Mäntyharju on paras!!! Varsinkin lentopallossa!!!
mävi
19
2935
Vastaukset
- Kovis-700
Täytyy sanoa että MäVin lentopalloilijat ovat ihan pitkästä nenästä sählyn pelaajat ovat kaikkein parhaita!!!!!!!!!!!!!
- idxu
just niin mistäs tiedät??? oot ite ihan huono! ja mistä muka oot kotosin??? mettästä?? lol
- Kovis-700
idxu kirjoitti:
just niin mistäs tiedät??? oot ite ihan huono! ja mistä muka oot kotosin??? mettästä?? lol
oon mä nyt parempi ku sinä missäs ite asut snoob
- niklas
mävi is best!!!!
- Kovis-700
ainakin sählyssä muuten taidat olla mun pikku serkku
- niklas
Kovis-700 kirjoitti:
ainakin sählyssä muuten taidat olla mun pikku serkku
no kuka oot kovis??? siis oikeelta nimeltä.
- Kovis-700
niklas kirjoitti:
Janne Parta kukas sä sit oot?
- piip
Kovis-700 kirjoitti:
Janne Parta kukas sä sit oot?
mä oon yks sun tuttu
- Kovis-700
piip kirjoitti:
mä oon yks sun tuttu
kuka oot piip?!
- -->PIIP<--
Kovis-700 kirjoitti:
kuka oot piip?!
-->piiphän mä oon
- idxu
-->PIIP<-- kirjoitti:
-->piiphän mä oon
jaa-a..... on siinä meillä puheen aihe... mut mävin tytöt on kyl aika hyvii... ja pojat!!!
- idxu
toi on asiaa!!! ah... kiva kuulla tollasta.. en kyl ite harrasta lajii mut... mitä siitä... lol
- oixkdöfgh
idxu kirjoitti:
toi on asiaa!!! ah... kiva kuulla tollasta.. en kyl ite harrasta lajii mut... mitä siitä... lol
ooooootko joku lesbo
- idxu
oixkdöfgh kirjoitti:
ooooootko joku lesbo
no en kuule!!! jos mä seukkaan pojan kaa ja tytöt on mun kavereita!!! haita sinä pitkä p*s*a!!!
- idxu
niklas kirjoitti:
nii!!! kuka oot ns. "kovis"????????????????? lol
- dfghk
idxu kirjoitti:
ite oot kovis vitun lesbo/homo, ku en tiiä ootko tyttö vai poika!!!!!!!!!!!
- mä vaan (:
idxu kirjoitti:
Elijoo, mä tunnen aika monen mäntyharjusta, joka pelaa lenttist ja ne voitti viimeks kultaa. Ja säbäs pelaa mun monta kaverii... MäVin pelaajat on hyviä (:
- gjvhjgjpöö
haista sinä mursu ¤@$@£$@
- mä vaan (:
Jootota, tääl piti puhuu MäVist ni alatte haukkuu toisianne, vaikka ette tunne. Sit jos tapaisitte kadulla ni sanonpahan vaa nettä tollasta juttua ei kyl suusta tuu sillon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864