Luonnonkosmetiikkaa couperosaiholle

haussa

Etsiskelen couperosaiholle sopivaa luonnonkosmetiikkavoidetta. Eli mitään markettisarjoja tai Oriflameja ym. mineraaliöljyillä pilattuja tuotesarjoja ei kannata vaivautua suosittelemaan. Käytän puhdistustuotteita Dr Hauschkaa, mutta en erityisemmin pidä sarjan herkälle iholle tarkoitetusta ruusuvoiteesta.

Esim. Weledan Manteli-voiteet kiinnostaisivat, ovatko hyviä?

Myös muut Weledan ja Dr Hauschkan tapaiset luomukosmetiikkasarjat kiinnostavat ja vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan. :)

23

19204

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs sarja

Katso netistä sellainen maahantuoja kuin Ruusupuu.
      Heillä on aivan ihastuttava Primaveran ihonhoitosarja, se on aivan täysin luonnonkosmetiikkaa ja tosi ihanan tuntuiset tuotteet. Valitettavasti sitä saa vain aika harvoista hoitoloista. Ihonhoitosarjana aika uusi. Primaveralla on kyllä ollut eteeriset öljyt jo pidempää myynnissä. Tuolta Ruusupuulta voi varmaankin tiedustella ketkä sarjaa myyvät. Itse ostin sen Aurinkolapsilta H.gistä.

• miina

Couperoosan hoitoon on olemassa sellainen voide kun salvial. me naiset-keskustelupalstalla kehuvat kilvan sitä. Eikä maksa paljon, jotain 14 euroa ja saa apteekista ainakin tilaamalla.

Mielestäni weledan tuotteet ovat hinta-laatusuhteeltaan hyviä.

• aloittaja
        miina kirjoitti:

Couperoosan hoitoon on olemassa sellainen voide kun salvial. me naiset-keskustelupalstalla kehuvat kilvan sitä. Eikä maksa paljon, jotain 14 euroa ja saa apteekista ainakin tilaamalla.

Mielestäni weledan tuotteet ovat hinta-laatusuhteeltaan hyviä.

Olen lukenut sen keskustelun ja sen perusteella ostin Salvialia. Mutta tuntuu, että se melkein lisää punoitusta heti sen levittämisen jälkeen (ei kuitenkaan mikään allerginen reaktio), eikä se kosteuta ihoani tarpeeksi. Kokeilen nyt sen 3 viikkoa, mitä siinä ohjeessa kehoitetaan käyttämään minimissään, mutta tuskin ainakaan uutta purkkia ostan.

• Käyttäjänä

Ja hyvät kokemukset ainakin mulla.Säännöllinen käyttö tuo tuloksia. Ostin Helsingissä
      Cosmarista

• aloittaja

Kauanko olet käyttänyt sitä? esiintyykö sulla ihon punoitusta sen laittamisen jälkeen? Kai mun pitää vaan sitkeästi käyttää tuota sit.

• couperosa

Ole Henrikseniltä löytyy 24 tunnin kiinteyttävä couperosa voide nimeltään Nurture Me- Soothing Creme. Se on kaikenlisäksi mattavoide joten sopii kivasti meikin alle. Tuoksuu ihanalle persikalle ja on mun lemppari tällähetkellä päivisin käytettäväksi. Yöksi käytän näin talvella vähän enemmän kosteuttavampaa.
      Sarja on biologinen eikä sisällä mineraaliöljyjä.
      Tilasin omani netistä kun täällä päin ei ole edustusta vielä.osoite on www.nailfix.fi

• pitää

olla luonnnonkosmetiikkaa. Mielestäni apteekkisarja Avenella on monia todella hyviä voiteita herkälle ja nimenomaan couperosaiholle. Se on luotettava sarja eikä mene rahat hukkaan kokeillessa. Käytän muitakin sarjoja mutta aina kun tarvitsen tehokasta rauhoittajaa iholleni, ostan Avenen tuotteen.

• aloittaja

Avene väittää, että tuotteet ovat non-komedogeenisiä, eli eivät tuki ihohuokosia. Suoranaista valehtelua, koska esim. couperosalle tarkoitetussa diroseal-voiteessa toinen ainesosa on mineraaliöljy. Minulla mineraaliöljy tukkii selvästi ihoa ja herkistää sitä entisestään.

En halua iholleni myöskään keinotekoisia hajusteita enkä silikoneja. Monet apteekkisarjat ovat täynnä mineraaliöljyjä. Haluan hoitaa ihoani kasviöljyillä ja luonnollisilla raaka-aineilla, enkä raakaöljyn jalostuksen sivutuotteena tulevalla mineraaliöljyllä, joita käytetään myös mm. auton moottorien voiteluöljyinä.

• tutkinut asiaa
        aloittaja kirjoitti:

Avene väittää, että tuotteet ovat non-komedogeenisiä, eli eivät tuki ihohuokosia. Suoranaista valehtelua, koska esim. couperosalle tarkoitetussa diroseal-voiteessa toinen ainesosa on mineraaliöljy. Minulla mineraaliöljy tukkii selvästi ihoa ja herkistää sitä entisestään.

En halua iholleni myöskään keinotekoisia hajusteita enkä silikoneja. Monet apteekkisarjat ovat täynnä mineraaliöljyjä. Haluan hoitaa ihoani kasviöljyillä ja luonnollisilla raaka-aineilla, enkä raakaöljyn jalostuksen sivutuotteena tulevalla mineraaliöljyllä, joita käytetään myös mm. auton moottorien voiteluöljyinä.

Moni on sitä mieltä, että apteekista ostetut tuotteet ovat ns. puhtaita. Se on jotenkin takaraivoon jäänyt ajatus. Samanlaisia kauppiaita ne ovat kuin muutkin kosmetiikan kanssa työskentelevät. Onko teillä myös tiedossa , että yli 90 % apteekin myymistä kasvotuotteista sisältää mineraaliöljyjä . Katsokaapa vaikka kun seuraavan kerran käytte apteekissa. Itse olen asian tarkistanut ja näin se vaan on.

• emp

Sulle on jo ehdotuksia tullutkin mutta et ole tainnut vielä tututua Marja Entrichin Biologiseen ihonhoitosarjaan? Ei mineraaliöljyjä. Peruspuhdituksen lisäksi avokadoöljy apuna. Se uudistaa soluja,suojaa ja vahvistaa couperosaihoa. Sisältää A-,D ja E-vitamiineja. Voi käyttää aamuin illoin ja lisäksi naamion alle tehosteena.
      Ja ihotyypin mukainen kosteusvoide lisäksi.
      Itse käytän ME-tuotteita.
      Kannattaa tutustua, yli 60-v markkinoilla ollut luotettava, biologisista raaka-aineista tehty ihonhoitosarja.

• tähti

Dr.Baumann sarjan tuotteet eivät sisällä mineraaliöljyjä, hajusteita, eikä kemiallisia säilöntäaineita, joten eivät herkistä ihoa. Sensitive-linjan Couperosa voide todelle toimii!

• Deepeertouch

Aitoa luonnonkosmetiikkaa on Jurlique ihonhoitosarja
      ja Couleur Caramel värikosmetiikka.
      Ne ovat puhtainta mahdollista laatua.

• hkla

Mistä näitä luonnonkosmetiikka sarjoja saa?

• Deepertouch

• ilonakukkanen
        Deepertouch kirjoitti:

maahantuojalla on nettisivut
        http://personal.inet.fi/business/empowerment
        Olen tilannut itse myös puhelimitse ja joskus netinkin kautta

Olen käyttänyt molempia tuotteita maahantuojan opastuksella sekä Helsingissä kauneushoitolasta ostanut.

Olen ollut erittäin tyytyväinen molempiin sarjoihin, tuoksut huumaavia Jurliquella ja kasvot raikkaat ja syväpuhtaat.
        Paljon on merkkejä, mutta tällaista nautintoa en ole vielä kohdannut.

• ostoksilla
        ilonakukkanen kirjoitti:

Olen käyttänyt molempia tuotteita maahantuojan opastuksella sekä Helsingissä kauneushoitolasta ostanut.

Olen ollut erittäin tyytyväinen molempiin sarjoihin, tuoksut huumaavia Jurliquella ja kasvot raikkaat ja syväpuhtaat.
        Paljon on merkkejä, mutta tällaista nautintoa en ole vielä kohdannut.

Mahtaako kenelläkään olla kokemusta tuon Couleur Caramel -sarjan kosmetiikkatuotteista? Esimerkiksi, kuinka hyviä luomivärit ja meikkikynät ovat (pigmenttipitoisuus, pysyvyys jne.)? Entä puuterit ja peitevoiteet? Toimiiko hinta-laatu -suhde? Kiitos jo etukäteen!

• Peppi
        ostoksilla kirjoitti:

Mahtaako kenelläkään olla kokemusta tuon Couleur Caramel -sarjan kosmetiikkatuotteista? Esimerkiksi, kuinka hyviä luomivärit ja meikkikynät ovat (pigmenttipitoisuus, pysyvyys jne.)? Entä puuterit ja peitevoiteet? Toimiiko hinta-laatu -suhde? Kiitos jo etukäteen!

Onko kellään tietoa/kokemusta australialaisesta Miessence -luonnonkosmetiikkasarjasta? Hakusanalla ei löydy Suomesta tietoja, muualta maailmasta kyllä, samoin youtubesta esittelyvideoita.Muistelisin nähneeni sitä jossain messuilla esittelyssä l. onkohan siis kotimyyntisarja kysymyksessä,netistä kyllä voisi tilata, ainakin esittelyjen perusteella vaikuttaa kelpo sarjalta, johon kuuluu myös värikosmetiikkaa.

• Testattu
        ostoksilla kirjoitti:

Ostin pari CC luomiväriä; aivan surkeita, tuote varisee luomille laitettaessa isoina hiutaleina. Rajaus märällä siveltimellä onnistuu (tosin poistossa sitten vaikeuksia..). Puuteri käyttökelpoinen.
        Näppärät pakkaukset.

• ei kannata

Aivan käsittämättömän kallis sarja, ja kun katsoo sisältöä ei ole sen kummempi kuin muutkaan luonnonkosmetiikan tuotteet.

• niegalli
        ostoksilla kirjoitti:

Olen käyttänyt Couleur Caramel sarjan puhdistusmaitoa ja kasvovettä - todella ihanat tuotteet. Eivät tee ihoa kireäksi, melkein tulee toimeen ilman kosteusvoidetta. Käytössä myös aurinkopuuteri ja huulikiilto, molemmat huipputuotteita - huulikiilto ei kuivata lainkaan huulia ja antaa luonnollisen ihanan värin. Nyt tilauksessa värivoide ja puuteri.

• herkkä iho

Mullakin on herkkä ja punoittava kasvojen iho.Käytän Eucerin sarjan voideita ja niistä todella on apua.Myös Avene sarja on hyvä ja tekee ihosta ihan silkkimäisen.Eucerin on saksalainen sarja ja Avene ranskalainen.Suosittelen molempia.:)

• herkkä iho

joka punoittaa helposti. Näin metro-lehdessä mainoksen Ideal Choice -sarjasta ja päätin kokeilla kun on suomalainen ja kasvipohjainen. Ostin semmoisen voiteen, olisiko ollut päivävoide. Se oli herkälle iholle suunnattu ja sanoivat apteekissa, että sopii cuperoottiselle.

On toiminut hyvin ja suosittelen SUOMALAISTA :)

• Toimii cuperoosaihoiselle
        herkkä iho kirjoitti:

joka punoittaa helposti. Näin metro-lehdessä mainoksen Ideal Choice -sarjasta ja päätin kokeilla kun on suomalainen ja kasvipohjainen. Ostin semmoisen voiteen, olisiko ollut päivävoide. Se oli herkälle iholle suunnattu ja sanoivat apteekissa, että sopii cuperoottiselle.

On toiminut hyvin ja suosittelen SUOMALAISTA :)

Moi, mäkin oon käyttänyt Ideal Choidea apteekin suosituksesta, kun kaikesta yleensä iho punoittaa. Tää toimii mulla tosi hyvin. Ja koska mulla on tosi kuiva iho oon käyttänyt niitä hoitavia päivä ja yövoiteita. Suosittelen herkkäihoisille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      123
      2427
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      430
      2222
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      98
      1210
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      14
      1023
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      45
      869
    6. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      16
      867
    7. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      810
    8. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      806
    9. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      254
      781
    10. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      168
      742
    Aihe