Eikö Halosen vaalitoimisto enää muuta keksi kuin väittää, että Niinistön kampanjatoimisto muka levittelisi väärennettyä tietoa Halosen "vappupuheista" ja olisi muka aloittanut likasankokampanjoinnin?
Törkeydessään täysin absurdi väite, niin kuin sekin, että huhun levittäjät olisivat kokoomuslaisia Niinistön kannattajia.
Sikäli kun olen saanut asiasta oikean kuvan, niin huhun levittäjiä ovat äärioikeistolaiset "karjala takaisin" huru-ukot, jotka ovat jo vuosikaudet harrastaneet vastaavaa hommaa Halosta vastaan, millä ei ole koskaan ollut mitään tekemistä kokoomuksen eikä kokoomuslaisuuden kanssa.
Tässä tilanteessa, kun on kaksi ehdokasta, on tietysti helppo syyttää sitä toista likasankohommista, vaikka se tiedetään täydellistäkin täydellisemmäksi valheeksi.
Jos demarit ovat tämän kokoomuksen ja Niinistön parjaamisen takana, niin on pakko sanoa, että helvetin heikosti ovat demareiden asiat, kun muulla keinolla ei saada ääniä lisää omalle ehdokkaalle.
Paha paniikki Paasipuistossa
31
1027
Vastaukset
- juu sitä se on.
"Täydellinen populistinen opportunisti, jolla ei ole pienintäkään kykyä arvioida poliittisia tilanteita."
- Jaba_43
Kiitän kauniista tunnustuksesta, joka osoitti, että haluamani viesti ymmärrettiin oikein.
- oisko valtsikkaa opiskelemaan
haluava ja tsalen komppaniassa nettinysvääjänä?
Mutta pelle se on.
Ettei olis näitä wwwnational heimolaisia?
- huhussa täytyy olla
Tarja Halonen on kuulemma jossain joskus maininnut, että Suomen tulisi liittyä onnelliseen neuvostokansojen perheeseen. - Hyvin tarjamaisesti sanottu.
- Jaba_43
Minulle riittää, että puhuja itse kiistää, joten perätön huhu se on.
- tottakai
Jaba_43 kirjoitti:
Minulle riittää, että puhuja itse kiistää, joten perätön huhu se on.
Olisihan se tyhmää myöntää.
- Jaba_43
tottakai kirjoitti:
Olisihan se tyhmää myöntää.
Minä uskon, jos joku kieltää mokansa, koska jos huhussa olisi perää, niin mediahan repisi sen levälleen alta sekunnin.
Miin kauan kuin mediassa ei ole suoraa sitaattia ja luotettavaa lähdemainintaa moisesta "vappupuheesta", sitä ei ole olemassa, jos puhuja itse sanoo niin.
Tämän verran pitää luottaa sen verran kokeneeseen poliitikkoon kuin Halonen on. - valheesta kiinni
Jaba_43 kirjoitti:
Minä uskon, jos joku kieltää mokansa, koska jos huhussa olisi perää, niin mediahan repisi sen levälleen alta sekunnin.
Miin kauan kuin mediassa ei ole suoraa sitaattia ja luotettavaa lähdemainintaa moisesta "vappupuheesta", sitä ei ole olemassa, jos puhuja itse sanoo niin.
Tämän verran pitää luottaa sen verran kokeneeseen poliitikkoon kuin Halonen on.ennenkin - en luota.
- nimimerkki-erkki
valheesta kiinni kirjoitti:
ennenkin - en luota.
kaikki jutut on "kuulemma" sitä ja tätä
Ei pidä niin paljoa uskoa kaikkia paskanjauhajia - surullista
nimimerkki-erkki kirjoitti:
kaikki jutut on "kuulemma" sitä ja tätä
Ei pidä niin paljoa uskoa kaikkia paskanjauhajiamutta totta.
Itse en ole havainnut Halosen taholta väitetyn, että loanheittäjät tulisivat Niinistön joukoista. Kyllä kaikki tietävät, että nämä ovat täyskahjoja äärioikeistolaisia tai muuten vaan hulluja. Tälläkin palstalla kerimäki edelleen jatkaa sontatalkoita, vaikka hän on kertonut olevansa Keskustan jäsen. Eli on tässä nyt vähän muitakin kuin niitä äärioikeistolaisia. Myös Oiva tarttui nopeasti tähän ja pani tukiviestinsä palstalle. Kokoomuslaisista poliitikoista Tuulikki Ukkola on levittänyt samaa viestiä luulleen sitä todeksi. Luulisi, että tämän tason poliitikko ensin tarkistaisi edes puoluetovereiltaan viestin todenperäisyyden. Tämä vaan kielii siitä, että herkkyys paskan heittämiseen on kyllä vähän maltillisemmissakin piireissä aika herkässä.
Minusta demareilla ei ole syytä moittia kokoomuslaisia asiasta. Niinistö ja Jaskari ovat selvästi ilmoittaneet irtisanotuvansa moisesta ja kehottaneet kohtelemaan vastapuolta kunnioittavasti. Demareilla ei ole siitäkään syystä syytä erityisesti moittia asiasta kokoomuslaisia, koska paskanheitto joka tapauksessa kääntyy kohteensa eli Halosen voitoksi. Näin kävi viime vaaleissa ja näin käy nyt, ellei likasangonkaatelijoita saada hillityksi. Luulisi siis, että Niinistön tukijoilla olisi suurempi tarve kuin Halosen tukijoilla panna idioottien suut suppuun.- Jaba_43
Eilen oli muutamia linkkejä niille sivuille, jossa aiheesta on jauhettu jo kuukausia ennen vaalikampanjoiden alkua.
Nyt näyttävät demarit ottaneen siitä aseen kokoomusta vastaan syytellessään Niinistön joukkoja loanheiton aloittamisesta, minkä me kumpikin tiedämme täysin perättömäksi. Jaba_43 kirjoitti:
Eilen oli muutamia linkkejä niille sivuille, jossa aiheesta on jauhettu jo kuukausia ennen vaalikampanjoiden alkua.
Nyt näyttävät demarit ottaneen siitä aseen kokoomusta vastaan syytellessään Niinistön joukkoja loanheiton aloittamisesta, minkä me kumpikin tiedämme täysin perättömäksi.Missä demarit ovat ottaneet loanheitosta aseen Niinistöä vastaan? Tätä en ole havainnut.
Lisäksi tiedustelisin sinulta, mitä mieltä olet siitä, että näkyvä kokoomuslainen poliitikko Tuulikki Ukkola levitti aktiivisesti tätä tietoa, mutta katui sitten, kun hänellekin levisi tieto jutun paikkansapitämättömyydestä. Eikö tällaisen kokoomuspoliitikon kuitenkin olisi syytä pariinkin otteeseen tarkistaa, onko tuollaisessa parjausviestissä mitään perää? Jo viestin sisällön olisi pitäisi sellaisenaan saada hälytyskellot soimaan, koska teksti oli sellaista, mitä siihenkään aikaan kuuli vain taistolaiskommunisteilta. Edes SKDL:n Aarne Saarinen tai Kepun Eino uusitalo eivät olisi menneet moista puhumaan.- skdl->skp
Mielipidepankki kirjoitti:
Missä demarit ovat ottaneet loanheitosta aseen Niinistöä vastaan? Tätä en ole havainnut.
Lisäksi tiedustelisin sinulta, mitä mieltä olet siitä, että näkyvä kokoomuslainen poliitikko Tuulikki Ukkola levitti aktiivisesti tätä tietoa, mutta katui sitten, kun hänellekin levisi tieto jutun paikkansapitämättömyydestä. Eikö tällaisen kokoomuspoliitikon kuitenkin olisi syytä pariinkin otteeseen tarkistaa, onko tuollaisessa parjausviestissä mitään perää? Jo viestin sisällön olisi pitäisi sellaisenaan saada hälytyskellot soimaan, koska teksti oli sellaista, mitä siihenkään aikaan kuuli vain taistolaiskommunisteilta. Edes SKDL:n Aarne Saarinen tai Kepun Eino uusitalo eivät olisi menneet moista puhumaan.Epähuomiossa laitoit Saariselle väärän puolueen.
skdl->skp kirjoitti:
Epähuomiossa laitoit Saariselle väärän puolueen.
Kiitos vaan korjauksesta, mutta kyllä Saarinen kuului myös SKDL:ään, joka oli organisatorinen kattojärjestö sosialisteilla. SKP oli tietysti merkkittävin puolue ja sen johdossa Saarinen oli. SKP puoleena olisi siis osa SKDL:ää. Alenius ja sittemmin Kivistö johtivat niihin aikoihin SKDL:ää.
- skdl.>skp
Mielipidepankki kirjoitti:
Kiitos vaan korjauksesta, mutta kyllä Saarinen kuului myös SKDL:ään, joka oli organisatorinen kattojärjestö sosialisteilla. SKP oli tietysti merkkittävin puolue ja sen johdossa Saarinen oli. SKP puoleena olisi siis osa SKDL:ää. Alenius ja sittemmin Kivistö johtivat niihin aikoihin SKDL:ää.
Uskon sinua mieluummin tässä asiassa kuin itseäni.
Vedän sanani takaisin.
- Kun on tunteet
Eletään hädän hetkiä!!! Niinistö taitaakin olla tyypillinen psykopaattiporvari!!! Tunteet kuuluvat elämään.
- on niin
että minäkin sain asiasta tekstiviestin espoolaiselta kansanedustajalta!!!
- Jaba_43
Todistaako tuo jotain itse kansanedustajasta?
- todistaa
Jaba_43 kirjoitti:
Todistaako tuo jotain itse kansanedustajasta?
mutta minun kohdallani vasta ensi vuonna!!!
- Jaba_43
todistaa kirjoitti:
mutta minun kohdallani vasta ensi vuonna!!!
Minäkään en koskaan äänestäisi sellaista kansanedustajaa, joka levittää perättömyyksiä, vaikken sen perusteella puoluetta vaihdakaan, ehdokasta sitä varmemmin.
Kokoomuksessakin on kymmenkunta helsinkiläistä poliitikkoa (ei kaikki kansanedustajia) joita en ikinä äänestäisi.
Onneksi ehdokkaissa on valinnan varaa ja riittävästi sekä fiuksuja että päteviä, ettei tarvitse turvautua paskaa puihuviin typeryksiin, joista kokoomuskaan ei valitettavasti eroon pääse.
- Kokkarit
On ne vaan niin hyviä loanheitossa noi kokkarit.Vuostolkulla on paskaa syydetty kepulien niskaan,nyt näyttää hettäminen siirtyneen sossujen suuntaan.Mitähän saulipojan kaapista löytynee.
- Jaba_43
Sinä äänestät Halosta, minä Niinistöä.
Okei, mutta lopeta paskanjauhanta.
- Älä opeta isääs
...Niinistö makas laskuhumalassa jonkun kokomuskinkun kanssa!!!
- Yrittäjä 2.
Kyllä se tekstari minullekkin tuli kokoomuslaiselta ja heidän piirissään sitä on levitetty. Tyhmyydestä ei voi sakottaa ja tuskimpa se on kovin ylhäältä suunniteltua, mutta paljon on kokoomuksesta näitä hölmöjä valitettavasti löytynyt.
- jaakko
hei aulis,koetas rauhoittua.Tuskin suuri liitto on sinut tähän hommaan palkannut,vai onko?
- Pystyisitkö siihen ?
Jos nyt lopettaisit vajaaksi kahdeksi viikoksi tuon typerän jänkhäyksen ja lapsellisen nimittelyn, tekisit Niinistölle todella suuren palveluksen.
Ensimmäistäkään uutta kannattajaa et vainoharhaisilla jutuillasi Saulille saa mutta moni kahden vaiheilla oleva tekee ratkaisunsa Halosen hyväksi.
En menisi laillasi "huru-ukoiksi" Karjala-aktivisteja nimittämään.
Sen vain tiedän, että heidän joukostaan löytyy monen puolueen väkeä - myös varsin näkyviä kokoomuslaisia.
Mielestäni heilläkin on demokraattisessa maassa mielipiteen vapaus.
Joten Jaba - hillitse paniikkiasi ja rauhoitu -
vain vajaasta kahdesta viikosta on kysymys.- hyperventilaatio
ja se on vetäny liikaa kolajuomia ja kahvia.
Jonkun pitäis vetää siltä töpseli seinästä,
sehän sotkee koko paletin! - Jaba saa
täällä olla aivan rauhassa, on hän niin paljon kirjoitellut pas--a. Minullekin oli alkukeväästä aivan selvää että jos Vanhanen ei pääse toiselle kierrokselle äänestän ilman muuta Niinistöä. Näillä sivuilla vieraillessani olen tullut johtopäätökseen että en missään nimessä äänestä Niinistöä! Enkä varmaankaan ole ainoa joka ajattelee näin?
- Emeritus
...mutta ainakin minulle eräs kokoomusvaikuttaja ylpeänä esitteli omaan kännykkäänsä tullutta "vappupuheviestiä" paikallisessa kauppakeskuksessa.
- MM3
Demarit ovat kautta aikojen käyttäneet hyväkseen tietämättömiä ja aikaansa seuraamattomia ihmisiä manipuloimalla heitä. On väitetty milloin mitäkin porvaripuolen tekemäksi. Tuo parjaaminen ei kuulu todellakaan kokoomuksen tapoihin, koska heillä on vähän toisenlaiset "aseet" asiansa esille tuomiseksi. Siihen kuuluu rehellisyys, tiedollinen osaaminen ja hyvät tavat.
Ei tarvitse heittää lokaa, jos on oikealla asialla. Suomalaisissa ei ole enää suurin osa "tuulipukukansaa" ja "uuno turhapuroja" ja Tarja Halonen saa kaikin mokomin pitää heidät.
Jos me toinen puoli kansasta haluamme Sauli Niinistön presidentiksemme sallittakoon se meille. Paras voittakoon mutta ei lokaa heittämällä vaan annettakoon heille mahdollisuus näyttää osaamisensa ja edustavuutensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131444Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531374- 1061108
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76736
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 52572
- 107562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515