King Diamond Suomeen

Demon666

Tavastia(Hki) 26.4
Club Teatria(Oulu) 28.4
Pakkahuone(Tampere) 29.4
Tavastia(Hki) 30.4
Eli yhteensä neljä kovaa keikkaa!
liput 25e lippupalvelun mukaan ainakin pakkahuoneen ja teatrian keikoille, Tavastiasta ei tietoa, mutta eiköhän nekin aika lähelle osu. Lämppäreinä "Loch Vostok"(ruotsi) ja "Secret sphere"(italia).
Nyt kaikki lippuja ostamaan niin saadaan tunnelma korkealle ja paikat täyteen!

10

1230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiamonti

      Tavastian liput on 29 €.

    • Kyllä menossa katsomaan :D

    • Onkin ooteltu, että tulisivat myyntiin. Tampereelle olis tarkoitus mennä kattoon.

    • Laulaakohan se niitä uusia biisejä "Soccer", "Football" ja "Ice-Hockey"? Samoiten "Long Jump" on klassikko!!!

      Se musavideo on upea! King Diamond hautausmaallaa jääkiekkomaila kädessään!!!

      Olen niin iloinen.

      Ai, joko ootte kuullut uuden sinkun, jonka se teki Britney Spearsin kanssa? Biisin nimi oli "Still Virgin" ja siitä odotetaan kaikkien aikojen myydyintä duettosingleä?

      Njaya njaya ziis still vöözin! mjau mjau!

      Kunnia kuninkaalle! Tuskin maltan odottaa että pääsen nauramaan (ilosta) keikalle! :D

    • conspiracy

      Tampereen keikaa en jättäisi mistään hinnasta väliin!! jos ei viimeiset suomen keikat, niin ainaskin viimeinen keikka tampereella ;D

      • KaamosMaster

        Vielä kun joskus saisi Mercyful Faten Suomeen, mielellään kesällä että pääsee katsomaan. Mielestäni paljon kovempaa kuin Kingin soolokama vaikka toimii sekin.


      • conspiracy
        KaamosMaster kirjoitti:

        Vielä kun joskus saisi Mercyful Faten Suomeen, mielellään kesällä että pääsee katsomaan. Mielestäni paljon kovempaa kuin Kingin soolokama vaikka toimii sekin.

        toivon minäkin, muttei mercy kingin sooloilua varjoon jätä!!..eikä niitä voi ees laittaa "paremmuus" järjestykseen!


    • holocausto

      ...mutta vaan Sepulturaa ja In Flamesia katsomaan. Vaikea valinta oli Kinkun ja noiden välillä ja toivonkin näkeväni sen vielä jollain kesän festarilla.

    • Demon of Power

      Tavastialle 30.4. Liput on jo hankittu. Ei muuta ku keikkaa vaan odottelemaan! (* *) \,,/

    • urbaani gorilla

      Kyllä ainakin tonne Treen keikalle on mentävä. Yläasteella 80-luvulla jo Mercyful Fatea soiteltiin ja diggailu on jatkunut tähänpäivään asti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe