Kysymyksiä varusteista..

OWD-diver

Hei,

Olisin ostamassa sukellusvermeitä, siis märkäpukua (yksi tai kaksiosaista, 7mm), maskia, snorkkelia ja räpylöitä. Onko noissa jotain erityisiä merkkejä joita te muut suositte (Mares on ilmeisesti pätevä merkki?). Paljon tuosta em. märkäpuvusta kannattaisi keskimäärin maksaa? Ja onko tietoa Suomen ja Egyptin hintatasosta? Elikkä saakohan kyseiset kamppeet edullisemmin Egyptistä (Sharm el Sheikhistä) vai täältä Suomesta?

Joku tuossa aiemmin mainitsi, että oli ostanut maskin vahvuuksilla, niin tuleeko maskille paljon lisähintaa vahvuusten kanssa? Ja muutenkin kaikki tieto varusteista on tarpeen. Paljon olen netistä yrittänyt etsiä, mutta tarinat omakohtaisista kokemuksista ovat niitä tärkeimpiä, niin osaa vähän varautua.

Kiitokset sille, joka jaksaa vastata. :)

2

838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kala vedessä

      Itse olen hankkinut varusteeni eri paikoista,regut paikallisesta liikkeestä, märkkäreitä ja maskeja ja puukon netin kautta ja käytetyn kuivapuvun löysin Auvolta. Voin suositella scubastorea, www.scubastore.com, tilatut tavarat tulivat Espaniasta Suomeen vuorokaudessa. Varmaan kaikkein huokeimmat hinnat Suomessa ovat Auvolla, kannattaa soittaa ja tiedustella ja samalla tarkistaa Auvon aikataulu.http://www.tietosys.net/divesystems/fi/indexfi.htm

      Mitä varusteisiin tulee, ne taitavat aika pitkälti olla makuasioita, kokeile niin tiedät. Itseltäni löytyy pääasiassa Scubaprota ja olen ollut tyytyväinen.

      • OWD-diver

        Pitääkin perehtyä scubastoreen vähän lähemmin.

        Mutta kiitokset vielä kerran vastauksesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2469
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2194
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      193
      2154
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1722
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1222
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe