Ketä SKP:n kannattajat äänestitte presidentin vaalien ensimmäisellä kierroksella?
Entä kumpaa äänestätte toisella kierroksella, demarien ja Vasemmistoliiton ehdokas Halosta, vai porvareiden Niinistöä?
Itse annoin oman ääneni Haloselle, koska hän oli oikeastaan ainoa vasemmistolainen ehdokas Heidi Hautalan lisäksi. Hautalan mahdollisuudet vaalimenestykseen olivat niin minimaaliset, että katsoin parhaaksi äänestää Tarjaa.
GALLUP Presidentin vaaleista
26
1505
Vastaukset
- Heimo_Tossavainen
olen kommunisti, ja stalinisti.
äänestin soinia, kun soini vastustaa eu:ta ja usa vastaisuuttakin löytyy.
halosta en voi äänestää, kun se on demari ja demarit ovat kommunisteille pahimpia pettureita.
toisella kierroksella äänestän niinistöä, vaikka se onkin porvari. parempi rehellinen porvari kuin kommunistisen aatteen pettäjä halonen.
jatkamme kommunistis-stalinistista ja marxilain-leninistä taistelua menseviikkejä ja demari pettureita vastaan.
demarit ovat pettäneety työväenluokkataistelun.- vas.
Vai että stalinisti.
Luuletko käännyttäväsi montakin sosialistia äänestämään puolueesi ehdokasta Niinistöä? - äänestetään
vas. kirjoitti:
Vai että stalinisti.
Luuletko käännyttäväsi montakin sosialistia äänestämään puolueesi ehdokasta Niinistöä?kunnallis- ja eduskuntavaaleissa!!! Nyt valitaan henkilöä jota kehtaa sanoa Suomea edustavaksi presidentiksi. Ei Niinistö mitenkään uljas esitys ole mutta satakertaa edustavampi edustaja maallemme kuin Halonen.
- työntekijä
Samoin aion tehdä tulevaisuudessa työtä meillä jatkossakin pitää olla ja siihen ei vanhanaikainen työväennaate ole tehnyt mitään,muitissa on SAK:n herrojen harmaatuonti pukujupakka.
- bonaqua
Niinistöä koska Halonen ei ole oikeastaan tehnyt yhtään mitään..eli mielummin jotain uutta kuin samaa ihan kiva linjaa. Halonen on ollu ihan hyvä pressa kun ei ole tehnyt mitään huonoa tai hyvääkään. Mutta Niinistöllä voisi olla jotain uutta annettavaa. Kaks kautta on yleensäkkin vähän liikaa tommoselle ammatille. Nopeeta jää se sama vaihe silmään.
Hautalan olisi halunnut mutta nuo tyhmät ennakko asetelmat mitä media teki ni ajo Hautalan aika pohjille. Vaikee sieltä nousta kun kaikki ajattelee että ei se saa ääniä kun voittajat on jo varmoja. Perkl ku pistää vihaksi. Nommoset gallupit pitäs kieltää.- ...
Hah,Liberaalin logiikalla sinä olet kuule nyt kommunisti..
"Ketä SKP:n kannattajat äänestitte presidentin vaalien ensimmäisellä kierroksella?" - Liberaali
... kirjoitti:
"Ketä SKP:n kannattajat äänestitte presidentin vaalien ensimmäisellä kierroksella?"Ja missäs olen noin sanonut?
- bonaqua
... kirjoitti:
"Ketä SKP:n kannattajat äänestitte presidentin vaalien ensimmäisellä kierroksella?"heh..niinpä näyttää. no höh.
- ...
Liberaali kirjoitti:
Ja missäs olen noin sanonut?
Tuo oli kuule lainaus bonaqua tekstistä,ei sinun..
Ja millä perustein olen stallari?PERUSTELE! - Liberaali
... kirjoitti:
Tuo oli kuule lainaus bonaqua tekstistä,ei sinun..
Ja millä perustein olen stallari?PERUSTELE!"Hah,Liberaalin logiikalla sinä olet kuule nyt kommunisti.."
Kirjoitit noin ilman mitään perusteita! Ja mitä stalinismiisi tulee, olen sen selittänyt monta kertaa. - ...
Liberaali kirjoitti:
"Hah,Liberaalin logiikalla sinä olet kuule nyt kommunisti.."
Kirjoitit noin ilman mitään perusteita! Ja mitä stalinismiisi tulee, olen sen selittänyt monta kertaa.Noniin Liberaali..Tiadat tarvita oikein yksityisopetusta..
Muistatko miksi olen mielestäsi stalinisti?Muistaakseni sen takia että vastasin viestiin jonka otsikko oli "Stalinistille"..
Nyt Bonaqua vastasi viestiin jossa kysyttiin kommunistien ehdokasta..Hän on siis sinun logiikallasi nyt kommari
Pah - Liberaali
... kirjoitti:
Noniin Liberaali..Tiadat tarvita oikein yksityisopetusta..
Muistatko miksi olen mielestäsi stalinisti?Muistaakseni sen takia että vastasin viestiin jonka otsikko oli "Stalinistille"..
Nyt Bonaqua vastasi viestiin jossa kysyttiin kommunistien ehdokasta..Hän on siis sinun logiikallasi nyt kommari
PahTiadan tietää, että eräässä ketjussa lipsautit, että Suomi olisi parempi maa asua Neuvostoliiton yhteydessä. Muutenkin puolustat verisesti stallaria DarkFear, joka on suoraan sanonut halunneensa liittää Suomen Neuvostoliittoon.
- ...
Liberaali kirjoitti:
Tiadan tietää, että eräässä ketjussa lipsautit, että Suomi olisi parempi maa asua Neuvostoliiton yhteydessä. Muutenkin puolustat verisesti stallaria DarkFear, joka on suoraan sanonut halunneensa liittää Suomen Neuvostoliittoon.
"Tiadan tietää, että eräässä ketjussa lipsautit, että Suomi olisi parempi maa asua Neuvostoliiton yhteydessä."
En sanonut,voisitko pistää linkin niin että kaikki näkisivät kuinka selektiivinen ja muokkaava näkö sinulla on
"Muutenkin puolustat verisesti stallaria DarkFear, joka on suoraan sanonut halunneensa liittää Suomen Neuvostoliittoon."
Kukas täällä puolusti Irakin sotaa,kuka on sanonut että Viro ja Yhdysvallat ovat parempia paikkoja kuin Suomi?Kuka puolustelee kapitalistien rikoksia?NO LIBERAALI
Ja eikös se mene niin että toveria ei jätetä - herra yksilön vapaus
... kirjoitti:
"Tiadan tietää, että eräässä ketjussa lipsautit, että Suomi olisi parempi maa asua Neuvostoliiton yhteydessä."
En sanonut,voisitko pistää linkin niin että kaikki näkisivät kuinka selektiivinen ja muokkaava näkö sinulla on
"Muutenkin puolustat verisesti stallaria DarkFear, joka on suoraan sanonut halunneensa liittää Suomen Neuvostoliittoon."
Kukas täällä puolusti Irakin sotaa,kuka on sanonut että Viro ja Yhdysvallat ovat parempia paikkoja kuin Suomi?Kuka puolustelee kapitalistien rikoksia?NO LIBERAALI
Ja eikös se mene niin että toveria ei jätetähyvä tarkoitushan sillä oli; diktatuurin ja terrorismin nujertaminen, länsimaiden energiantarpeen turvaaminen ja pitkällä tähtäimellä vakaampi ja vapaampi lähi-itä.
toivotaan irakin pian rauhoittuvan ja yhdysvaltain kääntävän huomionsa iranin presidenttiin ennenkuin tämä kahjo saa ydinaseen haltuunsa. - ...
herra yksilön vapaus kirjoitti:
hyvä tarkoitushan sillä oli; diktatuurin ja terrorismin nujertaminen, länsimaiden energiantarpeen turvaaminen ja pitkällä tähtäimellä vakaampi ja vapaampi lähi-itä.
toivotaan irakin pian rauhoittuvan ja yhdysvaltain kääntävän huomionsa iranin presidenttiin ennenkuin tämä kahjo saa ydinaseen haltuunsa."länsimaiden energiantarpeen turvaaminen"
Siinäpä se!Voisi Bush myöntää rehdisti että se oli/on koko helvetin sodan syy..Mutta kun ei niin ei!Kemiallisia aseita ja terroristeja,pah
"toivotaan irakin pian rauhoittuvan ja yhdysvaltain kääntävän huomionsa iranin presidenttiin ennenkuin tämä kahjo saa ydinaseen haltuunsa."
No mikäs Iranin jälkeen?Saudi-Arabia vaiko Egypti?
Make love not war - Liberaali
... kirjoitti:
Ja eikös se mene niin että toveria ei jätetäEn ole sanonut, että Viro olisi parempi maa asua kuin Suomi. Sanoin, että Virosta voi tulla parempi maa asua kuin Suomi Suomen politiikan takia! Punikin lukihäröi pukkaa näköjään taas esiin. Sanoin myös, että Yhdysvallat on joiltain osia Suomea parempi! Oikeasti opettele lukemaan. Irakin sodasta en ole sanonut mitään mutta sanotaan nyt, että sota on ihan OK. Sen toteutustapa on vain hoidettu päin persettä. Mielestäni stallarin puolustaminen on yhtä alhaista kuin natsin puolustaminen! Sinulla on siis jotain sympatioita Stalinia kohtaan, koska DarkFear on toverisi ja puolustat häntä.
P.S. Hakeudu lääkäriin. Sieltä saa apua myös mielenhäiriöihin!
Kansallisosialismi ja kommunismi - Samaa paskaa eri paketissa. Talousjärjestelmältäänkin nämä aatteet olivat hyvin samankaltaisia. - herra yksilön vapaus
... kirjoitti:
"länsimaiden energiantarpeen turvaaminen"
Siinäpä se!Voisi Bush myöntää rehdisti että se oli/on koko helvetin sodan syy..Mutta kun ei niin ei!Kemiallisia aseita ja terroristeja,pah
"toivotaan irakin pian rauhoittuvan ja yhdysvaltain kääntävän huomionsa iranin presidenttiin ennenkuin tämä kahjo saa ydinaseen haltuunsa."
No mikäs Iranin jälkeen?Saudi-Arabia vaiko Egypti?
Make love not warturha valehdella meidän olevan jotain jeesuksia. venäjän ympäristökatastrofit laajenevat vuosi vuodelta sen tähden, että minä en suostu ajamaan pienillä autoilla, sinä kulutat vuosi vuodelta enemmän sähköä... tsetseenejä tapetaan öljyputkien tähden... ja mitä me (tai te, toverit) siitä välitätte? heh heh, ette sen enempää kuin mekään. vähän ehkä hissukseen natistaan jossain eu-parlamentin nurkkauksessa ja te ehkä pienen pienen huomaamattoman artikkelin kirjoitatte tiedonantajaan mutta siihen se jää. viis tsetseeneistä kunhan energiaa riittää tiedonantajan painamiseen.
se on ihan turha itkeä bushin perään; kuinka tämä lähti sotaan turvatakseen öljynsaantinsa. USA käyttää voimaansa koska sillä sitä on.
jopa pieni suomi hankkii pienen osan öljystään lähi-idästä. mutta kun meidän armeijamme on vähän turhan pieni emmekä siis uskalla lastata armeijaamme tallinkille ja lähteä valloittamaan saudi-arabiaa, niin meidän täytyy vaan ostaa sieltä öljymme. silmääkään räpäyttämättä me hankimme öljyämme diktaattoreilta, joilla ei ole käsitystäkään demokratiasta tai oikeudenmukaisuudesta. mutta ei se mitään, me ja ne arabithan ollaan hyviä. USA:han tässä paha on.
ikävin asiahan tässä tietysti on se, että vaihtoehtoja meillä ei ole. maailma ei kuluttamista lopeta. en minäkään etkä sinä. - ...
herra yksilön vapaus kirjoitti:
turha valehdella meidän olevan jotain jeesuksia. venäjän ympäristökatastrofit laajenevat vuosi vuodelta sen tähden, että minä en suostu ajamaan pienillä autoilla, sinä kulutat vuosi vuodelta enemmän sähköä... tsetseenejä tapetaan öljyputkien tähden... ja mitä me (tai te, toverit) siitä välitätte? heh heh, ette sen enempää kuin mekään. vähän ehkä hissukseen natistaan jossain eu-parlamentin nurkkauksessa ja te ehkä pienen pienen huomaamattoman artikkelin kirjoitatte tiedonantajaan mutta siihen se jää. viis tsetseeneistä kunhan energiaa riittää tiedonantajan painamiseen.
se on ihan turha itkeä bushin perään; kuinka tämä lähti sotaan turvatakseen öljynsaantinsa. USA käyttää voimaansa koska sillä sitä on.
jopa pieni suomi hankkii pienen osan öljystään lähi-idästä. mutta kun meidän armeijamme on vähän turhan pieni emmekä siis uskalla lastata armeijaamme tallinkille ja lähteä valloittamaan saudi-arabiaa, niin meidän täytyy vaan ostaa sieltä öljymme. silmääkään räpäyttämättä me hankimme öljyämme diktaattoreilta, joilla ei ole käsitystäkään demokratiasta tai oikeudenmukaisuudesta. mutta ei se mitään, me ja ne arabithan ollaan hyviä. USA:han tässä paha on.
ikävin asiahan tässä tietysti on se, että vaihtoehtoja meillä ei ole. maailma ei kuluttamista lopeta. en minäkään etkä sinä.Vau,vihdoinkin oikeistolainen joka sanoo asiat rehellisesti
- ...
Liberaali kirjoitti:
En ole sanonut, että Viro olisi parempi maa asua kuin Suomi. Sanoin, että Virosta voi tulla parempi maa asua kuin Suomi Suomen politiikan takia! Punikin lukihäröi pukkaa näköjään taas esiin. Sanoin myös, että Yhdysvallat on joiltain osia Suomea parempi! Oikeasti opettele lukemaan. Irakin sodasta en ole sanonut mitään mutta sanotaan nyt, että sota on ihan OK. Sen toteutustapa on vain hoidettu päin persettä. Mielestäni stallarin puolustaminen on yhtä alhaista kuin natsin puolustaminen! Sinulla on siis jotain sympatioita Stalinia kohtaan, koska DarkFear on toverisi ja puolustat häntä.
P.S. Hakeudu lääkäriin. Sieltä saa apua myös mielenhäiriöihin!
Kansallisosialismi ja kommunismi - Samaa paskaa eri paketissa. Talousjärjestelmältäänkin nämä aatteet olivat hyvin samankaltaisia."Irakin sodasta en ole sanonut mitään mutta sanotaan nyt, että sota on ihan OK."
Käsittämätöntä puhetta..
"Mielestäni stallarin puolustaminen on yhtä alhaista kuin natsin puolustaminen!"
Ketä sinä puolustat?Jenkkejä jotka teurastavat ihmisiä tälläkin hetkellä?Venäjää joka taistelee Tsetseeniassa?Kaikkia oikeistolaisia murhaajia???
"Sinulla on siis jotain sympatioita Stalinia kohtaan, koska DarkFear on toverisi ja puolustat häntä."
Ehkä sinun tulkintasi mukaan
"Kansallisosialismi ja kommunismi - Samaa paskaa eri paketissa. Talousjärjestelmältäänkin nämä aatteet olivat hyvin samankaltaisia."
Aiai..Näin se menee:http://www.degenerate.com/archives/000039.html Liberaali kirjoitti:
Tiadan tietää, että eräässä ketjussa lipsautit, että Suomi olisi parempi maa asua Neuvostoliiton yhteydessä. Muutenkin puolustat verisesti stallaria DarkFear, joka on suoraan sanonut halunneensa liittää Suomen Neuvostoliittoon.
Ei sen vielä pitäisi tehdä kenestäkään stallaria, jos on halunnut liittää suomen osaksi Neuvostoliittoa.
Olisin oikein tyytyväinen kun Neuvostoliitto olisi valloittanut talvisodassa tämän oikeistolaisten fasistivaltion, jossa valkoisten suojeluskuntajärjestöt saivat kaikessa rauhassa vainota ja teloittaa kaikkia vasemmistolaismyönteisiä henkilöitä. En näe mitään syytä miksi minun olisi vasemmistolaisena pitänyt olla suomen oikeistolaisten ja näiden suojeluskuntalaisten puolella.- Liberaali
... kirjoitti:
"Irakin sodasta en ole sanonut mitään mutta sanotaan nyt, että sota on ihan OK."
Käsittämätöntä puhetta..
"Mielestäni stallarin puolustaminen on yhtä alhaista kuin natsin puolustaminen!"
Ketä sinä puolustat?Jenkkejä jotka teurastavat ihmisiä tälläkin hetkellä?Venäjää joka taistelee Tsetseeniassa?Kaikkia oikeistolaisia murhaajia???
"Sinulla on siis jotain sympatioita Stalinia kohtaan, koska DarkFear on toverisi ja puolustat häntä."
Ehkä sinun tulkintasi mukaan
"Kansallisosialismi ja kommunismi - Samaa paskaa eri paketissa. Talousjärjestelmältäänkin nämä aatteet olivat hyvin samankaltaisia."
Aiai..Näin se menee:http://www.degenerate.com/archives/000039.htmlVenäjää en ole puolustanut sanallakaan, toisin kuin stallari DarkFear. On eri asia puolustaa yksittäistä henkilöä kuin kansaa. Itsekin olen Bushin politiikkaa vastaan. Jos puolustaisin uusnatsia, niin silloin minulla olisi sympatioita natsismia kohtaan!
Liberaali kirjoitti:
Venäjää en ole puolustanut sanallakaan, toisin kuin stallari DarkFear. On eri asia puolustaa yksittäistä henkilöä kuin kansaa. Itsekin olen Bushin politiikkaa vastaan. Jos puolustaisin uusnatsia, niin silloin minulla olisi sympatioita natsismia kohtaan!
Voisitko hieman perustella millä tavoin olen puolustellut Venäjää, niin että se muka tekee minusta stalinistin?
Ei sen vielä pitäisi tehdä kenestäkään stallaria jos suhtautuu myönteisesti Neuvostoliittoa ja kommunismia kohtaan. Lisäksi suomen valtiota ja sen oikeistolaisia voi myös kritisoida, ilman että olisi stalinisti.- ...
Liberaali kirjoitti:
Venäjää en ole puolustanut sanallakaan, toisin kuin stallari DarkFear. On eri asia puolustaa yksittäistä henkilöä kuin kansaa. Itsekin olen Bushin politiikkaa vastaan. Jos puolustaisin uusnatsia, niin silloin minulla olisi sympatioita natsismia kohtaan!
"Jos puolustaisin uusnatsia, niin silloin minulla olisi sympatioita natsismia kohtaan!"
Koeta ymmärtää että tämä ei päde kaikkiin..Do you understand comrade?Kaikki eivät ole(onneksi) samanlaisia kuin sinä,huoh - ...
DarkFear kirjoitti:
Voisitko hieman perustella millä tavoin olen puolustellut Venäjää, niin että se muka tekee minusta stalinistin?
Ei sen vielä pitäisi tehdä kenestäkään stallaria jos suhtautuu myönteisesti Neuvostoliittoa ja kommunismia kohtaan. Lisäksi suomen valtiota ja sen oikeistolaisia voi myös kritisoida, ilman että olisi stalinisti.Niinpä..Jos Liberaali puolustaa esim hyökkäystä Neuvostoliittoon -41,liittoutumista Saksan kanssa niin eikös se Liberaalin logiikalla tarkoita että Liberaali itse on jonkinlainen uusnatsi?
- KrasnajaIskra
Äänestin/ äänestän samalla tavalla kuin kuusi vuotta sitten: ensin parasta, sitten toiseksi parasta. Eli Heidiä ja Tarjaa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20914410
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m172148Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381783Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941176- 1171133
- 221080
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30862Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80688Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80683- 64663