VAAKA?

Janske

Laihista takana pari viikkoa ja tuntuu, et pitäis saada hyvä vaaka kannustamaan, sillä tuntuu jo nyt, et jotain on tapahtunut...läskikö se siellä sulaa?

Menin siis vaakaa ostamaan ja ostamatta jäi, kun näin digitaalivaakojen hinnat, alkaen 30-40 euroa.
Huh, saan sillä hinnalla vihanneksia aika paljon, mutta se jäi silti kaihertamaan mieltä.

Onko kenelläkään antaa vinkkiä edullisen vaa´an suhteen? Asun Hesassa.

7

508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä ostin viime kesänä vaa'an. Olisin kans halunnu digitaalisen, mutta kun ne maksoi niin paljon niin ostin sellasen perusvaa'an. Eli semmosen missä se "hyrrä" pyörii. Ja oon nyt saanu 8 kg itestäni pois ja ihan hyvin sen siitäkin vaa'asta näkee. Toki jos haluaa maksaa huomattavasti enemmän ja haluaa tarkkoja lukemia niin sit kannattaa ostaa digitaalinen, mutta mä oon ainaki pärjänny tolla omallani.

• Mega

ostin Kärkkäiseltä digitaalivaa'an, maksoi 19e. Mutta sielähän ei valitettavasti kärkkäistä ole :(

• Jiiikooo

Gigantissa (ainakin näin netistä katsottuna) on halvin digivaaka 29.90e. Kannattaa myös katsella esim. Markantaloa ja joitakin marketteja.

• Tuija

Vaaka auttoi minuakin painon pudotuksessa hetkinä joina olin epävarma, mutta itse voin kokemuksesta sanoa että ottakaan siihen vaa'an kaveriksi mittanauha: se vasta kertoo totuuden! :) Aluksi vaaka on toki tehokkaampi.

Jos esim. urheilee yms. niin lihashan painaa enemmän kuin läski. :)

Ja tuohon vaaka juttuun vielä: Kannattaa tarkkailla ale "koreja", itsellä tuollainen 20 euron alennuksessa ollut vaaka joka mittaa "TOSI" luotettavasti myös rasvaprosentin. ;DD Mutta tuo perus viisarivaaka on myös varmasti yhtä hyvä ja luotettava! :)

• Nimetön

mutta Siwassa oli 24,90 digivaaka joka kuulemma mittaa myös rasvaprossan. En sitten tiedä miten tarkka tuo prosentti on mutta varmaan painon kertoo hyvin.

• Tuija

sitä rasvaprosenttilaskua.. se on vaan arvio, ei se vaaka sitä voi tietää. :D Suuntaa antavana voi pitää, esim. itse olen aika lihakseton niin oli joku 28 (nainen olen :D) ja miesystävä on tosi tosi hoikka ja lihaksikas niin se sai 8.. eli, kyllä se siis jotenkuten suuntaa antaa, meillä testasi moni erikokoinen ihminen ja kyllä se jtn. tiesi. ;D

• laihduttaja
        Tuija kirjoitti:

sitä rasvaprosenttilaskua.. se on vaan arvio, ei se vaaka sitä voi tietää. :D Suuntaa antavana voi pitää, esim. itse olen aika lihakseton niin oli joku 28 (nainen olen :D) ja miesystävä on tosi tosi hoikka ja lihaksikas niin se sai 8.. eli, kyllä se siis jotenkuten suuntaa antaa, meillä testasi moni erikokoinen ihminen ja kyllä se jtn. tiesi. ;D

Uskoisin, että kotivaakojen rasvaprosenttimittarit ovat arkikäyttöön tarpeeksi tarkkoja. Niissä on sama tekniikka kuin muissa elektronisissa rasvapronsenttimittareissa, eli kehon läpi lähetetään impulssi ja sen kulkunopeus kertoo rasvaprosentin. Impulssi kulkee lihaksessa eri nopeudella kuin rasvassa ja vaaka osaa laskea sen perusteella rasvaprosentin. Tosin vaa'assa pitäisi olla muistipaikkoja omien tietojen tallentamiseen, sillä luonnollisesti pitkän ihmisen raajoissa impulssi kulkee pidemmän aikaa kuin lyhyen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      347
      2384
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      421
      2370
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1371
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      41
      1072
    5. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      803
    6. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      61
      798
    7. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      785
    8. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      781
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      116
      731
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      689
    Aihe