Minkä merkkistä urheilujuomaa urheilujuomaa oikeen kannattaa ostaa? Kaupoissa myydään niitä Gatorade-ja Powerade urheilujuomia, mutta kannattaako niihin tuhlata rahaa? Mulle on sanottu ettei ne oo ikeen hyviä. Onko joku Dexal-juoma parempi vaihtoehto?
Urheilujuomat
3
1046
Vastaukset
- file
Powerade juomia ei ainakaan huvikseen kannata juoda koska muuten ne kasvattaa vaan mahaa.
Jotku Dexalit on vaan tiivistettä johon tarvii sekottaa vettä, ja sitä tiivistettä ei kulu kerralla kovinkaan paljon eli siinä säästyy ainakin rahaa.
Powerade-pullo menee päivässä ja Dexal tiiviste kestää viikkoja ennenkun se on juotu. Jos maksat esim. Dexalista 10€ joka kestää viikon, ja jos ostat Poweraden joka maksaa melkein 2€ ja kestää vain päivän, niin sinä oot viikossa saanu ostaa 7 Powerade-pulloa jotka teki yht. n.14€, mutta yhden Dexal tiiviste pullon sait kympillä- En tarvitse
Itse kulutan päivässä 1000-1500 KCAL treeneissä ja en käytä mitään palautusjuomia, koska saan kaikki tarvitsemat ravinteet normaali ruoasta päivittäin. Ainoastaan lisäravinteina käytän vettä, jota tankkaan päivässä pari litraa normaaliruokailun lisäksi. Olen myös kokeillut lisäravinteita ja vitamiinejä, mutta en ole huomannut vaikutusta. Totta kai palautusjuomia ja lisäravinteita kannattaa ottaa, jos tuntuu, että niistä on hyötyä ja budjetti riittää. Kukaan ei tähän päivään mennessä sanonut, että kunto on huonontunut käyttäessään lisäenergiaa, joten henkinen puoli on edelleen voimakkaampi kuin mitattu puoli.
- Anonyymi
Ite vedän joku 1,5 litraa päivässä Aquariusta. Mä olen kyl ihan addiktoitunut, kun koulusta saa. En selvisi päivää ilman sitä, mutta siinä on sinkkiä ja magnesiumia, jotka voi olla myrkyllisiä. Sen takia mulla on usein aika paha olo. En ees usein syö mitään koulussa vaan vedän pari Aquariusta. Niissä on väriaineita ja happoja, jotka syövyttää hampaita. Mun hampaat on jo aika pilalla. Ei kantsi aloittaa niitten juomista tai jää koukuun, niinkuin mä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808