Mitä pukukoodi glamour tarkoittaa naisella? Iltapuku vai millainen?
Hääjuhlaan on meno. Tilaisuus on illalla ja jatkuu yöhön.(pari kun vihitään maistraatissa viikkoa aiemmin ei ole mitään kirkkoa tms.)
pukukoodi glamour?
4
4657
Vastaukset
- Surf
Glamour ei ole mikään oikea/virallinen pukukoodi.
Ilmeisesti on kyse illan ja juhlien teemasta jota juhlapari toivoo vieraiden noudattavan. Pukeutuminen tässä tapauksessa siis teeman mukaan.
Minä yhdistän glamourin 30- ja 40-lukujen filmitähtien tyyliin, viimeistelty ja kaunis kokonaisuus, punaiset huulet... kauniit korut...- gous
olen menossa vastaavanlaiseen tilaisuuteen. laitan iltapuvun.
Musta ei oikein käy. kai
- cruella-101 dalmatia
Sama ongelma minulla. Hollywood ja elokuvateemalla glamour ilta? Mitä päälle? Punaista mattoa ja kiiltoa ja säikettä luvassa.
- ei seinäruusuna
kiiltoa ja säihkettä myös vaatteisiin, oikea termi voisi olla HUOMIOTAHERÄTTÄVÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2003097Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2992719Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.751788Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e501687Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?391551- 1221346
- 1051229
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171220Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4061208MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,91113