venäläistä musiikkia

raippamaa

Kuunteleeko täällä kukaan muu venäläistä musiikkia? Jos, niin mitä artisteja/bändejä?

Omia suosikkejani ovat:
BÄNDIT - Agata Kristi, Kino, DDT, Alisa, Zveri, Korol I Shut
ARTISTIT - Diana Gurtskaya, Vitas, Julia Savicheva, Maksim Leonidov

13

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäksi

ANJ

• myös hyvä

• szfxhgf

Ruki Vver..aivan upea artisti.

• werfrer

vittu

• Ruukki Verh

Artisti: Zemfira- Levy:Prosti menya ..... LP (koko LP on tosi hyvä).
      Yhtye: Avtograf - Levy: muistaakseni Gorbatschovin aikana tehty taide-rock-LP, joka oli nimeltään ehkä myös Avtograf. Ei kaksoiset soundit, mutta jäi mieleen taitavana yhtyeenä.

• Ruukki Verh

Tän em. Zemfiran lp:n (PMML) jälkeen tuli joku toinen jonka nimi oli jotain "12 kuukauden hiljaisuuden jälkeen". Ei sykähdyttänyt ollenkaan.

• Anonyymi

Venäläisen musiikin kuuntelu on vähän kyseenalaista juuri nyt. Paitsi tietysti niitä artisteja jotka avoimesti vastustavat maan fasistista natZihallintoa.

Mutta onneksi esim. Ukrainasta löytyy ihan mielettömän hienoa musiikkia.

• Anonyymi

Näyttää siltä, että kuulut niihin tuuliviireihin, jotka kääntyy sen mukaan mistä milloinkin tuulee? Ja miten joku voi vetää musiikin kuunteluunsa jotain poliittisia syitä? Jos musa on hyvää, valtio tai kansallisuus ei merkkaa mitään.

Tiedän muutamia ukrikappaleita:

Скай - Не Відступати і Не Здаватись ("juoskaa hanee")
        MAYOROVA - підпал
        лиця & SKYLERR - Вечорниці
        Mаша Хима - Ты не прыгнешь за мной
        SKYLERR & SANARIA — Дзвін
        Klavdia Petrivna - Я тобі брехала
        Анна Трінчер - Очі
        SKYLERR - Чому вона
        Мари Краймбрери - Если Устал
        Dorofeeva - raznotsvetnaya

• Anonyymi

minä en lähtis musankuuntelua politisoimaan .
        Minä esim kuuntelen venäläistä harsh noise wall musaa.
        En tue heijän mielipiteitä &venäjää vaan tuen heidän musauraa.
        Maailmassa on monia kyseenalaisia valtioita että jos sen mukaan pitäs kuunnella musaa niin ihmisten ei sais kuunnella venäläisen musan lisäksi pohjois-korealaista, iranilaista, Irakilaista, kiinalaista ja kuubalaista musaa. Menee elämä musta liian vaikiaksi ja pilkunviilaamiseksi.
        Lisään usean afrikan maan joissa heikot ihmisoikeudet esim että minä kyllä ihan vappaasti kuuntelen afrikkalaista, venäläistä tai vaikkapa pohjois-korealaista musaa että minä en jaksa lähttee noin pilkunviilaavalle linjalle.

• Anonyymi

ja lisään vielä semmosen tiedotteen sulle että on tosi ikävää kun jotkut sanoo vielä pahaksi ihmiseksi sellaisia ihmisiä jotka kuuntelee venäläistä musaa. Surkiaa tuollainen syyttely että haukutaan ihan pahaksi ihmiseksi.

• Anonyymi

Venäjältä löytyy myös paljon hyviä viulisteja ja venäläinen klassinen musa hyvä juttu . Kaikkein kovin klassinen musa löytyy kuitenkin Italiasta kun Anton vivaldi on suurin lempparini klassisen musan kentältä.

Tatu venäläinen kuuluisa pop-yhtye ei kovin paljoa mieleeni mut on niillä joitaki hyviä biisejä että jos eivät lähde tekkeen musaa rahastus edellä-tyylillä niin jälki on laadukkaampaa että yleensä tykkään enempi Tatu yhtyeen tuntemattommista biiseistä jotka ei nousseet hiteiksi.

Venäläinen taidemusan tekijä Sarah Nemtsov on myös huippunimi. Hän on multilahjakkuus.

Venäläinen doom metalli tai tarkemmin sanoen venäläinen tradiotinaalinen doom metalli se vasta onkin kova juttu eli semmoset nimet kuin Valkyria ja Alexandr Nevsky kolahtaa tosi lujjaa. Ei muistaakseni Alexands Nevsky edes omassa kotimaassaan Venäjällä noussut kovin suureen tietoisuuteen aikoinaan että tais jäädä enemmän kulttinimeksi vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjältä löytyy myös paljon hyviä viulisteja ja venäläinen klassinen musa hyvä juttu . Kaikkein kovin klassinen musa löytyy kuitenkin Italiasta kun Anton vivaldi on suurin lempparini klassisen musan kentältä.

Tatu venäläinen kuuluisa pop-yhtye ei kovin paljoa mieleeni mut on niillä joitaki hyviä biisejä että jos eivät lähde tekkeen musaa rahastus edellä-tyylillä niin jälki on laadukkaampaa että yleensä tykkään enempi Tatu yhtyeen tuntemattommista biiseistä jotka ei nousseet hiteiksi.

Venäläinen taidemusan tekijä Sarah Nemtsov on myös huippunimi. Hän on multilahjakkuus.

Venäläinen doom metalli tai tarkemmin sanoen venäläinen tradiotinaalinen doom metalli se vasta onkin kova juttu eli semmoset nimet kuin Valkyria ja Alexandr Nevsky kolahtaa tosi lujjaa. Ei muistaakseni Alexands Nevsky edes omassa kotimaassaan Venäjällä noussut kovin suureen tietoisuuteen aikoinaan että tais jäädä enemmän kulttinimeksi vain.

Venäjä on kaikkein katu-uskottavin metallin kieli. Sopii loistavasti kaikkeen äärimetalliin.

• Anonyymi

En Venäjällä tuotettua, mutta israelinvenäläiset tekee loistavaa musiikkia. Kannattaa tutustua mitä Israel tarjoaa. Siellä on hyvin kriittistä ja valtioita arvostelevaa sanaa mukana. Aitoa kapinaa rivien välissä. Jos osaa venäjää niistä saa varmasti vielä enemmän irti kuin kääntäjän varassa olevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109