Sain kuulla tänään että entinen esimieheni oli tehnyt mokan ja en saakaan tiliä enen kuin vasta ensi kk eli seuraava liksa jää saamatta mutta yritän ajatella positiivisesti ja iloita sit ensi kk palkkaa kun se on huomattavasti suurempi koska se on 1kk normaalin 2vkon sijaan;) Ja toinen moka eli minun piti olla kirjoilla nykyisessä firmassa vaikka olenkin tehnyt hommia muualla mutta palkanlaskijalta tuli tieto etten olekaan joten menee alusta lomat,koeajat ym ym ... Pikkasen vituttaa vaikka en anna vitutuksen voittaa sillä se ei kuuluu tapoihini. No onneksi teemme uuden sopimuksen kun pomo tulee perjantaina käymään työmaalla;>
"positiivinen ajattelu auttaa"
blondi-72hki
4
771
Vastaukset
- otusolento
alalla sä työskentelet?
- tyytyytyyttyytsek
ookkaan...noin..missään palkkoja jätetä..ei niin huono pomo voi olla, kait sai potkut..
- avaajan ammatista
tyytyytyyttyytsek kirjoitti:
ookkaan...noin..missään palkkoja jätetä..ei niin huono pomo voi olla, kait sai potkut..
ei kestä päivänvaloa
- johanna
palkasta menee tietysti enemmän myös veroa että...mutta positiivisesti ajatelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984