Puolen vuoden sessio!

Innemon

Hei!
Tästä alkaa nyt uusi laihdutusketju kaikille niille, joilla on pudotettavaa vähintään 10 kiloa, ellei enempikin ja tarkoitus tehdä se puolen vuoden sisällä...
Olisi kiva vaihdella kuulumisia ja tsempata toisiamme!
Ekaksi voitaisiin vaikka esitellä itsemme. Kerrotko ensinksi lähtöpainosi, pituutesi, tavoitteesi, ikäsi??? Ja kaikkea muuta tietysti myös, mitä mieleen tuleekin...:-)

53

3609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Innemon

aloittaa...
      Olen 28- vuotias nainen ja painan nyt 80 kiloa. Pituutta on 165 cm. Tavoitteena olisi kesään mennessä pudottaa 15 kiloa, elikäs 65 olisi tavoitepaino.

Tervetuloa mukaan kaverit! Odottelen teitä, mikäli innokkaita vain löytyy!!!!

• naga

Liityn joukkoon.
        Ikä 28 vuotta,pituus 170cm,paino 84kiloa. Tarkoitus tähdätä tuohon 65 kiloon.
        Olen jo aloittanut kuntosalin ( 3krt. viikossa) ja painon lasku pysähtyi saliharjoitteluun:-(
        Ehkä se alkaa taas kohta laskemaan..
        Lisäksi kävin ostamassa sukset,mutta täällä Helsingin aluella on tosi vähän lunta:-(
        Terveellinen kasvisravinto muutamia nutraus päiviä väliin-->ruokavalioni

• sen verran
        naga kirjoitti:

Liityn joukkoon.
        Ikä 28 vuotta,pituus 170cm,paino 84kiloa. Tarkoitus tähdätä tuohon 65 kiloon.
        Olen jo aloittanut kuntosalin ( 3krt. viikossa) ja painon lasku pysähtyi saliharjoitteluun:-(
        Ehkä se alkaa taas kohta laskemaan..
        Lisäksi kävin ostamassa sukset,mutta täällä Helsingin aluella on tosi vähän lunta:-(
        Terveellinen kasvisravinto muutamia nutraus päiviä väliin-->ruokavalioni

että painonlasku voi johtua lihasmassan kasvusta. Kannattaa tehdä pienillä painoilla ja pitempiä sarjoja, niin kuluttaa enemmän. Isoilla painoilla saat lihaksia, jotka lisäävät painoa.

• Jiiikooo
        sen verran kirjoitti:

että painonlasku voi johtua lihasmassan kasvusta. Kannattaa tehdä pienillä painoilla ja pitempiä sarjoja, niin kuluttaa enemmän. Isoilla painoilla saat lihaksia, jotka lisäävät painoa.

Tuo on monesti todettu jo höpöhöpöjutuksi. Lihasmassaa kannattaa kasvattaa, sillä se lisää rasvanpolttoa ja aineenvaihduntaa. Vaikka alkuun paino pysyisi paikallaan tai jopa nousisi, se kyllä lähtee laskuun kun treenaa. Tottakai saliharjoitteluun kannattaa liittää jotain aerobista treeniä, esim. lenkkeilyä, jumppia, pyöräilyä.. itse juoksen salilla käymisen yhteydessä juoksumatolla.

• aina pitää
        Jiiikooo kirjoitti:

Tuo on monesti todettu jo höpöhöpöjutuksi. Lihasmassaa kannattaa kasvattaa, sillä se lisää rasvanpolttoa ja aineenvaihduntaa. Vaikka alkuun paino pysyisi paikallaan tai jopa nousisi, se kyllä lähtee laskuun kun treenaa. Tottakai saliharjoitteluun kannattaa liittää jotain aerobista treeniä, esim. lenkkeilyä, jumppia, pyöräilyä.. itse juoksen salilla käymisen yhteydessä juoksumatolla.

vaan jonkun päästä tyrmäämään toisen kommentit. Millä se on todettu höpöhöpö-jutuksi? Ärsyttäviä kannanottoja tollaset lässyn lässyn kieltä käyttävät besser-wisserit... Kuitenkin sitten sanoit, että aluksi paino nousee, eli samaa kuin minä, että painonnousu johtuu todennäköisemmin lihasmassan kasvamisesta. En tarkottanutkaan, että ihan painottomilla tangoilla kannattas tehdä, vaan ettei vastus ole liian suuri. Mut en jaksa vänkää ku kuitenkin sanot jotain mitä tiedä paremmin

• Jiiikoo
        aina pitää kirjoitti:

vaan jonkun päästä tyrmäämään toisen kommentit. Millä se on todettu höpöhöpö-jutuksi? Ärsyttäviä kannanottoja tollaset lässyn lässyn kieltä käyttävät besser-wisserit... Kuitenkin sitten sanoit, että aluksi paino nousee, eli samaa kuin minä, että painonnousu johtuu todennäköisemmin lihasmassan kasvamisesta. En tarkottanutkaan, että ihan painottomilla tangoilla kannattas tehdä, vaan ettei vastus ole liian suuri. Mut en jaksa vänkää ku kuitenkin sanot jotain mitä tiedä paremmin

No hyvänen aika, älä nyt hikeenny. Besser-wisseri tai ei, tämä oli tieto.

• Lady

Sinulla on lähes sama tilanne kun mulla!! Olen 26 vuotias ja painan myöskin noin 80 kiloa ja pituutta 163...
        Minulla myöskin olis tarkotus pudottaa painoa kesään mennessä se 15 kiloa...
        Ensimmäinen viikko diettiä on jo takana...tosin tällä viikolla painoni ei ole heilahtanut vaikka olenkin vähentänyt syömistä reilusti...

• Haha
        sen verran kirjoitti:

"Kannattaa tehdä pienillä painoilla ja pitempiä sarjoja, niin kuluttaa enemmän." :DDDDD Eli siis monet toistot kevyillä kuluttaa enemmän kun raskailla vähemmän.. ok! Kiitos, en tiennytkään!

• vaan itselles
        Haha kirjoitti:

"Kannattaa tehdä pienillä painoilla ja pitempiä sarjoja, niin kuluttaa enemmän." :DDDDD Eli siis monet toistot kevyillä kuluttaa enemmän kun raskailla vähemmän.. ok! Kiitos, en tiennytkään!

pumppaile sä vaan itsestäs sellanen fitness-miesnainen, että jää sitten muut hiljaseks. Mä ainakin oon saanu salilla kauniin naisellisen vartalon, jossa ei ole liikaa lihaksia käsissä eikä jaloissa, mutta rasvat on minimissä. Usko tai älä, ihan sama

• Bikinibeibe

Olen 165cm pitkä ja 81kg ja tavoite 65kg. Pyrin uudessa elämäntavassani hyväkarppaukseen eli valkoiset jauhot ja sokerit yms. pois jne., mutta mitenkään fanaattinen en siinä ole, tärkeintä olisi pitää kohtuus kaikessa. Liikuntaa harrastan monipuolisesti ja säännöllisesti jo nyt eli siinä ei ole ongelmaa, vain syömisessä. Ai niin ja ikää 29v.

• Wannabe kaunis!

Juu, minäkin haluaisin liittyäs joukkoonne! Elikkäs olen 19- vuotias, 173cm pitkä ja painan 103 kg. Pudotettavaa minulla olisi 35kg mutta siitä jos saan 20 kg puolen vuoden aikana pois olen tyytyväinen.

Ajattelin laskea painonvartioiden pisteitä ja aloittaa liikkumisen! Kuntosali on mun juttu!

Olisi tooooosi kiva kuulla muiden menestymisiä joten jatketaan tätä ihmeessä!

• vintsku

Jee mä haluan kanssa! Oon melkeinpä samoissa kuin sinä, eli 25 v, 178 cm ja 103 kg. Olen painanut tähän pituuteen seitsemisenkymmentä kiloa... Tyytyisin silti siihen, jos saisin 85 kiloon tiputettua. Miten on mennyt? Mä olen nyt joulukiloja karsinut laskemalla pisteitä ja lenkkeilemällä koirien kanssa kuin hullu.

• Innemon

Ja huomenta myös!
      Nyt onkin viikko aluillaan ja motivaatio huipussaan:-) ? Eikö??? ;-)

Kiva kuulla että olette molemmat liikunnasta innostuneita! Mä olen yrittänyt nyt tehdä viikottain noin tunnin mittaisia kävelylenkkejä, mutta muuhun liikuntaan en ole vielä tarpeeksi psyykannut itseäni...Bodypump tai punttis on ollut mun harrastuslistalla, ja olis tässä muutenkin mahdollisuuksia vaikka mihin, kun asun kaupungin keskustassa.Mutta tosiaan, olen nyt aluksi keskittynyt tähän syömiseen ja pikkuhiljaa tulevaisuudessa sitten tehokkaampaakin liikuntaa.
      Kävelylenkit ovat siinä mielessä kiva juttu, kun siinä saa myös raitista ilmaa, mitä minä aikakin tarvitsen pysyäkseni muutenkin hyvinvoivana! (olen pääsääntöisesti sisätöissä)

Laihdutukseni tukena käytän herbalifea. Enkä todellakaan aio sitä teille sen enempää mainostaa, mutta kerron toki myös, jos se kiinnostaa. Kukin laihduttaa keinolla millä haluaa, ja pääasia on mielestäni se, että me laihduttajat voimme täällä purkaa tuntojamme ja kertoa onnistumisia ja epäonnistumisia!!!

Oma tavoitteeni tälle viikolle olisi liikuntaa ainakin 3 x viikossa, ja paino alas 2 kg! On siinä tavoitetta kerrakseen!

Mutta pirteää maanantaiaamua teille molemmille, ja ollaan yhdessa kaikki ENSI KESÄNÄ HOIKKIA JA KAUNIITA!!!!! :-)

• täältäkin

olen 31-vuotias, 161 cm ja 97 kg. Laihduttelen Nutriletin avustuksella.
      Liikuntamuotoina kotikuntokeskus ja crosstraineri.

Kuuri kestänyt 1 ½ viikkoa ja paino tippunut 3 kg.

Punttikuurin sain aloittaa viime viikolla lääkärin luvalla (olin syksyllä avoleikkauksessa ja punttitreeni kiellettiin 3 kuukaudeksi).

Toivottavasti pinna pitää ja rasva sulaa :)

Tsemppiä kaikille.

• Eli mukaan haluan myös...vaikka olen jo syksyllä aloittanut urakkani. Syksystä painoa on pudonnut 7-8kg, nyt painoa on 84kg ja tavoite on 65-70...68kg olisi se mistä paino on aikoinaan lähtenyt nousuunkin.. :) Ja olen tosiaan 168cm pitkä 22 vuotias.

Nyt paino on n. kaksi kuukautta pysynyt tossa 84 kilossa...eikä meinaa tippua ollenkaan, mutta tarkoitus olisi, että paino putoisi edes 75kg kesään mennessä.

Joka päivä pyrin tekemään jotain...viimekin viikolla kävelin viitenä päivänä tunnin..Tuntuu vain siltä, että liikuntaa tulisi lisätä, että paino laskisi tosta 84 kilosta...en ole varma.

Mutta olen mukana! Haluan näyttää kesällä hyvältä ja haluan, että te muutkin pääsette tavoitteeseenne.

• Hannele

Meinaan et nyt on otettava itteänsä niskasta kiinni ja katottava, mitä suuhunsa mättää. Olen siis 35v, pituutta 180cm ja painoa kertynyt vuosien aikana nyt 98kg. Huh!Mut nyt on luja päätös ett niin paljon vähintäs pois, et paino alkaa kasilla. Mul on ongelmana lähinnä viikonloput:viikol jaksan tarkkailla ruokia, mut vkl repsahdan,jotenka toisten tuki ois todella hienoa.

• Tää vaikuttaa kivalta tukiketjulta, mä tuun kans tähän peesiin! Aika moni näyttäis olevan suht samoissa lähtölukemissakin, joten mukava vähän seurailla miten sujuu.

Mä olen siis 27-v, pituus 163cm ja paino oli vuodenvaihteessa 82kg, mutta nyt viikossa on lurahtanut nesteitä vessanpönttöön n.4kg edestä. Eli toissapäivänä puntari näytti 78,7kg. Mittaan aina samalla puntarilla, kun käyn uimahallilla ja salilla. Tätä harrastusta aloittelin nyt tän projektin kanssa yhtä aikaa, eli noin viikon olen sitä koittanut ylläpitää. Olen aikaisemminkin harrastanut kuntosaliharjoittelua, mutta raskauden myötä se jäi. Silloin alkoi kilotkin kasaantua... Minä pudotan painoani painonvartijoiden ohjeilla, koska sillä olen onnistunut aikaisemminkin pudottamaan 20kg. Mutta kuten joku jo ylempänä sanoi, en tuputa omaa kantaani sen enempää, kerron jos joku kysyy. Jokainen omalla tyylillään!

Tänään olisi taas sali-uintipäivä.

Sinnikkyyttä vaan ja paljon lujaa tahtoa kaikille! Mennään kevyempänä kohti kevättä!

• tavoitepaino jäi kertomatta, eli se olisi 58kg. Niissä kiloissa olen elänyt monta onnellista ja iloista vuotta, ja tuossa painossa olen normaalivartaloinen. En aseta aikarajaa, tulee kun tulee...

• *Annuli*

Eli tahtoo kans liittyä tähän ketjuun!!
      Ikää siis hieman yli 20, pituutta 165cm ja paino heittelee 65 ja 70 kg:n välillä (tosin viime aikoina pysytellyt siellä 70:n nurkilla)... Viikko sitten päätin että nyt lähtee se 10 kg joka on tässä viimesen kahden vuoden aikana tuohon vyötärölle kertynyt..
      Alkuun ajattelin että tulee olemaan rankempaakin tuo herkkujen vastustaminen, mutta koko viikko meni oikeastaan ihan hyvin...viikonloppuna tietysti piti mennä sortumaan sipseihin ja vähäsen maistelin myös suklaata, mutta siitä olen ylpeä että pystyin lopettamaan sen herkuttelun enkä ahminut kaikkea kerralla niinkuin yleensä on ollut tapana...:(
      Olen käynyt nyt joka toinen päivä kävelemässä semmoisen 30-60 min. aika reipasta kävelyä, plus joinakin päivinä kävellen töihin ja takaisin, josta tulee vajaa tunti per matka, mutta kaipa tuota liikkumismäärää olis ruvettava jossain vaiheessa vähän nostamaan ja tekemään muutakin liikuntaa...mielestäni tuokin liikuntamäärä on ihan kohtuu hyvä ainakin nyt aluks, kun ottaa huomioon etten ole tosiaan pariin vuoteen liikkunut oikeastaan muuten kuin autolla..
      Sehän tässä nyt tahtoo vaan ongelmaksi muodostua, kun en oikein tiedä että mitä sitä joka päivä kokkailisi...olen nimittäin tosi huono syömään oikeita ruokia, eli olen nirso...ja sitten jos löytää jonkun hyvän ruoan, niin tottakai siinä on hitosti rasvaa, kermaa ym.ym. mahdollisimman epäterveellistä...mutta kai tuo salaattilinja nyt ainakin alkuun jotain auttaa..katsotaan sitten kun rupeaa lehtivihreää pursuamaan jo korvistakin ulos...:)

• Piika

Kylläpä tämä ryhmä kuulostaa mukavalta. Tahdon mukaan.

Minulle on kahden raskauden myötä kertynyt muutama liikakilo. Olen 174 cm pitkä ja painoa 75 kiloa. Hyvinvoinnin kannalta olisi hyvä tiputtaa noin kymmenen kiloa pois. Aloittelin jo syksyllä, mutta en saanut kuin pari kiloa pois. Makkarat ovat edelleen tallella.....

Tarkoituksena on tehdä ruokavaliossa remontti ja aloittaa säännöllinen liikunta. Tosin aika on minulla tiukassa, koska minulla on kaksi pientä lasta ja intohimonani on käsityöt. Luistelu ja uiminen ovat kuitenkin mieluisia liikuntamuotoja ja niitä voin onneksi harrastaa lastenikin kanssa.

Toivottavasti saamme kannustettua toisemme tavoitteisiin. Iloista mieltä ja tsemppiä kaikille!!!

• sinikello

Olen 160 ja painan 70kg. Tavoitteenani on pudottaa yhteensä n. 15 kg. Minulla on hidas tahti, eli kesään mennessä tavoitteenani 5-6 kg.

Olen aloittanut hiihtämisen ja hiidän noin tunnin lenkin 4 kertaa viikossa. Teen vaihtelun vuoksi myös pieniä kävelylenkkejä.

• saane

hei!

tulisin mieleläni mukaan, jos vielä mahtuu.
      ikää on 24v, pituus 168cm ja painoa 101kg.
      olen ajatellut käyttää "olet mitä syöt" tapaista diettiä (raakaravinto myös kiinnostaa) ja välillä ottaa muutaman detox kuurin.

liikunasta sen veran että uinnin, vesijuoksun ja kävelyn olen aloittanut, ja olisi kiva jos joku voisi suositella muita huomattavasti ylipainoiselle sopivia liikunta muotoja.

periaatteeni on siis keventää elintavat ja lisätä paljon liikuntaa, koska saan siitä aivan mahtavan olon.
      ja kun tupakointikin tuli lopetettua (ja siitä ihanat liika kilot) niin urheilu tuntuu taas erittäin mukavalta.

olisin vielä sellaista kysynyt, että miten tämä ketju oikein käytännössä toimii? en ole aikaisemmin ollut tälläisissa mukana.

tsemppiä kaikille!

• unohtui

ai niin ja tavoitteena olisi puolessa vuodessa laihtua 10-15 kiloa.

• Innemon

oman mielipiteeni siitä, miten tämä ketju oikein toimii. Käytännössä ei siis kovin ihmeellistä :-)

Mutta mikä on detox- kuuri? En ole ikinä kuullutkaan?

Niin ja kadehdittavan paljon te harrastatte liikuntaa! Se on kyllä tosi hieno homma! Mulla kun on ihan alkutekijöissään koko liikuntaharrastus. Ehkä täältä jotain motivaatiota löytäisi... Kyllä se tehostaisi tätä aineenvaihduntaa!

Mutta öitä kaikille! (huoh, raskaan iltavuoron jälkeen on mukava painua pehkuihin)

• detoxista
        Innemon kirjoitti:

oman mielipiteeni siitä, miten tämä ketju oikein toimii. Käytännössä ei siis kovin ihmeellistä :-)

Mutta mikä on detox- kuuri? En ole ikinä kuullutkaan?

Niin ja kadehdittavan paljon te harrastatte liikuntaa! Se on kyllä tosi hieno homma! Mulla kun on ihan alkutekijöissään koko liikuntaharrastus. Ehkä täältä jotain motivaatiota löytäisi... Kyllä se tehostaisi tätä aineenvaihduntaa!

Mutta öitä kaikille! (huoh, raskaan iltavuoron jälkeen on mukava painua pehkuihin)

sori en huomannu!

siis detox on sellanen kuona-aineiden ja kaiken p**kan puhdistus elimistöstä. voi valita päivän, viikon tai kuukauden kestäviä "kuureja".
        syödään kaikkea mahdollisimman terveellistä (pääasiassa vihanneksia) ja hoidetaan itseään.

suosittelen kokeilemaan jos on mielenkiintoa ja aikaa!

kirja mitä minä käytän on: Carol Vordemar "Detox for life"

• Jiiiikooo

Moe! Olen Espoolainen 23vuotias rouvashenkilö. Viikko sitten aloitin oman urakkani - 15kg, ainakin näin alkuun. :)

Pituutta on roimat 164cm ja painoa semmoinen 78kg.

Tämä näytti kivalta porukalta - ja suunnilleen samankokoiselta. Pistetääs homma pyörimään!

Jiko

• Anna--

Oon 18 v, 170/85. Tavoite olis -20kg heinäkuuhun mennessä! Jumppaan joka päivä kotona : vatsaa, reisiä, alleja, jenkkoja jne. Huomenna alotan myös kävelemisen ja myöhemmin lenkkelilyn. Syön terveellisesti ja toivon todella että saan painon tiputettua! :)

• Innemon

Tänään jo näin paljon innokasta porukkaa jotka haluavat laihtua!!! Tervetuloa edelleen kaikille!

No tämä ketjuhan toimii niin, että tänne voi kirjoitella omia kokemuksiaan ja onkelmiaan, pyytää vinkkejä tai jotain muuta vastaavaa. Kun lueskelee näitä viestejä, niin välillä joku asia herää mieleen, niin sitä tietysti heti kommentoimaan jne. JOku tässä kyseli, että miten nämä tämmöiset ketjut toimii....Sillä tavoin olisi mielestäni näppärää, että joka viikko alotettaisiin uusi ketju! Ettei tule tuhottoman pitkäksi, ja muutenkin, siitä on sitten helpompi seurata edistymistä. Olkoon tämä nyt sitten vaikka eka viikko, vaikka useat ovatkin aloittaneet jo projektin aikaisemmin :-)

• saane

tosi kiva kun jaksoit järjestää tämmöisen!
        kiitoksia sinulle!

• Mä kävin eilen taas puntarilla uimahallilla ja oli kyllä silmät pudota päästä! Paino näytti 77,7kg! Huimaa vaihtia nesteet kyllä häviää, mutta tämä vauhti kyllä tasaantuu sitten kunhan liiat on lorissu pönttöön... Ei ole kyl mikään ihme toisaalta, että mulla on elimistössä noin kamalasti nestettä, kun käytännössä mun ruokavalio ei oikeen muuta oo ollukaan ku suolaa ja rasvaa...

Kertokaa miten teillä menee, onko paino jo lähtenyt tippumaan ja onko tullu kiusauksia?

Mul itellä ei nyt oikeestaan suurempia kiusauksia vielä ole tullutkaan, mut niin alussa ollaan vielä, että motivaatio on niin korkeella. Ei oo oikein kiusauksille ja houkutuksille sijaa =)

• Miisa

Tässä olisi yksi halukas mukaan! 26-vuotias neitokainen joka on nyt viikon verran ollut south beach induktiolla. Lähtöpaino oli 90kg, pituus 174cm ja tähän mennessä painoa on tippunut 2kg. Tarkoitus olisi löytyy vähähiilarinen elämän tapa ja siinä samalla pudottaa painoa ainakin 20kg. Jos joku muukin on vähähiilarisella kuurilla olisi kiva kuulla miten menee.

• Micci_67
        Miisa kirjoitti:

Tässä olisi yksi halukas mukaan! 26-vuotias neitokainen joka on nyt viikon verran ollut south beach induktiolla. Lähtöpaino oli 90kg, pituus 174cm ja tähän mennessä painoa on tippunut 2kg. Tarkoitus olisi löytyy vähähiilarinen elämän tapa ja siinä samalla pudottaa painoa ainakin 20kg. Jos joku muukin on vähähiilarisella kuurilla olisi kiva kuulla miten menee.

mutta en tiedä viitsinkö ainoana mies puolisena tuppautua joukkoon...

• Micci_67 kirjoitti:

Kyllä tänne miehiäkin mahtuu! Kerro vähän itsestäsi ja mitkä on tavoitteesi

• Micci_67
        Helmi78 kirjoitti:

Kyllä tänne miehiäkin mahtuu! Kerro vähän itsestäsi ja mitkä on tavoitteesi

Viime kesänä olen alakarppauksen aloittanut ja nyt vähän hyväkapimmaksi siirtymässä.

Täällä muutaman viikon takainen tilanne.
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000654&posting=22000000012865896

Viime kesänä paino oli lähes 115kg ja BMI 35. Ennen joulua tilanne oli -19kg ja BMI 29,4. Nyt on kolmena viime viikonloppuna mennyt ruokaa ja alkoholia liikaa, joten en vissiin vielä tänä perjantaina pääse joulua edeltävään tilanteeseen. (viime pe 96,3kg eli 1,1 joulua edeltävään)
        Tavoitteita on kaksi 81kg ja 75kg. Ensimmäinen on mulle BMI 25 ja tavoite on olla siinä painossa heinäkuussa eli n.-15kg nykyiseen nähden.

Niin, ja hiilihydraattien seuraamisen lisäksi seuraan kaloreita kalorilaskurin avulla.

• Innemon
        Micci_67 kirjoitti:

Niin että liity joukkoomme iloiseen :-) ja laihtuvaan jne. jne.

Oma mieheni muuten laihdutti viime kesänä 10 kiloa Atkinsin dieetillä, joten tämäkin dieetti on tuttu meidän perheessä.

Vieläkään emme syö perunaa, makaroonia, leipää tai riisiä kuin joskus ja jouluna, jos silloinkaan. Eli tavallaan olemme vhh:lla. Minä otan pirtelöitäni laihdutukseni tueksi, ja molemmat syömme lihaa. Toki myös vihanneksia, maitotuotteita, hedelmiä, valikoiden tietysti.

Mutta tervetuloa!

• Innemon

Olin tänään aamuvuorossa, ja heräsin jo siis ennen kuutta. Silloin join teetä rasvattomalla maidolla. Noin klo 9.00 otin proteiinipirtelön ja klo 11.00 söin lounaaksi keitettyä parsakaalia, salaattia kastiketta sekä pari viipaletta etikkapunajuurta, iltapäivällä taas yksi pirtelö ja nyt kohta puoliin ruoka, eli broilerin filepihvi, vihanneksia salaattia. Illalla sitten vielä jokin kevyt iltapala. Että toistaiseksi on hyvin mennyt!!!(koputtaa puuta; kellohan on vasta...)

Entäpä teillä? Kertokaahan jotain päivän ruokalistoja? Mitä on tullut naposteltua? :-)

• Micci_67
        Innemon kirjoitti:

Niin että liity joukkoomme iloiseen :-) ja laihtuvaan jne. jne.

Oma mieheni muuten laihdutti viime kesänä 10 kiloa Atkinsin dieetillä, joten tämäkin dieetti on tuttu meidän perheessä.

Vieläkään emme syö perunaa, makaroonia, leipää tai riisiä kuin joskus ja jouluna, jos silloinkaan. Eli tavallaan olemme vhh:lla. Minä otan pirtelöitäni laihdutukseni tueksi, ja molemmat syömme lihaa. Toki myös vihanneksia, maitotuotteita, hedelmiä, valikoiden tietysti.

Mutta tervetuloa!

VHH:tahan on monenlaista, Atkins nyt vaan taitaa olla se ääripää. Ja kyllä sitäkin voi monella tapaa noudattaa.
        Itse olen vielä alakarpannut koska painoa on vielä niin paljon ja tällä tavalla pysyy kalorit hyvin kurissa. Katsoo sitten lähempänä kesää, että kuinka paljon niitä hiilareita alkaa syömään. Tällä hetkellä menee paljon vihanneksia ja muita matalan HHn (tai GKn) tuotteita ja vain pari palaa ruisleipää päivässä.

• Innemon kirjoitti:

Olin tänään aamuvuorossa, ja heräsin jo siis ennen kuutta. Silloin join teetä rasvattomalla maidolla. Noin klo 9.00 otin proteiinipirtelön ja klo 11.00 söin lounaaksi keitettyä parsakaalia, salaattia kastiketta sekä pari viipaletta etikkapunajuurta, iltapäivällä taas yksi pirtelö ja nyt kohta puoliin ruoka, eli broilerin filepihvi, vihanneksia salaattia. Illalla sitten vielä jokin kevyt iltapala. Että toistaiseksi on hyvin mennyt!!!(koputtaa puuta; kellohan on vasta...)

Entäpä teillä? Kertokaahan jotain päivän ruokalistoja? Mitä on tullut naposteltua? :-)

Aamupalaksi söin 2 klementiiniä
        Lounaaksi kaalipataa ja lehtileipää
        ja tossa illemmalla syön tomaattikeittoa.

Ei ole nälkä. Jos ihmettelette miksi söin aamulla noin vähän, niin mulle ei mene aamuisin oikein mitään, puoli väkisin pitää aina jotain yrittää syödä, että pysyisi jonkinlainen ruuansulatus käynnissä koko ajan. Kylmät klementiinit meni yllättävän hyvin tänä aamuna.

• saane
        Innemon kirjoitti:

tänään on ollu kyllä aika huono päivä...

aamupalaksi meni 2 paahtista ja paputahnaa

lounas oli riisiä, pinaattia ja vihannes/tofu kastiketta, ai nii ja 2 mandariinia

iltapäivä... en ees kehtaa sanoo... KEKSEJÄ!!!!
        sellasia mini juttuja (sormenpään kokosia) meni varmaan 2 kourallista... hävettää nii pirusti, hirveen huono omis...

siinä se sit on ollukki ... tähän asti :)

Sain hirveän alku innostuksen tähän elämäntapa muutokseeni. Ajattelin ostaa mehukoneen, että saan aina aamiaiseksi tuoreen vihannes/hedelmä mehun, kauppaan asti en ole vielä kerinnyt tosin...

on ollut duunia tällä viikolla niin älytön määrä, että ei ole edes kauppaan kerinnyt ja jääkaappi huutaa tyhjyyttä. pakko tänään korjata tilanne, ettei vaan mene pitsan tilaukseksi...

toivottavasti muilla mennyt paremmin!
        ja tsemppiä kaikille!

• Anna--
        Innemon kirjoitti:

Tänään heräsin 6.30, söin ruisleivän, 2 juustoviipaletta ja kurkkua ja join lasin mehua. Koulussa söin vähäsen nakkikastiketta ja perunan, join 2 lasia maitoa. Join myöhemmin koulussa kupin kahvia.
        Kotiin tultuani kävin tunnin kävelylenkillä(reipasta kävelyä, hiki tuli) ja jumppasin kotona tunnin.
        Äsken söin kasvissoppaa ja samanlaisen ruisleivän kun aamulla lasin maitoa.
        Aika hyvä fiilis on nyt :)

• Jiiiikooo

Tänään on mennyt ihan mukavasti. Tuli pieni virhearvio päivällä, kun lähdin pelkän aamupalan turvin palaveriin.. tulinkin kotiin vasta neljän aikaan. Oli suhteellisen heikko olo.. :)

Aamupalaksi reilu desi kevyt-jugurttia, kaakao, kahvi ja kaksi palaa ruisleipää. Kun vihdoin pääsin kotiin, söin isännän valmistamaa ihanaa kana-juttua ja hieman riisiä. Iltapalaksi pupelsin vielä pari palaa ruisleipää..

Eli ei nyt ihan hirveen terveellisesti, mutta ainakin vähä-kalorisesti. :D

Huomenna taas salille!

• Innemon kirjoitti:

Mä oon varmaan syönyt tänään eniten.. :/ Eli aamupalaksi puuroa, ruisleipää ja teetä. Välipalalla omena, lämpimänä ruokana lämpöisiä leipiä ja salaattia ja iltapalana porkkanaa. Myös dietorelle karkkeja tuli syötyä muutama.
        Tunnin lenkin kävin taas tänään tekemässä. Vähän harmittaa kun huomiseksi on luvattu vesisadetta...ei pääse lenkille..täytyis keksiä jotain noiden sadepäivien liikunnaksi.

• vintsku
        Kirsikk.a kirjoitti:

Mä oon varmaan syönyt tänään eniten.. :/ Eli aamupalaksi puuroa, ruisleipää ja teetä. Välipalalla omena, lämpimänä ruokana lämpöisiä leipiä ja salaattia ja iltapalana porkkanaa. Myös dietorelle karkkeja tuli syötyä muutama.
        Tunnin lenkin kävin taas tänään tekemässä. Vähän harmittaa kun huomiseksi on luvattu vesisadetta...ei pääse lenkille..täytyis keksiä jotain noiden sadepäivien liikunnaksi.

Voi kuule, mä kävin tänään kebabilla, mutta muutapa en sitten syönytkään. Ei se mitään, huomenna jatkuu pisteiden lasku!

• Hannele

Vaaka näytti aamul 97,5 kg elikkäs - 1,5 kg. Ulkoilu jää tält päivält kun luistimii en omista.Sikäli hyvin et nyt ei mikään ruoka ylihimoita.

• Leilani

Tulen minäkin tähän ryhmäämme, jos vielä mahtuu.Tosin aloitan laihiksen vasta huomenna.

Ikä 35, pituus 164, paino 93 kg.
      Liikunnaksi ajattelin päivittäistä sauvakävelyä(sauvat on jo hankittu), johon tulen yhdistämään voimaharjoittelun KUNHAN ensimmäiset 10 kiloa ovat tippuneet.

Ruokavalio lienee VHH, tosin ei fanaattinen.

• toimii!!!!

tuli eilen niin huono omis, ku tuli vähän mässäiltyä ja kaikki muut oli syöny terveellisesti ja käyny lenkillä jne...

ni menin sitten illalla kauppaan (kävellen!!!)
      ja ostin hirveen kasan vihanneksia, hedelmiä ja muuta tervellistä. (niinku olin alunperin suunnitellu)

ku kaikki muutkin on nii terveellisiä, en kehtaa enää mässäillä!
      ja kun kaikki muutkin käy lenkillä, en kehtaa maata vaan kotona.

tää ryhmä homma taitaa toimia :)

että kiitoksia vaan kaikille terveellisille ihmisille!

• jäi

siis tosiaan olen kirjoitellut tässä nimimerkillä saane

• Jiiikoo

Hei, kävin tänään tavoistani poiketen puntarilla keskellä viikkoa. Vaaka näytti kilon vähemmän kuin maanantaina! Ehkä tää homma toimii sittenkin! :D

• Innemon

Pienempi lukema puntarilla piristää aina :-)

Oletteko muuten mittailleet senttejänne? Mä kirjottelen niitäkin ylös. Oli muuten järkyttävää kirjoitella niitä aloistussenttejä ylös, koska lukemat olivat NIIN VALTAVIA!!! Huh huh. Sekin piristää aina, jos senttikin on lähtenyt...

Tsemppiä kaikille juu! Mulla on nyt kaksi päivää vapaata; ihanaa. Lenkki- ilmat ovat kylläkin huonot, koska vettä sataa kuin esterin.....ja sen lisäksi on ihan pääkallokeli!

• Jiiikooo
        Innemon kirjoitti:

Pienempi lukema puntarilla piristää aina :-)

Oletteko muuten mittailleet senttejänne? Mä kirjottelen niitäkin ylös. Oli muuten järkyttävää kirjoitella niitä aloistussenttejä ylös, koska lukemat olivat NIIN VALTAVIA!!! Huh huh. Sekin piristää aina, jos senttikin on lähtenyt...

Tsemppiä kaikille juu! Mulla on nyt kaksi päivää vapaata; ihanaa. Lenkki- ilmat ovat kylläkin huonot, koska vettä sataa kuin esterin.....ja sen lisäksi on ihan pääkallokeli!

Kylläkyllä, mittanauhalla mittailen joka maanantai. Ensimmäiset mittaustulokset eivät yllättäneet, ensimmäisen treeniviikon jälkeen ne yllättivät (positiivisesti)!

• Tänään oli masennuspäivä. En voinut mennä lenkille, vesisade ei olisi muuten haitannut, mutta kun se teki tiet niin liukkaiksi, että ei olisi reippailusta tullut mitään. Mieheni ehdotti, että ostaisimme minulle "nastat/piikit", jotka saa laitettua kenkiin kiinni liukkailla..En vielä täysin lämmennyt ajatukselle, haluaisin koittaa niitä ensin. Onko siis kenelläkään kokemusta?!

Vaikka tänään oli masennuspäivä, en silti sortunut syömään kuin vain muutaman karkin miehen karkkipussista! :)

Löysin tänään myös pari nettisivua joilla kävin laskemassa kalorintarpeeni, kulutukseni jne. ja yllätyin iloisesti. Nyt kun vaan vielä jaksaisi, 8kg on takanapäin, mutta 14 kg on vielä jäljellä..

• Harmi kun en ihan heti alkuun jo muistanut kirjata näitä mittoja minnekään, mutta aattelin, että hyvähän se on näitäkin seurata. Eli sentit on seuraavanlaiset: (ei pidä ihmetellä omalaatuisia mittaustapoja...mulla on paljon muotoja... =)... )

vatsa 87cm
      navan kohdalta 101cm
      takapuoli 115cm
      reisi paksuinkohta 66cm
      käsivarsi hauiksen kohdalta 35cm
      (tällä hetkellä siinä on kaikkea muuta paitsi näkyvää lihasta joten on vähän hassua kirjoittaa tuohon että "hauis"...)

BMI 2.1.2006 30,9
      12.1.2006 29

• Jiiikooo

Iltoja vaan kaikille!

Homma on sujunut mainiosti! Tänään oli taas salipäivä, ja kyllä on raukea olo. Kroppa tuntuu timmimmältä kuin aikoihin, ja hauis on kasvanut vuoren korkuiseksi. ;D Alkaa jo lihaksetkin näkyä täältä ylimääräisten läskien takaa.

Sain muuten kauan toivomani salikaverinkin tänään, mikä on erittäin mukavaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      347
      2384
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      421
      2370
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1371
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      41
      1072
    5. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      803
    6. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      61
      798
    7. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      785
    8. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      781
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      116
      731
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      689
    Aihe