..eli olen tehnyt joitain levyhankintoja, mutta musiikiin "tyyli" on ollut hiukan vanhanaikaista. Menevää ja tanssittavaa haluaisin. Tänään ostin 3 cdn boksin "The essential guide to SALSA", mutta musa jotenki "vanhanaikaista". Eli jos tiedätte levyjä tai esiintyjiä joilla hiukan modernimpi tatsi musaan, kertokaa, PLIIS! Käyn latinotansseissa, ja siellä soi tosi kivaa musaa. Uus Santanan levy on mahtava!
ChaCha, samba, salsa, merenque..
3
1503
Vastaukset
- basher
ilomielin puertoricolaisen Truco & Zaperoko -yhtyeen levyä Fusion Caribena. Se on modernia, menevää salsaa ja sopii siten myöskin tanssintahdittajaksi.
- ninanina
..tosiaan merengue-musaa; sitä voi ostaa esim. Digeliukselta Helsingistä, jos et muualta löydä tai netin kautta.
Myös bachata-musiikkia tai vaikkapa reggaetonia.
Vaikkapa Stokkaltakin saa joitakin, mm. Orishan levyjä. - salsaa
...löytyy Helsingistä Eroselta, www.dubjazzsalsa.com
Löytyy myös merengueä, reggatonia, latin hiphoppia,
brasilialaista musaa. Mitään ei tarvitse ostaa kuuntelematta - et ole muiden ihmisten mielipiteiden
armoilla, kun valitset levyjäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818