Mulla kipeytyi päkiä niin ettei enää oo voinu juosta kolmeen päivään. Kävelykin sattuu. Lisäksi yks varvas on aivan kylmä. Kun kävelen on kun saisin sähköiskuja tai jotain sen tapaisia. Kipu on tosi inhotavaa. päkiä ei oo paljon kipeä levossa mutta kun astun sillä niin auts. Kun puristelen jalkaa on se sekä alta että päältä kipeä. toisen ja kolmannen varpaan nivelten kohdalta. Olen käyttänyt monenlaiset kipugeelit jne, mutta ei auta. Millonka pääsen juoksemaan taas. Lepoko ainoa lääke ja kuinka pitkä lepo. Onko kohtalotovereita.
Päkiä kipu
5
7993
Vastaukset
- öööh
lääkäriin... ?
- Brewer
Meikäläisellä kipeytyi _vähän_ päkiä marraskuun alussa, ja kun en heti uskonut että lepoa, niin sitten ei kunnolla edes kävelty kuukauteen ja nyt vasta alkaa olla siinä kunnossa (lähes kivuton) että vois ehkä palailla lenkillekin. Että kyllä siltä lekurilta olis kannattanut käydä taas vähän opastusta hakemassa... Kun vielä tietäis että mikä siellä oikein rassasi.
/B - täälläkin
Kuvailemasi oireet sopivat täysin siihen kipuun joka mulla on tällä hetkellä kantapäässä. Tuntuu vaan niin turhalta mennä sen kanssa lääkäriinkään, kun ei siihen satu levossa. Ja mitäpä se lääkäri pystyisi sille tekemäänkään.
- Harmittaa
Sama juttu. Mul kyl ehkä antibiootista. Luin tuoteselosteen moneen kertaan ja kun söin viimeisen antibiootin, oli päkiä jo ehtinyt kipeytyä. Seurailen vielä tilannetta ja tietty lääkäriin menen. Tuoteselosteessa oli selkeästi mainittu että joillekin voi tulla sivuoireita ko. lääkkeestä. Eiköhän sinunkin kannattaisi käydä lääkärissä?
- ....
Täytyy todeta, että kipeä päkiä on yksi nivelreuman alku oireista. Aluksi vain hieman kipeä sitten taas vähän kipeämpi. Sen jälkeen tulevat ranteet ja polvet. Kannattaa ihmeessä mennä lääkäriin! Vielä kun sitä on helppo hoitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951822
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2431800- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691067Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si11955Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46941Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875