1 krt/vk seksiä

vähän/paljon?

onko mielestäsi kerta viikossa seksiä vähän vai paljon parisuhteessa?

kerro sukupuolesi ja ikäsi.

35

4535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku nainen

1krt/vko = aivan liian vähän
      Sukupuoli= f
      ikä:20v

Itse masturboin lähes päivittäin. Lisäksi minulla on poikaystävä, jonka kanssa harrastamme seksiä n. 2krt viikossa.

Olemme eroamassa. Jos nauttisin seksuaalisuudestani vain laiskan kumppanini kanssa, olisin lähtenyt jo ensimmäisen vuoden jälkeen. Olen tosi seksuaalinen ja tulen ärtyisäksi ilman seksiä/laukeamista. Niin se vaan menee.

• m28

Tuo on sellainen määrä, jota tilapäisesti pystyy sietämään jos kumppanilla on vaikeampi elämänvaihe tms. menossa eikä jaksaminen riitä sänkytouhuihin (tai mikä lie tuohon kiinnostuksen puutteeseen onkaan syynä, väsymystä minulle lähinnä on selitetty).
      Sopiva määrä mielestäni olisi 5-14 kertaa viikossa, että olisi itsekin hyväntuulinen ja virkeä.

Seksi on mielialan kannalta olennaisen tärkeä asia (ei tosin tärkein, kuten yleisesti motkotetaan, mutta yksi lukuisista) ja sen puute vaikuttaa heti aktiivisuuteen ja virkeyteen.
      Samalla tavoin myös ruokaa pitää syödä päivittäin, ja virkistäviä harrastuksia on hyvä olla, jne. Ja juttelu/ajanviettokaveri ettei joudu yksin nyhjöttämään, eli päivittäin pitää myös jutella jollekin ja viettää aikaa jotenkin muutenkin kuin yksin ja omissa oloissaan.

• m.34

en kyl ihan heti kestäis tuollaista,itse tottun sen muutaman kerran päivässä harrastaa..

• 3 kertaa viikossa

M46, parisuhteen kesto tähän mennessä 25v.

• -n-

Liian vähän!! Meilläkin vain 1-2 kert.

• n42v.

Itselläni yhdyntöjä (jos tarkoitat seksillä sitä) tällä hetkellä noin 7 - 9 viikossa. Yleensä lähes päivittäin, joskus arki-ilta jää väliin, viikonloppuna enemmän, varsinkin joka toinen vl kun lapsi poissa kotoa (isällään).

Ent avioliitossa seksin määrä noin 2 kertaa viikossa parinkymmenen avioliittovuoden jälkeen. Nuorempana oli ollut varsin kiihkeitäkin vuosia, toisaalta esim kun lapset pienet, töitä paljon ja rakennettiin taloa, hyvä jos jaksettiin ja muistetiin joka toinen viikko. Oman pitkällisen sairauden aikana oli pidempi tauko, samoin puolison pitkällisen sairauden aikana.

Nykyinen suhde kaksi vuotta vanha.

• se on

Se on mielestäni liian vähän!

Olen nainen 24v.

• mies33

Kerran kahdessa viikossa on sopiva, ettei rupea kyllästyttämään. Aika hirveältä kuulostaa, kun jotkut sanovat tekevänsä sitä joka päivä. Täytyy elämässä olla muutakin kuin seksiä.

• m28

"Täytyy elämässä olla muutakin kuin seksiä."

Usko pois, että elämässä on paljon muutakin, vaikka joka päivä ½ tuntia kuluisikin vähän kiihkeämmin.
        Esim. työ, harrastukset, kaverit, jne, eivät ne mihinkään katoa.

• Seksin nälkäinen

Minusta se vaihtelee, ei voi sanoa mikä on se normaali koska aina ei kiinnosta tai on tressiä tai muuten vilkasta elämässä. Ei voi noudattaa tässä mitään ohjetta, että olisi pakko naida esim. joka päivä. Älä masennu kun luet,että jotkut harrastaa seksiä joka päivä monta kertaa.Ehkä joskus mutta ei aina, alussa se on eri asia mutta arki joskus tulee vastaan Eikä kuitenkaan se tarkoita että rakkaus olisi hiipunut jos kuitenkin on esim. hellyyttä.Me harrastamme seksiä noin 1-2 krt/vk ja se nyt on keskimäärä.Joskus enemmän ja joskus vähemmän. Aina ei aika riitä tai on jotain muuta..Itsekkin joskus haluaisin lisää mutta ei kumppania voi pakottaa jos hänellä on hiljaisempi kausi meneillään.

• Seksin nälkäinen

Niin olen nainen ja 28V. Mieheni 23v.

• tyttö

ikäni 20 ja nainen.
      minusta se on vähän. itsekkin harrastan mieheni kanssa vain 1 viikossa..se on aivan liian vähän, mutta yritän kestää sen koska mieheni rakentaa meille nyt uutta kotia ja on väsynyt. muuten seksiä pitäii saada ainakin 3kertaa viikossa

• henk.koht.

mikä on riittävästi. Nuoremmille, varsinkin miehille, 1 krt/vkk on varmaan liian vähän. Vuodenajat vaikuttavat eniten meillä, yli nelikymppisillä. Ja tietenkin työkiireet. Voi autuas sitä, kun on kesä ja molemmilla loma! Ollaan varmaan hurjempia kuin parikymppiset konsanaan!

• hassusetätyönarkkari

Täytyy sanoa että olen itse 21v mies ja 1krt/viikko olisi jo liikaa, elämässä on niinpaljon muutakin kuin seksi.

Meillä puolisoni kanssa seksiä about 1x/2vk

• varmaankin
        hassusetätyönarkkari kirjoitti:

Täytyy sanoa että olen itse 21v mies ja 1krt/viikko olisi jo liikaa, elämässä on niinpaljon muutakin kuin seksi.

Meillä puolisoni kanssa seksiä about 1x/2vk

tietokoneella leikkiminen on innostavampaa kuin seksi.

• Naminami

Meillä kaksi kertaa päivässä aamu iltapanot. JOs kerta jää väliin ahdistaa kovasti...olen nainen 39 v.

• liioitella

nainen 39????

• Jaakko.

Kyllä seksiä pitää olla vähintään 14-20 kertaa/vko tai muuten alkaa heti tekemään mieli vierasta ku oma akka pihtaa.

• se on..

aika vähän!! mun pää hajoisi jos saisin noin harvoin.. tietkö kun jotkut urheilee ja jos eivät pääse muutamaan päivään salille tai lenkille kuuppa alkaa sekoon... mulle käy niin seksin kanssa.. jos en saa. olen kiukkunen ja äkänen.

...olen nainen, 27 vuotias ja haluaisin seksiä joka pv.. tosin välillä olen niin poikki töistä, että ei tee meili.. vaan on kiva olla lähellä ja olla halittavana ja pussailla..mutta jos mies haluu seksiä..ja osoittaa sen..ja vaikka kuin väsyttäs niin otan pienet tirsat ja sitten olen pirteempi.. meillä pannaan silloin kun siltä tuntuu =)

• meillä kyllä

Meillä on seksiä kerran 2-3 viikossa. Mies ei sen useammin halua eikä minullakaan mitään erityistä tarvetta ole houkutella, vaikka tarjottuun tilaisuuteen tarttuisinkin. Tämä ei siis tarkoita ettenkö koskaan tekisi aloitetta, vaan että en jahtaa asiaa jos pidän toisen halukkuutta hyvin epätodennäköisenä.

Meille tuo tahti riittää hyvin, mutta tiedän että se on monelle muulle aivan tappotahti. Kukin tyylillään, eikä?

Oma vastaukseni siis on sopivasti. Kyllä mie kerran viikossa malttaisin!

• meillä kyllä

Olen siis 19-vuotias nainen.

• Riittää

Ainakin mulle. Sanoo mies 35.

• meillä

juuh, eli parisuhteessa muistaakseni kai joulukuun alussa...
      no esim.tänään olin vieraissa, nam!!! ja huomenna sitten yhden toisen luo, sekin nam!!
      asian voi ratkaista näinkin, vieraissa käydessä sitten yleensä pari kertaa samalla reissulla.
      m.45

• virkistävä vaihtoehto

näille muille vastauksille m46

• vaimolainen

Riippuu parisuhteesta. Meidän parisuhteessa se olisi aivan liian vähän. Minusta se, että on tyytyväinen on riittävän paljon, mitä se sitten kullekin on.

• vaimolainen

27 vuotias nainen

• M44

Ei se seksi enää niin tärkeää ole, parempana pidämme yhdessäoloa ja yhdessätekemistä. Parikymppisinä kun suhteemme olin tuore, pantiin kyllä joka päivä...

• olisi

parempi pidättäytyä seksistä.

• Rakastelija-kandi

Kerta viikossa on aivan liian vähän. Olen itsekin samanlaisessa tilanteessa, jossa tuntuu, että kumppania ei kiinnosta naiminen ja rakastelu samalla tavalla kuin itseä.

Mies, 25v.

• Yoshi

Eli mielestäni liian vähän. Meillä ei nykyisin harrasteta seksiä hyvä jos 1 krt/kk :( En tiedä sit mikä mättää koska itse olisin valmis vaikka 8 krt/pv mutta mammalta tuntuu halut hävinneen tyystin enkä ole jaksanut enääpanostaa ittekkään, ainaisten "rukkasten" jälkeen...
      Oikeastaan kaikki kääntyi alamäkeen lapsen synnyttyä. Noh, ELÄMÄ ON!

Mies, 26 vuotta

• mielestäni

vähän.itse elän parisuhteessa jossa kerta viikossa.olen nainen yli kaksikymppinen.minä tahtoisin harrastaa enempi kuin poikaystäväni.en edes muista koska hän olisi viimeksi edes tehnyt aloitteen/ehdotellut mitään siihen viittaavaa.ns."rukkasten"antamiset vituttaa välillä,en tiedä mikä mättää,mutta tuntuu että jokin mättää....olemme olleet yhdessä jo yli vuoden.alussa seksiä oli 2-4kertaa viikossa ja jopa kahdesti päivän aikana.hmm...???

• se että

harrastaa seksiä usein,se piristää päivää kummasti,ja se että tunnet olevasi haluttu...minulla ainakin näin,mutta se että seksinharrastaminen vähenee,vaikuttaa kyllä mieleenikin.

• Yoshi
        se että kirjoitti:

harrastaa seksiä usein,se piristää päivää kummasti,ja se että tunnet olevasi haluttu...minulla ainakin näin,mutta se että seksinharrastaminen vähenee,vaikuttaa kyllä mieleenikin.

Totta turiset mut minkäpä tässä tekee ku ei niin ei... Omalla käellä onneen sanoisin :(

• noinkaan

paljo ole enää seksiä,miestä kun ei tunnu kiinnostavan...on aina töissä,tai liian väsynyt.

plaah...kai se on tyydyttävä osaansa=(

nainen 20 vuotta...

• Olga Synd

Minä ja mieheni näemme yleensä vain viikonloppuisin, josta johtuen harrastamme seksiä yleensä n.2 kertaa viikossa. Kerta viikossa on siis hyvin ymmärrettävää ja riippuu niin paljon siitä millainen suhde muuten on. Itse ahdistuisin kovasti, jos suhteessa harrastettaisiin seksiä monta kertaa päivässä joka viikko.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      212
      4692
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2616
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      126
      1154
    6. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    7. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1140
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe