=:0)))3

LonesomeMan

Olipa kerran pikkuine tyttö....
josta kasvoi nainen =0
Voi kamala....
sen pikkusen jutun se...

12

620

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

      Miten kamalaa.....Naiset on niin kamalia...ihan akkoja....:o(

      • luke67

        Oo kamalia, ku kaik naiset ihania. Tytötki on kivoja, mut ei naisten veroisia.


    • pikkutytöt ne kasvaa isoksi......=:0))))))))))))))

      • LonesomeMan

        Ihan aina brunetteja ja toisia nimettömiä??


      • toinennimetön
        LonesomeMan kirjoitti:

        Ihan aina brunetteja ja toisia nimettömiä??

        tierä ku oon jo iso tyttö.... eikä brunee ja tokaa oo kloonattu.....=:8))


      • toinennimetön kirjoitti:

        tierä ku oon jo iso tyttö.... eikä brunee ja tokaa oo kloonattu.....=:8))

        ..oo muka kloonattu?.. voi poronpee.. ei mee jakeluun ootte kuin kaksi marjaa....


      • toinennimetön
        pervokki kirjoitti:

        ..oo muka kloonattu?.. voi poronpee.. ei mee jakeluun ootte kuin kaksi marjaa....

        että ollaan yks ja sama henkilö............=:0)))))))))))))))))))))))))
        moiks pervokki seukkaatko sen löydön kans....?
        et arvaa mitä....... mäki löysin.....


      • toinennimetön kirjoitti:

        että ollaan yks ja sama henkilö............=:0)))))))))))))))))))))))))
        moiks pervokki seukkaatko sen löydön kans....?
        et arvaa mitä....... mäki löysin.....

        ..vähän arvelinkin.. no ainakin vielä viime torstaina seukkasin ja soiteltu on... hienoo että säkin.. se on sit mahtava tunne..


      • toinennimetön
        pervokki kirjoitti:

        ..vähän arvelinkin.. no ainakin vielä viime torstaina seukkasin ja soiteltu on... hienoo että säkin.. se on sit mahtava tunne..

        mä oon nyt aikas korvia myöten ihastunut...hih...
        jeps...on ihanaa....=:0))))))))


      • toinennimetön kirjoitti:

        mä oon nyt aikas korvia myöten ihastunut...hih...
        jeps...on ihanaa....=:0))))))))

        ..soittaa ja ehdottaa taas näkemistä.. mutta kun oon vähän kipee.. krääähhhhhh!!!!!!!!!!! ja sitäpaitsi huomenna on perjantai 13päivä.. lukittaudun sisälle..


      • toinennimetön
        pervokki kirjoitti:

        ..soittaa ja ehdottaa taas näkemistä.. mutta kun oon vähän kipee.. krääähhhhhh!!!!!!!!!!! ja sitäpaitsi huomenna on perjantai 13päivä.. lukittaudun sisälle..

        pyydä tyttö sun luokse.... viettäkää kiva koti ilta.....
        Mä oon nyt nauttinut sellaisista ja ne on ihania oman kullan kainalossa......=:0)))))))


      • toinennimetön kirjoitti:

        pyydä tyttö sun luokse.... viettäkää kiva koti ilta.....
        Mä oon nyt nauttinut sellaisista ja ne on ihania oman kullan kainalossa......=:0)))))))

        ..pyydän tänne pussailemaan flunssasta pervokkii.. niin kovasti joo tahdon että hän saa tämän pöpön.. eip..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe