvii olla mustat hiukset, eikä se että pukeutuu mustiin tee susta goottia! Gootteja on erilaisia Ihan siis gootteja, sit samettigootteja ja muita sellasia.. Eikä sametti gooteillakaan oo mustat hiukset. Gootit voi olla vaikka blondeja ihan sama! Gootti on mieleltään ei ulkonäöltään.. Mieli vaikuttaa ulkonäköön ja that's it! Koittakaa nyt keksii jotain järkevämpiä tapoja kertoo mikä on gootti! Ei goottia tee mikään musatyyli tai bändi! Ihan sama vaikka kuuntelis amispaskaa ni on gootti! Koittakaa ihmiset tajuta tää asia!!!


      • heitsuliini
        GoottiPianisti kirjoitti:

        Hei ei gootilla tarvii olla mustat hiukset, eikä se että pukeutuu mustiin tee susta goottia! Gootteja on erilaisia Ihan siis gootteja, sit samettigootteja ja muita sellasia.. Eikä sametti gooteillakaan oo mustat hiukset. Gootit voi olla vaikka blondeja ihan sama! Gootti on mieleltään ei ulkonäöltään.. Mieli vaikuttaa ulkonäköön ja that's it! Koittakaa nyt keksii jotain järkevämpiä tapoja kertoo mikä on gootti! Ei goottia tee mikään musatyyli tai bändi! Ihan sama vaikka kuuntelis amispaskaa ni on gootti! Koittakaa ihmiset tajuta tää asia!!!

        eikö gootilla tartte olla mustii hiuksii mä olin ihan varma et tarttis mut se on onkelma et en saa värjätä mustii ymmärrän sen nyt muuten ootkos lukenu nemiä????


      • GoottiPianisti
        heitsuliini kirjoitti:

        eikö gootilla tartte olla mustii hiuksii mä olin ihan varma et tarttis mut se on onkelma et en saa värjätä mustii ymmärrän sen nyt muuten ootkos lukenu nemiä????

        Joo oon lukenu Nemiä. Ei goottisuuteen tarvii olla edelleenkään mustia hiuksia. Värjää vaikka ihan vaaleiks. Silloinkin on gootti mutta ei ihan tavallinen gootti. Samettigootilla on yleensä punaset hiukset kokonaan tai sitten niissä on raitoina mustaa tai musta alla ja punaisia raitoja siinä. :D Saa ite päättää millainen on mut merkitys ei muutu! Onnea matkaan sen hiusten värjäyksen puolesta! Toivottavasti saat itselles sopivan gootti värin!


      • Satanachia89
        GoottiPianisti kirjoitti:

        Hei ei gootilla tarvii olla mustat hiukset, eikä se että pukeutuu mustiin tee susta goottia! Gootteja on erilaisia Ihan siis gootteja, sit samettigootteja ja muita sellasia.. Eikä sametti gooteillakaan oo mustat hiukset. Gootit voi olla vaikka blondeja ihan sama! Gootti on mieleltään ei ulkonäöltään.. Mieli vaikuttaa ulkonäköön ja that's it! Koittakaa nyt keksii jotain järkevämpiä tapoja kertoo mikä on gootti! Ei goottia tee mikään musatyyli tai bändi! Ihan sama vaikka kuuntelis amispaskaa ni on gootti! Koittakaa ihmiset tajuta tää asia!!!

        Hej mut sithä ei oo tr00 gootti jos kuuntelee jotai amispaskaa... No ei, mutta mielestäni musiikkimaulla on merkitystä. Gootti on gootti vain jos hän ajattelee itsestään, että on gootti.
        Tässä neuvoja:
        1. Ole oma itsesi
        2. Jos olet erilainen kuin muut ei hyödytä se että pukeudut samanlailla kuin toiset.
        3. Älä välitä kommenteista joita elämän aikanasi tulee vastaan, sillä maailma on täynnä vittuilioita.
        4. Elä terveesti.

        Näillä luulisi pärjäävän jo aika pitkälle..


      • GoottiPianisti
        heitsuliini kirjoitti:

        eikö gootilla tartte olla mustii hiuksii mä olin ihan varma et tarttis mut se on onkelma et en saa värjätä mustii ymmärrän sen nyt muuten ootkos lukenu nemiä????

        On sitä tullut luettua.. :D Goottityttöjen ykkösmimmi.. :D Mutta ei se oo se oikea kuva gootista. Nemi on mielikuvituksen tuotetta, sarjakuva, idoli yms.. Mutta ei true ihminen.. muistakaa se!


      • O________________-O
        GoottiPianisti kirjoitti:

        Hei ei gootilla tarvii olla mustat hiukset, eikä se että pukeutuu mustiin tee susta goottia! Gootteja on erilaisia Ihan siis gootteja, sit samettigootteja ja muita sellasia.. Eikä sametti gooteillakaan oo mustat hiukset. Gootit voi olla vaikka blondeja ihan sama! Gootti on mieleltään ei ulkonäöltään.. Mieli vaikuttaa ulkonäköön ja that's it! Koittakaa nyt keksii jotain järkevämpiä tapoja kertoo mikä on gootti! Ei goottia tee mikään musatyyli tai bändi! Ihan sama vaikka kuuntelis amispaskaa ni on gootti! Koittakaa ihmiset tajuta tää asia!!!

        wryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy


      • prkl93

        Nyt ei liity aiheeseen, muttakuunteleeko useat gootit alice cooperia? Olet sanataiteilja, btw.


    • hetsuliini

      Moi gootit!! se on aika outoo mun luokalaiset ei ees tiiä mikä on gootti frendit sanoo et en oo gootti mut mun mielest oon aika hyvä gootti tykkään mustast et joku joka on gootti vois auttaa mua apuu hei pliis en oo oikein hyvä gootti viel

      • Gootti.

        Gootiksi ei voi noin vaan ryhtyä ja siihen kuuluu paljon muutakin kuin mustat vaattee, meikit jne.
        Goottius tulee sisältä ja se on sinussa jos on ollakseen.


    • joo

      joo. oot ihan vitun kootti niin. Kannattas kyl hankkii viel sellaset pinkit pussi housut, katos sellasii ne kootit käyttää joka päivä!

      • Verinen ja kituva BlackAngel

        Soo soo, ei saa sanoa rumia sanoja. tiedätkös mitä tuo vittu edes tarkoittaa? Ja lauseet aloitetaan aina isolla kirjaimella. Vastaukset taas olisi syytä perustella. Saatanan idiootit.


      • Verinen ja kituva BlackAngel
        Verinen ja kituva BlackAngel kirjoitti:

        Soo soo, ei saa sanoa rumia sanoja. tiedätkös mitä tuo vittu edes tarkoittaa? Ja lauseet aloitetaan aina isolla kirjaimella. Vastaukset taas olisi syytä perustella. Saatanan idiootit.

        Anteeksi ruma haukkumasana. Päätä särkee.


    • Marylou-

      Nyt varmaan naurattaa. eikun, hei älä naura, ei sovi gootille ;)

    • just a stranger

      Kukaan oikea gootti ei KOSKAAN epäile goottiuttaan. Sori, mut tä on ihan selvä juttu, ettet oo, et edes hevari, jos technicoloria diggaat.

    • biefvyusdf

      Voi ihmiset.

    • Nemimonde

      Tyttö hyvä,ikäsi huomioon ottaen tässä neuvoja:
      1.Opettele kirjoittamaan
      2.Olet pikkupissis
      3.Et ole edes goottia nähnytkään
      4.Wiccalaisuus ei liity mitenkään goottiuteen
      5.Painu sinne kouluun ja leiki vielä barbeilla niin ehkä opit jotain senkin idiootti pentu!

      • O__________________________...

        Hei auta mua!Siis mitä ``wry`` niinqu tarkottaaa?


    • saatana tytär

      olen pahoillani mutta jos tuntisin sinut... saattaisin tehdä jotain mikä ei olisi mukavaa... mikset samantien ryhtyisi saatananpalvojaksi ja ryhtyisi vuodattamaan verta saatanalle, vai? se olisi susta varmaan hyvä idea. no jaa.. tuo typerä luulo menee pian ohi.

      • o__________________________...

        ...


      • O____O
        o__________________________... kirjoitti:

        ...

        Miten ihmeessä kukaan teistä voi ottaa tota alkuperäistä viestiä noin tosissaan, että viittii eess inttää asiasta (ollakko vai eikö olla)..... Inttäjistä huomaa tosin iän... Harmi ku suurin osa inttäjist (peräti kukaan) ei oo kirjautuneena käyttäjiks ettei voi vältellä mokomaakin sakkia ja kyseisten ihmisten kirjotuksia...


    • allååå

      Miten ihmeessä kukaan teistä voi ottaa tota alkuperäistä viestiä noin tosissaan, että viittii eess inttää asiasta (ollakko vai eikö olla)..... Inttäjistä huomaa tosin iän... Harmi ku suurin osa inttäjist (peräti kukaan) ei oo kirjautuneena käyttäjiks ettei voi vältellä mokomaakin sakkia ja kyseisten ihmisten kirjotuksia...

    • FrozenCorpse

      Taasko tää buumi alkaa..., Eikö 30 edellistä sivua samaa aihetta jo riitä?

    • Kyper-beibeh'96

      Oot tosi out! Siis tollaset samettigootit on. Kyber tyyli on the wei tu gou nykyään, sillä saa muiden koottien ihailua! ja sehän on kato tärkeintä täs hommas. Ja lisäx samettikootit on niin massaa, niin tylsii... Me kyperit ollaan ainutlaatusii timanttei.

      Kato imurinletkuu vähä päähä ni pääset alkuun! Ja eti kaikekee mahollisimman neonväristä, ja yhdistele vapaasti. Tyylikkyydel ei kato oo niin välii, kuhan oot erinlainen ja mahollisimman tulevaisuustyyppine, nii ja paljasta pintaa tätyy olla. ei mitää välii vaik painat 90 kiloo, ne jotka valittaa sun peeveesee vaatteist on vaa kateellisii! Ostat sellaset pikkarin näköset sortsit ihan eka. ja sit verkkosukat on ihan ehdotomat. ne putkihiukset myös! kopioit kato jonku muun tyylii galsys, ei kukaa huiomaa. sillee pääset alkuun ja voit kans olla ihk, niinku mäki. ja sit muistat korostaa ainutlaatusuuttas suhtees muihin kootteihin, koksa me ollaan ainutlaatusii!1 ollaa timanttei.

      Nii siis tiivistettyn: mustapukuset gootit on iha oout, cyberit on in! ku vähä pyllyy pyörittää combikristisn tahtii ni pojat tykkää, ne tykkää sun peeveesee pyllystä! Nii kompikrits on ihana

    • Blixa

      ...että tuollaisesta viestistä syntyy näinkin pitkä viestiketju.

      • ...

        Tääl on vitusti trolleja jotka pilailee teijän kustannuksella hieman repeilen :D


    • prkl93

      Eiköhän tuo ollu vitsi. Kituva blackangel on paras.

      • Makaci47

        Tyhmä aihe turha aihe ei näin.


    • hell-o kitty

      No voi loll. Ihan turha viesti, joku vitsin teinix tyyppi. Ei hele....

    • Sal-ly

      En todellakaan ole gootti, koska kukaan terve gootti ei puhuisi näin: "Siis iik, Mun frensut sanoo et mä oon GoOtTi!! OMG! Oonx mä?" Ja technicolour ei toldellakaan ole mikään goottibändi, että silleen. Ja nykyään varmaan suurinosa tykkää mustasta ja pukeutuu siihen.

    • plöplö

      Meeppäs peikottamaan foorumeita muualle ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe