Minä olen vailla ohuita pitsiliivejä, kokoa A 75. Mutta kaikissa pienimpien kokojen liiveissä on joko muotoon prässätty kuppi, tai toppaukset. Lähes poikkeuksetta molemmat. En kaipaa tönkköyttä enkä epämukavuutta .Kaappini pursuaa jo alusvaatteita. Erittäin vaikea löytää... Apuja?
Ei toppauksia...
7
2024
Vastaukset
- Jaana S
Mä taas tykkään toppauksista, mutta en silti löydä mieluisia liiveja kovin helpolla!
Tänään just Seppälässä katselin vaikka mitä ale-ihanuuksia, joissa ei vaan ollut kuin ohut kangas kuppina.:( Onhan noita toppaamattomia joka liikkeessä vaikka kuinka paljon... - stella
Tämä ei ole mikään varsinainen vastaus kysymykseesi, mutta haluan sanoa myös, että pidän enemmän topattomista rintsikoista. Itselläni pienet rinnat, ja tuntuu ihan oudolta, kun pidän topattuja liivejä päälläni.. ei niinkään huijaukselta :D mutta pienemmissä ei ole vaivaa kun eivät ole tiellä!
Aijoo, eikun nyt voinkin vastata tuohon kysymykseen. Ostin juuri muutama päivä sitten jumbon lindexiltä sellaiset pitsiliivit, joissa ei ollut mitään ns. 'kovia osia', vaan pelkkää pitsinomaista pehmeää kangasta. Tuntui kuin ei olisi ollut laiskaan niitä päällä! Pehmeän tuntuiset ja kaikkea :) suosittelen. Ja ei ollut hintaa kuin muutama euro, kun oli niistä -70%.
Ja siellä oli juuri näitä pieniä kokoja jäljellä vaikka kuinka! - d-kuppi.
tallinnassa tehdään edullisesti silikonileikkauksia.
- E70
No niinpä, sinne siis! xD
- navetta
E70 kirjoitti:
No niinpä, sinne siis! xD
pallaa vai mikä ne lehmät on sinne lennättämässä?
- kamu
oko pakko käyttää liivejä joss on pikku tissit? käytä toppia
- ---------------
KappAhlissa näin viimeksi tuollaisia pelkkää ohutta kangasta olevia liivejä, ja Lindexiltä luulisi myös löytyvän. Samoin tavarataloissa (sokos, stockmann jne.) on yleensä malleja joka lähtöön, esim. viimeksi kun etsin rintsikoita sokokselta, niin kiroilin juuri sitä, että mallit ovat niin ohuita, eikä toppauksia löydy mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665665Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti953028- 2772656
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362469Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä232389Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2611780Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai601378Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131243- 881185
- 901166