Minulla ei kertakaikkiaan mene jakeluun tämä miesten ruikutus siitä, että naiset etsivät unelmien prinssiä eikä kunnollinen mies kelpaa. Kyllä se kunnollinen mies kelpaa, mutta ettekö te tajua, että ei se yksinään riitä? Ettekö te itse halua sitä oikeaa, maailmaa mullistavaa ja tajunnan räjäyttävää rakkautta?
Olisiko sinusta riittävää, että nainen vain kelpuuttaisi sinut, sekö riittäisi sinulle? Etkö sinä halua, että kumppanisi näkee sinut ainutlaatuisena ja ainoana oikeana vaihtoehtona?
Tiedän kyllä, että suurin osa miehistä ottaa sen toiseksi tai kolmanneksi parhaan vaihtoehdon, mutta en sitä ymmärrä... sellainen ajaa enemmin tai myöhemmin turhautumiseen ja pettämiseen. Sitäkö te haluatte?
Totta hitossa minä haluan täydellisen miehen, täydellisen minulle! Sellaisen, johon hullaannun, jota ilman en voi olla ja sitä rataa. Joskus se tulee kunnollisessa paketissa, joskus vähemmän. Joskus lyhyemmässä, paksummassa, tyhmemmässä, itserakkaammassa paketissa. Mutta siinä on "sitä jotakin".
Ei tunteita voi pakottaa, vaikka toinen olisi kuinka kunnollinen tahansa. Nih. Koettakaa, hyvät herrat, nyt sisäistää tämä, että loppuu tuo ruikutus.
unelmien prinssiä, juu
16
1865
Vastaukset
- ......
....sanat suustani ;)
...ruikutus? Huomasitko itse ruikuttavasi?
Ei kai se miesten syy ole ettei sinulle kelpaa kukaan? :)- Asiaan turhautunut
Kuka sanoi, ettei kukaan kelpaisi?
On kelvannut monikin ja joku kelpaa ehkä edelleenkin...
Voidaan alkaa tapella siitä kuka ruikuttaa ja kuka teki sitä ensin, jos haluat. Taisi vain se koira älähtää, johon kalikka kalahti.
En jaksa tuollaista epätoivoa ja yksisilmäisyyttä. Olisit tosin voinut vastata kysymyksiini, joita oli viestissä useita. Asiaan turhautunut kirjoitti:
Kuka sanoi, ettei kukaan kelpaisi?
On kelvannut monikin ja joku kelpaa ehkä edelleenkin...
Voidaan alkaa tapella siitä kuka ruikuttaa ja kuka teki sitä ensin, jos haluat. Taisi vain se koira älähtää, johon kalikka kalahti.
En jaksa tuollaista epätoivoa ja yksisilmäisyyttä. Olisit tosin voinut vastata kysymyksiini, joita oli viestissä useita....eikö se ollutkaan ruikutusta. Kuulosti siltä :). Ilmeisesti käytit tuota ruikuttavaa sävyä tehokeinona, enkä ymmärtänyt... Olisit heti sanonut, että kyseessä on galluppi :). Itseasiassa kysymykset vaikuttivat enemmänkin retorisilta. Mutta minäpä vastaan...
>Kyllä se kunnollinen mies kelpaa, mutta ettekö te tajua, että ei se yksinään riitä?
Kyllä.
>Ettekö te itse halua sitä oikeaa, maailmaa mullistavaa ja tajunnan räjäyttävää rakkautta?
Kyllä.
>Olisiko sinusta riittävää, että nainen vain kelpuuttaisi sinut, sekö riittäisi sinulle?
Kyllä. Se on ensimmäinen askel, edellyttäen, että minäkin kelpuutan naisen. Ei rakastumista ensi silmäyksellä ole olemassa.
>Etkö sinä halua, että kumppanisi näkee sinut ainutlaatuisena ja ainoana oikeana vaihtoehtona?
Kyllä. Olen ainutlaatuinen, sitä en epäile. Ainoana oikeana vaihtoehtona näkeminen ei ole näkemistä vaan sokeutta. Jossain vaiheessa arki kuitenkin tulee vastaan...
>Tiedän kyllä, että suurin osa miehistä ottaa sen toiseksi tai kolmanneksi parhaan vaihtoehdon, mutta en sitä ymmärrä... sellainen ajaa enemmin tai myöhemmin turhautumiseen ja pettämiseen. Sitäkö te haluatte?
En. Mistä tiedät, että suurin osa miehistä ottaa "toiseksi tai kolmanneksi parhaan vaihtoehdon" tai ettei se voisi muuttua "ainoaksi oikeaksi"?- Asiaan turhautunut
elin_tilaa kirjoitti:
...eikö se ollutkaan ruikutusta. Kuulosti siltä :). Ilmeisesti käytit tuota ruikuttavaa sävyä tehokeinona, enkä ymmärtänyt... Olisit heti sanonut, että kyseessä on galluppi :). Itseasiassa kysymykset vaikuttivat enemmänkin retorisilta. Mutta minäpä vastaan...
>Kyllä se kunnollinen mies kelpaa, mutta ettekö te tajua, että ei se yksinään riitä?
Kyllä.
>Ettekö te itse halua sitä oikeaa, maailmaa mullistavaa ja tajunnan räjäyttävää rakkautta?
Kyllä.
>Olisiko sinusta riittävää, että nainen vain kelpuuttaisi sinut, sekö riittäisi sinulle?
Kyllä. Se on ensimmäinen askel, edellyttäen, että minäkin kelpuutan naisen. Ei rakastumista ensi silmäyksellä ole olemassa.
>Etkö sinä halua, että kumppanisi näkee sinut ainutlaatuisena ja ainoana oikeana vaihtoehtona?
Kyllä. Olen ainutlaatuinen, sitä en epäile. Ainoana oikeana vaihtoehtona näkeminen ei ole näkemistä vaan sokeutta. Jossain vaiheessa arki kuitenkin tulee vastaan...
>Tiedän kyllä, että suurin osa miehistä ottaa sen toiseksi tai kolmanneksi parhaan vaihtoehdon, mutta en sitä ymmärrä... sellainen ajaa enemmin tai myöhemmin turhautumiseen ja pettämiseen. Sitäkö te haluatte?
En. Mistä tiedät, että suurin osa miehistä ottaa "toiseksi tai kolmanneksi parhaan vaihtoehdon" tai ettei se voisi muuttua "ainoaksi oikeaksi"?Vastaan vielä viimeisimpään kysymykseesi. Ehkä miehistä suurin osa odottaa sitä oikeaa, mutta minun tielleni on sattunut vain näitä ihmettelijöitä. Viimesen vuoden aikana sanoisin kymmenkunta, joita ei häiritse edes se, että en tunne samoin. Ihmettelen suuresti, että tietyistä hyvinkin maskuliinisista miehistä tulee hetkessä koiranpentuja kun heitä tapaa pari kertaa. Ja virke "voidaan nähdä, mutta vain platoniselta kaveripohjalta, sillä en voi tuntea sinua kohtaan romanttisia tunteita vaikka ehkä haluaisinkin" ei mene perille. Ja sitten kun joutuu siirtymään vaiheeseen b eli sanomaan, että ei näköjään onnistu edes kaveruus, niin heittäydytään haukkuviksi rakeiksi. Sitten minä olen huora, joka ymmärtää antaa mutta ei antaa, annan turhia toiveita, etsin vain ja ainoastaa sitä täydellistä prinssiä ja lopulta jään ihan yksin. No, kyllähän te tiedätte tämän litanian.
Ehkä naiset ja miehet sitten ovat erilaisia (minun piireissäni) siinä, että naiset haluavat aina tietää totuuden siitä missä mennään ja miehet elävät mieluummin valheessa. Miehen on helpompi hyväksyä sellaiset selitykset, että on jo poikaystävä, on kokenut kovia, ei ole aikaa jne. kuin se, että nainen ei vain kykene omaamaan romanttisia tunteita miestä kohtaan.
- ...............
Entä sitten kun se unelmien prinssi ajan mittaan kasvaa ja muuttuu ihmisenä? Ei olekaan enää juuri se täydellinen paketti mikä piti.. Tai se, että sinä itsekin tulet (toivottavasti) vielä tuosta kehittymään. Viiden vuoden kuluttua ajatuksesi voivat olla kovin erilaiset.
Joku voisi jopa väittää, että sellainen ajaa enemmin tai myöhemmin turhautumiseen ja pettämiseen..
Täydellisyyttä ei ole. Muuten kuin kuvitelmana ihmisen mielessä, missä se kimaltelee niin ettei siinä häikäisyssä kykene näkemään eikä tuntemaan mitään mikä on totta.- Asiaan turhautunut
En minä osaa ajatella, että pitäisi ottaa se tyyppi, joka ei kolahda vain siksi, että se tyyppi, joka kolahtaa, muuttuu kumminkin persreiäksi.
Minusta se ei olisi reilua ketään kohtaan.
Ja toivon todella että viiden vuoden päästä kolmevitosena osaan olla samaa mieltä.
Toivottavasti oma ajatusmaailmasi kehittyy joskus vähän positiivisempaan suuntaan.
Kuka määrittelee täydellisyyden? Minun mielestäni se on subjektiivinen kokemus, ja jokaisella on oikeus määrittää se omansa. Absoluuttista täydellisyyttä en tietenkään tarkoittanut, ja se kyllä sanoinkin. Se on jo käsitteenä mahdoton. - tyttö
Ymmärrän täysin alkuperäisen kirjoittajan ajatukset. Sinä sen sijaan oot tyypillinen "ihan kiva"-suhteessa riutuja. Joka on ottanut sen sopivan, jonka kanssa voi sitten harrastaa jotain kivaa. Nyt sua vituttaa ihan kympillä, kun näet rakastuneita ihmisiä. Enkö ookin oikeessa? Rakastakaa ihmiset, niin unohtuu pettäminen ja kaikki muu sellanen naurettavuus.
- Eronnut mies
tyttö kirjoitti:
Ymmärrän täysin alkuperäisen kirjoittajan ajatukset. Sinä sen sijaan oot tyypillinen "ihan kiva"-suhteessa riutuja. Joka on ottanut sen sopivan, jonka kanssa voi sitten harrastaa jotain kivaa. Nyt sua vituttaa ihan kympillä, kun näet rakastuneita ihmisiä. Enkö ookin oikeessa? Rakastakaa ihmiset, niin unohtuu pettäminen ja kaikki muu sellanen naurettavuus.
Mut sanoppa se et vaikka te tytöt/naiset ootte monesti aika ärsyttäviä ni miks me silti teitä "jahdataan"?
- ....luulisin..
Eronnut mies kirjoitti:
Mut sanoppa se et vaikka te tytöt/naiset ootte monesti aika ärsyttäviä ni miks me silti teitä "jahdataan"?
... hormoonit....
- Veijari-77
Mutta mitä tehdä kun esim. Thaimaassa vieraillessa vanhempikin pömppomaha kokee jatkuvasti noita taivaita räjäytteleviä täydellisen rakkauden tunteita ihanaisten nuorten neitosten kanssa. Valinnan vaikeus osaa olla aika hankala. Parempi pysyä sinkkuna ja antaa kaikille "tuk-tuk-kyydit"?
- vjus
Sinun prinssi on todennäköisesti myös muidenkin prinssi. Niin se on. Nopein tie yh-äidiksi on prinssin pariksi ryhtyminen. Pian prinssi löytää uuden prinsessan ja sinä jäät rannalle ruikuttamaan. Ja niitähän tällä palstalla riittää.
Vanha viisaus, kohtuus kaikessa, toimii edelleen. Kunnollinen mies ostaa sinulle äitienpäivä ruusun joka kevät, vuodesta toiseen. Sinun lapsesi ei kysy, saitko prinssin, se kysyy, missä isi on ? - Heteromies..
"Joskus se tulee kunnollisessa paketissa, joskus vähemmän. Joskus lyhyemmässä, paksummassa, tyhmemmässä, itserakkaammassa paketissa. Mutta siinä on "sitä jotakin"."
Minä en ainakaan koske pitkällä tikullakaan naiseen, joka sanoo "rakastamiaan" miehiä tyhmiksi. Olet vastenmielinen, tiesitkö sitä?- Asiaan turhautunut
Minusta se vain on tyhmyyttä, että haukkuu, pettää ja hakkaa. Sekin on johonkin pakettiin kuulunut. Ja silti olen rakastanut. Se on se rakkauden mysteeri, niin lähellä vihaa...
Tyypillistä katkeraa miestä ymmärtää tahallaan väärin. Kuulutko kenties näihin tyyppeihin, jotka ottavat pakit henkilökohtaisesti, vaikka loppupeleissä pelkällä kunnollisuudella tai edes persoonalla ei kolahtamisen kanssa mitään tekemistä?
- sellaisen
rakastuneen naisen. Sen näkee silmistä kun ne suorastaan säkenöivät onnea ja iloa. Sellainen nainen on hurmaava. Varsinkin jos rakkaus kohdistuu minuun. Mutta eipä ole näkynyt viimeaikoina...
Täytyy siis ottaa se joka siivoaa ja himoaa seksiä alituiseen. - Unna
Siis selityshän on siinä, että kumppanin valinnassa miesten rima on keskimäärin paljon alempana kuin naisten. Sitä varten miehet valittavat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3471299- 691277
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten298998Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀45998Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht30829Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆226826Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40795Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20767Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42754vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli125746