Hei kaikki!
olen onneton koska puhuin pahaa selän takana parhaasta kaveristani tietenkin kaverini sai tietää siitä ja nyt ja on minulle vihanen ja puhuin sen takia koska se ihminen puhui paskaa jätkäkaverilleni että pettäisin jätkääni.. Mitä teen nyt? auttakaa mua mun täytyis mennä kouluun torstaina ja ollaan samalla luokalla vielä....
Surullinen kun ystävästä puhuin pahaa selän takana....!
2
524
Vastaukset
- Weera
Eikö pitäisi nostaa kissa pöydälle? Eli keskustele kaverisi kanssa. Kerro hänelle syy, miksi puhuit hänestä pahaa ja että et pidä siitä, mitä hän sinun selkäsi takana teki. Selvitä asia. Ota vastuu puheistasi, tunnusta ja kadu. Katso onko hänestä ottamaan vastuuta omista puheistaan.
- =(
Niin kiitti neuvosta mitä sanoit. menin tänään kouluun niin se ihminen yritti olla vähän niinku kavereita mutta ei kunnolla,yritän puhu tämän ihmisen kanssa tai ollaan jo sovittu päivä koska puhutaan sit siitä no viikon päästä vasta. Olen yrittänyt pyytää anteeks mailin kautta mutta se sanoo vaan et ei suhun voi luottaa, ja voit yrittää saada luottamustas takasin jollain tavalla!? No yritystä on vielä! yritän kestää olla ilman kavereita.. = kiitti neuvosta viel Weera annoit mulle potkua siihen... jos saan kysyä: onko sulla ollu tälläsiä ongelmia?
auttakaa ja kertokaa mitä pitäis tehä..!??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783190
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313301752- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51310Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264