Taklaukset?

Turhautunut69

Mitä mahtaa se Salibandyn sääntökirja sanoa taklauksista? nyt tarkoitan aivan olkapää/olkapää vasten taklauksia enkä mitään selkään ajoja. Mua vituttaa ainakin jos js kun juoksen kulmaan hakee palloa ja vastustaja tulee vieressä ja sit kun taklaan sitä siinä pallon kohdalla kädet alhaalla olkapää olkapäätä vasten ja jos se sattuu kaatumaan niin aina siitä vihelletään vapari... pitääkö aina kaatua että sen vaparin saa. Välillä kaveri ei kaadukkaan niin vapareita vihelletään. Jos vastapuolen pelaaja on paljon pienempi niin eihän se siihen saa vaikuttaa koska käsittääkseni lajiin kuitenkin kuuluu fyysinen peli eli pitääkö tämäkin lopettaa? vaikka sarjataso on 4 divari.

4

1850

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moppinajd

Se vähän riippuu tilanteen vaarallisuudesta. Jos kaatuu laidan lähellä, silloin lähes aina vihelletään. Tottakai salibandyyn kuuluu fyysinen kontakti ja ei se kyllä saa olla koosta kiinni että miten vihelletään, eikä se kyllä olekaan. Itse olen tällainen pikkumies, mutta vastaan taklaukseen aina taklauksella. Mutta tuomarit kyllä mielestäni viheltävät monet taklaukset. Se riippuu myös tuomarista. Olkapäällä olkapäätä vastaan pelaaminen on sääntökirjan mukaan sallittua.

• Neiti Salibandy

ÄLÄ NAURATA!

• Säbä fyysiseksi

Siis säbässä saa taklata ja pitää taklata..kuka tykkää pelaa jotain neitipeliä..siis naisetkin osaa pelaa kovaa...ja se koko juttu...jos oot iso ni kärsit aivan älyttömästi nimimerkillä kokemusta on!!

• EI KUULU TAKLAUS

meijän joukkuelainen taklattiin sillei et kylki luita murtu TAKLAUS EI KUULU SALIBANDYYN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2542
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1832
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1230
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      108
      1042
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      72
      1018
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      976
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      905
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      874
    9. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      101
      852
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      34
      781
    Aihe