Tavastia(Hki) 26.4
Club Teatria(Oulu) 28.4
Pakkahuone(Tampere) 29.4
Tavastia(Hki) 30.4
Eli yhteensä neljä kovaa keikkaa!
liput 25e lippupalvelun mukaan ainakin pakkahuoneen ja teatrian keikoille, Tavastiasta ei tietoa, mutta eiköhän nekin aika lähelle osu. Lämppäreinä "Loch Vostok"(ruotsi) ja "Secret sphere"(italia).
Nyt kaikki lippuja ostamaan niin saadaan tunnelma korkealle ja paikat täyteen!
King Diamond Suomeen
10
1230
Vastaukset
- tiamonti
Tavastian liput on 29 €.
Kyllä menossa katsomaan :D
Onkin ooteltu, että tulisivat myyntiin. Tampereelle olis tarkoitus mennä kattoon.
Laulaakohan se niitä uusia biisejä "Soccer", "Football" ja "Ice-Hockey"? Samoiten "Long Jump" on klassikko!!!
Se musavideo on upea! King Diamond hautausmaallaa jääkiekkomaila kädessään!!!
Olen niin iloinen.
Ai, joko ootte kuullut uuden sinkun, jonka se teki Britney Spearsin kanssa? Biisin nimi oli "Still Virgin" ja siitä odotetaan kaikkien aikojen myydyintä duettosingleä?
Njaya njaya ziis still vöözin! mjau mjau!
Kunnia kuninkaalle! Tuskin maltan odottaa että pääsen nauramaan (ilosta) keikalle! :D- conspiracy
Tampereen keikaa en jättäisi mistään hinnasta väliin!! jos ei viimeiset suomen keikat, niin ainaskin viimeinen keikka tampereella ;D
- KaamosMaster
Vielä kun joskus saisi Mercyful Faten Suomeen, mielellään kesällä että pääsee katsomaan. Mielestäni paljon kovempaa kuin Kingin soolokama vaikka toimii sekin.
- conspiracy
KaamosMaster kirjoitti:
Vielä kun joskus saisi Mercyful Faten Suomeen, mielellään kesällä että pääsee katsomaan. Mielestäni paljon kovempaa kuin Kingin soolokama vaikka toimii sekin.
toivon minäkin, muttei mercy kingin sooloilua varjoon jätä!!..eikä niitä voi ees laittaa "paremmuus" järjestykseen!
- holocausto
...mutta vaan Sepulturaa ja In Flamesia katsomaan. Vaikea valinta oli Kinkun ja noiden välillä ja toivonkin näkeväni sen vielä jollain kesän festarilla.
- Demon of Power
Tavastialle 30.4. Liput on jo hankittu. Ei muuta ku keikkaa vaan odottelemaan! (* *) \,,/
- urbaani gorilla
Kyllä ainakin tonne Treen keikalle on mentävä. Yläasteella 80-luvulla jo Mercyful Fatea soiteltiin ja diggailu on jatkunut tähänpäivään asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437