Työpaikan risteily:riski vai ei?

huolestunut...

Onko työpaikan järjestämä huviristeily yleensä varma pettämispaikka? Mikä on ns. perinne? Eli tarvitseeko naisena jännittää miehen risteilylle menoa? Vai onko se vaan tietty pettäjäporukka, muut "osaavat olla kunnolla"?

36

11832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäluuloinen

Miehistä on pukkeja paljon useammat kuin naisista. Jos miehesi on vähänkin seksin ja viinan perään niin lähde itse vahtimaan sitä!

• on enemmän

pukkeja kuin naiset, no sitten kenen kaa. Toista miestä vai NAISTEN kanns???

• mutta

Mies on kuitenkin uskollista tyyppiä. Mutta kuinka todennäköisesti sitä haksahtaa humalassa?

• Hyvä
        on enemmän kirjoitti:

POINTTI....

• naiset pettää
        on enemmän kirjoitti:

..samalla tavalla...ja useammin...herää sinisilmä?

• blondi-72hki

minä luotan ja kun menemme ensi kuussa duniristeilylle niin lähdemme kummatkin sillä molemmat on kutsuttu.

• max

Miksi epäilet puolisoasi.Luot oikein otollisen ilmapiirin pettämiselle.Itse olen ollut aviossa reilut 20-vuotta eikä ole tullut koskaan petettyä vaikka matkapäiviä on kertynyt satoja.Toki en kiellä etteikö olisi joskus tullut mieleen ,mutta sitähän se elämä on, asioiden asettamista arvojärjestykseen.

• "huolissaan"

Pelkään menettäväni hänet, siinä syy!

• max
        "huolissaan" kirjoitti:

Pelkään menettäväni hänet, siinä syy!

Minä ainakin loukkaantuisin verisesti jos Vaimoni suhtautuisi minuun noin.

• huolissaan vieläkin
        max kirjoitti:

Minä ainakin loukkaantuisin verisesti jos Vaimoni suhtautuisi minuun noin.

Luulen että kysymys on nyt jostain muusta. Tapasimme mieheni kanssa 1.kertaa laivalla
        (ei tosin työpaikka-risteilyllä). Hän oli
        silloin vielä edellisessä suhteessa. Hän
        lopetti suhteensa tavattuaan minut laivalla.
        Pelkään siis varmaan että sama kuvio toistuisi,
        vaikka onhan tilanne - ja suhde - nyt kuitenkin
        eri! Mielestäni ei ole loukkaantumiseen mitään
        syytä, pelkoni on varmaan ihan aiheellinen...?

• max
        huolissaan vieläkin kirjoitti:

Luulen että kysymys on nyt jostain muusta. Tapasimme mieheni kanssa 1.kertaa laivalla

Vaikkakaan en hyväksy.Eihän noin voi pitkänpäälle elää.

• huolissaan edelleenkin
        max kirjoitti:

Vaikkakaan en hyväksy.Eihän noin voi pitkänpäälle elää.

Ai, mitä tarkoitat?

• max
        huolissaan edelleenkin kirjoitti:

Ai, mitä tarkoitat?

sitähän minä tarkoitan,että kahden aikuisen ihmisen parisuhde perustuu vain ja ainoastaan keskinäiselle luottamukselle.

• huolissaan - ehkei enää?
        max kirjoitti:

sitähän minä tarkoitan,että kahden aikuisen ihmisen parisuhde perustuu vain ja ainoastaan keskinäiselle luottamukselle.

Siinä olet kyllä aivan oikeassa. Aikuisesta iästä huolimatta minun on vaikeaa luottaa ihmisiin. Pätee varmaan sitten siihen rakkaimpaankin. Täytyisi vaan yrittää unohtaa menneet, se vaan tuntuu toisinaan olevan mahdoton tehtävä! Ehkä pelko on aiheeton, tiedä sitä. Ajankohtakin varmasti vaikuttaa, alkaa vuosipäivä lähestyä. Mutta! Jotenkinhan tässä vain täytyisi elellä - ja luottaa. No, ehkä se siitä. Ajan kanssa. Kiitos rohkaisusta!

• minkä taakseen jätti.
        huolissaan vieläkin kirjoitti:

eli jos miehesi nyt sattuisi pettämään, niin saisit vain sitä mitä olet tilannutkin. Onneksi olkoon.

• ap.
        minkä taakseen jätti. kirjoitti:

eli jos miehesi nyt sattuisi pettämään, niin saisit vain sitä mitä olet tilannutkin. Onneksi olkoon.

Että anteeksi mitä??? Tiedoksi vaan että minä en silloin aikoinaan ollut se joka "vei" miehen! En todellakaan. En edes tiennyt että hän on varattu (tai oli), vasta kuin jälkeenpäin. Että näin...

• asdasda
        ap. kirjoitti:

Että anteeksi mitä??? Tiedoksi vaan että minä en silloin aikoinaan ollut se joka "vei" miehen! En todellakaan. En edes tiennyt että hän on varattu (tai oli), vasta kuin jälkeenpäin. Että näin...

Tietysti tämä häntäheikki miehes paneskelee koko firman henkilökunnan laivalla mennen tullen. Et parempaa ansaitse, kun kerran olet yhteen ruvennut pelimiehen kanssa.

Sitä saa mitä tilaa.

• kerrat...

mukana ollut.Omien kokemuksien mukaan pettäminen on erittäin yleistä nimenomaan laivoilla.En ymmärrä kylläkään syytä siihen kait se on vaan niin helppoa.Itse en luota pätkääkään miehiin, joka taas johtuu tietty omista kokemuksista.Isäni petti,veljeni pettää,moni ystävä pettää,ex miesystävät pettivät,työkaverit pettivät,siis olen nähnyt aika paljon tätä puolta elämästä.Työmatkoilla kaikki,joilla vaan oli mahdollisuus pettivät,joten en pysty olemaan sinisilmäinen.Kuinka maailmaa voi muuttaa?!?

• Vili

Jos haluaa pettää, se onnistuu taatusti, vaikka kuinka vahtisit. Risteilyt usein mielletään jotenkin erityisiksi, mutta ihan tavallisen työpäivän aikanakin voi tehdä vaikka mitä. Luottamus ja halu olla uskollinen on tärkeää. Tilaisuus ei tee varasta, jos ei halua varastaa.

• ap.

Paras vastaus IKINÄ. Pistää miettimään ...

• Kanssani

Minä olin se jonka kans mies lähti työpaikan huviristeilylle. Vaimo tietämättä mitään yksin kotona.
      Mutta ei hätää, suhde on ohitse. Koskaan en enää vaimonsa pettäjään sorru.

• kanssani

Totta moosen tuo risteily on oiva keino viettää aikaa kakkosen kanssa.

En ymmärrä miksi yleensä olet miehen kanssa, johon et voi luottaa. Ei miehes petä vain jollain risteilyllä vaan pettää sua muutenkin ja muuallakin jos on pettääkseen.

• ap.
        kanssani kirjoitti:

Totta moosen tuo risteily on oiva keino viettää aikaa kakkosen kanssa.

En ymmärrä miksi yleensä olet miehen kanssa, johon et voi luottaa. Ei miehes petä vain jollain risteilyllä vaan pettää sua muutenkin ja muuallakin jos on pettääkseen.

huh huh, olipas surullista luettavaa ...

• maritalkv

itseeni kun olin duunikaverini kanssa syksyllä risteilyllä.Samaan aikaa laivalla oli rauhanturvaajien kokoontuminen.Aina vaan lihaksikkaampia ja komeempia uroksia.Niinhän siinä sitten kävi,ryhmäorgiathan niistä tuli.Aion taas mennä ensi syksynä kun niillä on se kuulemma joka vuosi:).Alkuperäinen tarkoitus oli mennä syömään ja tanssimaan.Niin mä kotona sanoin:(

• UrhoK.

Meidän firmassa oli kaksi sihteeriä vuosia sitten.
      Muut työntekijät olivat miehiä.
      Laivalla hytit jaettiin siten että naiset asustivat yhdessä.
      Yöllä toinen sihteeri livahti erään miestyöntekijän kanssa hyttiinsä petipuuhiin.
      Toinen sihteeri oli tekemässä samoin mutta huomasikin hytin olevan jo "varattu".
      He menivät miehen hyttiin jonne muilla ei ollut asiaa moneen tuntiin.
      Aamupalalla olikin sitten monta punaista naamaa ja se laivareissu jäikin viimeiseksi meidän firmassa.
      Molempia miehiä oli aina pidetty ehdottoman uskollisina joiden vaimotkin kävivät usein firmassa kahvilla.
      Että ei voi sanoa kuka pettää ja kuka ei....esimerkiksi firman sanoisinko komein mies ei vilkaissutkaan toisiin naisiin toisin kun nämä kiltit möhömahaiset ukot jotka vehtasivat sihteereiden kanssa.

• ap.

Onkohan alkoholilla yleensä osuutta asiaan paljonkin? Pettämiseen siis, etenkin laivoilla.

• mä vaan

Täytyy olla imbo ettei tollasella reissulla muihin sekaantus

• petä ..

On kai niitä uskollisiakin miehiä olemassa?!

• mä vaan
        petä .. kirjoitti:

On kai niitä uskollisiakin miehiä olemassa?!

Taitaa olla harvassa sellaset miehet.Kyl mie ainaki tuikkaan jos vaan mahdollista.Miten lie ite annatko?

• Henn4

Meidän osastolla on pari kertaa järjestetty näitä 'laivaseminaareja'. Homman nimi on ollut se, että aina ne tietyt, samat tyypit on niitä, jotka pettää. Osastolla on about 30 hlöä, joista kaksi hemmoa on sellaisia, että ne yrittävät aina vongata naisia ja joskus onnistuvat, joskus eivät. Yleensä ovat kyllä niin humalassa, että yritykset ovat kaikkien nähtävillä ja tökeröitä. Naisista en mene sanomaan mitään, kun ainakaan ei ole mitään sellaista ollut nähtävillä. Mutta nää ukot on sellaisia, että kaikki aina huokaa, että 'joo, ne pitihän se arvata, ketkä on kyseessä...'. Molemmat on naimisissa ja pieniä lapsia kotona.

Meillä ainakin (paitsi näiden kahden ukon osalta) on risteilyt olleet hauskoja ja senpä takia niille halutaankin lähteä. Syödään hyvin, keskustellaan ja tanssitaan ja vietetään ihan mukavaa aikaa. Ainahan se työpäivän toimistolla voittaa.

Uskoisin tosin, että näidenkin ukkojen vaimot kyllä tietävät tasan tarkkaa, millaisen äijän kanssa ovat naimisissa. En jotenkin voi vaan uskoa, etteivät vaimot tajua, jos ukko tulee firman juhlista kotiin housut kintuissa purentajälkiä kaulassa. Eli jos ap:n mies ei ole ennen harrastanut pettämistä, niin tuskinpa nyt tälläkään reissulla.

• kultakutri

Jos luotat mieheesi niin päästäisin. Olen itse ollut työporukkaristeilyillä ja melkosia kuherruskekojahan ne on. Minullakin olisi ollut miljoona pettämisen mahdollisuutta. En pettänyt koska en halunnut,ei petä miehesikään jos ei halua. Ja jos haluaa pettää ei siihen laivaa tarvita.

• ap.

Kiitos asiallisesta vastauksestasi!

• kokemusta on

meillä kävi niin, että osa petti ja osa oli ihan kiltisti (sukupuolella ei merkitystä). Oon päästäny oman mieheni ei se pitämällä pysy jos on pettääkseen. Täytyy antaa kunnolla ennen risteilyä!

• Aatu

Mites olisi puhuminen? Juttele miehesi kanssa asiasta. Kerro, että sinua huolettaa. Muistuta, että vuosipäivä on tulossa ja mitenkäs te tapasittekaan. Kerro että pelkäät kuvion toistuvan ja että kuinka hurjasti haluat hänet pitää. Sano myös, että pettämistä et hyväksy. Tietää hän sen muutenkin, mutta nyt on hyvä muistuttaa. Voi paremmin pysyä järki päässä kännissäkin. Älä silti saarnaa, vaan pidä keskustelu positiivisena, käytä vaikka huumoria keventäjänä jos homma meinaa mennä synkäksi.

• ap.

Olipas harvinaisen asiallinen vastaus, kiitos!

• ja kauniita
        ap. kirjoitti:

Olipas harvinaisen asiallinen vastaus, kiitos!

sanoja....?
        Miksi on pakko mennä laivalle...?
        Tuskin sinne menään merta katsomaan ja juttelemaan työasioista?

Menettekö erikseen viikonloppuna tanssipaikoille...kyllä nämä reissut tiedetään?
        On ikävää, että mihinkään ei voi enää luottaa...ei edes puolisoihinsa...luottaako ihminnen itseensäkään...? Minkä taakseen jättää sen edestään löytää...pitäisikö alkaa kivittää aviorikkojia kuten ennen vanhaan...loppuisiko tuo pelosta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2390
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2303
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      36
      1716
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1668
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      27
      1049
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe