En ymmärrä hiihtoliittoa että se ei sano suoraan että hemohessu kärynneellä on riski jos se lähetetään Olympia kisoihin.
Isomettähän ei ole katunut tekoa mikä merkitsee dopingin hyväksymisen.
Annettaisiin nuorille mahdollisuus eikä näitä doping raakkeja koneja enää lähetetä.
Kirvesniemen doping valmennus on kaikkien hiihtoa kilpailevien tiedossa ja isomettä on ollut hänen valmennuksessa kuten Harrin vaimo jonka mitallit edelleen on epäiyn alla doping käytön suhteen.
doping ja hiihto
isomettä
2
871
Vastaukset 2
- mitään
Kaisa Varis on kärähtänyt kahdesti.
- Hiihtäjä23
Eikös Sami Revon isäpappa Sulo Repo kuitenkin valmentanut Marja-Liisa Kirvesniemeä ? jos Kirvesniemen doping valmennus on sitä, kysymys kuuluukin: Miksei Sami Repo ikinä kärähtänyt?
Jokainen hiihtäjä vastaa itse omasta harjoittelustaan. Ei siis valmentaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851273
- 1021023
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7586Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520