haluan tietää et sattuuko se hirveest jos ottaa tatuoinnin? oon miettiny et ottaisin mut pelkään et se sattuu paljon! jos otan..otan alaselkään....
sattuuko?
16
7946
Vastaukset
- Nimismies
Nyt meni jo niin alas viestin taso että jos vaikka odottaisit... sanotaan 10 vuotta... Ehkä sitten tiedät mitä haluat
- zorro31
Olin sinun ikäinen surin piirtein kun ajatelin tatskaa halusin kovastikkin. päätin et jos viel kymmenen vuoden päästä nii sit antaa palaa ja mul on koko selkä tehty kädet suuri osa nyt alan tekee jalkoja joten tähän hommaan jää "koukkuu" aika helposti kannattaa muistaa se kun ajattelee joo mä otan ihan pienen vaan niinpä minäkin ajattelin joskus... terv zorro31
- odottamaan
ainankin n 19-20 on voinu mieli muuttua. minulla kyllä niin että otin 18-20v kun jo harkitsin n16v. nyt on 3 tatskaa. niin ja "kipu" riippuu paikasta jonne sen tatskan ottaa:)
mutta se on omasta päätöksestä kiinni. ja jos ei pientä nipistelyä pelkää.. eli se ei varsinaisesti satu mutta tuntuu:) - Mimmu
Heips! Itse otin pari päivää sitten tatuoinnin yläselkään, ja voin kertoa että kyllä se sattui! Mutta mielestäni kipua tärkeämpää on miettiä tarkkaan sitä, että tatuointi todella kulkee mukana koko loppuelämäsi ajan. Mieti ja tuumaile, itse harkitsin tatskaani vuosia... ja nyt olen siihen niiin ihastunut! :)
- neiti10
kyl tien et sattuu mut moni sanoo ettei ym..
haluisin alaselkää..mut oon vasta nuori ja "kasvuiässä" ni ei varmaa vielä kannata? harkitsen......kiitti kuitenki :) - .............
neiti10 kirjoitti:
kyl tien et sattuu mut moni sanoo ettei ym..
haluisin alaselkää..mut oon vasta nuori ja "kasvuiässä" ni ei varmaa vielä kannata? harkitsen......kiitti kuitenki :)Noista jutuistasi sain sen käsityksen, ettet oikein tiedä, minkä tatskan haluat ja minne, joten suosittelen vielä harkitsemaan. Jos tosissasi haluat jonkin kuvan johonkin tiettyyn paikkaan niin sillä kivulla ei ole paskaakaan väliä. Itselläni alaselän tatuointi sattui aivan saatanasti mutta kyllä sen kivun kestää.
- Gicelle
Mulla on käsivarressa ja se ainakin vain lähinnä nipisteli. Alaselkä on varmaan kivuliaampi paikka.
- accorrd
Itelläni alaselän tatuointi ei sattunut paljoa yhtään.Yllätyin siinä tuolissa et näinkö iisii tää nyt sit oli,lähinnä sellasta pientä nipistelyä.mudd mudd kipu on yksilöllistä.
- Sattuu
Ihan saatanasti!
- neiti10
okei..kiitti ku selvensit :D
....Itse otin ekan kuvani alaselkään, siihen sivulle "kankun päälle". Useat sanovat että alaselkä olisi tosi kivulias tai että nilkka olisi kivulias, mutta omalla kohdallani en kyllä mitään varsinaista kipua kohdannut kummassakaan tapauksessa. Enemmänkin se tuntuu veemäiseltä kuin sattuu, ikään kuin jollain harpilla raavittaisiin ihoa auki, varsinkin kun ääriviivoja tehdään. Iho turtuu melko nopeasti, ja siihen raaputustunteeseen tottuu. Ja välillä on jopa ikävä sitä pientä kutkutusta =P
- likka 92
kyllä mulla ainaki sattui ja paljon... melkein tippa tuli linssiin! :D
- MJLady
Ei tatuointi satu.. Se tuntuu. Tosin se miltä se tuntuu riippuu paljonkin tatskaajasta ja paikasta mihin kuvan haluat. Mutta ei sitä sattumiseksi voi kutsua. Mä en ymmärrä miksi ihmiset miettii sattuuko se vai ei. Jos tatuoinnin oikeesti haluaa, ei sillä ole mitään väliä sattuuko vai ei. Mulla tosin vasta yksi tatuointi takana, mutta lisää aion ottaa. Ei tatuoijia tai tatuoimista tai tatuointikonetta tarvitse pelätä. Tatuoijat on ihania
- FemTattooArtist
Kiitti hei, tollasia ihmisiä pitäs olla lisää :)
- FemTattooartist
Tottakai se on ihmisestä kiinni, millanen kipukynnys jne. Itselle tehdyt tatuoinnit ei ole tuntunut missään, mut sillon kun olin kylkeä tatuoimassa, niin kyllä se tuntu aika ajoin aika pahalta. Kaikki omat asiakkaat on ainakin sanonu, että mä oon helläkätinen tatuoija, ja rento, sen takia ne ei siihen kipuun oo keskittynytkään niinkään. Jos tosissaan haluaa tatuoinnin, ei pelkää sen ottamista. Tottakai tulee se jännitys, mut sehän menee ohi, eiks vaan?
Ja tatuoitava paikka turtuu aika pian, toki isommissa kuvissa se menee ohi se puutuminen ja sit alkaa tuntua jo ikävältä. Synnyttänyt nainen kävi ottamassa kuvan ,ja sano että alaselkään tatuoiminen sattu enemmän kun synnytys. mut niinkun sanottua, jokainen kestää minkä kestää :)
ps. Kyl niihin jää pahasti koukkuun. Joskus tekis mieli heittää kone laatikkoon ettei oma iho oo ihna mustetta täynnä :) - Tatuoitu tyttö
Musta on niin huvittava kysellä tällästä, koska se on niin yksilöllistä. Riippuu jokaisen kipukynnyksestä. Ite otin vuosi sitten yläselkään (lapaan) ja ei se varsinaisesti sattunut. Mutta ei se 3h sessio mitään nautintoa ollut. Vaikea selittää... Suurten lihasten päälle se ei kai satu niin paljoa, mutta esim. itsellä lapaluunkohdalla kirveli ihan "mukavasti" :D Ei sitä pidä liikaa miettiä ja jos sen kuvan oikeasti haluaa, niin ei siinä mitään kipa ala miettiä....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604996Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362269Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612144- 2192122
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2141347Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181148- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47933- 66887
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12859