meikit, varsinkin huulipunat

--------

Tietääkö joku mistä saa kunnon goottimeikkejä? Varsinkin Tummahko huulupuna olisi kiva löytää..myös jos "tavallisista" merkeistä löytyy hyviä sävyjä. Kertokaa..kiitos

15

4260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heitsuliini

löytyykö kenneltäkään yhtään gootti kauppaa oon aloteleva 12v gootti tiiän et: euro pe haus on ys gootti auppa olis kiva tietää kirjotelkaa jos tiiätte

• alias

siinä

• loud silent

...saatana-.-'

• Jasy

Myös tietynlaisista "pelleily" kaupoista löytyy... Itse olen ostanut valkosen puuterin ja mustan huuli"punan" Aprillista...(tre)

• Sinikka-täti

nimenomaan PELLEILY ja PILAILU kaupoista
        löytyy sillä goottiushan on pelleilyä ja
        pilailua!

• kalla

anteeksi nyt vain, mutta pelleltä myös näytät, suurimmalle osalle väestöstä kun musta huulipuna ja vitivalkoinen puuteri ei sovi 8D

• plää
        kalla kirjoitti:

anteeksi nyt vain, mutta pelleltä myös näytät, suurimmalle osalle väestöstä kun musta huulipuna ja vitivalkoinen puuteri ei sovi 8D

En pidä itsekään kauniina mustaa huulipunaa mutta sellaisen lilaan vivahtavan tummanpunaisen haluaisin löytää.
        Tästä palstasta on näköjään tullut sellainen että toiset ovat tosissaan ja toiset vittuilee..ikävää..
        Eikö ole parempi kun ollaan erilaisia..gootteja tai ei..joten vähemmän vittuilua kiitos ja onko muita tällaisia palstoja jossa vittuilijat eivät viihtyisi?

• Goottipoju
        Sinikka-täti kirjoitti:

nimenomaan PELLEILY ja PILAILU kaupoista
        löytyy sillä goottiushan on pelleilyä ja
        pilailua!

, mutta goottius ei ole pelleilyä, ainakaan suurimmalle osalle meistä gooteista. Goottius on elämäntapa ja meitä yhdistävät paitsi tottakai mustiin vaatteisiin pukeutuminen (mutta myös muunkin värisiä vaatteita löytyy), mutta myös musiikki, hauskanpito ja viihtyminen yhdessä. Jos goottius olisi pelleilyä, voitaisiin myös ns."tavalliset" ihmiset laskea pelleilyksi. Mutta toisaalta, mitä muutakaan maailma on kuin yksi suuri sirkus!

Ja noita goottikauppojahan löytyy: Backstreet(Helskinki & Tampere), Pirrjon basaari(Turku), Darkstar(Oulu) jne. Google on etsijän apu...

• eioikeenkiinosta
        Goottipoju kirjoitti:

, mutta goottius ei ole pelleilyä, ainakaan suurimmalle osalle meistä gooteista. Goottius on elämäntapa ja meitä yhdistävät paitsi tottakai mustiin vaatteisiin pukeutuminen (mutta myös muunkin värisiä vaatteita löytyy), mutta myös musiikki, hauskanpito ja viihtyminen yhdessä. Jos goottius olisi pelleilyä, voitaisiin myös ns."tavalliset" ihmiset laskea pelleilyksi. Mutta toisaalta, mitä muutakaan maailma on kuin yksi suuri sirkus!

Ja noita goottikauppojahan löytyy: Backstreet(Helskinki & Tampere), Pirrjon basaari(Turku), Darkstar(Oulu) jne. Google on etsijän apu...

Anteeks nyt vaan, mutta ei ne ihmiset ikinä sanonut, että goottius on pelleilyä ne sano, että mistä niitä MEIKKEJÄ saa. Muista lukee huollellisesti Goottipoju.

• Taina

www.agrimarket.fi

• MANIC PANIC

Blackgroup myy Manic Panic:n meikkejä - mustaa huulipunaa/kynsilakkaa, valkoista meikkivoidetta, puuteria ja paljon muuta!

• Mandyy--

Mua niin tosiaan ärsyttää, kun goottius kiinnostaa paljon, mutta en edes osaa meikata niin ja vaatteet ovat kans tosi hienoja mutta hintakin on kans tosi hienoa luokkaa.. :( Mulle kelpaa kaikki meikkivinkit erityisesti silmien kanssa ongelmia kuten arvata saattaakin ja vinkkejä siihen mistä vaatteista kannattaa aloittaa että näyttäisi edes hieman uskottavalta.

• emo_kiD

www.backstreet.fi

• Goottityttö

Itse olen myös aloitteleva goottityttö (11wee). Mietin tässä, että mistä saa ei yliampuvia meikkejä, jotka eivät saisi näyttämään ihan pelleltä, odotan vastauksia :)

• jokuxddddd
        Goottityttö kirjoitti:

Itse olen myös aloitteleva goottityttö (11wee). Mietin tässä, että mistä saa ei yliampuvia meikkejä, jotka eivät saisi näyttämään ihan pelleltä, odotan vastauksia :)

mun kaveril on yihuomenna halloween bileet ja oon gootti. Haluisin samalaiset meikit ku teille nii voiks joku antaa vinkkejä siihe. en pelleile ja haluun ett ne on aik pelottavii ku on halloween (en mieti teitä pellottavina)xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 374
      5378
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      18
      2319
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      198
      2181
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1516
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      84
      1470
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1032
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1023
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      979
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      908
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      796
    Aihe