Löytyykö kokemuksia Postin lajittelukeskuksessa Vantaalla töissä olleilta?? Luulisin että on vuorotyötä,vai onko?Kannattaako hakea sinne??
postin lajittelukeskus..
6
9271
Vastaukset
- -----------
postin lajittelutyö? Kuuluuko siihen mitään raskaiden kuormien kantamista vaan vain kirjeiden ja laskujen laittamista oikeisiin osoitekohtiin? Eli siis ei ole fyysisesti raskasta? Missä kaikkialla on lajittelukeskuksia suomessa?
- ei lajitella käsin...
ainastaan ns.möykyt l.mitkä ei mene koneeseen
- Poxu
Käsittääkseni Vantaalla käsitellään paketit ym. raskaammat lähetykset. Itse olen ollut jouluapulaisena Pasilassa, ja siellä oli pölyistä ja meluisaa. Toisaalta luulen, Postilla riittää kyllä pk-seudulla duunia, joten hyvässä lykyssä voit yrittää hakeutua firman sisällä muihin töihin. Posti on kuitenkin musta ihan hyvä ja luotettava työnantaja. :)
- oli kyllä
aivan paras:hyvä ja luotettava työnantaja et taida tietää asioista yhtään mitään!?
- viimeksi kymmenen vuotta
oli kyllä kirjoitti:
aivan paras:hyvä ja luotettava työnantaja et taida tietää asioista yhtään mitään!?
minä lähdin v.2000
- Anonyymi
viimeksi kymmenen vuotta kirjoitti:
minä lähdin v.2000
Minä lähdin 1985 muihin hommiin muualle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924