Miehet luulee itsestään liikoja!

Mieskin voisi katsoa hieman...

Suurin osa miehistä luulee itsestään liikoja naisten suhteen. Tai siltä ainakin tuntuu minusta. Tuntuu että kamalat mörököllit yrittävät epätoivoisena iskeä mm. baarissa ja muualla naiskaunokaisia. Hyi oksennus. Suurin osa miehistä ei viitsi käydä edes parturissa nykypäivänä vaikka elintaso on kasvanut eli rahastahan se ei ole kiinni ja miehenhän on muutenkin helppo leikkuutta omat hiukset, senkus vaan vetää siiliks mutta kun ei! Jumankauta mitä lamppuharjoja niiden päät. Luulee olevan niin trendikkäitä niine epätasaisine hiupstupsuineen ja pulisonkeineen. Sitten halutaan kauniita naisia. Kuka kaunis nainen sellaista mörökölliä haluaa joka ei edes viitsi käydä parturissa. Joten ottakaa nyt miehet itseään niskasta kiinni ja leikatkaa ne hiukset.

Tämä ei sitten koske joka ikistä miestä. Että turhaan tuut tänne sanomaan että kyllä minulla on siistit hiukset. Kyllä niitä aina joskus tulee vastaan jolla on miehen hiukset, mutta valitettavasti pulisonki kasaa meidän miehet on.

29

4248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Delirium-76

Monella mörököllillä onkin hieno sielu ja sydän puhdasta kultaa...Ja kun pusun ja sydämmensä hänelle antaa, niin mörököllistä tulee prinssi. Ja kun prinssi on sinun,hän pyytää sinua, prinsessaansa, leikkaamaan tukkansa. Ja valtakunnassa kaikki hyvin!

Terv.Prinsessa Körömölli, ikuinen takkutukka, ja prinssi mörökölli, joka takkuja harjalla selvitti

• PALAUTE

Pidä vaan huoli itsestäs. On aivan yks hailee miten pukeutuu, leikkaa hiukset - merkityksetöntä. TÄRKEINTÄ ON OLLA OMA ITSENSÄ. Maailma on täynnä idiootteja jotka juoksee trendien perässä. Pelkkiä matkijoita. Mutta koetappa olla oma ittes - se onkin jo vaikeampaa... Mutta toki sullakin on oikeus mielipiteeseesi ja omiin ongelmiisi.

• "miehenhän on muutenkin helppo leikkuutta omat hiukset, senkus vaan vetää siiliks"

Voihan naisetkin vetää siiliks :). En muuten leikkauta koskaan mitään sänkeä, riippumatta kelpaanko sinulle vai en. Saat vapaasti valita minun puolestani niistä siisteistä miehistä...

• Sinnuli

Työssäni olen huomannut, että vaikka töissä on niin pitkä- kuin lyhythiuksista miestä, niin silti he ovat yhtä kultaisia :) Ei se hiusten pituus sitä luonnetta mihinkään muuta. Itse kyllä pidän enemmän lyhythiuksista, mutta äkkiäkös ne hiukset saa leikkattua... :)

• plaah

Ootko sä parturi/kampaaja vai miks oot vetänyt pipon tiukille?

• alkuperäinen kirjoittaja!

en ole siis parturikampaaja. Ärsyttää vaan ne kamalan näköiset lamppuharjat niin hemmetisti.. Eihän siellä armeijassakaan saa hiukset rehottaa. Ja sen lisäks että miehillä hiukset rehottaa niin voi taivas noita pikkulasten hiuksia. Mikä ihme siinä on että ei voi vanhemmat tajua mitä mörököllejä ne lapsetkin on. No nyt meni vähän sivuu sinkkuosastolla toi juttu. Mut siis pääasia tässä mun jutussa on kun rasittaa ku ne lamppuharjat tulee baarissa pyytää tanssii mutta kyllä mä nyt haluan vastapuolelta siisteyttä. Onhan se kunnioitusta vastapuolta kohtaan et viitti vähän vilkasta peiliin itseään!

• plaah
        alkuperäinen kirjoittaja! kirjoitti:

en ole siis parturikampaaja. Ärsyttää vaan ne kamalan näköiset lamppuharjat niin hemmetisti.. Eihän siellä armeijassakaan saa hiukset rehottaa. Ja sen lisäks että miehillä hiukset rehottaa niin voi taivas noita pikkulasten hiuksia. Mikä ihme siinä on että ei voi vanhemmat tajua mitä mörököllejä ne lapsetkin on. No nyt meni vähän sivuu sinkkuosastolla toi juttu. Mut siis pääasia tässä mun jutussa on kun rasittaa ku ne lamppuharjat tulee baarissa pyytää tanssii mutta kyllä mä nyt haluan vastapuolelta siisteyttä. Onhan se kunnioitusta vastapuolta kohtaan et viitti vähän vilkasta peiliin itseään!

Kun puhut kunnioituksesta, niin mitä mieltä olet pipon päässä pitämisessä sisällä?

• siisti olemus on kaiken a ja o

Että tulee negatiivistä palautetta. Mä en juokse trendien perässä! Haluan pukeutua ja olla olemukseltaan siisti en trendikäs tai muodikas. Juu kyllähän nainenkin voi siiliks vetää mutta onko se sitten kuinka naisellista?

Se on muitten etu ja kunnioitusta muita kohtaan että on olemukseltaan siisti. En todellakaan tarkoita trendikästä tällä! Kyllähän jokainen haluaa olla ihmisen kanssa joka miellyttää silmää eikä se tarkoita sitä että olisi jotenkin pinnallinen tai trendien perässä juoksija.

• siilifleda

Itse olen pitänyt tätä siilifledaa jo kymmenisen vuotta, enkä tyyliä ole muuttanut kertaakaan :) 6 viime vuotta olen itse sitä kerinyt ja säästänyt piiiitkän pennin niin parturikuluissa kuin hiustenpesuaineidenkin osalta...

Itseasiassa olen aina luullut, että juuri sen takia naisetkin ovat mua vältelleet kaikki nämä vuodet. Eli kaikki ette siis trendihiusten perässä juoksekkaan... eli tämä siis tarkoittaa, että minussa itsessä on jotain pahasti vialla :( voihan perkele...

• kiva juttu

Näytä vaan esimerkkiä niille muille miehillä.

• Kyllä nyt taitaa joku muu kuin ne "lamppuharjat" luulla itsestään liikoja. Ok, alkuperäinen kirjoitus oli varmaan provo, ja minähän provosoiduin vastaamaan. Jos olisit aikuinen nainen, tai edes vähän jotain sinnepäin, niin osaisit varmaan kohteliaasti vastata "ei kiitos", jos mies, joka ei sinua miellytä, tulee iskemään. Mutta sen sijaan itket asiaa täällä...

Mikähän neiti täydellinen (omasta mielestään) siellä mahtaa kirjoitella? Mutta jos olet omasta mielestäsi hyvinkin "kaunokainen", niin pidä nyt sitten ystävä rakas ainakin suusi kiinni, jos sattuu iskijänä olemaan mies, jonka ulkonäkö neitiä miellyttää. Nimittäin jos sieltä turpavärkistä samanlaista juttua kuin nuo kirjoitukset tulee livenäkin, niin voipi olla ettei sitä unelmien prinssiä siinä vaiheessa enää hirveästi kiinnosta...

• Miespuolinen lamppuharja

Mikä siinä nimimerkin käytössä on niin vaikeaa edes saman viestiketjun aikana ? Tästäkään keskustelusta ei nyt ota selvää että vastasiko tuo kirjoittaja "Mieskin voisi katsoa hieman..." yhtään mihinkään. Ainakaan samaa nimerkkiä ei näy missään toista kertaa. Kyllä ärsyttää noi nipottajat ;))

• nainen--

Olen vähän kumpaakin mieltä asiasta...tottakai tekee hyvän ensivaikutelman, jos mies on siisti. Ja jos mies on tarkotuksella lähtenyt naista baarista etsimään, voisi olettaa että hän olisi vähän laittautunut, ehkä??. Mutta jos hän on vain lähtenyt kavereiden kanssa rällästämään ja kännissä "vahingos" suhun törmää, ni voip olla että hän näyttää vähän mörökölliltä. MUTTA itse en tykkää aikana siilitukkasista! ON AIKA SÖPÖÖ KU ON HIUKSET SILLEE PÖRRÖLLÄNSÄ! JA PULISONGIT ON IHANAT! mutta makunsa kullakin. Mut naisena voin kyl sanoo senkin, että jos mies on muutenkin ulkoisesti epäsiisti, niin eihän se tee hyvää ensvaikutelmaa...SISIN TÄRKEIN KUITENKIN! ETTÄ LAKATKAA JO TÄMÄ ASIASTA JAHKAILU! :D

• äidistä,toinen tytöstä (ja joku hullu jopa mummosta).Yhtä oikeutetusti mä voisin sanoa että suorat blondi hiuksiset naiset luulee itsestään aivan liikoja,ketä vittua kiinnostaa joku elovena-look,ei luulis nykypäivänä olevan rahasta kiinni hommata joku asiallisempi ja mun silmää miellyttävämpi kampaus ja vaikka värjätä hiukset.Sä se vasta prinsessa oot perkele kun joka jätkän pitäis leikata hiukset sun mieltymysten mukaan.

• Caaleppi

Varoppa vaan, voit vielä rakastua johonkinmörökölliin, kovasti ainakin motivoivat sinua kirjoittamaan. ;)

• njaahast

"Suurin osa miehistä luulee itsestään liikoja naisten suhteen."

Voi olla, mutta miten tämä asia liittyy tuohon
      lopputekstiin? Siinähän sinä pääasiassa vouhotat
      miesten hiuksista.

Jotkut naiset pitävät tuollaisesta mörököllilookista.
      Tuskin se muuten olisi niin kovasti lisääntynyt.
      Pysyttele sinä niissä siististi hiuksensa leikanneissa
      ja anna mörököllien olla muiden naisten kanssa.

Luulevatko "mörököllit" itsestään liikoja, koska
      juuri SINÄ et heistä kiinnostu? Luulempa että
      miehet pärjäävät mainiosti ilman sinun seuraasikin.
      Eivät miehet ole olemassa vain sinua
      miellyttääkseen.

• Mietinpähän vain

Itselläni on tuollainen siilitukka, joka ilmeisesti sinua miellyttää. Kuitenkin tiedän monia naisia, jotka pitävät enemmän pitkistä hiuksista. Kyseessä on puhtaasti makuasia. Miehet eivät voi tietää sinua lähestyessään makuasi etukäteen, joten on varsin typerää väittää, että mörököllihiuksiset miehet ajattelisivat itsestään liikoja. Joku toinen nainen saattaa olla nimittäin aivan hulluna tuollaisiin hiuksiin. Ei koko maailma pyöri sinun ympärilläsi!

• juppihippirunkkari

"Suurin osa miehistä luulee itsestään liikoja naisten suhteen."

Oliskohan nyt kuitenkin sattunut niin että sinä luulet itsestäsi liikoja jos kuvittelet että maailma pyörii sinun napasi ympärillä. Ei kovin hyvin mene jos elämäsi perustuu noihin ulkonäöllisiin seikkoihin. Ja eiköhän tuolla liiku ihan "siistejäkin" yksilöitä. Itsekin muuten kävin juuri eilen leikkauttamassa "lampppuharjani" ihan lyhyeksi, ei kuitenkaan siiliksi. Tosin nyt ei enää käy baarissa flaksi vähään aikaan kun naisethan aina rakastuvat renttuihin.

Olisi muuten kiva nähdä millainen "kaunokainen" sinä olet ?

• Alkuperäinen kirjoittaja

Anteeks jos nyt tuli todella suoraa tekstiä mutta johtunee vaan siitä että ärsyttää niin suunnatommasti nuo lamppuharjatukat. Kai te kaikki tiedätte että jos joku asia ärsyttää niin raivon puuskissa kyllä tulee tekstiä. Onhan se mielipide asia mutta minkäs teet ku ärsyttää...ja sitä on vaan niin vaikee tajuta että joku tykkäis lamppuharjoista

• dsa

Jotain pitkiä rastojako sä tolla "lamppuharjalla" tarkoitat?

• Mies.

Tulee väkisin vaikutelma, että olet nyt ensi kertaa elämässä törmännyt asiaan, joka ärsyttää, mutta vuosien kuluessa tulet kyllä huomaamaan, että toisinaan törmää asioihin, jotka ärsyttää. Arsytys on asia itsessään, joka pitää osata käsitellä sille kuuluvassa mittakaavassa ja lokerossa, eikä tehdä siitä ahdistavaa pantaa itselleen.

Tsemppiä tulevaisuuteen.

• Heteromies..

En tiedä miesten hiuksista, mutta naiset ovat niitä, jotka luulevat itsestään liikoja. Suurin osa naisista meikkaa ainakin vähän, jolloin he saavat enemmän katseita, kuin todellisuudessa ansaitsisivat. Tästä sitten seuraa, että nainen luulee olevansa kaunis.

• Näin on!

Mies kuitenkin haluaa että nainen on naisellinen vai mitä? vai voisitko kuvitella vaimoksesi miehekkään naisen. Meikkaus kuuluu naiselliseen tapoihin mutta epäsiistit hiukset eivät ole mitenkään miehekkäät.

• Sofistikoitunut gubbe

Kui niillä naikkosilla on otsaa luoda silmäyksiäkään muhun, puhumattakaan, että ne koettaa tehdä muhun lähempää tuttavuutta, vaikka niiden kengät on jostain halpamarketista nyysityt. Ei pitäisi olla vaikeaa panostaa niihin kenkiin. Oksennus, yök.

• Muikku.

Äläpäs unohda, että jotkut naiset saattavat tykätä sellaisesta renttulookista ja joillekkin se saattaa ihan sopia. Enkä nyt tarkoita mitään ei käy suihkussa yms. juttuja, että turha kenenkään avautua. Olet kyllä aikamoinen prinsessa, mitäs jos laskeutuisit maan päälle sieltä pilvilinnoista ja antaisit ihmisten rauhassa olla sellaisia kun he haluavat olla...

• kun kun

siitä on niin paljon vaivaa ja pitäs pestä pyykit ja kaikkea. Sitäpaitsi telkkarista tulee hyvä scifisarja yleensä silloin kun parturissa olis aikaa.

Olenkin moisen ongelman ratkaissut näppärästi. Kun tukka kasvaa niin sitten vain koneella pois niin paljon kun lähtee... Saa taas pitkästä aikaa olla rauhassa. Kerran kokeilin ajaa munakarvatkin pois ja yllätys tosiaan. Meikäläisenkin pikku pippeli näytti ihan normaalikokoiselta.

Jos joku musta leikkaisi karvat niin sehän olisi jo laiton ase.

• Nainen25v

Kauhein tukkatyyli miehellä on sellainen kynitty armeija-siili!
      Mieluummin vaikka kalju. Siilitukista en tykkää!

• clara

Harvalle suomalaiselle miehellä käykään siilitukka. Ensiksikin sellainen hiustyyli vaatii käyttäjältä kulmikkaat, hyvin muodostuneet kasvojenluuston. Mm korkeat ja leveähköt poskipäät, jykevähkö leuka.

• kaskas

on se, ettei ihminen pese itteensä, olkoot lamppuharja, kunhan se on puhdas, hampaat pesty, kynnet leikattu ja ruppi jynssätty sekä puhtaat kamppeet yllä, ei tartte peittää puhdasta tuoksua millään raidilla ja kolinalla, nih =)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      347
      1299
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      69
      1277
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      298
      998
    4. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      45
      998
    5. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      30
      829
    6. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      226
      826
    7. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      795
    8. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      767
    9. Pelekäätkönä mua?

Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te
      Ikävä
      42
      754
    10. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      125
      746
    Aihe