Minulla on pieni eläke ja olen tyytyväinen siihen.
Minä en missään tapauksessa halua työntää kättäni kenenkään oikealla työllä tulonsa ja eläkkeensä hankkineen taskuun.
Minä en halua Mielipidepankista senttiäkään edes lainaa, enkä muutakaan!
Haluan varmistaa Niinistöä äänestämällä, että Halonen ei mene Eläkeläismiehen, Kalle K.n, Wiljamin, Känän, Santerin jne.. taskuille etsimään jaettavaa rahaa minun edukseni!
Verovarojen
6
139
Vastaukset
- Rehellistä
vastausta odottava.
- tietää..
ja osaa vastata siihen.
- tietää..
tietää.. kirjoitti:
ja osaa vastata siihen.
He ovat jo vastanneetkin tuohon kysymykseen, se selviää kun etsii heidän aikaisempia kirjoituksia.
Olet kaiketi hyvin harvinainen eläkeläinen. En ole itse ainakaan ennen kuullut eläkeläisestä, joka olisi tyytyväinen pieneen eläkkeeseensä.
Jos et halua ropoakaan yhteiskunnan varoista, voi esim. sairastuessasi sairaalakuntoon, mitä en tietenkään voivo, ilmoittaa, että haluat maksaa käyvän hinnan hoidostasi. Kun maksaa tuhansia euroja jonkun satasen sijasta vuodepäivistä, niin siinä sitä ei ainakaan olla muiden taskuilla.
No, (masokistiset) huvinsa kullakin.- piti...
ruveta? Mistäpä niitä meikäläisellä tuhansia euroja?
Rahapussiasiko sinä yrität puolustaa Halosta äänestämällä?
Sitten toinen, (hieman kevennysluoteinen asia, minkä laitoin tuonne vähän alepaan ketjunkin):
Tietokilpailukysymys
"Elkääpäs nyt peloitelko"
Kuka sanoi noin, vaalikeskustelussa 70 luvulla?
Oikein vastannut saa City-K pinssin, väärin vastanneet joutuvat tunkemaan Einouusitalo mitalin hanuriinsa. - hyvän..
vinkin nimimerkiksi, jos joskus vielä tulee rekisteröityä. "Lonely rider"---hmm...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571865Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141712- 1371276
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1261155- 83807
- 164757
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168721Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala418668- 52592
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52535