Zau!
Onkohan mun päässä joku vamma kun en voi olla ajattelematta ulkomaalaisia miehiä?
Törmään heihin joka paikassa ja aina haluan seksiä, en muuta.
Olen ollut kahden marokkolaisen, yhden tunisialaisen, 2 algerialaisen, yhden egyptiläisen, 1 somalin, yhden thaimaalaisen, kahden nigerialaisen ja yhden kuubalaisen kanssa.
Lisäksi yksi amerikkalainen ja yksi norjalainen.
Kai se on jotain ihme kokemusten hakemista.
Yleensä harrastan seksiä ravintolan vessassa jos olen bilettämässä.
Ai niin, kahden kurdinkin kanssa, he olivat veljeksiä keskenään.
Yksi kerta yleensä riittää..toi kuubalainen oli poikkeus. Sen kanssa hässin koko kesän vaikka on naimisissa suomalaisen naisen kaa.
Olen 22 vuotias joten tarvin kokemuksia myös muunmaalaisista miehistä.
En ole vielä ollut turkkilaisen kaa joten jos tiedätte jonkun hyvän "panon" niin vihjeitä otetaan vastaan. P.s. En ole mikään lumppu vaan kokemusten kerääjä.
Kokemuksia
87
8212
Vastaukset
- Lii
Mielenkiinnolla jään odottamaan miesten kommentteja. Erittäin "tyylikäs" sodanjulistus! :)
PS. Kuka hoiti hommat parhaiten?- haaremiorja
..se kuubalainen. On muuten yhdessä Helsingin tanssikoulussa osa-aikaisena opettajan.
Tekee kyllä kaikki mitä vaan osaa toivoa:-) - tuota...
Luuletko, että suomityttö pärjää näissä asioissa thaimaalaiselle tai venäläisellä oikealle naiselle, saati sitten kuubalaiselle? Meinaan vaan, että kyllä ne muutkin sitä kokemusta kerää... :)
- haaremiorja
tuota... kirjoitti:
Luuletko, että suomityttö pärjää näissä asioissa thaimaalaiselle tai venäläisellä oikealle naiselle, saati sitten kuubalaiselle? Meinaan vaan, että kyllä ne muutkin sitä kokemusta kerää... :)
..kerätä kokemuksia. Miehet kanssa vaan rohkeasti tekemään aloitteita erimaalaisten tyttöjen kaa.
Eri kulttuurissa eri tavat harrastaa vaakamamboa!
Itse olen aika rohkea kokeiluhullu:-) - Hhmmmm
haaremiorja kirjoitti:
..se kuubalainen. On muuten yhdessä Helsingin tanssikoulussa osa-aikaisena opettajan.
Tekee kyllä kaikki mitä vaan osaa toivoa:-)olisi ollut sen Jaana Pelkosenkin kanssa hummaavan kuubalaisen tanssinopettajan kanssa? sillä miehellä kuulemma on aikasta paljon naista. no, näyttää sullakin olevan miehiä. ja siis olet naimisissa!?!??! MIKSI? Ja mitä kostut noitten miesten kanssa kuksimista ravintolan vessoissa? Ei taida olla ihan totta tää sun tarina, kovasti epäilen.
- Eihän
Hhmmmm kirjoitti:
olisi ollut sen Jaana Pelkosenkin kanssa hummaavan kuubalaisen tanssinopettajan kanssa? sillä miehellä kuulemma on aikasta paljon naista. no, näyttää sullakin olevan miehiä. ja siis olet naimisissa!?!??! MIKSI? Ja mitä kostut noitten miesten kanssa kuksimista ravintolan vessoissa? Ei taida olla ihan totta tää sun tarina, kovasti epäilen.
tää haaremiorja mitää naimisissa ole!!!!
Ja kyllä sitä nuorena virilinä ihmiset kuksii vaikka missä ;)
- justjust-
"En ole mikään lumppu vaan kokemusten kerääjä."
Tuo oli hauska lause. Naiset: muistaakaa että täällä ulkomaan kokemuksistaan kertovat miehet ovat myöskin kokemusten kerääjiä eivätkä esim. "huorissa kävijöitä". - et tajua
olet aivoton bimbo eikä kukaan noista äijistäkään ottas sua vakavasti,sä olet niille vaan se helppo "hoito"kuka tulee kun ne napsauttaa sormea ja vaimot joita ne rakastaa on kotona:)kandee käydä hi v-testissa...
- haaremiorja
Jos et tiedä niin kyllä monet naiset harrastaa tällaista.
Se on jännittävää ja kihelmöivää, ettäs tiedät.
Tietenkin jos alan suhteeseen niin en tällaista tee.
En haluakaan olla mitään muuta kuin "hoito", en paljon niiden nimistäkään tiedä tai missä asuvat.
Ikähaarukka 18-36-vuotiaat.
Ei tule Hiviä kun on kortsut valmiina laukussa. - :-)
haaremiorja kirjoitti:
En haluakaan olla mitään muuta kuin "hoito", en paljon niiden nimistäkään tiedä tai missä asuvat.
Ei tule Hiviä kun on kortsut valmiina laukussa.Ei täällä kukaan epäile etteikö suurin osa suomalaisista naisista tälläista harrastaisi. Tämä teidän "harrastuksenne" tunnetaan ympäri maailmaa! :)
- haaremiorja
:-) kirjoitti:
Ei täällä kukaan epäile etteikö suurin osa suomalaisista naisista tälläista harrastaisi. Tämä teidän "harrastuksenne" tunnetaan ympäri maailmaa! :)
..et naimisissa olevat kamalasti.
Sinkkuna voin seikkailla ja kerätä seksikokemuksia ja muistella sitten niitä keinutuolissa.
Paras oli kuubalainen ja huonoin tunisialainen.
Somalialainen ruiskutti jotain parfyymia niin että meinasin tukehtua...hihii, kyllä näistä kerrottavaa löytyy.
Mulla ei ole elämässäni ollut kuin yhden kerran klamydia ja sitä en tiedä mistä tuli..olin vasta 14 joten siitäkin on aikaa.. - worries...
haaremiorja kirjoitti:
Sinkkuna voin seikkailla ja kerätä seksikokemuksia ja muistella sitten niitä keinutuolissa.
Somalialainen ruiskutti jotain parfyymia niin että meinasin tukehtua...hihii, kyllä näistä kerrottavaa löytyy.
Mulla ei ole elämässäni ollut kuin yhden kerran klamydia ja sitä en tiedä mistä tuli..olin vasta 14 joten siitäkin on aikaa..Olet aivan tavallinen suomalainen nainen, ei hätää. Ja usko pois, naimisissa olevat suominaiset ne tuollaista vasta harrastavatkin, paitsi että yleensä pitää varata joku hotellihuone tms.
- olla noin tyhmä
haaremiorja kirjoitti:
Ei tule Hiviä kun on kortsut valmiina laukussa.Sä et arvosta itsees yhtään,se kortsukin voi hajota ja sittenpä kadut lopun ikääs noita kokemustenkeräilyjä.Sä olet halpa lutka ja kunnon miehet kiertää sut kaukaa joten älä haaveile naimisiinmenosta..tsemppiä!
- kaikkihan tietää
haaremiorja kirjoitti:
Mulla ei ole elämässäni ollut kuin yhden kerran klamydia ja sitä en tiedä mistä tuli..olin vasta 14 joten siitäkin on aikaa..että kuubalaiset on hyviä rakastajia(kokemusta itselläkin);),mut etkö mieti et sillä on vaimo kotona, miks et etsi kokemuksia vapaista miehistä.Viattomat vaimot vaan kärsii kun sun kaltaset kusipäät tartuttaa klamydiaa ja muuta eteenpäin.Sä olet vastuuton ja vailla tunne-elämää..
- Faisal
haaremiorja kirjoitti:
Mulla ei ole elämässäni ollut kuin yhden kerran klamydia ja sitä en tiedä mistä tuli..olin vasta 14 joten siitäkin on aikaa..Jotkut ne miettivät kiikkustuolissa jotain muuta kuin yleisenä jakorasiana toimimista.
- tai sitten ne on
Faisal kirjoitti:
Jotkut ne miettivät kiikkustuolissa jotain muuta kuin yleisenä jakorasiana toimimista.
pakistanilaisen panopuita ex yksinhuoltajia joilta on pentu otettu huostaan.
- haaremiorja
kaikkihan tietää kirjoitti:
että kuubalaiset on hyviä rakastajia(kokemusta itselläkin);),mut etkö mieti et sillä on vaimo kotona, miks et etsi kokemuksia vapaista miehistä.Viattomat vaimot vaan kärsii kun sun kaltaset kusipäät tartuttaa klamydiaa ja muuta eteenpäin.Sä olet vastuuton ja vailla tunne-elämää..
..en levitä tauteja kun käydän kondomia AINA.
En tiennyt tavatessani että kuubalainen oli naimisissa. Sain tietää kun sen vaimo soitti mun kännykkään ja itki ja valitti, oli löytänyt mun numeron sen kuubalaisen kännykästä.
Siihen loppui tapaamiset sen äijän kaa. Juttelin paljon vaimon kanssa ja kerroin kaikki montako kertaa ollaan nähty ym.
Vaimo arvosti rehellisyyttäni.
Sanoin sille et jätä se jos ei pysy himoissaan tai lähde mun mukaan iskemään muita miehiä.
- 1234
HIV ym taudit on aika kova hinta kokemusten keraamisesta.
- Ufoman
...vaan aika normaali suomalainen nykynainen, joka luulee olevansa tosi kansainvälinen ja moderni antaessaan estoitta tavaraansa kaikille kehitysmaaveljille.
- haaremiorja
Ajattelin että käyn eri maan arabeja läpi ja sitten näitä vähän mustempia nigerialaisia ym. mutta ei ne ollut ainakaan yhtään parempia kuin marokkolaiset:-(
Kelpaa mulle muunkin maalaiset, tavoite olis melkein joka maasta joku siihen asti kun täytän 25 mutta taitaa jäädä unelmaksi.
Tän harrastuksen aloitin viime kesänä. On tässä välillä ollut suomalaisiakin ja pohjoismaalaisia.
Nää kurdiveljet pani mua laivalla vuorotellen mut ne puhu ruotsia et voisko sanoa et "ruotsalaiset" kun olivat jo saaneet Ruotsin kansalaisuuden.
No..intialaiset ym. on sitten seuraavana kun olen bongannut nää afrikan ihmeet ensin.
Sitten asetun aloilleni ja menen naimisiin jonkun hyvännäköisen kanssa.Olen itse ihan hyvännäköinen 160/65 kg vaaleatukkainen tyttö.
Eikä ole tarvinnut vongata keltään, kyllä ihan oma-aloitteisesti ovat tulleet juttelemaan ja sit vasta olen sanonut että seksi kiinnostaa, muu ei. - :-D......
haaremiorja kirjoitti:
Ajattelin että käyn eri maan arabeja läpi ja sitten näitä vähän mustempia nigerialaisia ym. mutta ei ne ollut ainakaan yhtään parempia kuin marokkolaiset:-(
Kelpaa mulle muunkin maalaiset, tavoite olis melkein joka maasta joku siihen asti kun täytän 25 mutta taitaa jäädä unelmaksi.
Tän harrastuksen aloitin viime kesänä. On tässä välillä ollut suomalaisiakin ja pohjoismaalaisia.
Nää kurdiveljet pani mua laivalla vuorotellen mut ne puhu ruotsia et voisko sanoa et "ruotsalaiset" kun olivat jo saaneet Ruotsin kansalaisuuden.
No..intialaiset ym. on sitten seuraavana kun olen bongannut nää afrikan ihmeet ensin.
Sitten asetun aloilleni ja menen naimisiin jonkun hyvännäköisen kanssa.Olen itse ihan hyvännäköinen 160/65 kg vaaleatukkainen tyttö.
Eikä ole tarvinnut vongata keltään, kyllä ihan oma-aloitteisesti ovat tulleet juttelemaan ja sit vasta olen sanonut että seksi kiinnostaa, muu ei.Palstan muut naiset todennäköisesti kiehuvat raivosta, kun joku rohkea lyyli uskaltaa suoraan kertoa millaisia suomalaiset naiset ovat. :-D
Ja nyt tosiaan varmistuu se, että IHAN turha on suomitytön ihmetellä, miksi teitä pidetään sellaisina kuin pidetään. :)
- harrastuksena
Minullakin oli samanlainen harrastus aikoinaan, nyt se on jäänyt pois ja seurustelen suomalaisen miehen kanssa.
Tuo aika oli minustakin mielenkiintoinen ja hain vain panoja, mutta kyllä seurustelinkin muutaman kanssa lyhyitä aikoja. Yleensä panot olivat juuri varattuja miehiä, mutta minua se ei haitannut kun en heitä tosissaan ottanut.- :-D...
Kivoja harrastuksia teillä. :-D Ei sitten postimerkkien keräily tai pitsinnypläys kiinnostanut?
- haaremiorja
:-D... kirjoitti:
Kivoja harrastuksia teillä. :-D Ei sitten postimerkkien keräily tai pitsinnypläys kiinnostanut?
tanssi, bilettäminen, hyvä musiikki, vatsatanssi ja matkustaminen. Nyt alan harrastamaan kielten opiskelua että tiedän mitä minusta puhutaan ja kommunikointi paranee.
Osaan aika huonosti englantia mutta ei näiden kaa oo tarvinnut kamalasti puhua, kunhan kertoo nimen ja iän ym. smaltalkia.
Arabiaa osaan pari lausetta. - juma...
haaremiorja kirjoitti:
tanssi, bilettäminen, hyvä musiikki, vatsatanssi ja matkustaminen. Nyt alan harrastamaan kielten opiskelua että tiedän mitä minusta puhutaan ja kommunikointi paranee.
Osaan aika huonosti englantia mutta ei näiden kaa oo tarvinnut kamalasti puhua, kunhan kertoo nimen ja iän ym. smaltalkia.
Arabiaa osaan pari lausetta.Voi teitä mensan jäseniä... ;)
- Kokemuksia Rikkaampi!
Kyllä noilta latinoilta sai parempia kyytejä kuin suomipojilta. Seurustelin aikoinani pitkään yhden suomijääkiekkoilijan kanssa, jotka niin kehuvat rakastelutaidoillaan!?!? HUH HUH! Ehkä panna osaavat, mutta eivät tiedä rakastelusta tuon hölkäsenpöläystä ;) Sitten vietin yhden villin vuoden tulisieluisten latinopoikien kanssa, kunnes löysin oman Italia-mussukan, jonka kanssa nyt naimisissa neljättä vuotta ja kyllä rakastelu yhtä intohimoista ja tulista kuin kuusi vuotta sitten tavattuamme!
Ps.En kadu pätkääkään villiä kesääni!
Pps.Ja mieheni tietää kokemuksistani - juu...
Kokemuksia Rikkaampi! kirjoitti:
Kyllä noilta latinoilta sai parempia kyytejä kuin suomipojilta. Seurustelin aikoinani pitkään yhden suomijääkiekkoilijan kanssa, jotka niin kehuvat rakastelutaidoillaan!?!? HUH HUH! Ehkä panna osaavat, mutta eivät tiedä rakastelusta tuon hölkäsenpöläystä ;) Sitten vietin yhden villin vuoden tulisieluisten latinopoikien kanssa, kunnes löysin oman Italia-mussukan, jonka kanssa nyt naimisissa neljättä vuotta ja kyllä rakastelu yhtä intohimoista ja tulista kuin kuusi vuotta sitten tavattuamme!
Pps.Ja mieheni tietää kokemuksistaniJa sitten heräsit. ;)
- jeps jee
Kokemuksia Rikkaampi! kirjoitti:
Pps.Ja mieheni tietää kokemuksistaniNiin, jotkuthan väittävät, että syrjähypyt piristävät parisuhdetta. Italialaiset ovat niin ihanan vapaamielisiä, että tuskinpa hän seikkailuistasi piittaa, vaan hoitelee nytkin muutamaa bimboa siinä sivussa.
"Seksi on kevyt synti
12.1.2006 0:02
ITALIALAISTEN enemmistö tuntee enemmän syyllisyyttä ylensyönnistä kuin ns. huorinteosta, paljastaa tuore tutkimus. Yksiselitteisen tuloksen mukaan ihmiset haluavat pysyä mieluummin hoikkina kuin uskollisina. Psykologiaan erikoistunut Riza Psicosomatica -lehti oli teettänyt tutkimuksen seitsemästä uudesta kuolemansynnistä, ja lakanoiden laulatus vieraissa todettiin synneistä keveimmäksi."
http://www.iltalehti.fi/osastot/kolumnistit/200601113949504_hu.shtml
- tulevaan
hanki ekaks muutama kiva tauti ja kelaa sitten toi sama rinki uudestaan. kiitos.
- haaremiorja
..ei tule tauteja kun kondomit laukussa mukana ja kovassa käytössä aina.
Suuseksiäkin kondomin kanssa. En ole hullu ja tietämätön mutta kokeilunhaluinen kylläkin.Sitäpaitsi on jotkut miehetkin tarkkoja.
En aina ole ehtinyt pestä alapäätä niin on sitten laitettu kelmu pimpin päälle kun olen halunnut suuseksiä. - cgh
haaremiorja kirjoitti:
..ei tule tauteja kun kondomit laukussa mukana ja kovassa käytössä aina.
Suuseksiäkin kondomin kanssa. En ole hullu ja tietämätön mutta kokeilunhaluinen kylläkin.Sitäpaitsi on jotkut miehetkin tarkkoja.
En aina ole ehtinyt pestä alapäätä niin on sitten laitettu kelmu pimpin päälle kun olen halunnut suuseksiä.Suuseksi kelmun kanssa varmaan onkin vasta hauskaa hommaa....eikö se alapääpesu kuitenkin olisi hieman sekä helpompi että miellyttävämpi suoritus itse asiaa ajatellen?
- voitko vastata, tämä on tär...
Oletko myös läski, yh- äiti ja lähiöblondi sekä kuljet tuulipuvussa? Sittenhän täydellinen yhtälö olisi täynnä monikulttuurisen raadin perusteella. Onnea jatkopanoille.
- haaremiorja
Painotan vielä että tavara ei siitä kulu riippumatta kuinka monelle jakaa:-)
En ole ruma enkä läski, ihan tavis.
En edes blondi vaikka fleda vaaleanruskea.
- Unto-.Einari
Paljonko sinä laskutat? Vai pitääkö sinulle maksaa?
- haaremiorja
..vaikkakin iloisesti annan:-)
En ota maksua, kerään vain kokemuksia.
Mutta MINÄ voisin maksaa jos tulis vaikka turkkilainen huippupano, tosin nyt ei sellaista muistakaan miehistä ole löytynyt.(paitsi kuubalainen)
Jestas sentään!!! En ole lumppu, mutta.. Turvaseksiä kelmua.. Vain kokemuksia haen ja sitten raflan vessaan!??! Ja vielä kehtaat kertoa kuinka veljekset nussivat sua perä jälkeen.. ETOVAA!!!!
Tästä on aikaa kun tällä palstalla kävin ja sitten ensimmäinen teksti on tuollaista!!!!!
Siinä olet oikeassa, lumppu et ole, mutta pahemman laatuinen, läpi naitu nehruhuora kylläkin!! Eikö sulla muita harrastuksia ole kuin arabimaat läpi käydä??
Englantia et hallitse kunnolla, mutta opettele hyvä nainen vaikka ruotsi kunnolla ja väitä olevasi vaikka sitten ruotsalainen, älä missään nimessä sano, että olet suomalainen ja pilaa meidän muiden maine totaalisesti. En yhtään ihmettele, että miks suomalaista naista pidetään helppona kun on sun laisia "baarikukkasia"!!- johtaja1
olis muuten voinut siivota kotisi, ennen tuon kuvan ottamista.
johtaja1 kirjoitti:
olis muuten voinut siivota kotisi, ennen tuon kuvan ottamista.
Ja sä tiedät, että on just mun koti..? Jaa niin mistä..? Ja fink fink, mulla on siniset sohvat, joten..
- Jonne Sonni
johtajatar1 kirjoitti:
Ja sä tiedät, että on just mun koti..? Jaa niin mistä..? Ja fink fink, mulla on siniset sohvat, joten..
..mä en tajuu mikä saa ihmiset esittelemään itteään täällä...
Ps. jos sexy haluut olla niin stiletto heelsit jalkaan eikä mitään rantatossuja!!! Jonne Sonni kirjoitti:
..mä en tajuu mikä saa ihmiset esittelemään itteään täällä...
Ps. jos sexy haluut olla niin stiletto heelsit jalkaan eikä mitään rantatossuja!!!En halua olla, enkä laita. Ja ei ole muuten rantatossut. Ja mikäli menee yli ymmärryksen niin älä vaivaa pikku aivojasi ja katso noit profiileja. Jotkut se vain uskaltaa itsenään kirjoittaa.
Mutta huomaan, että samaa pahviluokkaa kuin aikaisemminkin on täällä havaittavissa, joten pyydän mitä nöyrimmin anteeksi, että edes viitsin käydä täällä. Ei tämä vahinko uusiudu enää!- hermoilet
ihan normaali tämänpalstan nainenhan tuo on.
- haaremiorja
..seksin harrastukseen.
Harrasta sinä vaikka pitsinnypläystä.
Kaikki tässä maassa naivat, myös varatut.
Mikä tekosiveä muinaisjäänne luulet olevasi? haaremiorja kirjoitti:
..seksin harrastukseen.
Harrasta sinä vaikka pitsinnypläystä.
Kaikki tässä maassa naivat, myös varatut.
Mikä tekosiveä muinaisjäänne luulet olevasi?vastaan tähän. Juu voisin vaikka harrastaa, mutta pidättäydyn nyt kuitenkin vaikka omissa lajeissani.
En ole tekosiveä ja juu kaikki, myös varatut harrastavat seksiä. Mutta sulla ei taida olla oikeasti ajatuksen häivää päässäs. Yksikään muslimi ei sua huoli akakseen, luule mitä luulet. Siis vakkariksi. ja mitä kuvittelet, että se sun "hyvännäköinen" tuleva (toiveissas) ukko ajattelee sun "kokemuksenhankinnasta"?? Tuskin nyt ihan julmetusti sitä arvostaa, jos kehtaat sanoa, että olet naiskennellut niin monen kanssa ku kynnelle kykenevät..
Mä en ole tekosiveä, neitseellinen, frigidi tms, mutta kyllä mä nyt hiukkasen mietin kenelle annan ja kenelle en. Ja kyllä mielummin oman SUOMALAISEN ukkoni kanssa harrastan seksiä kuin jaan tavaraani baarin vessoissa.
Onneksi kaikki tai aika harva nainen on tuollainen halpa jakorasia kuin sinä olet. Onnea valitsemallesi tielle, koska tuskin tulet arvostusta kenenkään miehen silmissä koskaan saamaan. Halpa huora on ikuisesti halpa huora.- haaremiorja
johtajatar1 kirjoitti:
vastaan tähän. Juu voisin vaikka harrastaa, mutta pidättäydyn nyt kuitenkin vaikka omissa lajeissani.
En ole tekosiveä ja juu kaikki, myös varatut harrastavat seksiä. Mutta sulla ei taida olla oikeasti ajatuksen häivää päässäs. Yksikään muslimi ei sua huoli akakseen, luule mitä luulet. Siis vakkariksi. ja mitä kuvittelet, että se sun "hyvännäköinen" tuleva (toiveissas) ukko ajattelee sun "kokemuksenhankinnasta"?? Tuskin nyt ihan julmetusti sitä arvostaa, jos kehtaat sanoa, että olet naiskennellut niin monen kanssa ku kynnelle kykenevät..
Mä en ole tekosiveä, neitseellinen, frigidi tms, mutta kyllä mä nyt hiukkasen mietin kenelle annan ja kenelle en. Ja kyllä mielummin oman SUOMALAISEN ukkoni kanssa harrastan seksiä kuin jaan tavaraani baarin vessoissa.
Onneksi kaikki tai aika harva nainen on tuollainen halpa jakorasia kuin sinä olet. Onnea valitsemallesi tielle, koska tuskin tulet arvostusta kenenkään miehen silmissä koskaan saamaan. Halpa huora on ikuisesti halpa huora.Juu, oma on valintani:-)
En ole menossa naimisiin vielä moneen vuoteen ja kuten tuolla aikaisemmin mainitsin, tavara ei kulu vaikka on paljon käytössä:-)
Jos ja kun menen naimisiin sitten joskus, kyllä täällä varmaan minut joku huolii, en nyt tulevalle miehelleni ihan kaikkea tietty voi paljastaa ja mitä ihmettä hänelle sitten kuuluukaan menneisyyteni koska elän sitten sitä päivää mieheni kanssa.
Tai sitten olen menemättä naimisiin:-)
Kokemuksia olen keräämässä ja ulkomaalaisen kanssa nyt en kyl ole naimisiin menossakaan, kunhan vaan sekstailen niiden kaa. - Jonne S.
johtajatar1 kirjoitti:
En halua olla, enkä laita. Ja ei ole muuten rantatossut. Ja mikäli menee yli ymmärryksen niin älä vaivaa pikku aivojasi ja katso noit profiileja. Jotkut se vain uskaltaa itsenään kirjoittaa.
Mutta huomaan, että samaa pahviluokkaa kuin aikaisemminkin on täällä havaittavissa, joten pyydän mitä nöyrimmin anteeksi, että edes viitsin käydä täällä. Ei tämä vahinko uusiudu enää!Miksi se kuva pitää laittaa esille???
Narsismia?
Ja on muuten selvät rantsutohvelit. Haihiilarit vaan jalkaan niin jaksaa katsoa kuviakin! : D
Ps. Anteeksipyyntösi on hyväksytty!
- Vulkan
En näe harrastuksessasi mitään tuomittavaa. Itse olisin ehkä harrastanut samanlaista pelehdintää tuossa iässä jos en olisi ollut niin ujo luonne ja olisi vain käynyt flaksi. Nyt olen onnellisesti vakiintunut joten ei juuri vähempää voisi kiinnostaa.
Et edusta kaikkia "suomalaisia", "naisia", "suomalaisia naisia" etkä muitakaan viiteryhmiä vaan ainoastaan itseäsi. Jos joku vetää pitkälle meneviä johtopäätöksiä oman harrastuksesi perusteella niin sitten vetää; muitten väärät johtopäätökset eivät ole sinun vikasi. Samaa harrastavat monet miehet ja naiset Ranskassa, Englannissa, Ruotsissa, Puolassa, Koreassa ja monessa muussakin maassa. Mielestäni tuo ei ole mitään täysin päätöntä rällästystä kun kerran käytät kortsua etkä lupaa kenellekään liikoja.
Ei muuta kuin tsemppiä ja pidä hauskaa !! :) - eipä
olisi tälle palstalle kannattanut tulla. Herranjumala mitä juttua tämä haaremiorja selittää ja ilmeisesti ihan ylpeenä "saavutuksistaan". Vai että kaksi kurdiveljestä pannut häntä? Kyllä olen nyt kateellinen.
Ihan mitä haluat elämästäsi tehdä, fine by me, mutta tarviiko sitä nettiin asti tulla kuuluttamaan. Ei mikään ihme että meistä suomalaisista naisista tuntuu ulkomaalaisilla (varsinkin tällä palstalla) olevan huono kuva, jos jotkut huoraa minkä jaksaa ja kuvittelee saavansa kunnioitusta/ihmetystä/ihailua aikaan. Voi helvetti, nyt ensimmäistä kertaa hävettää olla suomalainen nainen. Onneksi kaikki ei tosiaankaan ole tollaisia.
Taidanpa jättää palstan sikseen, ja keskittyä vain elämään omaa elämääni enkä ajatella enää miksi suomalaisilla on niin huono maine ja miksi ulkomaalaiset (arabit) käyttäytyy miten käyttäytyy. - ELLA?!
?!?!?
- haaremiorja
..olen, elän ja hengitän:-)))))
- Mahtavaa!
haaremiorja kirjoitti:
..olen, elän ja hengitän:-)))))
Anna Ella palaa vaan!
Nauti nyt juoksuista. Ei sitä kauan jaksa.
Parempi että juokset ja kokeilet nyt. Monet mun tuttavat alkavat "juosta" vasta lasten saantien jälkeen ja musta se on paljon pahempaa!!!
Lapset ja puoliso kärsivät!
Ja ihan sama minkä maalaisen kanssa heilut. Voi olla että ne tummat on tulisempia ;)
Susta oikein huokuaa toi vauhti ja energia!
Toisin kun monista elämäänsä/suhteeseensa/sexiin kyllästyneistä naisista jotka katkerana nyt haukkuvat sua täällä ;)
- haaremiorja
1.Kuuba
2.Suomi
3.Norja
----------
Ei voi kyl tilastoida kun kokemuksia on 1-2/maa ja maita kertynyt vielä tosi vähän.
Onkohan kellään kokemuksia intialaisista?
Mä en ehdi kauheesti kerätä saman maan miehiä kun käyn baareissa vaan 1-2 krt/viikko ja jos olen lärveissä niin vessanussimisistakaan ei jää kamalasti muistikuvia.
Oisko parempi selvin päin?
Tulisko sit laatuseksiä jos oisin selvinpäin?
Noi arabit on kyl aika nyhveröitä.- love & love
Hei,
Pyöritään varmaan aika paljon samoissa paikoissa.
Ei kannatakaan olla kuin 1-2 naamaa/maa jos haluaa säilyttää maineensa.
Mulla on kokemuksia intialaisista (myös lomareissuilta) ja ei mitään maata järisyttävää.
Suosittelen: turkkilaisia ja latinoja.
Mulla järjestys:
1. Amerikka (yks latino)
2. Turkki
3. Suomi
Nyt seurustelen yhden turkkilaisen kurdin kanssa ja hohhoijaa miten hyvää kyytiä:-) - vain yks
kokemus. Ihan kiva jänöjussin nopeus, mutta oli aika konemaista meininkiä. Eli ei mitään tulisuutta ja räiskyvyyttä kuin esim. etelä-amerikkalaisilla tai Turkki ja Iran-akselilla.
- Jonne S
vain yks kirjoitti:
kokemus. Ihan kiva jänöjussin nopeus, mutta oli aika konemaista meininkiä. Eli ei mitään tulisuutta ja räiskyvyyttä kuin esim. etelä-amerikkalaisilla tai Turkki ja Iran-akselilla.
Lisäksi niillä on pikkudikki meihin viikinkeihin verrattuna *katsoo ihaillen byysien sisään*
- vaan, mutta
erillaisten sukupuolitautien saanti on todennäköistä, ellei väistämätöntä. Toiset paranevat lääkkeillä, toiset eivät, ainoastaan haudan rauhassa ei tarvitse enään välittää.
- haaremiorja
..taudeista kun olen ne kuitannut jo monta kertaa.
Olen ehdoton siinä että kondomia on käytettävä!!
Se suojaa kaikelta. - voi saada
omalta vaki kumppaniltakin.
Minä sain aikanani herpeksen ekalta seurustelukumppanilta, kiltiltä suomipojalta.
- meinaat
tulevana wiikendinä joraamaan?!
- haaremiorja
..kieteleen kuppiloita yhden frendin kaa.
Parkkeerataan sinne missä hyvä meno ja hyvännäköisiä kundeja ( toiv. turkkilaisia ).
Königissä käyn pyörähtää ainaski. - Unski vaa
haaremiorja kirjoitti:
..kieteleen kuppiloita yhden frendin kaa.
Parkkeerataan sinne missä hyvä meno ja hyvännäköisiä kundeja ( toiv. turkkilaisia ).
Königissä käyn pyörähtää ainaski.See you there sopö catti!
Ma oon places seiskalta lähtien.
Terskuin: Unsal Tyrksel kavereineen
- why not?
Kommenttina sulle; itse olen suomalainen nainen pääkaupunkiseudulta enkä ole ikinä harrastanut seksiä suomalaisen miehen kanssa. Vain ulkomaalaisten. Tähän ei ole mitään muuta syytä kuin se, että suomalaiset miehet eivät lähesty minua kuin tukevassa humalatilassaan, toisin kuin ulkomaalaiset miehet, joihin olen tutustunut mm kahvilassa ja kirjastossa. Tosin oma "listani" sisältää vain eurooppalaisia miehiä (yhtä poikkeusta lukuun ottamatta), eikä listanikaan ole yhtä pitkä kuin sinun.
Mutta joka tapauksessa halusin sanoa, että hyvä että huolehdit turvaseksistä ja korostat sen merkitystä! Ja vaikka hieman kummastelen miksi olet hakeutunut juuri näiden muslimivoittoisten ja köyhistä maista tulevien kansallisuuksien kanssa vällyjen väliin (jopa somali!!?!?) niin sanonpa kuitenkin, että jos olisit mies kukaan täällä ei sanoisi sinua lutkaksi tai ilotytöksi. Kaksinaismoralistista.
Joten keep it safe and have fun!
ps. ranskalainen on paras... ;D- noin............
Jos suomalainen mies lähestyisi sinua kahvilassa tai kirjastossa, juoksisit karkuun n. sataa kilometriä tunnissa.
Joka tapauksessa, eihän se tietty keneltäkään mitään kenen kanssa nyt kukin seksiä harrastaakin. Tyhmää on vaan asettaa itselleen tuollaisia rajoituksia. Ja yhtä tyhmää on suomalaisten naisten kieltää helppouttaan ulkkisten edessä.
Ja jos täällä joku mies kirjoittaisi kuinka on hienoa harrastaa seksiä venäläisten, filippiiniläisten ja thaimaalaisten naisten kanssa ravintolan vessoissa niin mitä luulet, eikö kukaan kommentoisi? Siis oikeasti?
No, suomalaiset naiset nyt on vaan rakennettu teidän laillanne, eihän sille mitään voi ja kuten sanottua, väliäkö tuolla. - !!!!!!
"suomalaiset miehet eivät lähesty minua kuin tukevassa humalatilassa"
ja mitähän tämä kertoo sinusta? :) - why not?
!!!!!! kirjoitti:
"suomalaiset miehet eivät lähesty minua kuin tukevassa humalatilassa"
ja mitähän tämä kertoo sinusta? :)Noh jaa... tiedoksesi, että itse en käytä käytännössä ollenkaan alkoholia, ruokajuomana olevaa viinilasillista lukuun ottamatta. Joten ehkäpä juuri tämän vuoksi humalatilassaan toikkaroivat suomalaiset miehet niin ällöttävätkin. Viimeksi eilen katselin sellaisia säälin sekaisella inholla myöhäisillan raitiovaunua odotellen. Siinä örisivät kuin luolamiehet naamat punaisina pakkasesta.
Suomalaiseen mieheen ei näemmä voi romanttisessa mielessä tutustua muuten kuin brutaalisti kapakassa ja humalassa. No, too bad. Jätän väliin. - why not?
noin............ kirjoitti:
Jos suomalainen mies lähestyisi sinua kahvilassa tai kirjastossa, juoksisit karkuun n. sataa kilometriä tunnissa.
Joka tapauksessa, eihän se tietty keneltäkään mitään kenen kanssa nyt kukin seksiä harrastaakin. Tyhmää on vaan asettaa itselleen tuollaisia rajoituksia. Ja yhtä tyhmää on suomalaisten naisten kieltää helppouttaan ulkkisten edessä.
Ja jos täällä joku mies kirjoittaisi kuinka on hienoa harrastaa seksiä venäläisten, filippiiniläisten ja thaimaalaisten naisten kanssa ravintolan vessoissa niin mitä luulet, eikö kukaan kommentoisi? Siis oikeasti?
No, suomalaiset naiset nyt on vaan rakennettu teidän laillanne, eihän sille mitään voi ja kuten sanottua, väliäkö tuolla.Jos suomalainen mies lähestyisi sinua kahvilassa tai kirjastossa, juoksisit karkuun n. sataa kilometriä tunnissa.
---> Tuskin. Tapanani ei ole juosta fiksusti ja asiallisesti käyttäytyviä ihmisiä karkuun. Ei ulkomailla ei Suomessa.
Humalaiset idiootit ovat sitten asia erikseen. Heitä halveksun. - haaremiorja
why not? kirjoitti:
Noh jaa... tiedoksesi, että itse en käytä käytännössä ollenkaan alkoholia, ruokajuomana olevaa viinilasillista lukuun ottamatta. Joten ehkäpä juuri tämän vuoksi humalatilassaan toikkaroivat suomalaiset miehet niin ällöttävätkin. Viimeksi eilen katselin sellaisia säälin sekaisella inholla myöhäisillan raitiovaunua odotellen. Siinä örisivät kuin luolamiehet naamat punaisina pakkasesta.
Suomalaiseen mieheen ei näemmä voi romanttisessa mielessä tutustua muuten kuin brutaalisti kapakassa ja humalassa. No, too bad. Jätän väliin.Tämä viesti on suomalaisille miehille.
Suomalaiset miehet ovat olleet mukavia myös.
Minulla on nyt päähänpinttymä näitten ulkomaalaisten suhteen, haluan kokemuksia en muuta.
Ei pelkästään muslimit tai arabit mut niitähän täällä näyttää enimmäkseen olevan.
Tulen todennäköisesti naimisiin menemään ihan "puhtaan" suomalaisen kanssa mutta en tietty varmaan kerro kaikkia kokemuksia kun voivat luulla että olen joku ulkomaalaisten lumppu vaikka olen ihan kiltti ja työssäkäyvä. - NYKYAIKAA
haaremiorja kirjoitti:
Tämä viesti on suomalaisille miehille.
Suomalaiset miehet ovat olleet mukavia myös.
Minulla on nyt päähänpinttymä näitten ulkomaalaisten suhteen, haluan kokemuksia en muuta.
Ei pelkästään muslimit tai arabit mut niitähän täällä näyttää enimmäkseen olevan.
Tulen todennäköisesti naimisiin menemään ihan "puhtaan" suomalaisen kanssa mutta en tietty varmaan kerro kaikkia kokemuksia kun voivat luulla että olen joku ulkomaalaisten lumppu vaikka olen ihan kiltti ja työssäkäyvä.Tähän on menty....
Suomalaiset/eurooppalaiset naiset ovat halunneet tasa-arvoa...nyt meistä on tullut kylmiä "urahakuisia" joille sinkku likkakavereiden kanssa "puolialastomana" bailaaminen on niin tärkeetä että isoissa kaupungeissa on yleistä olla 30vee ja sinkku!
Toisin kuin monet voimakkaasti uskonnolliset maat joissa naiset ovat vanhoillisesti hillitysti pukeutuvia, korrektisti käyttäytyviä ja viihtyvät kotona "keitttiössä" lasten ja miehensä kanssa.
Tähän on menty... ihmiset saavat niin paljon, niin nopeasti että kyllästyminen tulee äkkiä ja taas halutaan uutta ja lisää.....!!!
Minua harmittaa nykymaailmanmeno :( - noin...
why not? kirjoitti:
---> Tuskin. Tapanani ei ole juosta fiksusti ja asiallisesti käyttäytyviä ihmisiä karkuun. Ei ulkomailla ei Suomessa.
Humalaiset idiootit ovat sitten asia erikseen. Heitä halveksun.Jos et Suomessa törmää muihin kuin humalaisiin idiootteihin, niin mitä tämä kertoo sinusta?
- why not?
noin... kirjoitti:
Jos et Suomessa törmää muihin kuin humalaisiin idiootteihin, niin mitä tämä kertoo sinusta?
Ei tämä kerro Minusta mitään, vaan siitä että asun Suomessa. Sanoinkin, että Suomessa törmää helpommin humalaisiin ja öykkäröiviin miehiin kuin muissa maissa, esim Ranskassa tai Italiassa(joissa olen asunut).
Omassa ystäväpiirissäni on miehiä, fiksuja ja asiallisia sellaisia, joten en nyt ihan sokea ole suomalaisille. Tosin itse liikun vain akateemisissa piireissä, joissa törmääkin "poikkeuksiin".
En kuitenkaan usko suomalaiseen parisuhteeseen omalla kohdallani. - noin
why not? kirjoitti:
Ei tämä kerro Minusta mitään, vaan siitä että asun Suomessa. Sanoinkin, että Suomessa törmää helpommin humalaisiin ja öykkäröiviin miehiin kuin muissa maissa, esim Ranskassa tai Italiassa(joissa olen asunut).
Omassa ystäväpiirissäni on miehiä, fiksuja ja asiallisia sellaisia, joten en nyt ihan sokea ole suomalaisille. Tosin itse liikun vain akateemisissa piireissä, joissa törmääkin "poikkeuksiin".
En kuitenkaan usko suomalaiseen parisuhteeseen omalla kohdallani.Kyllä sinun tekstisi ja liioitellut kokemuksesi kertovat Sinusta ( :-D ) aika paljon. Tunnen paljon kaltaisiasi naisia, jotka ovat sokeita ulkomaisten miesten edessä ja halveksivat suomalaisia miehiä ja suomalaista kulttuuria (tosin nämä eivät ainakaan omien sanojensa mukaan ole vielä etsineet ulkomaista panoseuraa kahviloista ja kirjastoista). Yleensä heidän päämääränään oli juuri ranskalainen tai italialainen mies, jonka he sitten saivatkin. Jokainen heistä on palannut häntä koipien välissä Suomeen takaisin. On tullut aika karuna yllätyksenä, että niissä maissa niitä öykkäröiviä miehiä vasta riittääkin.
Kehotan tutustumaan Outi Tuomi-Nikulan kehittämään sopeutumisprosessin vaiheeseen 3. Varsinkin tuo jälkimmäinen osio koskee juuri sinua:
"Tunteiden ristiriitaisuus useimmiten voimistuu vihamieliseksi asenteeksi uutta asuinmaata kohtaan, kotimaassa kaikki on paremmin! Odotukset ja toiveet omassa elämässä eivät ehkä ole täyttyneet, ja tehtyjä valintoja arvioidaan uudelleen, samoin mahdollisuuksia
saavuttaa tavoitteitaan.
Jos pyrkii liiaksi sopeutumaan, ei ehkä tiedosta tätä kriittisyyden vaihetta, ja se hypätään yli. Siitä voi seurata oman etnisen lojaalisuuden häviäminen, jolloin ei haluta tunnistaa omaa suomalaista syntyperää, kartetaan ja vähätellään kaikkea siihen liittyvää. Tällä on kielteinen vaikutus omaan identiteettikehitykseen. Tähän kriittiseen sopeutumisvaiheeseen siirrytään yleensä silloin, kun on jo vieraannuttu kotimaan arkielämästä, mutta uusi asuinmaa ei ole vielä tarpeeksi tuttu."
;) - Bibliofiili
Mielenkiintoinen juttu, että te ulkkisten perässä juoksijat bongaatte aina ne saaliinne jostain kirjastosta. Miten se oikein toimii? "Mielenkiintoinen kirja tuossa sulla, lähdetkö kahville?" :-D
Itse olen käynyt stadin kirjastoissa aivan pikkunassikasta asti, ja täytyy sanoa että tutustumispaikkoina vastakkaiseen sukupuoleen ne taitavat olla aika toivottomia paikkoja... Sinne mennään hakemaan tietoa ja viihdettä eikä iskemään miehiä tai naisia. No, antaahan se tietty itsestään sivistyneemmän kuvan jos väittää tavanneensa fuck buddynsä kirjastossa eikä pub Lähikulmassa.
Mitä tulee ulkomaisiin miehiin, niin taitaa olla yhden käden sormilla laskettavissa ne ulkkisäijät joihin olen kirjahyllyjen luona oman kirjastourani aikani törmännyt. Surffihuoneissa pyörii nykyään aika paljon tummaa poikaa, mutta sitä porukkaa ei 1800-luvun klassikot juuri kiinnosta. Tai voihan se olla helpompaa jos on kärsivällisyyttä. Säkin varmaan odotat päivätolkulla ranskalaisen kirjallisuuden hyllyn luona kytiksellä kunnes joku orpo piru tulee näpräämään kirjojen selkämyksiä ja sitten isket: "Bon Jour! Voulle vuku sex avek mua?" ;-D - why not?
Bibliofiili kirjoitti:
Mielenkiintoinen juttu, että te ulkkisten perässä juoksijat bongaatte aina ne saaliinne jostain kirjastosta. Miten se oikein toimii? "Mielenkiintoinen kirja tuossa sulla, lähdetkö kahville?" :-D
Itse olen käynyt stadin kirjastoissa aivan pikkunassikasta asti, ja täytyy sanoa että tutustumispaikkoina vastakkaiseen sukupuoleen ne taitavat olla aika toivottomia paikkoja... Sinne mennään hakemaan tietoa ja viihdettä eikä iskemään miehiä tai naisia. No, antaahan se tietty itsestään sivistyneemmän kuvan jos väittää tavanneensa fuck buddynsä kirjastossa eikä pub Lähikulmassa.
Mitä tulee ulkomaisiin miehiin, niin taitaa olla yhden käden sormilla laskettavissa ne ulkkisäijät joihin olen kirjahyllyjen luona oman kirjastourani aikani törmännyt. Surffihuoneissa pyörii nykyään aika paljon tummaa poikaa, mutta sitä porukkaa ei 1800-luvun klassikot juuri kiinnosta. Tai voihan se olla helpompaa jos on kärsivällisyyttä. Säkin varmaan odotat päivätolkulla ranskalaisen kirjallisuuden hyllyn luona kytiksellä kunnes joku orpo piru tulee näpräämään kirjojen selkämyksiä ja sitten isket: "Bon Jour! Voulle vuku sex avek mua?" ;-DEn puhunut Helsingin lähiökirjastoista. Jos olisit lukenut viestini tarkemmin, olisit ehkä huomannut että mainitsin viettäneeni pidempiä aikoja ulkomailla asuen. Siellä on hieman eri tyyli tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Piste.
- tuota noin...
why not? kirjoitti:
En puhunut Helsingin lähiökirjastoista. Jos olisit lukenut viestini tarkemmin, olisit ehkä huomannut että mainitsin viettäneeni pidempiä aikoja ulkomailla asuen. Siellä on hieman eri tyyli tutustua vastakkaiseen sukupuoleen. Piste.
No juu, olen kyllä itsekin tutustunut brittiläiseen ja sveitsiläiseen kirjastojärjestelmään, ja luvalla sanoen ihan sama päti siellä. Kutumeininki oli aika vähissä. :-D Ranskassa olen käynyt vain kansalliskirjastossa, eikä siellä ainakaan juuri swingattu.
Ja mitä tulee tutustumistyyleihin, niin kyllä sekä briteissä että Sveitsissä tutustuminen tapahtui aika usein baareissa tai bileissä. Ehkä te kirjastofetisistit ootte oma lukunne joka maassa. ;) - why not?
tuota noin... kirjoitti:
No juu, olen kyllä itsekin tutustunut brittiläiseen ja sveitsiläiseen kirjastojärjestelmään, ja luvalla sanoen ihan sama päti siellä. Kutumeininki oli aika vähissä. :-D Ranskassa olen käynyt vain kansalliskirjastossa, eikä siellä ainakaan juuri swingattu.
Ja mitä tulee tutustumistyyleihin, niin kyllä sekä briteissä että Sveitsissä tutustuminen tapahtui aika usein baareissa tai bileissä. Ehkä te kirjastofetisistit ootte oma lukunne joka maassa. ;)Britit nyt ovat samanlaisia brutaaleja ryyppääjiä kuin suomalaiset/pohjoismaalaiset.
Mene Ranskaan ja tutustu siihen, mitä on viettelys.
Saatat yllättyä! - :-D
why not? kirjoitti:
Britit nyt ovat samanlaisia brutaaleja ryyppääjiä kuin suomalaiset/pohjoismaalaiset.
Mene Ranskaan ja tutustu siihen, mitä on viettelys.
Saatat yllättyä!No täytyypä tentata kaverin ranskalaiselta avovaimolta että miten se fransmannien viettelys oikein toimii. Kovin on tyytyväiseltä tosin neiti vaikuttanut karun pohjolan sällin vierellä brutaalissa Helsingissä, mutta kaippa se on sitten sitä kulissia. ;) Onpahan jopa syntynyt yksi uusikin suhde hänen stadissa elämysmatkalla olleen ranskalaisen ystävättärensä ja suomalaisen juopporentturyyppääjän kanssa. Hulluja nuo gallialaiset...
Mut joo, kaipa tässä täytyy käväistä Pariisin kirjastoissa tutkailemassa paikallisia kututekniikoita, kun ne nyt taitavat olla niitä ykkösmestoja tuohon tarkoitukseen. :-D Genevessä kävin kyllä parissakin paikallisessa kirjastossa, mutta kovin oli hiljaista... Ei oppinut sieltä härmän sälli takuuvarmoja iskujippoja... :(
Sitä ennen täytynee kuitenkin käväistä varpajaisissa Sao Paulossa toisen suomalaisen punaniskajuoppokaverini ja hänen brassivaimonsa kotikonnuilla. ;) - pourquoi pas?
:-D kirjoitti:
No täytyypä tentata kaverin ranskalaiselta avovaimolta että miten se fransmannien viettelys oikein toimii. Kovin on tyytyväiseltä tosin neiti vaikuttanut karun pohjolan sällin vierellä brutaalissa Helsingissä, mutta kaippa se on sitten sitä kulissia. ;) Onpahan jopa syntynyt yksi uusikin suhde hänen stadissa elämysmatkalla olleen ranskalaisen ystävättärensä ja suomalaisen juopporentturyyppääjän kanssa. Hulluja nuo gallialaiset...
Mut joo, kaipa tässä täytyy käväistä Pariisin kirjastoissa tutkailemassa paikallisia kututekniikoita, kun ne nyt taitavat olla niitä ykkösmestoja tuohon tarkoitukseen. :-D Genevessä kävin kyllä parissakin paikallisessa kirjastossa, mutta kovin oli hiljaista... Ei oppinut sieltä härmän sälli takuuvarmoja iskujippoja... :(
Sitä ennen täytynee kuitenkin käväistä varpajaisissa Sao Paulossa toisen suomalaisen punaniskajuoppokaverini ja hänen brassivaimonsa kotikonnuilla. ;)joo no saopaololaisen ystävättäreni luona käyneenä voin sanoa, että sieltä tuleekin maailman kauneimmat naiset, niin että tsemppiä vaan! ;D
ps. erilaisuushan se on mikä viehättää, tämän myönnän itsessänikin, ja ranskalaisissa miessuhteissani. Ja koska ranskattaret puolestaan ovat tottuneet hyvinkin tarkkoihin "viettelyn sääntöihin" niin suomalainen karuus ja Rousseau-mainen takaisin luontoon-asenne puree varmasti eksoottisuudellaan! Kunhan muistat sitten että ranskatar on oikuttelun kuningatar!
Bonne nuit vaan!
ai niin joo, ja suosittelen Francoise Mitterandin kansalliskirjastoa - jep...
pourquoi pas? kirjoitti:
joo no saopaololaisen ystävättäreni luona käyneenä voin sanoa, että sieltä tuleekin maailman kauneimmat naiset, niin että tsemppiä vaan! ;D
ps. erilaisuushan se on mikä viehättää, tämän myönnän itsessänikin, ja ranskalaisissa miessuhteissani. Ja koska ranskattaret puolestaan ovat tottuneet hyvinkin tarkkoihin "viettelyn sääntöihin" niin suomalainen karuus ja Rousseau-mainen takaisin luontoon-asenne puree varmasti eksoottisuudellaan! Kunhan muistat sitten että ranskatar on oikuttelun kuningatar!
Bonne nuit vaan!
ai niin joo, ja suosittelen Francoise Mitterandin kansalliskirjastoa"ps. erilaisuushan se on mikä viehättää, tämän myönnän itsessänikin, ja ranskalaisissa miessuhteissani. Ja koska ranskattaret puolestaan ovat tottuneet hyvinkin tarkkoihin "viettelyn sääntöihin" niin suomalainen karuus ja Rousseau-mainen takaisin luontoon-asenne puree varmasti eksoottisuudellaan!"
Vai olisko sittenkin niin, että eipä se touhu sielläkään loppujen lopuksi niin kovin erilaista ole kuin Suomessa, paitsi ehkä turistityttöjen pienessä päässä? ;) Ainakin tämän naisen miespuoliset sukulaiset ovat olleet lähinnä tyrmistyneitä kun ahnaat suomalaiset neidot luulevat heitä joksikin latin lovereiksi... :-D Aluksi hauskaa, mutta sitten alkaa kuulemma se stereotyyppinen paskanjauhanta minkä suomiblondit mieltävät ranskalaisuudeksi ottamaan aivoon...
"ai niin joo, ja suosittelen Francoise Mitterandin kansalliskirjastoa"
Jep, siellä tosiaan oon käynyt ja kuten sanoin, ns. action oli aika vähissä. Ehkä se johtui vaan siitä ettei paikalla tainnut olla suomalaisia tytsyjä... ;) - for you....
jep... kirjoitti:
"ps. erilaisuushan se on mikä viehättää, tämän myönnän itsessänikin, ja ranskalaisissa miessuhteissani. Ja koska ranskattaret puolestaan ovat tottuneet hyvinkin tarkkoihin "viettelyn sääntöihin" niin suomalainen karuus ja Rousseau-mainen takaisin luontoon-asenne puree varmasti eksoottisuudellaan!"
Vai olisko sittenkin niin, että eipä se touhu sielläkään loppujen lopuksi niin kovin erilaista ole kuin Suomessa, paitsi ehkä turistityttöjen pienessä päässä? ;) Ainakin tämän naisen miespuoliset sukulaiset ovat olleet lähinnä tyrmistyneitä kun ahnaat suomalaiset neidot luulevat heitä joksikin latin lovereiksi... :-D Aluksi hauskaa, mutta sitten alkaa kuulemma se stereotyyppinen paskanjauhanta minkä suomiblondit mieltävät ranskalaisuudeksi ottamaan aivoon...
"ai niin joo, ja suosittelen Francoise Mitterandin kansalliskirjastoa"
Jep, siellä tosiaan oon käynyt ja kuten sanoin, ns. action oli aika vähissä. Ehkä se johtui vaan siitä ettei paikalla tainnut olla suomalaisia tytsyjä... ;)Hmm.... tein Ranskassa asuessani yliopistotutkintoa, joten kovin turistiksi en itseäni mieltänyt Pariisin aikanani. Ulkoisesti olen muuten tummahiuksinen ja pitkäsäärinen nainen, minua luultiin usein paikalliseksi. En siis pulska, kielitaidoton ja hömppä blondi jolla on naiivi kiilto silmissään ja halu saada latinalaista rakkautta keinolla millä hyvänsä (sikäli miten asian halusit viestittää).
Että näin. - worries...
for you.... kirjoitti:
Hmm.... tein Ranskassa asuessani yliopistotutkintoa, joten kovin turistiksi en itseäni mieltänyt Pariisin aikanani. Ulkoisesti olen muuten tummahiuksinen ja pitkäsäärinen nainen, minua luultiin usein paikalliseksi. En siis pulska, kielitaidoton ja hömppä blondi jolla on naiivi kiilto silmissään ja halu saada latinalaista rakkautta keinolla millä hyvänsä (sikäli miten asian halusit viestittää).
Että näin.Itse olin Briteissä vaihtarina ja harjoittelijana Sveitsissä, ja enpä mä nyt itseäni kovin paljoa turistin yläpuolelle ränkännyt. Eri asia jos vuositolkulla jossain toisessa maassa asuu. Ja eiköhän me kaikki turisteja olla tällä pallolla, te kultivoituneet kirjastohässijät (tostakin pitää muuten kysäistä, että voiskos se suositella jotain sopivia lähikirjastoja kotiseudullaan) ja me sikaniskajuopotkin. ;-D
Muista nöyryys. ;)
- Järkyttynyt
..tosi iso päävamma kun noin elät.
Olen rehellisesti sanottuna järkyttynyt.
Tiedän että nuoret naiset haluavat kokemuksia mutta näin pinnallista ja omahyväistä on vaikea päihittää!
Mihin tämä maailma on menossa kun kaikki kauniit arvot katoavat? Olen tosi, tosi surullinen puolestasi:-( - akak
Oletpahan oikea isin ja aidin pikku silmatera. Mikset laittaisi henkilotietojasi nettiin. Saisit varmasti helpommin yhteydenottoja miehilta niista maista jotka kokoelmastasi viela puuttuu. Myos ne suomalaiset miehet jotka etsivat vakavissaan kumpppania voisivat myos olla kiinnostuneita tietamaan kuka olet.
Olen muuten nahnyt sinunlaisia lumppuja 30 ikaisina vetamassa kaljaa terassilla, neiteina edelleen tai sitten joku kakkarapaa lastenrattaisssa.- haaremiorja
täällä pilvin pimein muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
Ja tyhmiä.
Kyllä nauran teille päin naamaa.
- Mies 37
Heissan "orja",
Vaikutat tasapainoiselta ihmiseltä joka tietää mitä haluaa eikä kärsi turhista estoista.
Juuri sellaisen naisen minä itselleni haluaisin". Oikeasti! Eli se siitä, ettet saa itsellesi enää koskaan aviomiestä.
Ja kuka hitto sille miehelle edes pakottaa mitään kertomaan. Ei sitä pimpistä päällepäin näe onko nainen ollut yhden vai sadan miehen kanssa!
Jaa, miksi haluaisin kaltaisesi naisen? Haluan ainakin uskoa että minulla on tarpeeksi vahva itsetunto elämään sen kanssa että en olisi vaimoni kaikkien aikojen pano. Sitä useimmat miehet pelkäävät, että joku toinen osaa paremmin. Tiedän että en ole mikään kaatojen kaato mutta mitä siitä jos se ei vaimoa haittaa. Ja minä todella haluaisin että vaimoni olisi ennakkoluuloton, avoin, iloinen ja uskalias tyyppi. Ja juuri sellaiselta sinä tunnut. Eikä minua edes haittaisi vaikka vaimoni silloin tällöin kävisi hoitamassa tarpeitaan vieraissa. Jos hänestä siis siltä tuntuu. Minun libidoni ei nääs ole maailman isoin. Esimerkiksi sinulla se on kai aivan eri luokkaa. Mikäs siinä jos satunnainen pano toisen kanssa tekee puolison onnelliseksi.
Minä olen hyvätuloinen, ihan ok näköinen, 190cm/89kg, asuntovelat jo maksanut mies. Ilmoitapa haaremiorja jos kiinnostaa tavata? Katsotaan jos synkkaa, mistä sitä tietää..... Mukavat jatkot sinulle anyway vaikka ei kiinnostaisi ja pidä lippu korkealla. Älä välitä ahdasmielisistä idiooteista.- näin!
OIKEASTI ON NIIN MUKAVAA LUKEA ILOISTA TEKSTIÄ!!
TÄÄLLÄ KYLLÄ HUOMAA KIRJOITUKSISTA KETKÄ OVAT AVARAKATSEISIA JA TYYVÄSIÄ ELÄMÄÄNSÄ.
EI TULE HAUKKUMISIA JA SURKEITA TILITYKSIÄ, VAAN YSTÄVÄLLIS SÄVYISIÄ OMIA MIELIPITEITÄ VAIKKA OLTAISIIN ERIMIELTÄ. - haaremiorja
Lukekaa naiset miten tästä maasta löytyy kunnollisia miehiä.
Minun nämä seikkailut ei tulevaisuudessa tule olemaan osa elämää.
Mikäli olen valmis parisuhteeseen merkitsee ne "kemiat enemmän kuin seksuaalisuus.
Näistä kokemuksista ei voi paljon pullistella, ovat sen verran surkeita olleet.( paitsi kuubalainen edelleen)
Ehkä etsinkin sitä elämäni seksuaalista kokemusta enkä muuta.
Noo..oppia ikä kaikki.
Löytäessäni miehen jonka kanssa haluan jakaa elämäni on tärkeintä se, huolehtii vain siitä omasta kultanupustaan ja hänen tarpeistaan:-)
Taloudellinen vakaa tilanne on plussaa, mutta ei tarkoita sitä että eläisin miehen siivellä vaan ja shoppailisin hänen rahojaan.
En tiedä vielä mitä elämä tuo tullessaan, ehkä minut joku päivä joku pysäyttää ja vie jalat alta.
Meitä on niin moneksi mutta sinä vaikutat ihannemieheltä, pusuhalirutistus sulle!
- ..........
todella upeeta. oon sunkaa samoilla linjoilla, tosin nykyään rauhoittuneena parisuhteessa elävänä olentona. en enää kaipaa seikkailua, sillä muistaja ja kokemuksia on kertynyt - ja siitä olen onnellinen. kenties villiinnyn taas, jos tämä suhde ajautuu karille (toivon kuitenkin ettei...)
itse en kyllä koskisi noihin sun kohteisiin - jotenkin vaan vieroksun muslimeja. en tosin ole rasisti, mutta... =/ ei kiihota. makunsa kullakin. ja uskon et turkkilainen löytyy helposti, ja kuulemma ovat aika hyviä seksin harjoittajia.
olen itse harrastanut virolaisia, venäläisiä, latvialaista yms. myös italiasta, portugalista ja saksasta on löytynyt sopivia äijiä. nam. - kyllä
Itse olen jäänyt koukkuun kaakkois-aasialaisiin naisiin, kohta on kerättynä koko paletti malesialaista, japanilaista ja mongolialaista lukuunottamatta... :) Ja onhan siellä Guinean tienoilla vielä niitä melkeinpä koskemattomia ihmissyöjäheimoja, mutta heidät ehkä jätän väliin...
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897