Käytöksen kultainen kirja

antaa

vastauksen lähes jokaiseen ongelmaan, mitä pitäisi tehdä. Ostakaa se kirja. Se kuuluu jokaisen ihmisen kirjahyllyyn ja tämä ei ole mikään kirjamainos. Niitä on eri kustantajilla ja eri henkilön kirjoittamina.

Sen jos opettelee ulkoa, niin naisista ei tule olemaan pula, jos muuten on suht normaali ( siis ei susiruma, huipputyhmä tai vammainen).

Jos haluaa menestyä naisten kanssa, niin asiaan pitää panostaa, samoin kuin naiset panostavat laittautuessaan ja miettiessään vaatteitaan, miesten pitäisi miettiä käyttäytymistään, ulkonäköään ja pukeutumistaan. Naiset ovat luontaisesti kiinnostuneempia hyvistä tavoista. On myös joitain herrasmiehiä, jotka osaavat tavat.

14

3983

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen ostanut

omani jo vuosia sitten. On hyvä. Terkkuja vaan Lassilan Sirkalle! :)

• Ihmetyskummitus

..on paljonkin ihan tärkeää perustietoa mm. ruokailu-/juhla -jne. etiketistä.Käytösoppaita ei musta aina tartte tulkita ns. kirjaimellisesti, mutta hyödyllistä tietoa niissä usein on ihan jokaiselle.

Noi käyttäytymisjutskat on kyllä sellaisia, että ensisijaisesti/lähinnä vanhempien pitäis jo osata opettaa niitä lapsilleen, ettei sitten aikuisten miesten/naisten tarvis opetella kaikkea a:sta ö:hön kirjoista. Onneks kuitenkin on edes nuo kirjat: joillekinhan kun voi esim. olla ihan täysin uusi juttu se, että nappiverkkareissa ravintolaan illalliselle meno ei herätä suurta kunnioitusta, tai että ruokaillessa käytetään yleensä sekä haarukkaa & veistä...

• menee
        Ihmetyskummitus kirjoitti:

..on paljonkin ihan tärkeää perustietoa mm. ruokailu-/juhla -jne. etiketistä.Käytösoppaita ei musta aina tartte tulkita ns. kirjaimellisesti, mutta hyödyllistä tietoa niissä usein on ihan jokaiselle.

Noi käyttäytymisjutskat on kyllä sellaisia, että ensisijaisesti/lähinnä vanhempien pitäis jo osata opettaa niitä lapsilleen, ettei sitten aikuisten miesten/naisten tarvis opetella kaikkea a:sta ö:hön kirjoista. Onneks kuitenkin on edes nuo kirjat: joillekinhan kun voi esim. olla ihan täysin uusi juttu se, että nappiverkkareissa ravintolaan illalliselle meno ei herätä suurta kunnioitusta, tai että ruokaillessa käytetään yleensä sekä haarukkaa & veistä...

vaikeeksi jos pitää kirjasta kattoo käyttäytymis malleja,ootteko te eläneet pöydän alla vai kaapissa.Tulkaa pois sieltä ja eläkää..

• Ihmetyskummitus
        menee kirjoitti:

vaikeeksi jos pitää kirjasta kattoo käyttäytymis malleja,ootteko te eläneet pöydän alla vai kaapissa.Tulkaa pois sieltä ja eläkää..

Mä ainakaan yksistään mistään kirjoista katso käyttäytymismalleja! Ärsyttävää yksisilmäistä tekstintulkintaa taas. Päinvastoin: oon luonteeltani enemmänkin sen tyylinen ihmisenä, joka joskus haluaa ihan tietoisesti kapinoida just typerinä/ turhana pitämiäni konventioita vastaan.

Silti nuo käytösoppaat voi joskus olla ihan hyödyllisiä. Vai muistaks sä "menee" sit itse ulkoa kaiken esim. häissä pidettävien puheiden oikeaoppisen pitojärjestyksen, kun puolet suvusta haluaa pitää puheen, tai eri juhlissa pidettävien maljapuheiden "korrektin" keston jne.? No, ehkä et itse vaan paljoakaan käy tilaisuuksissa, missä vaaditaan jonkinasteista etiketin tuntemista... Nuo käytösoppaat voi joskus olla ihan hyödyllisiä joidenkin juttujen tsekkaamiseen.

Ei sillä, omistaako jonkun käytösoppaan ole mitään tekemistä elämän omaamisen kanssa.;) Tekis mieli melkein väittää päinvastaista, vaikka jäykisteleville & etiketin pelleilyks vetäville ihmisille aina naureskelenkin...

• epävarmojen
        Ihmetyskummitus kirjoitti:

Mä ainakaan yksistään mistään kirjoista katso käyttäytymismalleja! Ärsyttävää yksisilmäistä tekstintulkintaa taas. Päinvastoin: oon luonteeltani enemmänkin sen tyylinen ihmisenä, joka joskus haluaa ihan tietoisesti kapinoida just typerinä/ turhana pitämiäni konventioita vastaan.

Silti nuo käytösoppaat voi joskus olla ihan hyödyllisiä. Vai muistaks sä "menee" sit itse ulkoa kaiken esim. häissä pidettävien puheiden oikeaoppisen pitojärjestyksen, kun puolet suvusta haluaa pitää puheen, tai eri juhlissa pidettävien maljapuheiden "korrektin" keston jne.? No, ehkä et itse vaan paljoakaan käy tilaisuuksissa, missä vaaditaan jonkinasteista etiketin tuntemista... Nuo käytösoppaat voi joskus olla ihan hyödyllisiä joidenkin juttujen tsekkaamiseen.

Ei sillä, omistaako jonkun käytösoppaan ole mitään tekemistä elämän omaamisen kanssa.;) Tekis mieli melkein väittää päinvastaista, vaikka jäykisteleville & etiketin pelleilyks vetäville ihmisille aina naureskelenkin...

luusereiden puuhaa tutkia kirjasta miten pitää käyttäytyä.Minä joka tiedän kaikesta kaiken en ole koskaan tarvinnut opaskirjoja neuvomaan miten pitäisi käyttäytyä tietyissä tilanteissa.Jos ihminen on fiksu,niinkuin minä,osaa luonnostaan toimia.

• Ihmetyskummitus
        epävarmojen kirjoitti:

luusereiden puuhaa tutkia kirjasta miten pitää käyttäytyä.Minä joka tiedän kaikesta kaiken en ole koskaan tarvinnut opaskirjoja neuvomaan miten pitäisi käyttäytyä tietyissä tilanteissa.Jos ihminen on fiksu,niinkuin minä,osaa luonnostaan toimia.

..jos sä oot keisari, ni mä oon sit vaiks God Himself.;D Ei mut joo *naama peruslukemille*: onhan se toki tärkeää osata ajatella myös omilla aivoillaan. Jos päässä kumisee tyhjää, ei siinä tietty paljoa kirjat pelasta. Epäilin vaan äsken ton yhden vastaajan ( säkö "epävarmojen"?)lukukykyä, ja ärsyynnyin siksi...

Minähän kun nimenomaan ekassa viestissänikin jo sanoin, että ei (ei ja vielä kerran:ei!)niitä käytösoppaita pidä kirjaimellisesti tulkita.

• Mie varmaan oon sit susiruma huipputyhmä ja jopa vammainenkin. Kun ei se kirjakaan auta :(

• ...

Olet joskus niistä täällä kertonut tai vihjannutkin. Ei kenelläkäään ole koko ajan paria. Luet kirjaa vaan paremmin ja pyydät vaikka äitiä kuulustelemaan, niin kyllä se nainen taas löytyy. Sitten voit vaikka kertoa naisille, kuinka eri tilanteissa pitää käyttäytyä, niin naiset ihastuvat herrasmiehiin. Naiset ihastuvat yleensä sellaisiin miehiin, jotka ovat heitä viisaampia tällaisissa naisten asioissa.

• Asiasta huvittunut

Se nyt on loppujen lopuksi melko sama, jos nainen käveleekin portaissa miehen edellä tai jos mies ojentaa käteltäessä ensin kätensä.

Viime kädessä kyse on kohteliaisuudesta, huomaavaisuudesta ja hyväntahtoisuudesta. Niillä pääsee jo aika pitkälle, vaikka etiketistä ei tietoa olisikaan. Tietysti etiketin osaaminen tuo huomattavasti itsevarmuutta eri tilanteissa, mikä on tietysti aina hyvä asia.

• vgbndfv

Mikäs sitten selittää sen että rikosrekisterillä varustetulla tatuoidulla väkivaltaisella narsistilla niitä naisia vasta riittääkin? Ja on naisia jotka pysyvät hakattavina suhteessaan vuositolkulla.

Typerät ämmät ovat ehtymätön luonnonvara. Toisaalta typerällä ämmällä ei tee mitään.

• kysymykseesi

ääliö!

• VihyV

Mieli tekisi sanoa sille,että tuo ei ole sinua itseäsi ja nidos on selvästi vanhentunutta painosta.
      Voi kun mä tykkäisin siitä ihan omana itsenään,eikä minään äärimmäisyyksien "yrittäjänä".
      Siitä ne ongelmat alkavat jos alkaa oppaiden mukaan käyttäytymään ja elämään.

• fsdfsd324235

TUngen hanuriin ne kirjat sellaisille jotka tuollaista hevonpaskaa kehtaavat edes ehdottaa!

• gfihjoäpdgjm

Kirja sopii myös naisille.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5214
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2879
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2581
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1959
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1747
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1445
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1418
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1407
    Aihe