Heippahei,täällä yksi epätoivoinen laihduttaja!.
Olen saanut 2kg nyt tammikuun aikana pois,mutta nyt junnaa paikoillaan.Mitä mieltä olette liikunnasta yhdistettynä laihdutukseen painonvartioiden pisteiden kanssa?Aloitin liikkumaan aktiivisesti tammikuun alussa,mm.jumppaan pari kertaa viikossa 30min,kävelen päivittäin 2km.Nyt tuntuu kun mitään ei tapahtuisi painon suhteen!!!.Pitäiskö jättää liikunta ja keskittyä vaan pointseihin??
Liikunnasta.....
4
455
Vastaukset
- jaksoissa
Itse olen noudattanut jo pitkään samaa ravintoa ja liikuntaa ja painoa on lähtenyt pois 10 kiloa. Mutta se menee aina muutaman kilon jaksoissa. Eli muutama kilo tippuu parissa viikossa, sitten ei muutamaan viikkoon tapahdu yhtään mitään. On siis ihan normaalia että paino putoaa sykäyksissä vaikka mitään muutoksia ei tapahtuisikaan. Älä jätä liikuntaa pois!!! Pitää vain jaksaa motivoida itsensä vaikkei näkyisikään mitään tuloksia muutamaan viikkoon.
- rutistusta on :)
Juu, saman olen huomannut! :) Joskus oikein yllättyy, että on pari kiloa lähtenyt pitkän hiljaiselon jälkeen. Voi olla, että monella laihduttajalla meneekin juuri tästä syystä into laihdutukseen, kun ei tulekaan tuloksia tasaisesti. Varsinkin alun "nesteenpoiston" jälkeen paino jämähtää vähäksi aikaa tai näin kävi ainakin minulla...
Tärkeää onkin vain jatkaa sisulla eteenpäin, vaikka muita tuloksia ei heti näkyisi.
Tsemppiä vaan kaikille! :) - yritän laihduttaa
Jos aina liikkuu saman kaavan mukaan niin elimistö tottuu siihen vähitellen. Itse olen vaihtanut välillä eri liikunta muotoihin ja pidentänyt suoritusten kestoa. Minulla olis kanssa ekan viiden kilon jälkeen, että ei millään meinannut tulokset näkyä varsinkin vatsan seudulla. Nykyään huomaa, että käsivarret ja jalat on paljon kiinteämmät ja housujen koko on pienentynyt kahdella numerolla. Vieläkin olen yli satakiloinen, mutta juoksimpa vain tässä taannoin cooperin testissä 2500 metriä. Lääkärit oli ihmeissään, että jaksoin. :)
vaan jatka sitkeesti eteenpäin. Liikunta ja terveellinen ruokavalio ovat avainasemassa pysyvässä painonpudotuksessa. Tiedän kokemuksesta 5 kiloa on takanapäin ja homma jatkuu. Välillä tulee kausia, jolloin paino junnaa paikoillaan. Tuntuu siltä, että olis helppo luovuttaa ja antaa periksi, mutta kovalla tsempillä ja motivaatiolla siitä selviää. Puhun kokemuksesta. Jos joskus repsahdat esim. herkutteluun, älä masennu vaan ota itseäsi niskasta kiinni ja lähde pitkälle kävelylenkille. Ei painonpudotus saa olla orjallista kalorien laskemista ja pisteiden tarkkailua. Elämää tämä vain on ja elämästä pitää nauttia! Itse lähden puolisoni kanssa helmikuun alussa vuorokaudeksi kylpylään vähän rentoutumaan. Lapset vähän nurisee, mutta itselle pitää antaa välillä lomaa perheestä ja nauttia kahdenkeskisestä yhdessäolosta puolison kanssa. Ihan oikeesti! Itselläni on neljä lasta joten tiedän mitä on pyörittää kuuden hengen taloutta ja käydä samalla töissä ja yrittää olla vielä miehelleki mieliksi. Joten eiköhän me tästä urakasta hengissä selvitä. Tsemppiä sulle ja ollaan yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23945198Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325976SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32315654Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16410791Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369481Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!309383Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858468Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426814Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476