Olen pääkaupunkiseudulle muuttanut juoksua (erityisesti puolimaraton) harrastava nainen. Olisin tiedustellut, löytyykö pääkaupunkiseudulta mitään sisähallia, jossa olisi mielellään 400 metrin rata, jossa voisi harjoitella välillä juoksua. Astmani ei oikein tykkää pakkasista, tosin halleissakin tahtoo olla liian kuiva ilma. Haluaisin kuitenkin testata, olisiko halli kuitenkin parempi vaihtoehto kuin pakkasessa juokseminen. Jotenkin juoksumatto ei oikein innosta!
Sisähallia juoksemiseen...
4
6110
Vastaukset
- hki:ssä
tämmöinen löytyi netistä
http://www.hel.fi/wps/portal/!ut/p/kcxml/04_Sj9SPykssy0xPLMnMz0vM0Y_QjzKLN4p3DgLJmMUbxDvqR0IFfD3yc1OBwpHmQL6fqX5UTmp6YnKlfrC-t36AfkFuRHm-o6MiAP5rknc!/delta/base64xml/L0lJSk03dWlDU1lBIS9JTGpBQUV5QUJFUkVSRUlrLzRGR2dkWW5LSjBGUm9YZnJDRUEhLzdfMl9ONS83MjM1MzE!?WCM_PORTLET=PC_7_2_N5_WCM&WCM_GLOBAL_CONTEXT=/wps/wcm/connect/fi/Liikuntavirasto/Liikuntapaikat/Liikuntahallit/Töölön kisahallin juoksurata - tumasko
esport centerin esport areena sisärata 418 m pitkä
pinnoitettu juoksurata 64€sisältaa spinngin kuntosali juoksuradan
aerobik yms - Joulupukk
Myllypurossa(Metroradan varrella) ja Otaniemessä on sisäjuoksuradat joilla pystyy lenkkiä heittämään. Ne eivät kyllä ole lähelläkään 400 metriä. Tapiolan urheilupuistossa sijaitsee uusi Esport Arena, josta ei vielä löydy netistäkään paljonkaan tietoja. Siellä pitäisi tietojen mukaan olla lähes kilometrin mittainen sisäjuoksurata (juoksurata on kahdessa kerroksessa). http://www.citiprojektit.fi/urheiluhallit.php
Kävin katsomassa paikan päällä tuota hallia ja sisällä pelattiin salibandya jo täyttä häkää. Juoksuratakin näytti olevan kunnossa. En tiedä paljonko maksaa että tuonne pääsee lenkille. Itse en ainakaan kovin montaa euroa rupea maksamaan tuosta lystistä, kun ulkona kuitenkin mieluummin juoksentelen.
t. JP- Too
Ennenmminkin käy katselemassa hiekkapohjaisia halleja, esim jalkapallohalleja.
Ovat jaloille ystävällisemmät kuin varsinaiset juoksuhallit.
Yleisurheilijatkin harjoittelevat peruskuntokaudella mielummin hiekkapohaisissa halleissa.
Mm. Myllypuron jalkapallohalli on erittäin hyvä,
kierros on reilu 200m.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865