taistelusukeltaja

fenix

Mitä tekee taistelusukeltaja työssään?

10

12961

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riivaa

      Eipä ole Suomessa taisteltu kuuteenkymmeneen vuoteen , joten lienee ollut hiljaista töissäkin.

      Taistelusukeltajat ovat reserviläisiä aivan siinä missä tykkimiehetkin.

    • piirtein

      tätä:
      Taistelusukeltajalinjalla koulutetaan erikoissotilaita vaativiin tiedustelu-, taistelu- ja tuhoamistehtäviin rannikkomme kaikissa olosuhteissa. Sukeltaminen on taistelusukeltajalle siirtymismenetelmä jolla voidaan lähestyä toiminta-aluetta huomaamattomasti. Tähän tarkoitukseen käytetään happilaitetta. Happilaite on suljetun kierron sukelluslaite, eli sukellettaessa pintaan ei tule paljastavia kuplia. Varsinaiset tehtävät toteutetaan maan pinnalla sissijoukon tapaan. Taistelusukeltajia voisi luonnehtia sukeltamiskykyisiksi kommandoiksi.

      • kumi kala

        kun lukaisee pari vuosikertaa merten korkeajännityksiä niin selviää taistelu sukeltajan toimenkuva seikkailua ja jännitystä sekä kivat työajat ja pääsee aikaisin eläkeelle


      • lukemaan
        kumi kala kirjoitti:

        kun lukaisee pari vuosikertaa merten korkeajännityksiä niin selviää taistelu sukeltajan toimenkuva seikkailua ja jännitystä sekä kivat työajat ja pääsee aikaisin eläkeelle

        www.mil.fi


    • gonamies

      siis eilen,dokumentti telkusta.Kovia poikia,Utin sissit on maitopoikia näiden rinnalla. Kovin aselaji,mitä Suomen puolustusvoimilla on tarjota.Ei mikkihiirille,tarvii olla tosi kovassa kunnossa fyysisesti sekä henkisesti,että edes hyväksytään koulutukseen. Itse olin jääkärinä haminassa parikytä vuotta takaperin,joten mistään kotiinpäinvedosta ei tässäkohtaa ole kysymys. Jos tuntuu,että paukut riittää,niin hae ihmeessä,olet kova taistelija jos kurssin selvität!!!!

      • sotilas123425

        On ne varmaan ihan kovia samoin kuin lakuvarjojääkärit. Kovimmiksi niitä ei kylläkään voi sanoa. Tosin ehkä tämänhetkisistä varusmiespalvelua suorittavista miehistä he ovat kovimpia, mutta muutama vuosi sitten oli yksi komppania paaaljon kovempi. Yllättäen paikka lopetettiin, koska sinne satoi paskaa niskaa ylemmiltä tahoilta.


      • sissi

        viidddu.
        Jpr tekee sissejä, muut imee tissejä


    • kova jäbä

      opettelee tiedustelua ja tappamaan

    • JK30

      Kyllä oli vakavaa hommaa kun vierestä seurasi (samassa varuskunnassa)

      Koka aamu aivan sairas juoksulenkki taakse poistu kometo oli välillä kylmään mereen vaikka vaatteet päällä!

      Ja kun syötiin niin kaljuja olivat eikä hymyilyttänyt jätkiä kyllä yhtään.

      johtajat näytti ihan natseilta.

      Et masokistille täydellinen koulutuspaikka!

      • Julmajorma

        Sen pitääkin olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe