Tarja on mätä paska

Täti Vihreä

Halonen hokee joka tilaisuudessa puolustavansa hyvinvointivaltiota..

Tosiasia on, että Halosen aikana on hyvinvointia leikattu enemmän kuin koskaan ennen. Eläkeläisiltä, työttömiltä, lapsiperheiltä terveydenhuollosta.

Hyvinvointia on lisätty mm Haloselle ostamalla hänelle 3 000 000 mk arvoinen panssaroitu Mercedes, jolla hän ajelee köyhän kansan luokse maakuntatamatkoilla, kuin banaanivaltioiden diktaattorit.
ÄÄNESTÄKÄÄ Saulia n:o 3

12

1230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

1990 minulle sanottiin, että halutaan köyhät köyhemmiksi ja rikkaat rikkaammiksi!!!!!!!!!! Nyt te vasta huomaatte sen asian, ei se mitään uutta ole!

• kokoomuksen vihollinen no 2

...taistellut urhoollisesti köyhien kiinalaisten työllistämiseksi kotimaassaan. Niinistön valtiovarainministerikaudella tehdyt taloudelliset ratkaisut ovat mahdollistaneet monien suomalaisyritysten siirtymisen parantamaan kiinalaisen työväen hyvinvointia.

Sauli Niinistö on työväen presidenttiehdokas aidoimmillaan. Äänioikeus kiinalaisille työläisveljille Suomen presidentinvaaleihin!

• KöyhäTyöläinen

Halonen vieraili kiinassa ja kehui kiinan kansalaisoikeuksia, jos kehumisestä älähtivät ihmisoikeusjärjestöt.

Katsoppa linkistä kuinka kommunistimaassa hoidetaan YT- neuvottelut.
        http://www.boxun.com/hero/picshock/5_1.shtml

Äänestä niinistö, on se kuintenkin parempi kuin Halonen. Suomessa ei työläisellä ole koskaan ollut niin hyvä olla kuin silloin, kun porvarihallitus on vallassa.

• Kotilainen
        KöyhäTyöläinen kirjoitti:

Halonen vieraili kiinassa ja kehui kiinan kansalaisoikeuksia, jos kehumisestä älähtivät ihmisoikeusjärjestöt.

Äänestä niinistö, on se kuintenkin parempi kuin Halonen. Suomessa ei työläisellä ole koskaan ollut niin hyvä olla kuin silloin, kun porvarihallitus on vallassa.

Itse en ole työurani aikana koskaan kokenut lomautuksia ja lyhennettyjä työviikkoja muulloin kuin porvarihallituksen ollessa vallassa. Elettiin Aho-Viinasen "hyvän hallituksen" aikoja.

• kokoomuksen vihollinen no 2
        KöyhäTyöläinen kirjoitti:

Tuohan vain todistaa, että miten pieni ero Halosella ja Niinistöllä oikeasti on.

• ex demari
        Kotilainen kirjoitti:

Itse en ole työurani aikana koskaan kokenut lomautuksia ja lyhennettyjä työviikkoja muulloin kuin porvarihallituksen ollessa vallassa. Elettiin Aho-Viinasen "hyvän hallituksen" aikoja.

Erkki Liikanen ajoi suomen konkurssiin Mauno Koiviston johdolla sen seurauksena suomalaiset äänestivät demarit oppositioon Aho ja Viinanen pelastivat sitten mitä pelastettavissa enää oli.Erkki Liikanen katsoi parhaimmaksi häipyä maasta Brysseliin. Ja on nyt luikkinut takaisin. Kiitokseksi tästä kaikesta hölmöilystä teki Tarja Halonen äijästä Suomenpankin pääjohtaja. että näin toimii SF.eli Sovjet finland

• xxx

Tosiasia on, että Halosen aikana on paljon enemmän työpaikkoja mennyt Kiinaan – valtion tuellakin. Nyt työpaikat usein menevät myös Venäjälle tai venäläisille Suomessa. Koko ajan heitä tarvitaan lisää. Rajusti kasvava venäläisvähemmistö pitää palvella omalla äidinkielellä – niin palkataan venäläisiä lastenhoitajaa, opettajaa, tarhanhoitajaa, terveyspalvelun venäläisen henkilökunnan, työohjaajaa, siivoojaa, sielunhoitajaa, toimittajaa, jne.. Ja ennen kaikkea suuri osa rajan takaa rikollisilta tarvitsee tyhmiä suomalaisia asiakkaita.

• kuka...

Muistatko laman? Ei ollut työtä, ei ollut rahaa, huonosti meni..90-luvun alku...
        Sauli Valtionvarainministerinä teki monia päätöksiä, joista osa todella kipeitä..

Mutta tulokset nähtiin. Suomi toipui lamasta uskomattoman nopeasti. Velkaa kyllä vielä maksetaan ja pitkään, mutta nyt on jo jonkinmoinen nousukausi.

Nykyisestä pätkätyö / YT-neuvottelukierteestä ei voida syyttää muita kuin hallitusta, vai miten sen perustelisit?

• pätkätyöläinen
        Kotilainen kirjoitti:

itse olen huonoimmassa tilanteessa nykyisen hallituksen ansiosta. Ensin pätkätöitä, sitten yt-neuvottelut ja taas pätkätöitä.

IKINÄ en enää luota SDP:hen.

- duunarinainen

• tyylilajiasi toteamalla, että olet itse "latvasta vihreä" ! Ymmärrätkö??
      vom

• Nimetön

jos meette äänestää saulii niin sit vast alkaaki leikkaukset,vai miten on jos ansiosidonnaista ja työttömyysturvaa leikataan,ja pekkasvapaat poistetaa!!ja saulihan näihin pyrkii..ja lisäks pyrkii työntekijöiden ammattiliittojen polkemiseen(mutta ei työnantajien!!).miettikääpä millaista on olla sen jälkeen palkkatyössä..kyllä herrojen sitte kelpaa potkia meitä työläisiä persuksille.sellanen työväen presidentti olis sauli..ELI KAIKKI NYT ÄÄNESTÄMÄÄN TARJAA jotta homma ei mene aivan överiks!!tämä ei kai koske jari sarasvuo faneja(kaikki mulle,muille ei mitään muuta kun paskaa...tyyliin...siittä vaan miettimään..)mä äänestän Tarjaa,oonhan työläinen.piste.

• tyypillinen

Vihreät ja kokoomus - siinä fasistinen kaksikko. Voisi hyvin kuvitella, miten näiden liitosta syntyy uusi natsipuolue Suomeen. Hautala, Niinistö, Linkola, Wahlroos, Ollila.

Täti Vihreä taitaa olla näitä vanhoja rikkaita rouvia, joiden kävellessä jälkeen jää parfyymin vana - joka vaivoin peittää alkoholin sekä pesemättömän jalkovälin vastenmielisen löyhkän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      209
      14410
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      17
      2148
    3. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      38
      1783
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      94
      1176
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      117
      1133
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      22
      1080
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      862
    8. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      688
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      80
      683
    10. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      64
      663
    Aihe