Tehdäänkö korvien rei'ityksiä nykyäänkin koruliikkeissä? Mitä maksaa?
korvien rei'itys
11
14823
Vastaukset
- suosittelen
Tuiskun Kello ja Kulta, Rovakadulla.
Edullisin ja luotettava. Siellä on hyvä palvelukin.
Itse käytin tytön siellä, kirugin teräksiset korviksen reiät, olikohan 20€. Siitä tosin aikaa muutama vuosi. KOnttisella oli vuovikorvikset reitys 30€ siihen aikaan. - Tule vaan
Mulla on ns. nahkapaska ja honkäpölkky sekä vasara, niin reikiä ilmesty nopeasti!
- d(")b
Konttisella joo muistaakseni 30€. Mut esim. Roopen Kulta - liike Rovakadulla oli jotain 10€:n luokkaa, samoin ku Sampokeskuksessa Lintulankulmassa sijaitsevassa kultaliikkeessä. Nimeä en muista. Kannattaa käydä kyselemässä eri paikoissa ku kaupungilla liikut. Käsittääkseni hinta erot aika suuret.
- reijitys
Oli tuiskussa
- suosittelija
sen verran, muistan väärin. Tärkeää on laittaa kirurgin teräksestä ekat korvikset ettei mätäne.
- ...
Kannattaa käydä Tikkurilan Korukaivoksella, jos suinkin asuu lähellä, 2 korvan rei'itys 6euroa ja yhden 4 euroa, ja harjoituskoru kuuluu hintaan=)
Itse otin siellä,jännitin koko yön mut ei se ees sattunu:D - ooooooooooo
Laitoin itselleni korvakorut viime viikolla. Sain harjoituskorvakkorut. Mutta en tiedä miten hhoitaa niitä. Pitääkö niitä pestä ? Saako harjoituskorvakorut vaihtaa millon normaaleihin korvakoruihin ? VASTATKAAA :)
- äinbum
Mä otin tossa muutama päivä sit, desinfioin aamuin illoin, joskus pyörittelen hiukan. Mulle sanottii et 4 viikkoo pitää harjotuskoruu pitää, mut monet kaverit (joilla on korvis) on sanonut että se on hevon p*skaa, mutta mä en ainakaa riskejä halua ottaa :D
- Joku tyyppi
No ite laitoin 6 vuotiaana korvikset ja ne tulehtu ,hoidettiin sitä pesemällä korvikset ainakin 1 kerran päiväs ja desifioitiin aina tarpeen tullen 2-4 päivän välein?
Ooon nyt ottamassa 3 reikää (normaalia) mis kattis käydä tääl Rovaniemellä?
EHDOTUKSIA!/VASTAUKSIA :D - Ööööööööööö
No aitoa kultaa ja hopeeta voi laittaa kuukaudenjälkeen ja jos ne alkaa märkii tai muuta suosittelen vaihtaa harjoitus koruihin:3 ja suunnilleen ainakin 2k:n päästä voit varmaan jo alkaa käyttää kaikkia:)
- Misul
Kannattaa kysyä myös kampaamoista ja kauneushoitoloista. Inverness korvien rei´itys menelelmällä
saa hellävaraiset reijät korviin. Tappiosa on niin ohut joten se painetaan vain hellästi korvanlehden läpi. Se on äänetön ja melkein kivuton. Tuntui ainostaan pieni nipistys kun homma oli jo ohi. Myös allergisena sain hyätyö kun on titaani korvikset niin ei ole pelkoa nikkeli allergiastakaan. Ja saman tien oli näyttävät, oikeat korvakorut korvissa. Eli ihan hyväämäköiset *timantit*. Mysö pienille lapsille tällä on helppo laittaa korut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676