vihan aate.

herra yksilön vapaus

enpä olisi koskaan tätä uskonut; ainahan me tämän palstan "oikeistolaiset" olemme moralisoineet ja ääneen kuuluttaneet kommunistien rikoksia ja heidän moraalittomuuttaan historian saatossa. mutta aina ne meidän tuomitsemisemme on lähinnä osunut menneiden ja jo maatuneiden ulkomaalaisten kommunistien niskaan. en minä koskaan ole tosissani pitänyt tämän päivän suomalaisia kommunisteja vastuullisena stalinin & kommunistikumppanien tekemisistä. tähän päivään asti... eilen minä kysyin miksi kommunistit tuomitsevat vain amerikan hirmutyöt? miksi toisten hirmutöitä ei tuomita? lukekaa tämän humaanin ihmisryhmän, jotka kutsuvat itseään kommunisteiksi, vastauksia.

kuinka ihmiset voivat olla tuollaisia? minua te haukutte... Kalle saa räkää silmilleen päivittäin... Liberaali on paha...

Kallesta puheenollen; hänestä on hyvä aloittaa. toveri Wäinä on ottanut erityisesti Kallen silmätikukseen ja jaksaa huomautella kuinka Kalle on paska mutta katsokaapa ja oikein ajatuksella lukekaa toveri wäinän arvomaailmasta;

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000013361467

hän puhuu tsetsenian verisestä historiasta. mielenkiintoinen teksti mutta ei osoita sanallakaan, että tsetseenien kansanmurhassa olisi jotain väärää tai tuomittavaa. ainoan tuomittavan asian tuolla levottomalla seudulla hän löytää USA:sta;

"Ymmärsin kyllä kysymyksesi,miksi osoittaa mieltä Irakin mutta ei Tsetsenian takia.Vastasit itse,USA:n takia.
USA on Ingusiassa,Ossetiassa ja Georgiassa.Uskotko tosissasi,ettei heillä ole mitään tekemistä Tsetsenian kanssa?"
wäinä

siis USA on epäsuorasti syypää tsetsenian kansanmurhaan ja täten toveri wäinä ei katsonut aiheelliseksi tuntea tämän suurempaa myötätuntoa tsetseeneille. herää vain miete, että kuinka ihminen, joka vihaa USA:ta noinkin paljon kuin toveri wäinä, eroaa esim. natseista, jotka vihasivat juutalaisia. osaako joku perustella kuinka toveri wäinä pyhässä vihassaan on natseja parempi?

aapo toivanen on usein puhunut uudesta SKP:stä ja uudesta kommunismista. silti joku oli kysynyt häneltä miksi aapo vihaa israelia ja USA:ta? aapo vastasi;

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000151&posting=22000000012391944

"vihan kohteita ei voi valita. ne tulevat sydämmestä."
aapo toivanen

niinpä niin aapo; luuletko pyhässä israel ja USA-vihassasi olevasi jotenkin natseja parempi? entä te lukijat? haluatteko antaa aapon muodostaa haluamansa kaltainen yhteiskunta? haluaisitteko elää aapon yhteiskunnassa ja jakaa hänen arvomaailmansa?

onhan täällä muitakin vihan sokaisemia tovereita. yksi suuri esimerkki on toveri darkfear. en enää edes viitsi kaivaa esiin hänen kirjoituksiaan ja vihansa näyttöjä. jokainen teistä tietää, että toveri darkfearin kantava voima on viha. viha oikeistolaisia ja amerikkaa kohtaan. myötätunnon osoituksia en häneltä liiemmin ole huomannut. mikä tekee darkfearin arvomaailmasta hyväksyttävän? miten hänen vihansa eroaa natsien vihasta muutoin kuin vihan kohteiden osalta?

silti täydellisin vihan osoitus ja kaiken inhimmillisen myötätunnon puutteen näytti toteen toveri vom;

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000013366841

ajatteletko todella näin vom? siis murhat ovat hyväksyttäviä silloin kun murhaajana on isäntä?
tuolla logiikallasi teit jotain mihin minun "oikeistokykyni" ei ikinä riittäisi; kusit häikäilemättömästi suomalaisten menehtyneiden punavankien haudalle. sinun omien puheidesi mukaan valkoisen suomen punaisiin suomalaisiin osoittama terrori oli hyväksyttävää, koska punaiset taistelivat suomen laillista yhteiskuntajärjestystä vastaan ja halusivat liittää suomen neuvostoperheeseen vaikka suomi oli suomi. punaisten murhat olivat hyväksyttäviä koska suomi EI OLLUT osa venäjää.

onnittelu vom; onnistuit häpäisemään hennalan, tammisaaren, suomenlinnan... kaikkien menehtyneiden punaisten muiston. sinua on täällä kutsuttu stalinistiksi. minusta se on aivan liian laimea ilmaisu sinun arvomaailmallesi.

lopuksi voisin todeta, että kommunismi tuskin koskaan tulee toimimaan. se saattaa olla itsessään humaani aate mutta sen kannattajat ovat aina olleet niin vihan kyllästämiä, että vain veri ja vaino on ollut sen aatteen lopputulos.

meidän sivistyneiden ihmisten on tänä päivänä pidettävä huoli, että kommunismi jää enää sen kannattajiensa vihan varaan. padotkoon vihansa sisälleen mutta älköön määrätkö muiden ihmisten elämästä. meillä on suorastaan velvollisuus huolehtia, etteivät nämä vihan täyttämät yksilöt vuodata enää kenenkään verta.

9

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulle,"sivistynyt ihminen", että Irak´in ja Tsetsenian tilanne EIVÄT ole verrattavissa keske-
      nään lähtökohdiltaan niin ERILAISINA!! Mitä taas
      punavankien haudallekusemiseen tulee, niin pyydän
      Sinua JÄLLEEN tutustumaan vielä kerran sisällis-
      sotaa edeltävään aikaan! Lue vaikkapa Jääkäriliik-
      keen historia AIVAN alusta lähtien (v.1914!) mo-
      tiiviinein päivineen!! Kun olet suorittanut tuon
      kotitehtävän, niin vertaile sitten Suomen 1918-ta-
      pahtumia ja Tsetsenian tilannetta toisiinsa!!
      vom

• herra yksilön vapaus

" Irak´in ja Tsetsenian tilanne EIVÄT ole verrattavissa keske-
        nään lähtökohdiltaan niin ERILAISINA!!"
        vom

minä olen aina luullut, että kommunismi on tuollainen maailmanlaajuinen liike. että kaikki ihmiset olisivat tasa-arvoisia keskenään. olin ilmeisesti väärässä. kommunistiselle maailmankuvalle irakin uhrit ovat marttyyrejä. tsetsenian uhrit venäjän sisäinen asia.

voipi olla, että sinä kommunistina olet suuri humanisti ja maailmanparantaja ja olet lukenut hienoja kirjoja, joissa kerrotaan kommunistisia totuuksia ja kapitalismin vääryyksiä ja minä olen sinun mielestäsi vain porvarinpoika akuankkoineen mutta minulla on silti jotain mitä sinulle ei koskaan tule siunaantumaan; käsitys siitä mikä on oikein ja mikä väärin.

mutta toisaalta kommunistinen totuushan määrittelee oikean ja väärän kommunistisen totuuden näkökulmasta.

• herra yksilön vapaus kirjoitti:

" Irak´in ja Tsetsenian tilanne EIVÄT ole verrattavissa keske-
        nään lähtökohdiltaan niin ERILAISINA!!"
        vom

minä olen aina luullut, että kommunismi on tuollainen maailmanlaajuinen liike. että kaikki ihmiset olisivat tasa-arvoisia keskenään. olin ilmeisesti väärässä. kommunistiselle maailmankuvalle irakin uhrit ovat marttyyrejä. tsetsenian uhrit venäjän sisäinen asia.

voipi olla, että sinä kommunistina olet suuri humanisti ja maailmanparantaja ja olet lukenut hienoja kirjoja, joissa kerrotaan kommunistisia totuuksia ja kapitalismin vääryyksiä ja minä olen sinun mielestäsi vain porvarinpoika akuankkoineen mutta minulla on silti jotain mitä sinulle ei koskaan tule siunaantumaan; käsitys siitä mikä on oikein ja mikä väärin.

mutta toisaalta kommunistinen totuushan määrittelee oikean ja väärän kommunistisen totuuden näkökulmasta.

OIKEUDEN ja TOTUUDEN HALTIJA olet noin kiihdyksis-
        sä?? SINUNHAN on TAIVASTEN valtakunta, vai kuinka?
        vom

• herra yksilön vapaus
        vom kirjoitti:

OIKEUDEN ja TOTUUDEN HALTIJA olet noin kiihdyksis-
        sä?? SINUNHAN on TAIVASTEN valtakunta, vai kuinka?
        vom

on huonot päivämme.

kai sinullakin?

• Wäinä

Iltasanomien Filosofiaa.Mielestäni Hakalan lainauksien kautta tuli esiin se,ettei Tsetsenia ole yksittäinen tapahtuma vaan jatkumo.Sen on aiheuttanut ja aiheuttaa edelleen isovenäläinen,Romanoveista alkanut nationalismi.Sitä jatkavat nyt Venäjän uudet vallanpitäjät suurvallan raunioilla.
      Historian taustan kommunistien osalta pyrin tuomaan esiin Lenin-sitaateilla.,oman kantani lopun jutun lopussa.Sanoin mielestäni riittävän selvästi,ettemme kumpikaan ole vastuussa tapahtumista Tsetseniassa.

Ainoa asia johon kirjoituksessani oikeastaan puutuit,oli omasta jutustasi.Se minkä lainasit tähän.Siitä ei käy ilmi minun mielipiteeni vaan sinun,siis kysyit ja vastasit itse.Totesin sen,en ottanut kantaa.
      Toisen päällä ei pitäisi ajatella! Pitäisi ajatella omalla.Tuo USA-viha,heitto,on minun tapauksessani ainakin kovin pieleen arvioitu.Eivät kaikki ole kaltaisiasi tunneihmisiä ja aivojensa feminiinin osan ohjaamia.Mikä asia sinänsä ei ole paha vaan päinvastoin hyvä.Törmäykset tulevatkin usein rationaalisemmin,miehisemmin ajattelevien kanssa.Ajatuskulkumme käy eri latuja,niin kuin nyt tuosta lainauksen lainauksen tulkinnasta käy ilmi.

Pyrin jatkossa suurempaan tarkkuuteen vastatessani sinulle.

• herra yksilön vapaus

kommunistin ääneen myöntää, että murhatöitä tekevät muutkin kuin amerikkalaiset?

siitä vain on kyse.

sääli muuten kun en ole käynyt mitään psykologikouluja. tuli mieleen tuosta minun "feminiinipuolestani". minä olen nyt "tunneihminen", liberaalia muistaakseni kutsuit joskus "tyttöystäväksesi" kun hänen mielipiteensä ei miellyttänyt sinua. toivottavasti palstalle erehtyy joskus joku ammatti-ihminen, joka kertoo mitä ajat alitajuisesti takaa. minulla ei riitä tähän analysointiin muuta mielipidettä kuin, että yrität lyödä vyön alle. ja kun en psykologiselta kannalta pysty antamaan vastaiskua, toteanpahan vain, että jos joskus elävässä elämässä vaikka baaritiskillä tulet kertomaan analyyseistäsi, konttaat kotiosi ja kuset verta aamulla. tämä ihan ilman mitään vittuiluja ja taka-ajatuksia. sitä on vaan tietyt rajat miten käyttäydytään.

• Wäinä
        herra yksilön vapaus kirjoitti:

kommunistin ääneen myöntää, että murhatöitä tekevät muutkin kuin amerikkalaiset?

siitä vain on kyse.

sääli muuten kun en ole käynyt mitään psykologikouluja. tuli mieleen tuosta minun "feminiinipuolestani". minä olen nyt "tunneihminen", liberaalia muistaakseni kutsuit joskus "tyttöystäväksesi" kun hänen mielipiteensä ei miellyttänyt sinua. toivottavasti palstalle erehtyy joskus joku ammatti-ihminen, joka kertoo mitä ajat alitajuisesti takaa. minulla ei riitä tähän analysointiin muuta mielipidettä kuin, että yrität lyödä vyön alle. ja kun en psykologiselta kannalta pysty antamaan vastaiskua, toteanpahan vain, että jos joskus elävässä elämässä vaikka baaritiskillä tulet kertomaan analyyseistäsi, konttaat kotiosi ja kuset verta aamulla. tämä ihan ilman mitään vittuiluja ja taka-ajatuksia. sitä on vaan tietyt rajat miten käyttäydytään.

Eihän tässä uskalla kohta sanoa mitään,jos kaikesta nokkiinnut.
        Kaikissa ihmisissä on kaksi puolta,periytynee kai sieltä historian aamuhämärästä,jossa äijä metsästi ja akka hoiteli mukuloita luolalla.Ihmisen aivopuoliskojen välillä on aivokurkiainen,sen rakenne kuulemma vaikuttaa kovin ihmisen toimintaan.
        Yleistäen,miehet toimivat rationaalisemmin,naiset ovat tarkempia,havainnoissaan paremmin vivahteita ja nyansseja tajuavia.
        Noita puolia joku nyt on alkanut nimittämään feminiinisiksi ja maskuliinisiksi ominaisuuksiksi eikä sillä ole mitään tekemistä naiseuden tai miehuuden kanssa.Päättelen sinun ajatelleen niin ja loukkaantuneen siitä.Päätelmä oli väärä.

Mitä Liberaaliin tulee,niin hänhän on tyttömäinen.

Tuota baarikeikkaa harrastaneena voin kertoa,flunssa-aikaan on hankala elää poikkinaisen nenän kanssa.Minun tapauksessani siihen tarvittiin kolme alle kolmikymppistä.En ole niin tarkkaa laskua pitänyt mutta olettaisin olevani noin neljä nokkaa plussan puolella.
        Tuossa inan päälle nelikymmppisenä huomasin olevani jo hidas,lopetin sen lajin voimistelun.

Kerroimpahan tuon ihan muuten vaan ja sanoakseni,että sitä ovat koettaneet miehetkin.

• herra yksilön vapaus
        Wäinä kirjoitti:

Eihän tässä uskalla kohta sanoa mitään,jos kaikesta nokkiinnut.
        Kaikissa ihmisissä on kaksi puolta,periytynee kai sieltä historian aamuhämärästä,jossa äijä metsästi ja akka hoiteli mukuloita luolalla.Ihmisen aivopuoliskojen välillä on aivokurkiainen,sen rakenne kuulemma vaikuttaa kovin ihmisen toimintaan.
        Yleistäen,miehet toimivat rationaalisemmin,naiset ovat tarkempia,havainnoissaan paremmin vivahteita ja nyansseja tajuavia.
        Noita puolia joku nyt on alkanut nimittämään feminiinisiksi ja maskuliinisiksi ominaisuuksiksi eikä sillä ole mitään tekemistä naiseuden tai miehuuden kanssa.Päättelen sinun ajatelleen niin ja loukkaantuneen siitä.Päätelmä oli väärä.

Mitä Liberaaliin tulee,niin hänhän on tyttömäinen.

Tuota baarikeikkaa harrastaneena voin kertoa,flunssa-aikaan on hankala elää poikkinaisen nenän kanssa.Minun tapauksessani siihen tarvittiin kolme alle kolmikymppistä.En ole niin tarkkaa laskua pitänyt mutta olettaisin olevani noin neljä nokkaa plussan puolella.
        Tuossa inan päälle nelikymmppisenä huomasin olevani jo hidas,lopetin sen lajin voimistelun.

Kerroimpahan tuon ihan muuten vaan ja sanoakseni,että sitä ovat koettaneet miehetkin.

lukaisin tuon aikaisemman vähän pikaisesti ja otin sen vähän niinkuin vittuiluna. paha tapa. osoittaa varmaan jotain "heikkoa itsetuntoa" tahi samansuuntaista. eikö vaan?

mutta kommunisti, joka pistää miehiä baarissa nurin, on oikeutettu mielipiteisiinsä.

yritän vähän parantaa tapojani ja lukea ajatuksella kirjoituksesi. tai ainakin, etten ihan heti vastaa niihin jos tuntuu etten nyt tiedä oikein mitä sanoa. yritetään olla ottamatta nokkiin.

• Ensinnäkin minun vihani eroaa täydellisesti siitä vihasta, miten uusnatsit suhtautuvat vihaamiaan asioita kohtaan. Kommunistit eivät vihaa ihmisiä ihonvärin, uskonnon tai kansalaisuuden perusteella kuten oikeistolaisrasisteilla on aina tapana.

Vaikka suhtaudunkin kielteisesti Yhdysvaltoja kohtaan, niin en todellakaan vihaa sen kansalaisia koska en ole rasisti.

Minulla ei varsinaisesti ole mitään USA:n valtiota vastaan, mutta vihaan sen epäoikeudenmukaista ja vääryyteen perustuvaa sortohallitusta joka polkee maailman ihmisoikeuksia täysin oman mielensä mukaan. Tarkoituksenaan vaan omien taloudellisten etujensa ajaminen, joka tapahtuu sotien avulla, sekä ihmisoikeuksia rikkomalla ja toisia kansakuntia sortamalla.

Yhdysvallat on aina ollut olevinaan se "demokratian ja vapauden mallivaltio". Mutta miten sellainen valtio voi olla joku demokratian ja vapauden ihannevaltio jossa kaikilla kansalaisilla ei ole samanlaisia ihmis ja kansalaisoikeuksia kun toisilla ihmisillä?

Varsinkin kylmän sodan vuosina jenkit kritisoivat jatkuvasti Kuubaa siitä kuinka he teloittivat Batistan hallituksen rikollisia, jotka olivat vastuussa törkeistä ihmisoikeusrikkomuksista. Samaan aikaan siellä "demokratian ihannevaltion" eteläisissä osavaltioissa lahdattiin tummaihoisia kansalaisia oikein poliisin ja maan oikeuslaitoksen toimesta.

Lisäksi kaikki rasismin vastustajat ja ihmisoikeusaktivistit olivat jenkeissä jatkuvan vainon kohteena, poliisi ja maan hallitus ei tietenkään välittänyt puuttua tähän ongelmaan koska he suosivat itsekin tätä rotusortojärjestelmää. Terrorijärjestö Ku Klux Klan sai kyllä vainota tummaihoisia kansalaisia ja rasismin vastustajia mielensä mukaan, sen järjestöön ei poliisi välittänyt koskaan tosissaan puuttua.

Yhdysvallat suhtautui myös vihamielisesti Neuvostoliittoa ja kommunismia kohtaan, tietenkin sen takia koska Neuvostoliitolla oli myös omat liittolaiset joita se tuki aseellisesti/taloudellisesti.

Samaan aikaan jenkit kyllä aiheuttivat itse monia verisiä sotia ja vallankaappauksia ympäri maailmaa ja nostivat monissa maissa valtaan oikeistolaisdiktaattoreita, joiden valtakaudella vainottiin ja tapettiin syyttömiä ihmisiä. Paras esimerkki tästä on Chile jossa Pinochetin valtakaudella teloitettiin vähintäänkin tuhansia viattomia ihmisiä, tähän tapahtumaan jenkit ovat itse täysin syyllisiä.

Jenkeissä se "demokratia" perustuu salaliittoihin jotka ovat CIA:n ja maan oikeistolaisten suunnittelemia. Vai miksi John F. Kennedyn murhan tapahtumat ovat niin tarkasti salattuja asioita, joiden yksityiskohtia ei ole paljastettu maan kansalaisille?

Samanlaisia ovat myös suomen oikeistolaiset, jotka luulevat olevansa jotenkin etuoikeutettuja saamaan selville kaiken haluamansa.

Oikeistolaiset ovat kyllä aina vaatimassa näitä STASI-listoja julkaistavaksi, mutta sitten he vaikenevat heti saman tien kun otetaan puheenaiheeksi suomen armeijan sotarikokset toisen maailmansodan aikana.

Lisäksi oikeistolaiset vaativat julkaistavaksi myös näiden vasemmistolaisten poliitikkojen nimiä, joiden epäiltiin työskentelevän itänaapurin ja KGB:n avuksi. Samalla voisimme antaa myös julkisuuteen niiden henkilöiden nimet jotka olivat sota-aikana vastuussa näistä juutalaisluovutuksista ja yhteistyöstä pahimman kansanmurhaajavaltion eli natsi-Saksan kanssa. Mielestäni kansalaisilla on täysi oikeus tietää ketkä oikein olivat nämä Hitlerin ja Gestapon kätyrit, jotka ovat vastuussa vähintäänkin tuhansien viattomien ihmisten kuolemasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      34
      3474
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      2808
    3. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2615
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      73
      2577
    5. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      124
      2435
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1418
    7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      393
      1120
    8. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1018
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      50
      1003
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      850
    Aihe