Laihista takana pari viikkoa ja tuntuu, et pitäis saada hyvä vaaka kannustamaan, sillä tuntuu jo nyt, et jotain on tapahtunut...läskikö se siellä sulaa?
Menin siis vaakaa ostamaan ja ostamatta jäi, kun näin digitaalivaakojen hinnat, alkaen 30-40 euroa.
Huh, saan sillä hinnalla vihanneksia aika paljon, mutta se jäi silti kaihertamaan mieltä.
Onko kenelläkään antaa vinkkiä edullisen vaa´an suhteen? Asun Hesassa.
VAAKA?
7
513
Vastaukset
Mä ostin viime kesänä vaa'an. Olisin kans halunnu digitaalisen, mutta kun ne maksoi niin paljon niin ostin sellasen perusvaa'an. Eli semmosen missä se "hyrrä" pyörii. Ja oon nyt saanu 8 kg itestäni pois ja ihan hyvin sen siitäkin vaa'asta näkee. Toki jos haluaa maksaa huomattavasti enemmän ja haluaa tarkkoja lukemia niin sit kannattaa ostaa digitaalinen, mutta mä oon ainaki pärjänny tolla omallani.
- Mega
ostin Kärkkäiseltä digitaalivaa'an, maksoi 19e. Mutta sielähän ei valitettavasti kärkkäistä ole :(
- Jiiikooo
Gigantissa (ainakin näin netistä katsottuna) on halvin digivaaka 29.90e. Kannattaa myös katsella esim. Markantaloa ja joitakin marketteja.
- Tuija
Vaaka auttoi minuakin painon pudotuksessa hetkinä joina olin epävarma, mutta itse voin kokemuksesta sanoa että ottakaan siihen vaa'an kaveriksi mittanauha: se vasta kertoo totuuden! :) Aluksi vaaka on toki tehokkaampi.
Jos esim. urheilee yms. niin lihashan painaa enemmän kuin läski. :)
Ja tuohon vaaka juttuun vielä: Kannattaa tarkkailla ale "koreja", itsellä tuollainen 20 euron alennuksessa ollut vaaka joka mittaa "TOSI" luotettavasti myös rasvaprosentin. ;DD Mutta tuo perus viisarivaaka on myös varmasti yhtä hyvä ja luotettava! :) - Nimetön
mutta Siwassa oli 24,90 digivaaka joka kuulemma mittaa myös rasvaprossan. En sitten tiedä miten tarkka tuo prosentti on mutta varmaan painon kertoo hyvin.
- Tuija
sitä rasvaprosenttilaskua.. se on vaan arvio, ei se vaaka sitä voi tietää. :D Suuntaa antavana voi pitää, esim. itse olen aika lihakseton niin oli joku 28 (nainen olen :D) ja miesystävä on tosi tosi hoikka ja lihaksikas niin se sai 8.. eli, kyllä se siis jotenkuten suuntaa antaa, meillä testasi moni erikokoinen ihminen ja kyllä se jtn. tiesi. ;D
- laihduttaja
Tuija kirjoitti:
sitä rasvaprosenttilaskua.. se on vaan arvio, ei se vaaka sitä voi tietää. :D Suuntaa antavana voi pitää, esim. itse olen aika lihakseton niin oli joku 28 (nainen olen :D) ja miesystävä on tosi tosi hoikka ja lihaksikas niin se sai 8.. eli, kyllä se siis jotenkuten suuntaa antaa, meillä testasi moni erikokoinen ihminen ja kyllä se jtn. tiesi. ;D
Uskoisin, että kotivaakojen rasvaprosenttimittarit ovat arkikäyttöön tarpeeksi tarkkoja. Niissä on sama tekniikka kuin muissa elektronisissa rasvapronsenttimittareissa, eli kehon läpi lähetetään impulssi ja sen kulkunopeus kertoo rasvaprosentin. Impulssi kulkee lihaksessa eri nopeudella kuin rasvassa ja vaaka osaa laskea sen perusteella rasvaprosentin. Tosin vaa'assa pitäisi olla muistipaikkoja omien tietojen tallentamiseen, sillä luonnollisesti pitkän ihmisen raajoissa impulssi kulkee pidemmän aikaa kuin lyhyen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1307162Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142519Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2631204- 1001009
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942161937En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137890Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih69879Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79764Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13723Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18711