Mikä varatuissa viehättää?

naine28

Kertokaapas miehet, mikä varatuissa naisissa viehättää? Silloin kun olet sinkkuna, ei tapahdu mitään, ja taas kun löydät säpinää, niin sitähän ois tarjolla vaikka kuinka paljon...

8

1333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..................

useinmiten se on vaan niin että viehättää, koska oma nainen ei enää viehätää pätkääkään.

• sinkkumies 30+

Kerroppa sama naisista! He juoksevat juuri varattujen perässä!

• naine28

Ei kait? Mä en ainakaan juokse!!!! Koskaan en ole varattuun sortunut!

• tietoa

Lisäksi ei ole pelkoa raskaudesta ja elatusmaksuista, jos pamahtavat paksuksi niin selittävät omalle miehelleen että kumissa oli kai reikä.

• Sanoisin, että varatuissa ei kiinnosta mikään. Se on varattujen omaa harhakuvitelmaa...in your dreams.

Ainakin jotkut ukkomiehet kuvittelevat jokaisen hymyilevän/flirttaavan naisen yrittävän kampittaa heitä sänkyynsä vaikka todillisuus olisi kuinka kaukana hyvänsä.

• damn straight

I agree with you, damn I hate sometimes go to the lunch at my work! Those damned man of random ages 'juuri kuvittelevat' i.e. imaging in their mind that I somehow interesting in them? I am NOT! Their glances make me nervous and uncomfortable.

I just a positive and friendly person that smile a lot! Those men at my work makes me sick, I started to hate them all... somewhere deep inside me.

• Kolli Kellinen

Sen kun tietäisi! Juttelin asiasta juuri tänään erään naispuolisen työkaverini kanssa. Hän sanoi, että hänellä on ollut eräällä treffipalstalla ilmoitus jo parin vuoden ajan. Kun aiemmin hän oli ilmoittanut olevansa sinkku, yhteydenottoja tuli harvakseen. Mutta kun hän alkoi taannoin seurustella ja laittoi ilmoitukseen olevansa varattu ja vielä korosti hakevansa vain juttuseuraa, niin johan alkoi kaiken maailman pervot ottaa yhteyttä kuumien seksitarjousten merkeissä.

• Sitä varatuissa naisissa riittää vaikka muille jakaa, ne ei jää miettimään et uskaltaskohan sitä hymyillä tolle ja mitähän sitä tekis. Niistä paistaa sellainen itsevarmuus joka vaan kiehtoo. Tosin sitä en ymmärrää miks ne pyörii just mun ympärillä koko ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3315
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1321
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1265
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe