lävistyksen korvaan tuohon pieneen "ulokkeeseen";D jos tiedätte mitä tarkoitan..ei korvanlehteen! paljonko semmonen maksaa? ja mikä sen virallinen nimi on?? :) sattuiko laittaminen?? Kiitos jo etukäteen!
haluaisin ottaa..
tyttönen*
3
475
Vastaukset
- tragus
tragus.
...Hinta oli jotain 30-40 euroa, en enää tarkemmin muista. Itselläni ei sattunut, hiukan vain rusahti =) Joillakin taas on alkanut silmissä sumenemaan, mutta sekin varmaan johtunut enemmän jännityksestä kuin kivusta. Tuo kipu kun on niin yksilöllinen käsite, että on aika vaikea yleisesti sanoa mikä sattuu ja mikä ei =)
- Lintetsa
Ei se sattunut lainkaan, eikä sen jälkeen muutakaan kipua, hieman oli punainen, muttei kummempaa :)
Mutta tosiaan kyllä se on ihan yksilöllistä, suhtautuminen auttaa asiaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku635032Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362289Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti632190- 2222163
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181383Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191324- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47953- 66897
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12879