monta kertaa viikossa seksiä?

eppe

Kertokaas kaikki monta kertaa viikossa te harrastatte seksiä??

57

13454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avovaimo

Riippuen olosuhteista, mutta voisi sanoa haarukalla 2-5. Olemme olleet yli kaksi vuotta yhdessä ja sama tahti on ollut (no alussa oli varmaankin 3-5). Eikä kyllästymisen merkkejä näy (parempi vaan). =)

• Typy

Suhteen alussa useimmiten kolme kertaa PÄIVÄSSÄ. Nyt kahden vuoden seurustelun ja neljän kuukauden yhdessä asumisen jälkeen hyvä jos 2 kertaa viikossa.

Minulle liian vähän ja poikaystävä pahoittaa mielensä, kun totean eläväni puutteessa. Nyt kun voisi rakastella vaikka kuinka usein, niin miksei miestä enää huvita? Vai onko avovaimo ja sitten melkeen kuin äiti, eikä kukaan nyt äitiä halua panna?

Vaihto edessä...

• M20

noita miehiä vaivaa suhteissa joissa nainen on puutteessa!?!? En kyllä ymmärrä... mä oisin TODELLA tyytyväinen jos mullakin ois noin päin et nainen tekis alotteen vähän useemmin kuin kerran viikossa... Mut kun ei. Mitähän naiseni arvelis jos sanoisin olevani puutteessa...

• Mango

meillä on vähän sama juttu, minä olen se halukkaampi osapuoli, ja koen olevani silloin tällöin puutteessa vaikka saan lähes päivittäin ja joinakin päivinä jopa useampaan otteeseen. rakastan kultaani kuitenkin niin paljon, etten voisi jättää seksin takia. ja yleensä olen kyllä seksin jälkeen niin tyytyväinen, että en voisi edes harkita vaihtoa laatu-määrä suhteeltaan huonompaan yksilöön. sitä paitsi seksi ei saa olla elämän keskipiste.

• aki m

Olemme olleet yhdessä 7 vuotta ja lapsia on kaksi.Olen siis mies. Suhteen alkuvaiheessa kaksi kertaa päivässä, vielä kahden vuoden päästä joka päivä, 4 vuoden kuluttua kaksi kertaa viikossa ja nyt noin kaksi kertaa kuussa... Itse haluaisin lähes joka päivä ja näin ollen, tunnustan, tyydytän itseäni kun uskotonkaan en halua olla.

Vaimo kertoo ettei kukaan muu voisi tulla kysymykseenkään partnerina, mutta kuinka ennen
        (myös ennen suhdettamme) niin seksuaalisesti aktiivinen nainen ei halua juuri koskaan eikä ikinä tee aloitetta?

Ja vaimoni tietää että elän puutteessa. Yritän olla välillä hellä: hieron häntä tai laitan jotain hyvää ruokaa tms, mutta mikään ei tunnu käynnistävän häntä. Yritän joskus yllättää hänet ja saada hänet olemaan seksuaalisesti avoin, mutta: Seksi käy hänelle nykyisin vain pimeässä ja klo 22.00 jälkeen, hieman karrikoiden.

Tämä on ruvennut käymään jo henkisen kantinkin päälle enkä tiedä mitä tehdä. Arki meillä sujuu mielestäni hyvin ja riidat ovat vähäisiä.
        Mielipiteiltämme ja asenteiltamme olemme melko saman kaltaisia, ehkä joskus vähän liikaakin.

Mutta:
        En tiedä kuinka kauan tämä toimii vaikka häntä rakastankin...

• angel
        aki m kirjoitti:

Olemme olleet yhdessä 7 vuotta ja lapsia on kaksi.Olen siis mies. Suhteen alkuvaiheessa kaksi kertaa päivässä, vielä kahden vuoden päästä joka päivä, 4 vuoden kuluttua kaksi kertaa viikossa ja nyt noin kaksi kertaa kuussa... Itse haluaisin lähes joka päivä ja näin ollen, tunnustan, tyydytän itseäni kun uskotonkaan en halua olla.

Vaimo kertoo ettei kukaan muu voisi tulla kysymykseenkään partnerina, mutta kuinka ennen
        (myös ennen suhdettamme) niin seksuaalisesti aktiivinen nainen ei halua juuri koskaan eikä ikinä tee aloitetta?

Ja vaimoni tietää että elän puutteessa. Yritän olla välillä hellä: hieron häntä tai laitan jotain hyvää ruokaa tms, mutta mikään ei tunnu käynnistävän häntä. Yritän joskus yllättää hänet ja saada hänet olemaan seksuaalisesti avoin, mutta: Seksi käy hänelle nykyisin vain pimeässä ja klo 22.00 jälkeen, hieman karrikoiden.

Tämä on ruvennut käymään jo henkisen kantinkin päälle enkä tiedä mitä tehdä. Arki meillä sujuu mielestäni hyvin ja riidat ovat vähäisiä.
        Mielipiteiltämme ja asenteiltamme olemme melko saman kaltaisia, ehkä joskus vähän liikaakin.

Mutta:

ollaan seurusteltu kolme vuotta ja siitä viimeiset kaksi vuotta seksiä tuskin ollenkaan...ja tämä siis miehen takia. Itse haluaisin vaikka kaksi kertaa päivässä mutta kun mies ei halua!! Olen koittanut vaikka mitä ja kaikki on tehty niinkuin hän haluaa mutta ei kun hän sanoo olevansa väsynyt tai stressaantunut tai jotain. Ajattelen joskus että pettääkö hän minnua mutta en usko. Eikä hän varmaan homokaan ole, tuntuu ihan naurettavalta ajatella sellaista. Ja olemme siis parikymppisiä.Kaiken lisäksi. Varsinkin tytöille tämä on tosi ikävää kun tuntee itsensä rumaksi ja epäseksikkääksi. joka puolella ihmiset mainostavat että nainen ei halua. Muut miehet kyllä kuolaavat mutta oma ei. Alkaa kiusaus kasvaa liian suureksi.

• Nainen
        aki m kirjoitti:

Mutta:

Seksi on siitä kumma juttu, että mitä enemmän sitä harrastaa sitä useammin haluaa! "Nälkä kasvaa syödessä" -sanonta pätee tässä kohdin. Nimittäin jos seksi on tyydyttävää! Tottahan nainen sitä haluaa jos kokee sen miellyttäväksi ja ihanaksi!

Siksi olisikin hyvä jos vaimosi alkaisi miettiä missä ne halut luuraa jos niitä ennenkin on ollut? Pelkästään se, että on tylsää yhdessä TAI erikseen, tappaa halut melko hyvin. Pitäisi keksiä jotain aivoja stimuloivaa tekemistä ja ns. irroitella. Tavata erilaisia ihmisiä ja pitää hauskaakin!

Voisit myös kysellä vaimoltasi miltä hänestä tuntuisi jos homma olisi toisinpäin: Hän haluaisi seksiä ja sitä aina torjuisit hänet. Ei mahtaisi tuntua hyvältä?

Seksi mieheni kanssa on ikäänkuin "lahja": Otan sen yleensä innokkaasti vastaan.. On ihanaa huomata, että hän himoitsee minua vieläkin, vaikka olemme olleet yhdessä jo parikymmentä vuotta. Into ei ole ihan hirveästi laimentunut.

• puutteessa
        aki m kirjoitti:

Mutta:

Sama vika täällä. Suhteen alussa kaikki toimi,mutta yks kaks se loppu nykyisin harastamme seksiä nippa nappa 2 kertaa kuukaudessa.Olen yrittänyt kaikeni lahjonut hellinyt hieronut kuunnellut ja puhunut. Olen ollut pitkiä aikoja puuhumatta ja ottamatta seksiä esiin missään muodossa. Ei auta aina löytyy jokin syy miksi ei haluta.. Olen vakaasti harkinnut maksullisia naisia koska.. ei vittu tämä elämä voi olla pelkkää runkkaamista päivästä toiseen. Haluan olla ja rakastella naisen kanssa. Mitä teen onko pettäminen viimeinen vaihtoehto. Rakastan vaimoani yli kaiken enkä haluaisi loukata häntä millään muotoa.

• Onnellinen

Kaksi vuotta yhdessä ja rakastelemme 5-6 krt viikossa. Meillä ei ole estoja...ei kuitenkaan masokismia eikä muutakaan "sairasta".
      Hiipumisen merkkejä ei ole näkynyt, aina yhtä ihanaa!!!

• Marie

...harrastetaan seksiä 1-2 kertaa kuukaudessa. Yhetistä taivalta on takana n. 2 ½ vuotta.

Se riittää oikein hyvin, laatu korvaa määrän. Enkä tiedä mistä se kaikki sekstailuaika löytyisi kun toinen on töissä ja sitten on tietysti normaalit kotiaskareet, kaupallakäynnit ym. ja toinen opiskelee ja käy kerran viikossa iltatöissä.

Jäähän siitä vielä paljonkin luppoaikaa, mutta molemmilla on myös oma elämä ja joskus on mukava käydä leffassa/vuokrata video/käydä kävelyllä tai uimassa. Emmekä nuku saman katon alla.

Minua ei sellainen kerta viikossa häiritsisi ollenkaan, mutta sitä minä mietin miten normaalit työssäkäyvät pariskunnat (joilla joskus on jopa lapsia) voivat harrastaa seksiä lähes joka päivä... NUKUTTEKO TE KOSKAAN?

• unihiekka

Ei ymmärrä, miten sex rajottas nukkumista!!!

Toinen opiskelee, toinen töissä, molemmilla kaverit ja harrastukset. Seurusteltu viis vuotta ja siitä avokissa 2v.

Mua häirittis pirusti, jos vaan kerta viikkoon...

• Nainen
        unihiekka kirjoitti:

Ei ymmärrä, miten sex rajottas nukkumista!!!

Toinen opiskelee, toinen töissä, molemmilla kaverit ja harrastukset. Seurusteltu viis vuotta ja siitä avokissa 2v.

Mua häirittis pirusti, jos vaan kerta viikkoon...

Ei nukkuessa voi sekstailla, nääs! Kyllä olisin monet kerrat halunnut, mutku nukuttaaaaaa niin vietävästi.

Lapsetkin vie toisilta sitä nukkumisaikaa..

• Jore

..koskaan,siis naidessani;)

• Rosaliina

Meillä seksiä harrastetaan jotain 4-5 kertaa viikossa. Emme asu yhdessä jotain yhtä tapaamiskertaa kohden tulee sitten useampia kertoja...
      Mitä enemmän seksiä saa, sitä enemmän sitä haluaa!

• sarppa

noin 3 kertaa viikossa, joskus enemman joskus vahemman.

• Suru

Nolla kertaa viikossa meillä harrastetaan seksiä. Hmm, edellisestä taitaapi olla jo kohta kaksi vuotta, seuraavaa kertaa odottelen innolla ellen sitä ennen hulluksi tule :(

• sera

siis oletko kuitenkin parisuhteessa?
        Meillä ennen 4-8krt/vko, vihkimisen jälkeen n.1-6krt/kk. En tiedä mikä mieheen meni kun notaari sanoi aamen...

• sb
        sera kirjoitti:

Meillä ennen 4-8krt/vko, vihkimisen jälkeen n.1-6krt/kk. En tiedä mikä mieheen meni kun notaari sanoi aamen...

papin aamen seksia nollille vie?! kylla se joku muu on.

• sb

moinen seksittomyys johtuu suhteessanne?

• Meitsi
        sera kirjoitti:

"En tiedä mikä mieheen meni kun notaari sanoi aamen..."

Olisitte menneet papin luo.

• Daddy

No, 2-3 krt/päivä, viikonloppuna useammin. Voipa olla yksi ilman rakasteluakin, jos on ottanut viinaa.

• salla

13 yhteisen vuoden jälkeen rakastellaan n. 3-4 kertaa viikossa.

Ja niinhän se on, että ei se määrä laaatua korvaa :) eli olemme tyytyväisiä tähän tai ainakin minä olen!

• JussiPussi

Kuudessa vuodessa on tapahtunut romahdus,ensin naitiin joka päivä 1-4 kertaa nykyään saman verran kuukaudessa!!!Oikein kaipaan niitä aikoja kun muna oli niin kipeä ettei käveleen päässyt ja terskan pää oli hankaumia täynnä.

• auts!

miten sellaista voi kaivata?!
        (Oikein kaipaan niitä aikoja kun muna oli niin kipeä ettei käveleen päässyt ja terskan pää oli hankaumia täynnä.)

• Pii

Kumma juttu, miten sillä onkin väliä. Pakko sanoa tähän, että en ole varma. Mielestäni saan seksiä melkein aina, kun haluan. Jos on ollut kolmen päivän tauko, se tuntuu jo katastrofilta. Ja se korjataankin sitten moninkerroin. Sanoisin, että melkein joka päivä, mutta vähintään joka toinen.

• hmm...

2-4 krt/kk:ssa. Haluaisin itse ainakin 3krt/viikossa, mutta mitäs sille voit, jos kumppani ei halua. Yhdessä oltu reilu vuosi ja yhdessäasumista puolisen vuotta.

• Nainen

Mitäs tällä mitataan? Ei varmaan mitään, mutta kuitenkin:

Nykyisin 3-4 kertaa viikossa. Alkuvuosina 3-4 kertaa päivässä. Lasten syntymien aikoihin oli (luonnollisesti) rauhallisempaa tuo seksielämä..Yhdessä ollaan oltu vähän alle 20v.

• huh

koskaan kasittany miten joku voi harrastaa seksia 4 kertaa paivassa? mista siihen loytyy halut, energia ja aika? (ei sen puoleen, mieheni entinen halusi seksia 5-6 kertaa paivassa, mutta tuolloin he olivat teini-iassa)...

• Nainen
        huh kirjoitti:

koskaan kasittany miten joku voi harrastaa seksia 4 kertaa paivassa? mista siihen loytyy halut, energia ja aika? (ei sen puoleen, mieheni entinen halusi seksia 5-6 kertaa paivassa, mutta tuolloin he olivat teini-iassa)...

Juuh. Haluja aina on/oli! Eikä toi 4 kertaa ollut edes ennätys..Aikaa oli viikonloput 2x24h ja arkisin joka yö.. Täytyy myöntää, että välillä oli aika väsynyt, mutta onnellinen. Mistään 3 sekunnin seksistä ei ollu kysymys, kuten joku tuolla muualla kirjoitteli!!!!!!!Kyllä siihen useita tunteja suttaantui. Parhaimmillaan/pahimmillaan..vuorokausi putkeen sängyssä. Oi niitä aikoja.

Nyt jää jo aikaa seksiltä muihinkin intresseihin...kuten lapsiin...

• Pimpula
        Nainen kirjoitti:

Juuh. Haluja aina on/oli! Eikä toi 4 kertaa ollut edes ennätys..Aikaa oli viikonloput 2x24h ja arkisin joka yö.. Täytyy myöntää, että välillä oli aika väsynyt, mutta onnellinen. Mistään 3 sekunnin seksistä ei ollu kysymys, kuten joku tuolla muualla kirjoitteli!!!!!!!Kyllä siihen useita tunteja suttaantui. Parhaimmillaan/pahimmillaan..vuorokausi putkeen sängyssä. Oi niitä aikoja.

Nyt jää jo aikaa seksiltä muihinkin intresseihin...kuten lapsiin...

sillä itsellenikin kelpaisi seksipäivät...mutta miehelle riittää sellainen 3 krt/ vko ja se on sitten se puolesta tunnista puoleentoista...no parempi sekin kun ei mitään:)

• Kaitsu Q

>..mitataan aktiivisuus aktiin!!

• mies

kyllä mä ymmärrän jos ukolla on kolmen sekunnin muna, voihan sitä silloin vaikka 5*päivässä.

ite saa jyystää puoli tuntia, toi sama joka päivä veis multa aika nopeasti hengen.

• tyttönen

seurustelua takana yli 7 vuotta aluks ekat vuodet nei jotain 3 krt/vko. nyt mun halut täysin kadonnut. seksiä ehkä 1-2krt/2kk:ssa. et silleen. olen 27v kaipaisin apua mistä tämä johtuu? onko se kyllästymistä mieheen vai mitä?

• avovaimo

niinhän se on.... =)
        meillä sitä harrastetaan viikottain paljon, mutta päivittäin kyllä pari kertaa on maksimi... sillä se kestää, ei ole mikään viiden minuutin huitaisu ja sitten telkkari auki!

• m25

asuttu yhdessä pian 5 vuotta...koko sen ajan seksiä vain jotai 1x kuukaudessa...joskus peräti 2, ja joskus vähemmän. Intohimo on hävinnyt suhteestamme ajat sitten, joten toista ei näe siinä mielessä kiihoittavana. Mielenkiinnon kohteet kummallakin on ihan jossain muualla...

• pp

pari kertaa kuukaudessa koska tyttöni ei seksistä oikein välitä, enkä halua pakottaakkaan =(

• M49

24-vuotta avioliitossa ja 1-5 kertaa viikossa. Lomareissuilla menee aivan mahdottomaksi touhuksi, eli 1-5 kertaa päivässä. Ei valittamista.

• Pimpula

Tuo kuulostaa todella hyvältä!

• !

aivan varmasti...

• about

...suurinpiirtein...

• Tuomas

yhdestä kolmeen kertaa vuodessa... Molemmilla ikää about 30, itse haluaisin kerrasta kolmeen päivässä, vaimolle taitaa tuo sama vuodessakin tehdä tuskaa;(

• Mango

meillä se riippuu hirveästi kausista. minä olen kyllä lähes poikkeuksetta kinumassa lisää, välillä rakas poikaystäväni ei jaksa kun muutaman kerran viikossa ja välillä on sitten taas kausia, jolloin molempia haluttaa aivan mielettömästi ja sitten ollaan sängyssä yötä päivää ja rakastellaan vaikka keskellä yötä, jos toinen sattuu heräämään. ja meilläkin seksi (ainakin minun mielestä) on todella laadukasta, joten yhdyn siihen joka mainitsi että mitä enemmän seksiä saa, sitä enemmän sitä haluaa.

• Tyytyväinen

Monta...

• rakastunut aikuinen Nainen

Sitä tulee tehtyä joka päivä. Aamulla joko ensimmäiseksi ennen töihin lähtöä tai sitten ruokatunnilla olen tullut kotiin kun toinen on jäänyt nukkumaan olen tullut herättämään hänet rakastellen tai sitten illalla ennen kuin hän on mennyt yöksi töihin niin sauna lämmitetty ja siellä tai vain suihkussa yhdessä. Tilanne on vaan sellainen, että aina kun vaan mielitekee niin ei voi, kun on lapsia mut aina otetaan tilaisuudesta vaari ja yöllä viimeistään ainakin 3 kertaa. Välillä tuntuu, että onko elämä pelkää seksiä, muistan millaista se oli ensimmäisen mieheni kanssa. Ja se ei todellakaan ollut tälläistä. Se oli pelkää suoritus.
      Minä olen nyt oppinut mitä seksi ja rakastelu voi olla ja mitä itse tahdon. Se että olen nykyistä miestäni vanhempi 8 v. Välillä hän on sitä mieltä, että vien seksillä häneltä hengen. No kyllä se on toisinkin päin. Kesällä oli mahtavaa olla telttailemassa sellaisella hiekkarannalla, jossa ei ollut ketään muita siellä. Otetiin alasti aurinkoa ja välillä uiden ja rakastallen... mikä on sen parempaa kuin rakastaa toista niin, että voi antaa itsensä täysin ja saada myös....OLEN RAKASTUNUT. En usko, että tälläistä voisi olla jos ei rakastas toista.

• runkkari

Eli muutaman kerran vuodessa.

t.sinkkumies

• Mies

Olemme yhdynässä/hyväilyssä/suuseksissä noin 2 kertaa päivässä ja olemme olleet jo 15 vuotta naimissa. Jos vaimo on lihava ja haluton ei oikein seiso, mutta kiihkeä ja hoikka vaimo innostaa aina.

• Realisti

vaan untasi.

• sinkku nainen

En ainuttakaan kertaa, siitä on jo vuosia kun viimeksi.

• Jussi

Mulla on ihan sama juttu.. Olisin iloinen jos määrä olisi vaikka kerran pari vuodessa, mutta ei..

• N39
        Jussi kirjoitti:

Mulla on ihan sama juttu.. Olisin iloinen jos määrä olisi vaikka kerran pari vuodessa, mutta ei..

Erosta viisi vuotta. Ei yhtään kertaa (oma valinta)

• Henna

Noh.. Meillä se taitaa vähän riippua viikosta.. Joskus ei kertaakaan, joskus kerran tai kaksi ja joskus taas useita kertoja päivässä.. Olemme seurustelleet reilut 3 vuotta ja tästä ajasta asuneet yhdessä n.2½ vuotta.. Naimisiin menoa olemme suunnitelleet.. :) Ja oikein tyytyväinen olen seksielämäämme! Kyllä se laatu määrän korvaa!!! Ja olen samaa mieltä kuin monet muutkin, että mitä enemmän saa, sitä enemmän haluaa.. :)

• Kissanminttu

Miksi...kertoisin...kenellekkään.

• pena

meillä menee näin. Viikkoa ennen muijan menkkoja se on ihan hurja. Joka päivä ja monta kertaa, että kalu välillä nilellä ja muutenkin haluaa koko repertoaarin, suuseksiä, peppuun jne. Sit menkkojen aikana ja viikko niiden jälkeen ei halua yhtään kunnes taas pikkuhiljaa koittaa aika...Ei valittamista. Kunhan kerroin. Onks muilla samanlaisii kokemuksia?

• Elisa

noin 2-7 kertaa, riippuu aina vähän ajankohdasta!
      joskus saatetaan joka päivä harrastaa seksiä viikon aikana ja joskus jää yhteen kertaan.

• M28

Sanotaan näin, että aina sekstaillaan, kun mieli tekee. Kuitenkin 1-3 kertaa/vrk. Ollaan oltu 8kk yhdessä ja aluksi ei tavattu, kuin viikonloppuisin. Silloin tuli kyl harrastettuu paljon, n.10-15 kertaa/weekend. Naiseni on aamuvirkku ja mä puolestaan iltapainotteinen molemmille maistuu myös päivällä. Näin ollen seksi jakautuu tasaisesti ympäri vuorokauden. Olen tyytyväinen, eikä valittamista. Seksi on hyvä asia ja pitää harrastaa aina kun mieli tekee! ...Tietysti, jos se on silloin mahdollista, ja mielummin oman kumppanin kanssa.

• Anonyymi

Ei edes kerran vuodessa.

• Anonyymi

olemme naisystävän kanssa yhdessä käytännössä vain jokatoinen viikko. Mutta niinä viikkoina arkisin yleensä kerran päivässä ja viikonloppuina vähän enemmän.

Mutta viikon tauko välissä auttaa herättelemään himot ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7180
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2567
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2070
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1558
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1089
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      969
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      79
      889
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      739
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      738
    Aihe