Olipa kerran pikkuine tyttö....
josta kasvoi nainen =0
Voi kamala....
sen pikkusen jutun se...
=:0)))3
12
620
Vastaukset
- quistis
Miten kamalaa.....Naiset on niin kamalia...ihan akkoja....:o(
- luke67
Oo kamalia, ku kaik naiset ihania. Tytötki on kivoja, mut ei naisten veroisia.
pikkutytöt ne kasvaa isoksi......=:0))))))))))))))
- LonesomeMan
Ihan aina brunetteja ja toisia nimettömiä??
- toinennimetön
LonesomeMan kirjoitti:
Ihan aina brunetteja ja toisia nimettömiä??
tierä ku oon jo iso tyttö.... eikä brunee ja tokaa oo kloonattu.....=:8))
toinennimetön kirjoitti:
tierä ku oon jo iso tyttö.... eikä brunee ja tokaa oo kloonattu.....=:8))
..oo muka kloonattu?.. voi poronpee.. ei mee jakeluun ootte kuin kaksi marjaa....
- toinennimetön
pervokki kirjoitti:
..oo muka kloonattu?.. voi poronpee.. ei mee jakeluun ootte kuin kaksi marjaa....
että ollaan yks ja sama henkilö............=:0)))))))))))))))))))))))))
moiks pervokki seukkaatko sen löydön kans....?
et arvaa mitä....... mäki löysin..... toinennimetön kirjoitti:
että ollaan yks ja sama henkilö............=:0)))))))))))))))))))))))))
moiks pervokki seukkaatko sen löydön kans....?
et arvaa mitä....... mäki löysin.......vähän arvelinkin.. no ainakin vielä viime torstaina seukkasin ja soiteltu on... hienoo että säkin.. se on sit mahtava tunne..
- toinennimetön
pervokki kirjoitti:
..vähän arvelinkin.. no ainakin vielä viime torstaina seukkasin ja soiteltu on... hienoo että säkin.. se on sit mahtava tunne..
mä oon nyt aikas korvia myöten ihastunut...hih...
jeps...on ihanaa....=:0)))))))) toinennimetön kirjoitti:
mä oon nyt aikas korvia myöten ihastunut...hih...
jeps...on ihanaa....=:0))))))))..soittaa ja ehdottaa taas näkemistä.. mutta kun oon vähän kipee.. krääähhhhhh!!!!!!!!!!! ja sitäpaitsi huomenna on perjantai 13päivä.. lukittaudun sisälle..
- toinennimetön
pervokki kirjoitti:
..soittaa ja ehdottaa taas näkemistä.. mutta kun oon vähän kipee.. krääähhhhhh!!!!!!!!!!! ja sitäpaitsi huomenna on perjantai 13päivä.. lukittaudun sisälle..
pyydä tyttö sun luokse.... viettäkää kiva koti ilta.....
Mä oon nyt nauttinut sellaisista ja ne on ihania oman kullan kainalossa......=:0))))))) toinennimetön kirjoitti:
pyydä tyttö sun luokse.... viettäkää kiva koti ilta.....
Mä oon nyt nauttinut sellaisista ja ne on ihania oman kullan kainalossa......=:0)))))))..pyydän tänne pussailemaan flunssasta pervokkii.. niin kovasti joo tahdon että hän saa tämän pöpön.. eip..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362