Mitä pukukoodi glamour tarkoittaa naisella? Iltapuku vai millainen?
Hääjuhlaan on meno. Tilaisuus on illalla ja jatkuu yöhön.(pari kun vihitään maistraatissa viikkoa aiemmin ei ole mitään kirkkoa tms.)
pukukoodi glamour?
4
4435
Vastaukset
- Surf
Glamour ei ole mikään oikea/virallinen pukukoodi.
Ilmeisesti on kyse illan ja juhlien teemasta jota juhlapari toivoo vieraiden noudattavan. Pukeutuminen tässä tapauksessa siis teeman mukaan.
Minä yhdistän glamourin 30- ja 40-lukujen filmitähtien tyyliin, viimeistelty ja kaunis kokonaisuus, punaiset huulet... kauniit korut...- gous
olen menossa vastaavanlaiseen tilaisuuteen. laitan iltapuvun.
Musta ei oikein käy. kai
- cruella-101 dalmatia
Sama ongelma minulla. Hollywood ja elokuvateemalla glamour ilta? Mitä päälle? Punaista mattoa ja kiiltoa ja säikettä luvassa.
- ei seinäruusuna
kiiltoa ja säihkettä myös vaatteisiin, oikea termi voisi olla HUOMIOTAHERÄTTÄVÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28911307
- 1337020
- 995741
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385108- 524281
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303989- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323501Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223035- 793000