Liikunnasta.....

liekki3

Heippahei,täällä yksi epätoivoinen laihduttaja!.
Olen saanut 2kg nyt tammikuun aikana pois,mutta nyt junnaa paikoillaan.Mitä mieltä olette liikunnasta yhdistettynä laihdutukseen painonvartioiden pisteiden kanssa?Aloitin liikkumaan aktiivisesti tammikuun alussa,mm.jumppaan pari kertaa viikossa 30min,kävelen päivittäin 2km.Nyt tuntuu kun mitään ei tapahtuisi painon suhteen!!!.Pitäiskö jättää liikunta ja keskittyä vaan pointseihin??

4

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaksoissa

Itse olen noudattanut jo pitkään samaa ravintoa ja liikuntaa ja painoa on lähtenyt pois 10 kiloa. Mutta se menee aina muutaman kilon jaksoissa. Eli muutama kilo tippuu parissa viikossa, sitten ei muutamaan viikkoon tapahdu yhtään mitään. On siis ihan normaalia että paino putoaa sykäyksissä vaikka mitään muutoksia ei tapahtuisikaan. Älä jätä liikuntaa pois!!! Pitää vain jaksaa motivoida itsensä vaikkei näkyisikään mitään tuloksia muutamaan viikkoon.

• rutistusta on :)

Juu, saman olen huomannut! :) Joskus oikein yllättyy, että on pari kiloa lähtenyt pitkän hiljaiselon jälkeen. Voi olla, että monella laihduttajalla meneekin juuri tästä syystä into laihdutukseen, kun ei tulekaan tuloksia tasaisesti. Varsinkin alun "nesteenpoiston" jälkeen paino jämähtää vähäksi aikaa tai näin kävi ainakin minulla...

Tärkeää onkin vain jatkaa sisulla eteenpäin, vaikka muita tuloksia ei heti näkyisi.

Tsemppiä vaan kaikille! :)

• yritän laihduttaa

Jos aina liikkuu saman kaavan mukaan niin elimistö tottuu siihen vähitellen. Itse olen vaihtanut välillä eri liikunta muotoihin ja pidentänyt suoritusten kestoa. Minulla olis kanssa ekan viiden kilon jälkeen, että ei millään meinannut tulokset näkyä varsinkin vatsan seudulla. Nykyään huomaa, että käsivarret ja jalat on paljon kiinteämmät ja housujen koko on pienentynyt kahdella numerolla. Vieläkin olen yli satakiloinen, mutta juoksimpa vain tässä taannoin cooperin testissä 2500 metriä. Lääkärit oli ihmeissään, että jaksoin. :)

• vaan jatka sitkeesti eteenpäin. Liikunta ja terveellinen ruokavalio ovat avainasemassa pysyvässä painonpudotuksessa. Tiedän kokemuksesta 5 kiloa on takanapäin ja homma jatkuu. Välillä tulee kausia, jolloin paino junnaa paikoillaan. Tuntuu siltä, että olis helppo luovuttaa ja antaa periksi, mutta kovalla tsempillä ja motivaatiolla siitä selviää. Puhun kokemuksesta. Jos joskus repsahdat esim. herkutteluun, älä masennu vaan ota itseäsi niskasta kiinni ja lähde pitkälle kävelylenkille. Ei painonpudotus saa olla orjallista kalorien laskemista ja pisteiden tarkkailua. Elämää tämä vain on ja elämästä pitää nauttia! Itse lähden puolisoni kanssa helmikuun alussa vuorokaudeksi kylpylään vähän rentoutumaan. Lapset vähän nurisee, mutta itselle pitää antaa välillä lomaa perheestä ja nauttia kahdenkeskisestä yhdessäolosta puolison kanssa. Ihan oikeesti! Itselläni on neljä lasta joten tiedän mitä on pyörittää kuuden hengen taloutta ja käydä samalla töissä ja yrittää olla vielä miehelleki mieliksi. Joten eiköhän me tästä urakasta hengissä selvitä. Tsemppiä sulle ja ollaan yhteydessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      251
      4535
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      127
      2971
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1710
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1553
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1451
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1304
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1216
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1083
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1075
    Aihe