Tietääkö kukaan Stadissa/Espoossa porukkaa,jossa pelattaisiin lepposaa lentistä.Ei siis hakata kovaa iskulyöntejä yms,vaan pelataan ihan peruspeliä.Itse käyn Torstai-iltaisin töölön kisahallilla,mutta väkeä on kovin vähän. haluttais lisää jengiä,muuten.
Haluaisin vaan pelata useammin,kuin kerran viikossa.
Ps Peli to-iltana klo 20.30-22,jos jotakuta kiinnostaa,pelataan lepposalla tatsilla.kenttä 1 ja pelin järjestää Helsingin Latu
lentistä Espoossa/Hesassa
2
338
Vastaukset
- laika
Minua myös kiinnostaisi lentiksen peluu ihan leppoisalla hauskalla meiningillä. Espoossa en ole kuullut missä olisi mahdollista pelailla jos ei ihan seuraan liity. Töölössä voisin ehkä torstaisin käydäkin jos siellä jonkinlaista peliä on? voiko sinne ihan tulla pelaamaan vaikka kokeilumielessä? millainen porukka ja pärjääkö ihan perusperustaidoilla (jos niilläkään)?
- Pelailijatar
Juu kaikki halukkaat ja nimenomaan lepposaa peliä.Paikalla ei ole mitään himopelaajia,jotka lyö alokkaan tainnoksiin verkkopiikeillään.
Et sinne vaan,kyllä sitä kerran viikos voi senverta myöhempään valvoa!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694919KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923850- 1903647
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783299Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241971
- 1871857
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981406