Rakkaudesta Pikkuserkkuun

sannuli88

Moi! mitä mieltä ootte siitä, voiko pikkuserkut olla yhdessä vai ei? oon ihastunut omaan pikkuserkkuuni, tuleeko ensimmäisenä mieleen sana "sukurutsaus"? oikeesti tää painaa mua, mietin isän ja kavereiden suhtautumista, ja en enää tiiä oikeen omistakaan tunteistani..muilla samanlaisia kokemuksia? pliiz, jakakaa tää mun kanssa, tilanne on aika hankala(:

19

8155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      nain itseäni 10 vuotta nuoremman pikkuserkkuni kanssa joskus...ei mitään sen kummempaa. en ole kauheasti kärsinyt tusta asiasta eli anna palaa! Suku voi olla vähän ihmeissään, mutta niinhän ne aina..

    • pikuserkku

      Ite lopetin suhteen pikkuserkkuni kanssa kun aloin miettimään että mitä suku siitä ajattelisi.Emme kuitenkaan koskaan sänkyyn menneet,pussailimme vain.Enkä kyllä pystyny sanomaan sukulaisille kenen kanssa seurustelen.Onneksi tajusin pistää aika pian poikki.Kyllä se jotenkin tuntuu väärältä...Hän onneksi ymmärsi mielipiteeni,oli kai sitä itekin ajatellu.

    • sannuli88

      kiitos vastauksistanne

      • onnisutnut "sukurutsar...

        Itse olen ollut pikkuserkkuni kanssa nyt kuutisen vuotta, meilla on talo ja kaksi ihanaa lasta. Se ei enää nykyään ole sukurutsaamista tai laitonta. Vanhanajan suvun mukaan se on kuitenkin väärin. Mutta eletään 2000 lukua että anna mennä vaan, nenä pystyssä ilkeiliöiden ohitte.


        Niin ja muuten minun esikoisen kummit ovat serkuksia keskenään :D Joo ihan oikeita ensimmäisiä serkkuja ja onnellisesti aviossa :)


    • tba

      että oli yhdenyön juttu kiva tytön kanssa ja muutaman kuukauden päästä selvisikin että olemme pikkuserkkuja.Onnneksi suhde ei edennyt yötä pidemmälle,vaikka itse olin kyllä kovastikin kiinnostunut.Käsittääkseni mitää traumoja ei kummallekkaan jäänyt olisihan se saattannut olla hieman noloa -"Hei tässä on mun uus tyttöystävä.....and heaven knows i'm misearable now

    • ei haittaa

      Anna mennä vaan, serkutkin saa lain mukaan mennä nykyisin naimisiin. Veri on vettä sakeampaa, siksi ilmeisesti minun kohdalla pikkuserkkuni kanssa suhde on maailman ihanin

    • Pikkuserkukset

      UNOHDA!!!
      Tuntemani pikkuserkut menivät keskenään naimisiin oikein Presidentin luvalla ja saivat niin kehitysvammaisen/epämuodostuneen lapsen että se kuoli jo ensimmäisinä elinkuukausinaan.
      Ja tämä tarina on tosi!

      • öiyglyg

        No tuo juttu nyt on ihan puppua... Ei pikkuserkun kanssa naimisiin menoon mitään presidentin lupaa tarvita. Heh. Ihan serkunkin kanssa, siis ekan serkun kanssa, saa mennä laillisesti naimisiin! Ja niitäkin liittoja on.

        Pikkuserkuksille voi toki tulla kehitysvammainen lapsi, mutta todennököisyys ei ole juuri yhtään suurempi kuin kenellä tahansa muullakaan.

        Kiellettyjä liittoja ovat vanhemipien, isovanhempien, lasten jne (siis suorassa polvessa) kanssa, sisarusten ja puolisisarusten kanssa, tätien, enojen ja setien kanssa. Kaikki muut liitot ovat sallittuja.


    • krika

      Heips.. Mä olin heti aivan myyty ku näin mun pikkuserkun ekan kerran. Se oli mielettömän hyvännäköne. En aluks tienny sitä et se on mulle sukua, joten katsoin sitä ehkä vähän liian ahdistelevasti... Se nimittäin punastu. Ties varmaan et ollaan sukua.. No sit sen mummo kerto mulle että tässä on nyt tämä sinun pikkuserkkusi ja esitteli mut sille. No sen jälkeen en enää uskaltanu vilkaistakkaa siihe päin, muutaku iha salaa.. (:

      Mut, mä oon oikeestaan sitä mieltä et parempi olla vaan kaveria pikkuserkun kanssa. Mä en oikeen osaa sanoa miks, mutta molemmilla samaa sukua jne...

    • Ellinoorikka

      Sisäsiittoistaha se on jos pikkuserkun kanssa hankkii lapsen.

    • ✊✊✊

      minä itse olen yhdessä pikkuserkkuni kassa olen miettinyt onko se väärin ja mitä sukuni ajattelee tästä emme ole kertoneet viellä kellekkään koska emme ole olleet yhdessä kauaa mutta silti minja pelottaa että eikö tästä tule sen takia mitään että olemme pikkuserkuksia vaikka se on laillista eikä mielestäni mitenkään väärin !

    • ylisöpöö

      Pakko tähän laittaa äitini kommentti, kun oma alle kolmevuotiaan käveli sukujuhlissa vuoden vanhemman pikkuserkkunsa kanssa käsikädessä. Tyttö ja poika siis, toinen söpö puku päällä, toinen prinsessa mekossaan. Ihan ylisöpöä, äidillenikin kihersin. Äitini lähes raivostui kun menin edes mainitsemaan: "ovat pikkuserkkuja!".

      Njoo asiaan, mielestäni on ihan ok olla pikkuserkkunsa kanssa:) Itsekään en edes kaikkia tunne.

    • Hjälp

      Mitenkäs jos on pikkuserkku vanhemman uudesta avioliistosta eli ei sukua?

    • Benjaminlaitinen

      Itse olen pikkuserkkuni kanssa yhdessä ja kaikki on suhtautunut hyvin anna mennä vaan!!

    • rakkausvoittaaaa

      Ei pikkuserkuille välttämättä vammaisia lapsia tule.
      Entisaikaan menivät myös ja terve lapsi syntyi.
      Uskomuksia liikaa.
      Seuratkaa sydäntänne, ei ihmisten mielipiteitä.

    • kukatietääjatkossa

      Serkukset ei voi olla käsittääkseni mutta pikkuserkukset, miksei. Itsellä on myös aika hyvännäköinen pikkuserkku, nainen on mua nelisen vuotta nuorrempi. Olen nähnyt joskus pitsimekko päällä juhlissa ja kyllä ainakin mun silmää miellytti. Iän kartuessa on joskus juteltu henkeviä tai heitetty kevyttä läppää, Pikkuserkkuni myös eronnut kerran pidemmästä suhteesta, täytyy sanoa että on tunteita jonkun verran ja hyvä vartalo.

    • Anonyymi

      Olen ihastunut pikkuserkun tyttäreen. Pitäisikö suosiolla unohtaa asia?

    • Anonyymi

      Tää on tosi vanha keskustelu mut laitan silti. Eli siis mun pikkuserkku ja mä molemmat ollaan suhteessa mut silti tykätään toisistamme. No me ollaan jo pitkään haluttu pussaillaan mutta ei oo ollu sopivaa väliä. Mun mielestä tää on outoo mut samal niin ihanaa. Kyllähän se ehkä vähän väärin on mutta pienet vääryydet ei välttämättä haittaa😉

      • Anonyymi

        Mä ja mun pikkuserkku ihastuttiin toisiimme ennen ku kävi ilmi että ollan pikkuserkkuja ja nyt aloin miettimään että onko se huono homma. Näiden kommenttien perusteella vaikuttaa siltä että se olis ok mutta mietityttää vielä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe