minkalaista kannattaa ostaa,kun olen lähössä etelään.viimeksi käytin lumenen päivävoidetta joka oli 15 suojakerroin .silti otsani paloi minulla on herkkä iho ja johon tuleehelposti finnejä.sillä en tykkää niistä rasvasista aurinkovoiteista.onko olemassa päivävoieita joissa oisi enemmän kertoimia?kiitti paljon.
aurinkovoide kasvoille
6
971
Vastaukset
- EBB
Kannattaa hankkia kasvoille ihan oma aurinkosuoja, koska noi vartalolle tarkoitetut on ihan liian tujuja koostumukseltaan.
- oneheart
Olen kuullut, että Garnier myy jotain öljytöntä aurinkosuojavoidetta kasvoille, onko jollain tällasesta tuotteesta enempää tietoo? Kysyn jo ens kesän varalta, kun minuakin askarruttaa miten suojaisin kasvojani kesällä.
- madame
Päivävoiteet joissa on suojakerroin mukana samoin meikkivoiteet tarkoittavat sitä, että ne on tarkoitettu ns. kaupunki käyttöön ei auringossa löhöilyyn!
Oriflamella on hyvä stickki muistaakseni spf 15 jota itse sipaisen kasvoilleni mm. nenään, korviin ja huuliin sekä poskipäille. - kokeillut
Laitappa kasvoille Jane Iredalen aurinkopuriste
suojakerroin n. 20 Hyväksi todennut.Ja hyvän näköinen kun on niin ohut ja suojaa auringolta. Suosittelen- haitallista
Kunhan et vaan osta tuotetta, joka sisältää octyl methoxycinnamatea (OMC)...aiheuttaa soluvaurioita. Vältä myös tuotteita, jotka sisältävät octyl dimethyl PABA nimistä kemiallista uv-suojaa...herkistää.
- tutkimuksesta
haitallista kirjoitti:
Kunhan et vaan osta tuotetta, joka sisältää octyl methoxycinnamatea (OMC)...aiheuttaa soluvaurioita. Vältä myös tuotteita, jotka sisältävät octyl dimethyl PABA nimistä kemiallista uv-suojaa...herkistää.
onkaan kysymys? Tarvitsee kertoa vähän tarkemmin jos tietää..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703