Onko joku käyttänyt kulmiinsa/ripsiinsä tuota RefectoCil-värjäysainetta ? Kysymys kuuluu, että pitääkö siinä ostaa kaksi tuotetta erikseen (hapetin tms.?) ja sitten tuo värituubi? Vai pelkkä värituubi? Jäi hieman epäselväksi.. Näin vaan kaupassa sellaisen pullon, ja jäi mietityttämään, olisiko pitänyt ostaa se tuon eyelash and eyebrow tint -tuubin lisäksi..?? Entä oletko käyttänyt värjäyksessä suojakäsineitä, niin kuin ohjeessa neuvotaan (mistäköhän sellaisia taas saa?)
RefectoCil-kulmien/ripsien värjäys??
5
2821
Vastaukset
- jo 20 vuotta
Tarvitaan sekä värituubi että se hapetinpullo. Niistä sekoitat sen värimössön. Käsineitä en ole käyttänyt koskaan, sillä kintaat kädessä ei tarkka työ onnistu. Ohuita muovikäsineitä löydät kyllä tavaratalojen siivousosastolta (ehkä) ja ainakin apteekeista.
- just me
Entä, kun ohjeessa neuvotaan sekoittamaan väriä 2cm, niin miten sen pystyy mittaamaan..?
- Flo
just me kirjoitti:
Entä, kun ohjeessa neuvotaan sekoittamaan väriä 2cm, niin miten sen pystyy mittaamaan..?
Neuvotaan ottamaan 2cm väriä? Siis ripsien värjäykseen?
Tossa kannattaa ottaa huomioon kuinka tuuheet ripset on ja kuinka pitkät. Yleisesti voi sanoo et ripsien tai kulmien värjäämiseen 1cm väriä (siis sentti sillä mitalla kun se tulee tuubista ulos)ja 5 tippaa hapetetta. Kulmien värjäämiseen toi määrä riittää yleens poikkeuksetta,ripsien värjäämiseen voit vaikka lisätä hieman värin määrää,jos tuntuu et ripsiä riittää...eli sit vaan luonnollisesti 2cm väriä ja 10 tippaa hapetetta. Tolla määrällä kylläkin värjää usein kahdetkin ripset. - 20 vuotta
Flo kirjoitti:
Neuvotaan ottamaan 2cm väriä? Siis ripsien värjäykseen?
Tossa kannattaa ottaa huomioon kuinka tuuheet ripset on ja kuinka pitkät. Yleisesti voi sanoo et ripsien tai kulmien värjäämiseen 1cm väriä (siis sentti sillä mitalla kun se tulee tuubista ulos)ja 5 tippaa hapetetta. Kulmien värjäämiseen toi määrä riittää yleens poikkeuksetta,ripsien värjäämiseen voit vaikka lisätä hieman värin määrää,jos tuntuu et ripsiä riittää...eli sit vaan luonnollisesti 2cm väriä ja 10 tippaa hapetetta. Tolla määrällä kylläkin värjää usein kahdetkin ripset.Olen minäkin ihmetellyt, mihin se kahden sentin pötkö oikein on tarkoitus käyttää. Minulla on tuuheat kulmat ja ripset, mutta edes senttiä ei siitä tuubista tarvita. Ohjemäärät sopii siis ihan kättelyssä puolittaa.
Vinkki vielä: sekoita väri ja ODOTA muutama minuutti. Värimössö on ensin vaaleaa ja vaahtoista, mutta laskeutuu sitten tahnaksi ja on paljon helpompaa käsitellä. Ja laita polville pyyhe - matosta tai housuista väri ei lähde ikinä. - moussakka
20 vuotta kirjoitti:
Olen minäkin ihmetellyt, mihin se kahden sentin pötkö oikein on tarkoitus käyttää. Minulla on tuuheat kulmat ja ripset, mutta edes senttiä ei siitä tuubista tarvita. Ohjemäärät sopii siis ihan kättelyssä puolittaa.
Vinkki vielä: sekoita väri ja ODOTA muutama minuutti. Värimössö on ensin vaaleaa ja vaahtoista, mutta laskeutuu sitten tahnaksi ja on paljon helpompaa käsitellä. Ja laita polville pyyhe - matosta tai housuista väri ei lähde ikinä.Ei mulla ainakaan valu tai tipu, että pyyhettä tarvitsisin - polvilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803