Kuulun KTV:hen, mutta muuan tuttava väitti että se tulee kalliiksi (jos on työssä), ja suositteli Merkonomiliittoa.
Onkohan näin, ja mikä sitten on M:n jäsenmaksu?
Valitako Merkonomiliitto?
6
1033
Vastaukset
- Nainen
Merkonomiliiton vuosimaksu on edullinen,jos haluat kuulua vain työttömyyskassaan, niin se on vain noin 70 €. Olen töissä, vaan kun olin osa-aikaisessa työssä tai ollut välillä ilman töitä, niin täältä saa aina tarvittavaa tietoa ja kassan maksut on ajallaan.
- T
:) ?
- ripe
T kirjoitti:
:) ?
vuonna 1994 Merkonomiliiton jäsenmaksu oli muistaakseni 1000 mk vuosi, joka olisi pitänyt maksaa kerralla. En tiedä, paljonko pelkkä työttömyyskassan maksu oli silloin. Selvitin edut ja katsoin paremmaksi pysyä Kunnallisvirkamiesliiton jäsenenä. Ainakin minun tuttavapiiriini kuuluvat kaikki merkonomit kuuluvat johonkin muuhun liittoon kuin Merkonomiliittoon.
- Matsson
Kysymys kuuluu että mitä työtä teet ja millä sopimuksella.
Merkonomiliitto on STTK:n yhteistyö- ei jäsenjärjestö eikä oikeastaan mikään liitto siinä mielessä kuin liitto-käsite työmarkkinoilla kuuluu.
Jos olet kuntasektorilla ja teet kunta-alan töitä niin ei ole mitään tolkkua vaihtaa pois. - nuori merkonomi
Olen itse merkonomi ja kuulun nyt YTK-liittoon. Suosittelen liittoa lämpimästi kaikille. Siinä on vain 45 erkkiä vuosimaksua. Mulle suositeltiin ytk:ta, koska se on edullinen ja nykyään hirveän suosittu.
- Matss
YTK ei ole liitto vaan pelkkä työttömyyskassa.
On hirveän harhaanjohtavaa markkinoida YTK:ta liittona koska siltä puuttuu kaikki liiton toiminnot eikä siihen liity mitään oikeusturvaa, neuvottelumenettelyä, neuvontaa, työehtosopimusturvaa yms. yms. työntekijän turvaa liittyen liittojäsenyyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5328980Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1616190Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3765243Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664759Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s1004381Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664063SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1853942- 921906
- 1051425
- 47979