olen 21 vuotias naisenalku..
pituutta on 158cm ja painoa tullut jo yli 85kiloa...
aluksi ei häirinnyt tuo painon nousu koska se tuli pikkuhiljaa,mutta nyt viimeisen vuoden aikana vaatekokoni on suurentunut 40 jo 46 enkä enää siedä edes katsoa itseäni peilistä..
kärsin fobioista ja pelkotiloista joten yksin en pysty oikein menemään esim aerobickiin tai salille,uimahallissa ehkä uskaltaisin käydä mutta en usein..
minulla ei ole sellaista kaveria ja ystävää jonka kanssa voisin aloittaa laihdutuksen ja kuntoilun..olen aivan yksin...ei edes koiraa jonka kanssa voisin käydä lenkillä..
paino pitäisi nyt saada putoamaan ainakin 65 kiloon..aikaa menee mutta olen valmis siihen mitä tuleman pitää..
nyt kaipaisin teiltä ohjeita ja neuvoja..
niin ruokavalion,liikunnan,esim jumppavideoiden,suositteluja kirjojen ja opusten suhteen ja aivan kaikessa..
olen todella laiska ja tartteisin niin sanotusti sen porkkanan ja joka päiväisen tuen että saan itteni ylös,ulos ja liikunnan pariin
nyt alkaa loppumaan
3
327
Vastaukset
aloittaa! Katsoitko tänään Olet mitä syöt Subtv:ltä? Uinti kolme tuntia viikossa kuluttaa 1700kcal joka on sama kuin 12 donitsia. Sun ei auta kun ihan jyrkästi vain muuttaa ruokailutottumuksiasi. Niistähän se painonnousu johtuu, vai mitä? Ja pikkuhiljaa alat sitä liikuntaa lisäämään. Jäät aina bussista edelliselle tai seuraavalle pysäkille, et siis lähimmälle mikä onkaan määränpääsi. Käytät aina portaita jos voit valita hissin tai portaat. Kävelet kauppaan. Syö PALJON kasviksia! Alat täyttää vatsaasi kasviksilla! Juothan vettä myös riittävästi? Minä painoin vielä 2.1.2006 82kg. Söin joulukuussa vielä oikeastaan pelkkää roskaruokaa, aamupalaksi, päivällä, illalla, välipalana oli luonnollisesti sipsit ja karkit. Tei uuden vuoden lupauksen, että haluan olla ensi kesänä saman näköinen kuin puolitoista vuotta sitten, eli 58kg. Aloin syödä valtavia määriä kasviksia, pari hedelmää päivässä (nämä olivat mulle oikeastaan täysin vieraita, voitko uskoa!) mutta myös lihaa, kanaa, kalaa. Syön aamupalan, lounaan ja päivällisen. Yleensä toinen lämmin ruoka on kiinteää, tavallista kotiruokaa, paljon kasviksia. Toinen ruoka on keittoruoka tai ruokaisa salaatti. Ei ole ollut nälkä, karkkihimo on kadonnut sen siliän tien ja mikä tärkeintä, painan nyt JO 74,9kg! Aloitin vuoden alussa myös kuntosalilla ja uimassa käymisen, 3-4 kertaa viikossa. Olo on todella hyvä! Suosittelen lämpimästi, varmasti oma psyykkinen olosikin siinä samalla paranee! Nyt vain tiukasti itseäsi niskasta kiinni, et tarvitse välttämättä omaan hyvinvointiisi ketään muuta. Sinä olet vastuussa itsestäsi ja omasta olostasi! Onnea sinulle ja pysy lujana!
onpa ihan ku mun mitat, olen vain vähän vanhempi mut kuitenki. Joo mukaan vaan sekalaiseen seurakuntaan. Täällä meitä on iso porukka, jotka haluamme näyttää ensi kesänä paremmalta=) Jos haluat paremmin tutustua muhun, laita postia [email protected]
- pienipyöreä
Moi
Olen samassa jamassa kuin sinä eli en uskalla mennä lenkille enkä mihinkään muuallekkaan koska kärsin paniikkihäiriöstä.
Olisi mukavaa saada jutella kanssasi
laita mailia ja osoitteesi jos kiinostaa.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604516Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352069Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591455- 1641436
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti481422Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2531214Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1881137- 2031102
- 801017
- 61978