Työnhaku ja ylipaino

Mirea

Olen ylipainoinen,suoraan sanottuna jopa lihava, ja ihan varmaasti tiedän kyseisen asian vaikuttavan työnsaantimahdollisuuksiini. Ja tarkoitus onkin laihduttaa. (Ei toki pelkästään työnsaannin, vaan monen muunkin asian, terveyden, ulkonäoön yms takia).

Nyt olen siis työttämänä (ja kuten jo sanoin; ylipainoinen), joten sanokaapas mielipiteenne, kumpi vaikuttaa pahemmalta työnantajan mielestä.

Vaihtoehto 1. Jatkan työnhakua nykyisellä ulkonäölläni tässä ja nyt - lihavuuteni on huono asia työnsaannin kannalta.

Vaihtoehto 2. Lopetan työnhaun, enkä hae töitä ennenkuin olen normaalipainoinen (vaikka siihen menisi vuosia). Lopputulos - ulkoinen olemukseni on parempi, mutta sitten on työhakemuksessa pitkä työttömyysjakso, mikä ei sekään ole hyvä asia, kun työnsaantia ajattelee.

Kumpi vaihtoehto valita ?

38

9525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erityisosaaja

      Ehdottomasti jatka vain työnhakua. Lannistuminen ei auta, vaan sitkeä ja päämäärätietoinen töiden etsiminen. Koeta hakea vaikka vähän vaatimattomampiinkin paikkoihin, sillä sitä kautta saa työkokemusta ja osoittaa työntekohalukkuutensa.

      En usko, että lihavuus yksistään on työnsaannin este (ellei kyseessä ole niin valtava ylipaino, että se haittaa työntekemistä), sillä useat ylipainoiset/lihavat ystäväni ovat työllistyneet ihan siinä missä laihemmatkin ystäväni. En tiedä, mikä on koulutuksesi, mutta työhakua voisi edistää myös se, että laihdutuksen kanssa aloittaisit vaikka ammattia täydentävät opinnot? Lisäkoulutuksesta ei ole ainakaan mitään haittaa.

      Ei hoikkuus ole ratkaisu kaikkeen, eikä lihavuus ole automaattisesti epäonnistumisien syy. enemmän vaikuttaa se, mitä itse itsestäsi ajattelet. Eli jos vain päätät, että lihavana kelpaat siinä missä laihanakin ja olet aivan yhtä pätevä koostasi huolimatta, niin tämä asenne heijastuu kyllä ympäristöösikin. Tsemppiä!

    • niin silloin....

      on ylipaino iso miinusmerkki työnhakijalle, mutta haastatteluunkin saa kauan yrittää, niin miksi ei samanaikaisesti laihduta ja hae työpaikkaa.

      Kyllähän niitä lihaviakin palkataan aina silloin tällöin. Laihoja suositaan, koska oletetaan heidän olevan terveempiä ja vähemmän aikaa sairaslomilla. Lisäksi lihavuuteen liitetään negatiivisia ominaisuuksia - laiska, tyhmä, saamaton, ei mitään itsekuria,...jne.

      Minäkin laihdutin, että olisi helpompi saada töitä, mutta kun ei edes työhaastatteluun pääse.

    • dfasg

      Itse ainakin ajattelisin sinuna niin (vaikken ylipainoinen olekaan), että mikäli joku ihminen on niin hölmö, että palkkaa ihmisen töihin laihuuden perusteella, niin ei se työpaikka ole sen arvoinenkaan! Nyt tietysti joku sanoo että lihavuus kertoo ihmisen itsekurista tai laiskuudesta, mutta miettikääpä tätä; aivan yhtä hyvin voisi sanoa, että kaikki ne, jotka ovat jättäneet koulun joskus kesken, saaneet joskus potkut, pettäneet puolisoa, reputtaneet tentissä, nukkuneet pommiin, polttavat tupakkaa yms yms - niin heillä ei myöskään ole itsekuria tai ovat "laiskoja" jollain lailla. Loppujen lopuksi näitä täydellisiä ihmisiä, joilla on joka asiassa itsekuria tai eivät ole koskaan laiskoja on todella vähän!

    • vaihtoehdoilla

      vaan KÄSKEN sinun laihduttaa ja KÄSKEN sinun jatkaa työnhakua. Kaikki tämä on vain ja ainoastaan sinun parhaaksesi:) Hyvää jatkoa ja onnea molemmille projekteille:)

    • Läski

      Ehdotan vaihtoehtoa 2!
      Minut itseni hyljättiin työhönhaussa saman asian takia...pomo olis tykännyt ja ajokokeenkin selvitin, mutta ylipaino ja terveys-syyt aiheuttivat sen, että en päässyt hommaan!
      Vastuuta ja järkeä ja koulutustakin löytyisi, mutta näin se vaan on...mutta muista, pelkän ylipainon takia ketään ei saa syrjiä työhönhaussa, se on rasismia ja syrjintää, voit nostaa jutun!
      Tsemppiä!
      Nimimerkillä:Maailma on laihoja varten...:(

    • hussen

      Jos työpaikka olisi painosta kiinni niin... kaikkihan me oltais työttömiä.. koska kukaan ei täytä täydellisesti normeja mitä media asettaa... ymmärrän tietenkin sen että jos on lihava ja työskentelee esim painonvartijoissa tai edustustehtävissä, niin onkohan se edustavan näköistä kun iso ihminen esittelee laihutustuotteita... itse päätät mitä teet me emme voi päättää puolestasi.
      Onnea työnhakuun.

      • Anonyymi

        Olen nähnyt lihavia lääkäreitä ja terveydenhoitajia! Milläs sen selitätte?


    • Rekrytointi

      Palkkaan mieluummin ns. normaali vartaloisen kuin selvästi ylipainoisen. Lihavalla usein jotakin ongelmaa henkisellä puolella, joka aiheuttaa lihomísen. Ripeys työssä kärsii, hitaita työssään. sanotaan usein heidän olevan laiskan pulleita.
      Tämä kaikki nuorehkoista henkilöistä alle viisikymppisistä.

      • Millähän mittaat?

        Millähän mahdat mitata tuota itsekurin puutetta? Itse olen ylipainoinen, ja hyvin suosittu miesten keskuudessa. Silti olen pysynyt uskollisena omalle miehelleni, vaikka joskus on tiukkaa tehnyt kun erittäin hyvännäköiset tai jutuiltaan kiinnostavat miehet lähestyvät minua. Sekö itsekurin puutetta?

        Ja turha tulla sanomaan että nyt puhuu läski joka ei miestä saa, olen kyllä todistetusti kykenevä saamaan atleettisia miehiä jos haluaisin.

        Vai onko se itsekurin puutetta, että olen pysynyt samassa 5 kg ylipainossani ja aina laihduttanut repsahduksen tapahduttua tuohon samaan painoon, koska näytän siinä vain muodokkaalta laudan sijaan, eikä tarvetta ole laihduttaa kokoon 40-42, koska näytän hyvältä näinkin?

        Mikä saa sinut sanomaan että "Lihavalla usein jotakin ongelmaa henkisellä puolella, joka aiheuttaa lihomísen." Miksi lihava lihoisi? Tietääkseni monet lihavat ovat sellaisia, että ovat lihoneet kenties lapsena, nuorena, tiettyyn painoon ja pitävät sen siinä. Miksi pitäisi kaikkien olla samasta muotista? Miksi pitäisi olla jatkuvalla laihdutuskuurilla, jos on hyvä niinkin?

        Miksi lihavalla olisi jotain henkisiä ongelmia? Jos normaalipainoinen yhtäkkiä lihoo/laihtuu kovasti, niin silloinhan SAATTAA normipainoisella olla jotain henkisiä ongelmia, jotka kohdistuvat anorektian/yliahmimisen/bulimian muodossa rankaisuna omaan kehoon. Näitä on kuitenkin väestöstä pieni osa.

        Miten tuo liittyy lihaviin jotka pysyvät painossaan?

        Eikö lihavilla ole täysin sama itsekuri, jos he pysyvät siinä tietyssä painolukemassaan, siinä kuin normaalipainoiset pysyvät omassaan? Normaalipainoisten lihomista vain naureskellaan että "tulipas vähän joulua syötyä". Kun lihava lihoo, sanotaan että hemmetin laiska läski.

        Minua on kehuttu työssäni, uin joka aamu ennen töihin menoa 1500m hallissa ja olen paremmassa kunnossa kuin monet laihat. Normaalipainoiset ja laihat ovat usein kipeänä, en tiedä syytä, ehkä syövät väärin tai eivät saa vitamiineja, en tiedä, minä olen ollut viimeksi kuumeessa ja poissa töistä 8 vuotta sitten. Hyvää tuuria, vai terveitä elämäntapoja? Lisäksi hoidan työni tunnolla, toisin kuin eräät tupakoitsijat jotka juoksevat puolen tunnin välein tauoilla.

        En olisi ikinä uskonut että vielä tänä päivänä on näin ahdasmielisiä ihmisiä olemassa.....


      • lapm

        " Lihavalla usein jotakin ongelmaa henkisellä puolella, joka aiheuttaa lihomísen."

        Voiko enään rasistisempaa ja ennakkoasenteellisempaa käsitystä olla, joka ei perustu ees faktoihin.

        Itselläni on 20 kg ylipainoa, josta huolimatta työnjohtaja muistaa aina kehua että kun minunlaisia työntekijäitä olisi enemmän.

        " Ripeys työssä kärsii, hitaita työssään. sanotaan usein heidän olevan laiskan pulleita.
        Tämä kaikki nuorehkoista henkilöistä alle viisikymppisistä."

        Ripeys ei ole painosta kiinni, vaan työmoraalista. On niitä patalaiskoja laihojenkin joukossa ihan riittävästi.


    • Työnantaja

      Selväähän se on että ylipainoisella on itsekurin puutetta ja kyseinen omiminaisuus on enempi kuin tärkeä nykypäivän kovassa työelämässä.

      Valitse nuista vaihtoehdoista v.e 3. eli haet työtä ja yhtäaikaisesti laihdutat. Miksi ne pitäisi eriyttää toisistaan?

      • Ei sentään

        Itse olen ylipainoinen ja erittäin nopea töissäni. Muihin, laihoihin, verrattuna ylivoimainen, minulle on sanottu.

        Ylipaino ei ole sama kuin hitaus ja laiskuus. Tietysti on töitä joissa ylipainosta on haittaa, mutta jos kyse on esim. tietokoneella istumisesta, ei sillä ole mitään väliä, jollei painoa ole niin paljon ettei näppikselle yletä. :)


      • minulla
        Ei sentään kirjoitti:

        Itse olen ylipainoinen ja erittäin nopea töissäni. Muihin, laihoihin, verrattuna ylivoimainen, minulle on sanottu.

        Ylipaino ei ole sama kuin hitaus ja laiskuus. Tietysti on töitä joissa ylipainosta on haittaa, mutta jos kyse on esim. tietokoneella istumisesta, ei sillä ole mitään väliä, jollei painoa ole niin paljon ettei näppikselle yletä. :)

        Samoin minä olen ylipainoinen, mutta en todellakaan hidas työssäni! Teen fyysistä työtä, ja jaksan painaa tunnista toiseen tarpeen mukaan todella nopeatempoisestikin. Ikinä ei ole kukaan päässyt syyttämään hitaudesta tai laiskottelusta. Itsekurin puute ei lihavilla välttämättä koske työasioita yhtään sen enempää kuin laihoillakaan, kyllä se minulla ja saman kokoluokan ystävilläni rajoittuu nimenomaan ruokaan, kun taas hoikalla voi olla ihan yhtä paha itsekurin puute jonkuin muun asian suhteen.

        HOHHOIJAA, aina tätä samaa syyllistämistä. Kyllä minä ainakin työnantajana kiinnittäisin ensisijaisesti huomiota hakijan pätevyyteen, mahdollisiin suosituksiin ja työn sisällön kannalta oleellisiin asioihin.


    • loistoidea

      Hae McDonaldsiin töihin. Siellä olen nähnyt paljon lihavia ihmisiä töissä. Samalla on ikäänkuin firmalle elävä mainos että kyllä on hampparit maistunut!

    • ala kohtaista?

      Riippuu varmasti vähän paikasta mitkä asiat vaikuttavat työpaikan saantiin. Luulisi, että ulkonäön lisäksi myös luonne vaikuttaisi, entiset työkokemukset ym. kokonaisuus yleensä.

      Eri työnantajatkin ehkä arvostaa vähä eri juttuja. Ehkä aloilla missä olaan "esillä" ulkonäkö vaikuttaa enemmän kuin muissa hommissa. Esim. vaatekaupanmyyjä ja muissakin edustus ja asiakaspalveluhommissa voi olla ulkonäköpaineita.

      Itse työskentelen hoitoalalla enkä ainakaan ole huomannut, että työhön otettaisiin ulkonäön perusteella. Kaipa niitä on muitakin aloja, missä ei ole niin suuria ulkonäkö vaatimuksia. Ammattitaito ym. vaikuttavat enemmän.

      Tottakai sitä kannattaa töitä yrittää etsiä tai tosiaan vaikka yrittää opiskella tms. Eikai se työnhaku aina niin helppoa ole. Senyt ainakin on varmaa ettei mihinkään pääse, jos ei haekkaan.

      Ei kannata kuitenkaan olla liian "vaativakaan työnhakija". Kannattaa ottaa jos vaan jotain saa. On aina helpompi päästä muihin paikkoihin, jos jotain työkokemusta alla. Jos tulee liian pitkiä työttömyys jaksoja voi olla vaikea päästä minnekään.

      Tsemppiä vaan työnhakuun!

    • Nimetön

      ei mikään ihme että olet ylipainoinen. edellisiä mätkyjä maksoin niin paljon, että odotinkin koska tänne kirjoittaa joku ylipainoinen työtön. syötyään kaikki mun mätkykorvaukset.

    • joma

      olen laihdutuskuurilla , mutta en työn takia, vaan oman itseni takia. Ei ihmisen ulkonäkö , tai koko vaikuta työn laatuun, kaikki tulee sisältäpäin.

    • vaihtoehto

      Ylipaino on ylivoimaa on mun motto. Mittarissa melkein 0,15 tonnia. =). Nytkin meille palkattiin yksi todella pätevä tuotepäällikkö, joka oli todella selvästi ylipainoinen. Tekee duunit ja pätevä ansainnut kovan palkkapyyntinsä.

    • jake

      ei se sais tietenkään vaikuttaa mut joillakin aloilla toki vaikuttaa.itse palkkaan siivousalalle ihmisiä enkä kiinnitä tuommoisiin asioihin huomiota.tietysti se laihdutus aina kannattaa.omakohtainen kokemus :)

    • blondi-72hki

      Vanhin sisareni on todella isokokoinen ihminen ja hän sai töitä kun vaan haki.On ollut nyt muutaman kk ja hienosti on mennyt. Sisareni on iloinen,nauravainen ihminen josta kaikki pitävät joten taatusti auttoi tuo elämän positiivisuus joka näkyy ulospäin!!

    • wrqwcrqcrwqwrc

      valitse vaihtoehto 3: sekä että. Jatkat työnhakua mutta alat kuntoilemaan. Saat pirteämmän olon ja paremman itsetunnon ja helpommin töitä sen takia.

    • nainen 75

      Haet tietenkin työtä, riippuu tosin mistä työstä on kyse jos kyseisessä työssä tarvii olla fyysinen hyvä kunto..mutta ei ylipaino saa vaikuttaa työn saantiin mitenkään!

    • mahaa

      on todella ällistyttävää kuinka jotkut katsovat mahan seutua työpaikkahaastattelussa.on ikävä tunne kun huomaa.vaikka olen lihava minusta on työpaikoilla pidetty ja arvostettu.aina sanottu että lihavat on lepposia:)eli ei kaikki kuitenkaa katso.ja töistä en ole ollut pois 12v kuin kerran en tupakoi joten aikaa ei mene töissö sellaiseenkaan.mutta nämä laiheliinit töissä on jatkuvasti poi milloin kukakin.joten mitä tästä opimme työnantajat.ei kannata aina tuiottaa ulkonäköä se ei kerro kaikkea riippuu tietysti työstä,sillä ymmärrän että joissain töissä on hyväolla hoikkakin;)

    • Uustyötön

      Valitse kolmas vaihtoehto ja jatka molempia.
      Ulkoinen ja sisäinen itsensä parantaminen ja samanaikainen työnhaku.

      Reipasta mieltä ja onnistumisentahtoa sinulle!

    • 60 keinoa

      Tuolla sivulla:

      http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=24

      Kaloritaulukko
      Personal Trainer
      Laihdutusvinkkejä
      Ylipainon syyt ja vaikutukset

      Rasvaprosentti / Tietoa
      Rasvaprosentti / Laskuri
      Kehon painoindeksi (BMI)
      Kehon painoindeksi / Laskuri

      Vyötärö-lantio -suhde / Laskuri
      Päivittäinen energian tarve / Laskuri
      Eri liikuntamuotojen kuluttama energia
      Vuorokauden energiankulutus / Laskuri

      Päivittäinen perusaineenvaihdunta / Laskuri
      Fineli / Elintarvikkeiden koostumustietopankki
      Energiankulutus eri liikuntamuodoissa / Laskuri

      Zone-dieetti
      Body for Life
      Perunadieetti
      Ananasdieetti
      Mammadieetti

      Sairaaladieetti
      Atkinsin dieetti
      NutriFast-dieetti
      Veriryhmädieetti
      Stillmanin dieetti

      Ketoosi-dieetistä
      Scarsdalen dieetti
      Näkkileipä -dieetti
      Kaalikeitto -dieetti
      Montignacin dieetti
      Lentoemäntä -dieetti

      The South Beach Diet
      Kivennäisvesi -dieetti
      Vähärasvainen dieetti
      Omenaviinietikka -dieetti
      Rasvanpolttokeitto -dieetti

      Yhden päivän juomadieetti
      Painonvartijat -ohjelmasta
      The Atkins Diet (suomeksi)
      Atkinsin dieetti (englanniksi)
      Omenalla ohuemmaksi -dieetti

      Virtuaaliravintola
      Laihdutusklinikka
      Laihdutusleikkaus
      Ravitsemusterapeutti
      Painoa pois porkkanoilla


      Painonhallinnan tukihoidot
      Miksi kannattaa laihduttaa?
      Ahmimisesta voi päästä eroon
      10 kiloa neljässä kuukaudessa
      Naisellisen lihaskuntotreenin ABC
      Syöminen salitreenauksen ohessa

      Hyvästi rasva - tervetuloa maut
      Liikunnasta on monenlaista hyötyä
      Rasvan vähentäminen ruokavaliosta

      jne. jne.

      Katsokaa myös sivulla alempana oleva artikkeli nimeltään Liikunta. : )

      • ylipainosta päässyt

        Huhhuh.
        Olen laihduttanut puolessa vuodessa 20 kiloa.
        Muuten kiva juttu, mutta nyt olen sairaampi kuin koskaan. Silloinn kun olin tuon kuutisen vuotta ylipainoinen, en ollut kertaakaan edes flunssassa. Nyt olen ollut jo 1,5 kk kamalassa flunssassa, joka ei vain lähde pois. Minun olisi pitänyt hakea uusia työpaikkoja, mutta milläs haet, kun olet kokoajan kipeänä? Milloin korvatulehdus, milloin keuhkoputkentulehdus, poskiontelot jne jne. Kamalaa. Ja minä kun olen aina ollut terveyden perikuva.


    • marital

      työnantaja huomautti kiloistani ja ulkonäöstäni.Kiinteistövälitystoimistossa pitäisi olla pomon mukaan näyttävä.Itse hän on kova lenkkeilemään ja huolehtii ulkonäöstään.Laihduin välillä mutta olen norsu taas:(

    • Patu

      Hae ihmeessä jo nyt, jos joku työnantaja ei sinua painosi takia palkkaa, niin omapahan on häviönsä! Tuskin sellainen firma muutenkaan on kovin hyvä / reilu työnantaja. Ja mitä voit hävitä, jos haet nyt töitä? Varmasti huonompi on, jos kysyvät, että miksi olet ollut niin pitkään työttömänä ja vastaat, että kun piti laihduttaa!!! Siinä ainakin menee viimeisetkin mahdollisuudet.

    • Töihinottaja

      Kyse on psykologiasta...ja asenteista ennen kaikkea. Tärkeintä on LUONNE, EI KEHON KOKO.
      Mutta näin sitä vaan meistä lihavista ajatellaan.

      Lihavista tulee usein siis mieleen ensimmäisenä:
      - laiska
      - hidas
      - kömpelö
      - ruma

      Sen takia et pääse töyöhaastattelua pitemmälle.
      Ohjeeni on, että laihduta, viihdyt kehossasi paremmin, saat itsetuntoa ja varmaan lopultakin sen työn!

      • Laihuliini :P

        "yse on psykologiasta...ja asenteista ennen kaikkea. Tärkeintä on LUONNE, EI KEHON KOKO.
        Mutta näin sitä vaan meistä lihavista ajatellaan.

        Lihavista tulee usein siis mieleen ensimmäisenä:
        - laiska
        - hidas
        - kömpelö
        - ruma "

        Miten niin lihava on ruma?
        Sinä vaan, mene kotiin kasvamaan.


    • Anonyymi

      Liikun paljon,silti lihava. Myös lihavia töissä päiväkodissa. Tärkein että työn tekee kunnolla.

    • Anonyymi

      Rekkamiehillä usein iso maha!

      • Anonyymi

        Toimistosihteereiksi yleensä palkataan vain ja ainoastaan lihavia, katsokaa vaikka!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimistosihteereiksi yleensä palkataan vain ja ainoastaan lihavia, katsokaa vaikka!

        Samoin erään firman esimiehet ovat järjestään kaikki tismalleen samannäköisiä: reippaasti ylipainoisia, lyhyttukkaisia, brunetteja, valkoihoisia naisia. Jokainen ulkoisesti toistensa kopioita.


    • Anonyymi

      Mielestäni jatkat työnhakua etkä odottele laihtumista. Muista että vaikka sellaiset asiat saattavat työnsaantiin monilla rekrytoijilla vaikuttaa niin ei kaikilla. Itse olisin samalla logiikalla odottanut nuorenemista, kun jouduin hakemaan uutta duunia yli 50v. Joten älä automaattisesti vedä yhtäläisyysmerkkejä työllistymisongelman ja ylipainon välille. Syitä voi olla muitakin kuten vaikkapa, että hakijoita vaan vain on paljon jokaista työtehtävää varten.

      • Anonyymi

        Olen tyytyväinen lihavana ja rumana. Loppu vihdoin se härskien vanhojen ukkojen vonkaaminen. Saa keskittyä työtehtäviin.


    • Anonyymi

      Jos on nainen ei työtä heru , ennen kuin on lapsi hankittu. Tämän todennut jo 18v. Kohta 30v. Ja ei ole työtä saatu koko aikana vaikka on kaksi eri ammattiakin opittu. Olen parhaassa työiässä ja luulisi että lapseton nainen olisi hyvä vaihtoehto palkata, koska on vain omien sairastamisten takia pois. Kun 30 tulee täyteen haen tasan 2kk siitä töitä ja haistatan vitut.

      • Anonyymi

        ammattia ei oikein opi ellei ole töissä useita vuosia. Ammattitutkinnot on sitten eri asia.
        Kyllä moni nuori sinkkunainen on töissä. Monet naiset myös tekevät töitä ja samalla elävät lapsiperjhe-elämää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe